Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Seb0l19

Forumowicz
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seb0l19 last won the day on December 15 2015

Seb0l19 had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About Seb0l19

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/10/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    - Volvo S40 2.4 170PS
  1. no i dobrze bo jest tylko jedno zabezpieczenie tylko skręć koła w tą stronę co trze bo jak będziesz miał koła na wprost gdy nie trze to luz może być ale jak skręcisz to luzu może już nie być
  2. poluzuj nakrętki od wtrysków wszystkie i niech Ci ktoś kręci aż zacznie wypływać paliwo, możecie to robić na kilka razy żeby nie za długo kręcić, jak zacznie wypływać paliwo to zakręć zaś wszystkie i próbuj pózniej odpalać jak dalej nie pomoże to odkęć 1 wtrysk i zaś próbuj kręcić jak będzie już zaskakiwał to zakręć dobrze przy kręceniu trzymać gaz w podłodze
  3. po wymianie łożyska skrzywiło Ci pewnie delikatnie piaste, ja obstawiam że trze Ci tarcza o jarzmo? skręć koła w stronę którą Ci trze podnieś auto zdejmij koło i zobacz czy jest luz między jarzmem a tarczą będziesz wszystko widział jak się przyjrzysz
  4. a sprawdzałeś wkładając nowy termostat w obudowie czy nie przepuszcza nic? ja też wymieniałem sam wkład i przepuszczało między wkładem a obudową trzeba było papierem wyszlifować i sprawdzać kilka razy czy nie przepuszcza
  5. jak przykręcasz to w pewnym momencie poczujesz opór od tego momentu 360 stopni
  6. przepraszam ja namotałem, więc aby tą odkręcić rozkręć ze zdjęcia łapę poduszki (te 3 śruby) oraz mocnowanie od silnika (jeżeli będziesz miał problem z odkręceniem śrub podnoś lub opuszczaj delikatnie silnik aby mieć dostęp do śrub) wyciąg cały filtr powietrza uprzednio na podnośniku podnieś cały silnik tak aby po rozkręceniu łapy nie spadł w dół, póżniej w kontrukcji auta pod poduszką będziesz widział otwór i tam masz tą drugą śrubkę lecisz do sklepu po klucz 16 przecinasz go na pół szfifierką no i odkręcasz pamiętaj aby przy założeniu poduszki ten cypelek siadł dobrze w łapie
  7. żeby odkręcić dolną śrubę to masz otwór w sankach klucz 17 nasadowy z przedłużką więc musisz mieć tylko osłonę plastikową silnika zdjętą
  8. skrec kolo na max w lewo i tam wsadzisz reke z kluczemi odkrecisz górną śrubę od poduszki, robiłem tak ostatnio i poszło jak masło
  9. na górze poduszka jest przykręcona do łapy a na dole do sanek (jst tam otwór w sankach) a osłona silnika osłania całe sanki wiec trzeba ściągnąć
  10. skoro wąż nie robi się twardy to zacznij od niego- uszkodzony wąż lub dziurawy intercooler do sprawdzenia i lepiej odczytaj ten blad ktory sie wyświetla bo zaraz chlopaki po Tobie pojadą ostro
  11. gość sknocił robote wez jedz do niego niech poprawia a poza tym odpowie jak już poduszka została uszkodzona przez taki montaż
×
×
  • Create New...