Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

pepewkz

Forumowicz
  • Zawartość

    232
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  1. Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    jeżeli od jednego ze sprzedających z forum to na pewno dobierze i sprzeda Ci wszystkie potrzebne i pasujące do siebie elementy
  2. Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    przeczytaj pierwszy post od początku do końca tam masz wypisane wszystkie potrzebne rzeczy i oznaczenia modułów które będą obsługiwały CDC
  3. Montaż wyłącznika ESP

    a najtrudniejsze w tym wszystkim jest przeciągnąć przewód przez ścianę grodziową
  4. Montaż wyłącznika ESP

    musisz odpiąć wtyczkę i zrobić zdjęcie od wewnętrznej strony bo tu nie widać czy pin 3 jest uzupełniony czy nie a deskę masz okablowaną
  5. Montaż wyłącznika ESP

    przejdź do pierwszej strony i jeszcze raz przeczytaj punkt pierwszy i drugi i będziesz wszystko wiedział. .
  6. Montaż wyłącznika ESP

    to jak masz okablowaną deskę to tylko przewód z kostki przy pompie ABS'u pin nr. 3 przeciągasz do złącza X1 na pin 26 i w złączu X1 pin 25 przykręcasz do masy wkładasz przycisk i powinno działać
  7. Montaż wyłącznika ESP

    że masz FX3 to nie znaczy,że będziesz miał uzupełnione piny. posprawdzaj wszystko tak jak jest w pierwszym poście opisane i będziesz wiedział co robić. jak instalacja pod przycisk jest to będzie mniej roboty
  8. Fabryczny alarm w VC / Signum

    Witam dzisiaj wymieniłem zamki na takie z ryglami pod alarm i przerabiałem wiązkę elektryczną. Podokładałem piny i chciałem się upewnić czy wszystko dobrze porobiłem. Drzwi przednie: dołożyłem pin nr. 3 we wtyczce zamka i poprowadziłem do pinu nr. 16 we wtyczce od modułu drzwi. oraz z kostki modułu drzwi wypiąłem pin nr. 42 i poprowadziłem do pinu nr. 7 we wtyczce drzwi. Drzwi tylne: dołożyłem pin nr. 3 we wtyczce zamka i poprowadziłem go na pin nr. 13 we wtyczce drzwi.
  9. Fabryczny alarm w VC / Signum

    Żeby bcm podmienić i zaprogramować wszystko pod alarm
  10. Fabryczny alarm w VC / Signum

    Zamki udało się zakupić takie teraz tylko chwila wolnego czasu i wezmę się za wymianę oraz przerobienie instalacji. Później tylko wymiana BCM i ogarnięcie wszystkiego Tech'em. Bo cała reszta rzeczy do alarmu jest już zamontowana
  11. Fabryczny alarm w VC / Signum

    Pinu 13 od strony drzwi nie mam Ale pin 19 od strony karoserii wydaje się, że jest
  12. Fabryczny alarm w VC / Signum

    znalazłem na forum taka rozpiskę pinów w złączu drzwi: Dobrze mi się wydaje, że pin nr 13 w złączu drzwi idzie na pin nr 19 w złączu od strony auta ?
  13. Fabryczny alarm w VC / Signum

    tylko które to będą piny nr 13 ? i gdyby nie było to gdzie je później trzeba poprowadzić ? pin 3 zamek--> pin 13 gniazdo w drzwiach--> pin 13 wtyczka w karoserii--> i gdzie dalej ?
  14. Fabryczny alarm w VC / Signum

    rocznik 2007 czyli 5 pinów. o i teraz już wszystko jasne że pin 16 to pin moduły drzwi. A jak sprawa wygląda z tylną wiązką ? te piny nr 13 z których w razie co trzeba pociągnąć przewód na pin nr 3 we wtyczce zamka to gdzie się znajdują ?
×