Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cherisher

Forumowicz
  • Zawartość

    320
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

cherisher wygrał w ostatnim dniu 3 Luty 2017

cherisher ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

6 Neutral

1 obserwujący

O cherisher

  • Ranga
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    vectra c 2007

Ostatnio na profilu byli

874 wyświetleń profilu
  1. Auto dosyć dobrze wyposażone jak na na orginalną dwu litrówkę. I według VIN wszystko się zgadza, chyba nawet koła. Jechać oglądać i jak przebieg się potwierdzi, to istna perełka. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  2. Na forum masz dokładnie opisaną procedurę wymiany. Trochę będzie cię to kosztowało. Pytanie czy warto? Ale jak z kompletujesz graty i zrobisz to sam, to satysfakcja murowana. Powodzenia Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  3. Wstaw zdjęcie swojej kierownicy? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  4. cherisher

    UWA - nie masz instalacji?

    @MENTNY jak dobrze pamiętam to brałem przewody z wtyczki z twojego pierwszego zdjęcia. Wtyczka plus dab był zaklejony za schowkiem pasażera w prawym rogu. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  5. cherisher

    UWA - nie masz instalacji?

    Jak zdemontujesz schowek, będziesz miał zaklejoną taśmą wtyczki(99%). Z wtyczki wyjmiesz większość potrzebujących przewodów. Zostanie chyba jeden lub dwa do podłączenia pod radio i nie musisz ciąć instalacji. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  6. Pasuje p&p. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  7. Zobacz ty ta uszczelka nie jest nigdzie przygnieciona i jak jest w porządku, to odwróć i dokręć prawidłowo. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  8. Panie za te pieniądze, to i tak za dużo w wyposażeniu. Jedź zweryfikuj, to co napisał właściciel i jeśli to PRAWDA, to tylko brać. Mogę ci napisać, chodź mam vectre trochę młodszą ale z tym samym silnikiem i tez trójka z przodu, to za dwa razy tyle bym ci jej nie sprzedał. [emoji41] Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  9. Jeśli to prawda, to tylko brać za takie pieniądze. Oczywiście sprawdzić i potwierdzić, to co właściciel napisał. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  10. No i wszystko jasne, wymień sprężyny i będzie ok. Dużo było opinii na forum odnośnie ściągania z powodu sprężyn kyb. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  11. Chyba sam sobie odpowiedziałeś: po wymianie rozrządu! Ja sprawdził bym rozrząd, prawidłowość montażu lub wadliwe części. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  12. cherisher

    SPREZYNY

    Czy sprężyny sachs 998026 będą dobre? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  13. cherisher

    SPREZYNY

    Mam 2007 Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  14. cherisher

    SPREZYNY

    Taki zestaw do 1.9DTH sedan, też będzie pasował na przód? Muszę kupić sprężyny a amorek jeden cieknie, więc kupie całość. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  15. Kolor mega. Tylne drzwi pasażera malowane. Mało zdjęć w środku może sugerować nadmierne zużycie. Ale i tak wygląda zacnie. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
×