Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cherisher

Forumowicz
  • Content Count

    324
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

cherisher last won the day on February 3 2017

cherisher had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

1 Follower

About cherisher

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    vectra c 2007

Recent Profile Visitors

914 profile views
  1. Pewnie by działało, drąż temat. Będziesz pierwszy[emoji41] Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  2. Można Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  3. Jeżeli nie widać wycieku, nie przybywa oleju, to może faktycznie przyczyną może być korek. Ale napewno masz mało płynu hamulcowego. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  4. Mi się udało, co prawda za trzecim razem ale dobrze i wszystko działa. Instrukcję masz na forum. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  5. Auto dosyć dobrze wyposażone jak na na orginalną dwu litrówkę. I według VIN wszystko się zgadza, chyba nawet koła. Jechać oglądać i jak przebieg się potwierdzi, to istna perełka. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  6. Na forum masz dokładnie opisaną procedurę wymiany. Trochę będzie cię to kosztowało. Pytanie czy warto? Ale jak z kompletujesz graty i zrobisz to sam, to satysfakcja murowana. Powodzenia Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  7. Wstaw zdjęcie swojej kierownicy? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  8. @MENTNY jak dobrze pamiętam to brałem przewody z wtyczki z twojego pierwszego zdjęcia. Wtyczka plus dab był zaklejony za schowkiem pasażera w prawym rogu. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  9. Jak zdemontujesz schowek, będziesz miał zaklejoną taśmą wtyczki(99%). Z wtyczki wyjmiesz większość potrzebujących przewodów. Zostanie chyba jeden lub dwa do podłączenia pod radio i nie musisz ciąć instalacji. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  10. Pasuje p&p. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  11. Zobacz ty ta uszczelka nie jest nigdzie przygnieciona i jak jest w porządku, to odwróć i dokręć prawidłowo. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  12. Panie za te pieniądze, to i tak za dużo w wyposażeniu. Jedź zweryfikuj, to co napisał właściciel i jeśli to PRAWDA, to tylko brać. Mogę ci napisać, chodź mam vectre trochę młodszą ale z tym samym silnikiem i tez trójka z przodu, to za dwa razy tyle bym ci jej nie sprzedał. [emoji41] Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  13. Jeśli to prawda, to tylko brać za takie pieniądze. Oczywiście sprawdzić i potwierdzić, to co właściciel napisał. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  14. No i wszystko jasne, wymień sprężyny i będzie ok. Dużo było opinii na forum odnośnie ściągania z powodu sprężyn kyb. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  15. Chyba sam sobie odpowiedziałeś: po wymianie rozrządu! Ja sprawdził bym rozrząd, prawidłowość montażu lub wadliwe części. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...