Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Bobass

Forumowicz
  • Zawartość

    228
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    1

Bobass last won the day on August 18 2015

Bobass had the most liked content!

Reputacja

6 Neutral

O Bobass

  • Urodziny 1986.01.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Trójmiasto Nocą :)
  • Zainteresowania
    www.tri-dent.pl - www.kancelaria-storoniak.pl

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI - OPC Line 08r

Ostatnio na profilu byli

438 wyświetleń profilu
  1. pytanie do kolegów znawców tematu mam już DRL, i zastanawiam się nad zamontowaniem innych , a dokładniej takich z halogenami https://sklephadron.pl/lampy-dzienne-drl/2927-swiatla-dzienne-drl-przeciwmglowe-maxled-duolight-okragle.html i teraz moje pytanie, czy będą walić błędami na halogenach ? z tego opisu wynika, że wpinam się w instalacje orginalną halogenów. Znając nasze VC jest lipa z każdą dodatkową przerobioną rzeczą Link do filmu:
  2. Rezystor dajesz przed przekaznikiem. Mam zrobione ledy we wstecznym i hula bez problemu ja mam rezystor 10 ohm - chyba bo nie pamietam
  3. I dalej przeciwmgielnym
  4. Tak, na dzien dzisiejszy sa zrobione juz 2 przeciwmgielne a nie jedna jak jest w fabryce Tam tez chce zrobic mijania i zastanawiam sie nad kombinacja stopu jeszcze w tej czesci
  5. Wydaje mi sie ze nie pomyslal o tym. A co do meczenia oczu kierowcy to nowe auta ktore maja ledowe stopy swieca duzo mocniej. Chodzi mi o to aby auto bylo bardziej widoczne w nocy podczas hamowania. Dodatkowo jest plan aby zrobic aby cala lampa byla w pozycjach i w stopie. Zobaczymy jak finalnie to wyjdzie
  6. Moze ktos jeszcze sie wypowie ?
  7. Da radę zdeaktywować tę funkcję na desce ? w Cid mam wyłączone ale pali się zarówka na blacie. Udało się zrobić taki myk, lecz komputer pokazuje błąd spalonych żarówek. Myslałem, że jak wyloguję infomacje o spalonych żarówkach na CID to nie będzie problemu. Niestety, na zegarach pali się informacja o spalonej żarówce. Są dwie w sumie 3 opcje. 1. Wrócić do pierwotnej fabrycznej opcji 2. Zrobić takie napięcie aby komputer widział, że palą się wszystkie żarówki, 3. brutalna - wywalić żarówkę z tablicy / kontrolkę Chwilę na tym polatam, ale czuje że nie będę kombinował i wrócę do pierwotnej fabrycznej opcji, choć wygląda rewelacyjnie i auto jest lepiej widoczne.
  8. Udało się zrobić taki myk, lecz komputer pokazuje błąd spalonych żarówek. Myslałem, że jak wyloguję infomacje o spalonych żarówkach na CID to nie będzie problemu. Niestety, na zegarach pali się informacja o spalonej żarówce. Są dwie w sumie 3 opcje. 1. Wrócić do pierwotnej fabrycznej opcji 2. Zrobić takie napięcie aby komputer widział, że palą się wszystkie żarówki, 3. brutalna - wywalić żarówkę z tablicy / kontrolkę Chwilę na tym polatam, ale czuje że nie będę kombinował i wrócę do pierwotnej fabrycznej opcji, choć wygląda rewelacyjnie i auto jest lepiej widoczne.
  9. Wpakowal ktos ledy do wstecznych swiatel?
  10. Wtaw jakies hyper white itd bedzie dobrze wygladalo
  11. Moi Drodzy napiszę co u mnie się działo Na początku Września 2015r, wracałem ze spota kebabowego VK Pomorze ( szukajcie Nas na FB ) z prędkością ok 60 km/h z przebiegiem 188 tyś km z groszami i nagle moje autko sobie zgasło podczas jazdy. Myślałem, że źle wbiłem bieg lub pękł pasek od alternatora itd itp, zjechałem na bok, przyjechał do mnie Perel. Jako, że autko ma AC to zadzwoniłem po lawetę i siup do mechaniora Mechanior na drugi dzień dzwoni i mówi że jest bardzo słaba sytuacja bo : Zatarła się pompa wody ( nie pękła - nie piszczała - nie śmierdziała - tylko stanęła dęba ), połamała pokrywę zaworów, przestawiła rozrząd co spowodowało pęknięcie tłoku. Dzięki Bogu, tłok pękając nie uszkodził zaworów. Mamy dwie opcje - wymiana całego motoru lub naprawa mojego. Naprawiamy - moja decyzja - po 3 tygodniach odbieram auto, robię 20 km i znów ta sama sytuacja. Okazuje się, że w moim roczniku 2008r montowali inną pokrywę zaworów niż w innych latach. Pokrywa jest nie do dostania na rynku wtórnym, w salonie nowa 1800zł. Okazuje się że każda inna niż moja ma inne smarowanie i zaciera wałki rozrządu - wina mechanika bierze za to odpowiedzialność. Szukamy przez kolejne 2 tygodnie szukamy pokrywy - nic nie ma do VC. Pewnej nocy dzwoni do mnie RUDISAX i mówi że wyszukał pokrywę na allegro, która pasuje do Saaba 9-3 1,9 TTiD - strzał w 10!! pasuje pokrywa jest identyczna. Mamy jeszcze trochę problemów lecz autko rusza i jeździ i ma się dobrze Foto : Ostatnie zdjęcie mówi jaka pokrywa powinna być założona. Rozrząd był robiony 70 tys km temu - dokładnie 2 lata. Był marki INA - obecnie SKF. Może komuś to pomoże dzięki Wszystkim za zainteresowanie i wsparcie.
  12. A jak masz rozwiazany temat z bledami zarowki? Masz to pod orginalnym wlacznikiem?
  13. Dobra ale chodzi mi o podlaczenie drl ktore sa w miejscu halogenow i dodatkowo dzialaja jako halogenu. Wiem ze sa 2 funkcyjne . Chodzi mi o takie za 200zl widzialem na youtube film ze ktos od Nas to ma ale nie ma opisu jak to zrobic https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://m.youtube.com/watch%3Fv%3Db5XYPVsbyGs&ved=0CCkQtwIwBGoVChMIhdWKxN6WyAIViO5yCh3CIwgF&usg=AFQjCNFUAcCZJ1TVD9lZN9GMlOzRlz_6OQ
  14. Koledzy a ogarnął ktos temat z podlaczeniem zarowno drl i halogenow ?
  15. No jo ale dalej trzeba wydac na modul 500 albo wiecej