Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

migot221

Forumowicz
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O migot221

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1984.05.27

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piotrków Trybunalski

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Honda Civic VII będzie VC

Ostatnio na profilu byli

175 wyświetleń profilu
  1. bo jeśli byłby to 2005 r. to była by to przejsćówka czyli z zewnątrz tak jak przedlift a w środku prawie polift:) i faktycznie siedzenie kierowcy wygniecione jak na 100 tys wiecej.
  2. no dokładnie tak jak mur chiński - były pytania poszły odpowiedzi i tyle:)
  3. norbi ale jak widzisz on podaje przyklady aut - OPC, 2.0T i 3,2 v6 wiec z tych trzech OPC bedzie najdroższa i w cenie i uzytkowaniu wiec nie wiem o co Ci chodzi??
  4. Różnica w kosztach to dla kazdego rzecz względna dla kogoś 500 zł wiecej to duzo a dla drugiego 3 000 to tak sobie wiec tu nie ma co sie spierać. Ogólnie OPC jest droższe w użytkowaniu od serii i tego nikt nie podwazy czy zarazbia 3000 tysie czy 30 000 tys na miesiąc.
  5. jesli uważasz że "troszke" droższe od serii to nie masz sie nad czym zastanawiać przeciez auto jak auto:)
  6. Masz niezły przedział cenowy, jak chcesz porównać OPC za 38 tys do V6 przedliftowej za 17 tyś. ?? Ja masz kasę to bierz OPC tylko sobie poczytaj o nich najpierw, co do kierownicy 3-ramiennej z przyciskami to w GTS przedliftem to norma ja bym sie zdziwił jak była by inna:)
  7. Drażni mnie jak ktos pisze nie na temat do tego wypisiuja eseje nie wiadomo po co. Co do oszczedności to weź sobie karteczke i długopis a jak masz problemy z matmą to kolkulator i sobie wszystko przelicz wtedy bedziesz wiedział bo to czysta matma a nie jakieś przetargi hahahah. 300 konne VC oczywiści po modach i zmianach map sa na tym forum a jesli czekasz az ja bede mial to sie nie doczekasz. Pozdrawiam i przestań się czepiać.
  8. DlaPrawdziwychDam - Twoje wywody to nic innego jak jakieś dziadowskie cytaty z auto świat czy czegos podobnego, ja pisałem o Z20NET czyli silniku dość prostym konstrukcyjnie gdzie wcale instalka gazu nie wychodzi drogo a dwumas jest trwały w porównaniu do CDTI wiec nie pisz mi swoich wypocin o jdnolitrowych jednostak wypiłowanych do 200 km czy jakich tsi czy co tam sobie jeszcze wymysliłes bo troche wykraczasz poza temat co do stwierdzenia o 300 km programem to oczywiście to sprostowałem troche wczesniej wiec przestan sie dowartościowywac swoimi tekscikami bo to śmieszne. A jak się chcesz czepiać słówek lub zwykłych literówek to twoja sprawa, mój kumpel ma signuma 2.0 T i spalanie gazu jest naprawde na fajnym poziomie i z wyliczeń wynika jednogłosnie, iż przy obecnej cenie gazu jest on dużo tanszy (silnik, eksploatacja i koszy gazu) niż diesel. Jesli masz inne zdanie to twoja sprawa.
  9. No się czepiacie oczywiście ze do 300 trzeba pare rzeczy wymienić i dołożyć diesel zawsze bedzie droższy w utrzymaniu oraz w ekspoloatacji od benzyny z gazem.
  10. 2.0 T - Z20NET - 175 km ponad 200 koni było ale w saabie w VC tylko 175 ale baez problemu mozna podnieść moc do nawet 300 km programem a co do diesli to nie dziwie sie ze spadła sprzedaz. Nowe diesle to common rail, dwumasa, dpf, słabiutkie wtryski które nie toleruja słabej ropy do tego cena taka jak benzyny no i koszty utrzymania duzo wyze wiec ludzie wolą bezpieczna w miare benzyne do tego gaz i jedziesz sobie za 60 zł - 350 km furka 200 konną
  11. przede wszystki to suzy przeskok od VB no i brak rdzy to duży plus a jak mowisz o trzymaniu ceny to poszukaj audi albo bmw tutaj starczylo by ci na 2000 rok:)
  12. no moze znalezc 1,8 przejsciowke w slabym wyposarzeniu ale to 122 km Powiem ci szczeze ze oblatalem rynek aut w tej klasie i za 17-20 tys nic lepszego jak VC nie znajdziesz. przestronny, tani w eksploatacji, niezle wyposarzony ale jak dla mnie to dozbieraj 3 tys i mozesz kupic fajny egzemplarz najlepiej 2.0 T lub 3,2 ale v6 tylko przedlift
  13. mazda 6 2.0 jedyny minus to ruda ale po lifcie juz jest ok z tym że nie wiem czy polifta znajdziesz w tej kasie
  14. jak miałes astre 150 km cdti gdzie jest lżejsza od VC to 2.0 T Cie raczej nie zaskoczy i nie bedzie wciskania w fotel. inna charakterystyka jazdy, 2.0 T jest szybsze od 1,9 CDTI 150 km ale nie jest to tak odczuwalne jak w dizlu:) na pewno mocy przy wyprzedzaniu Ci nie braknie:)
×