Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sebolsz

Forumowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About sebolsz

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C Kombi 1.9 CDTI 150km

Recent Profile Visitors

170 profile views
  1. Miałem podobnie. U mnie urwał się klin na kole od wałków rozrządu. Podopno też zdarza się, że urywa się klin na wale.
  2. Nic przy nim nie robiłem, więc czemu masa miała by się odłączyć. Nie wiem czy dobrze rozumuje ale po szybkim CAN łączą się właśnie moduły ABS, AFL, ECU i na gniazdo OBD. Czyli skoro AFL i ABS jest łączność to magistrala jest OK? Wcześniej z samochodem działy się dziwne rzeczy sam potrafił przyspieszać i czasem przy zmianie biegów po wciśnięciu sprzęgła obroty rosły. Zwalałem to na usyfiony kolektor. Teraz wygląda mi to, że to była wina ECU, a teraz padł całkiem?
  3. Bezpieczniki to pierwsza rzecz jaką sprawdziłem. Czy po włączeniu zapłonu OP-COM powinien się połączyć się z ECU?
  4. Może i padł ale jak to sprawdzić?
  5. Witam Po wymianie kolektora samochód nie chce odpalić, po przekręceniu stacyjki pali się kontrolka wspomagania, kontrola trakcji i miga od poziomowania świateł. w OP-COMie pokazuje błędy w modułach; ABS/TC/ESP, AHL/AFL U2105 - Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem (00) - Obecny w module IC U2105 - Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem (7F) - Obecny U2111 - Brak komunikacji CAN z elektron. hydr. wspomag. kierown. (EHPS) (7F) - Obecny Proszę o szybką pomoc bo chciałbym autkiem z dziłki autkiem do domu
  6. Czułem opór. Ale nie siłowałem się z tym więc mam nadzieję, że zawory nie są bardzo delikatne i nic się nie stało. A ustawienie wystarczy na blokady?
  7. Mam taki problem z rozrządem; Po wymianie i robieniu obrotów rozjechały mi się znaki na wale i kole zębatym wałków. Zdemontowałem koło i okazało się, że rozleciał się klin. I związku z tym mam kilka pytań: 1. Czy w tym wypadku robiąc kilka obrotów ręcznie (z przesuniętym rozrządem) jest możliwe, że uszkodziłem sobie silnik. 2. Czy można kupić sam klin czy trzeba całe koło? 3. Czy ustawienie rozrządu na blokady wystarczy, koło wału korbowego jest chyba 2x mniejsze i czy jest różnica, który robi obrót?
  8. Podczas jazdy na tempomacie też przyspiesza.
  9. Witam Po odpaleniu jak jest zimny silnik dziwnie drży (może z zimna 😉) podobnie jak przy wypalaniu DPF. W czasie jazdy ze stałą prędkością co jakiś czas sam przyspiesza przez jakąś sekundę. Przy trochę mocniejszym przyspieszaniu podczas zmiany biegu z 2 na 3 po naciśnięciu sprzęgła obroty na chwilę wzrastają do 3000. Błędów OP COM nie wykrył. Ma ktoś pomysł co to może być?
  10. To jeszcze jedno pytanie on jest na klucz 10 czy 11?
  11. To wdzięczny będę jak zmierzysz jeszcze jego długość.
  12. Skoro to temat o Vectrze to chyba wiadomo, że nie pytam o kosiarkę😉 Potrzebne mi odpowietrzniki do 1.9 dth kombi z 2008r. Zaciski z tyłu na tarcze 272 z przodu 285. Z tego co widziałem na allegro to są trzy wymiary. Już wiadomo, że będzie M10 jeszcze jest potrzebna długość i skok gwintu.
×
×
  • Create New...