Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jasiuDLU

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jasiuDLU

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC Z18XER Kombi
  1. Witam wszystkich forumowiczów. Odgrzebie trochę temat. Dużo tu napisane, aby nie kupować spoilera z allegro. OK, rozumiem. Ale może ktoś z Was jednak ma taki daszek z allegro zamontowany i pochwali się trochę jak się sprawuje? Z góry dzięki za odpowiedź.
  2. Teraz upał i zaraz po ruszeniu błąd się pojawia. Odziwo jak wyłącze klimatyzacje to błąd się nie pojawia (bynajmniej wtrakcie mojej krótkiej obserwacji). Na chłodnicy mam jeden wentylator. Byłem w ASO, jutro wymieniam ten moduł sterujący. Mam voucher 200 pln więc wykorzystam:)
  3. Narazie żaden elektryk nie stwierdził (w sumie nawet nie chciał sprawdzać) aby z kablami było coś nie tak. Każdy mówi, że peszel nie jest uszkodzony to szkoda czasu na sprawdzanie kabli:( Cały czas szukam. Swoją VC kupiłem 2 miechy temu. Dodatkowo mogę napisać, ze widać że był wymieniany bezpiecznik bo jest założony aż 60A. A może poprostu poprzedni włąsciciel nie miał mniejszego? Dziwna sprawa, chyba poprostu poczekam jak będą upały (narazie ich nie widać) i może "na ocznie" będzie można dostrzeć bład. Alę dzięki za odpowiedź.
  4. i co wymieniłeś moduł? Mnie denerwuje że wyskakuje te "auto z kluczem", bo się odrazu martwie że może coś innego siadło. Mam te szczęście że mogę sobie sam "wymigać" błędy. Auto kupiłem 2 miesiące temu i mogę dodać, ze widać że był wymieniany bezpiecznik bo jest założony aż 60A. A może poprostu poprzedni włąsciciel nie miał mniejszego? Dziwna sprawa.
  5. Witam serdecznie. Może ktoś z Was pomoże, przeszukałem całe forum niestety nie znalazłem odpowiedzi. Auto VC z18xer z 2006r. Błąd P0841 - drugi bieg wentylatora (w aucie jest jeden wentylator - 4 biegi - info z ASO) Błąd pojawia się: 1. Przy większym "depnięciu". 2. W gorące dni nawet zaraz po ruszeniu. Po wyskoczeniu błędu "auto z kluczem" pali się cały czas, az do momentu zgaszenia silnika, po ponownym włączeniu "auto z kluczem" się nie pali, aż do momentu zdarzenia któryś z dwóch powyższych punktów. Byłem w serwisie Opla i raczej nic ciekawego nie zdziałali, sprawdzili styki i stwierdzili że tylko wymiana modułu z wentylatorem (ok 1200 nowy komplet) Co najważniejsze przy testach ASO twierdzi, że wszystkie biegi sprawnie chodzą!! Więc skąd ten błąd. Temperatura nigdy nie przekroczyła 90 stopni na silniku. Z góry dziękuję za pomoc.
  6. Witam serdecznie. Może ktoś z Was pomoże, przeszukałem całe forum niestety nie znalazłem odpowiedzi. Auto VC z18xer z 2006r. Błąd P0841 - drugi bieg wentylatora (w aucie jest jeden wentylator - 4 biegi - info z ASO) Błąd pojawia się: 1. Przy większym "depnięciu". 2. W gorące dni nawet zaraz po ruszeniu. Po wyskoczeniu błędu "auto z kluczem" pali się cały czas, az do momentu zgaszenia silnika, po ponownym włączeniu "auto z kluczem" się nie pali, aż do momentu zdarzenia któryś z dwóch powyższych punktów. Byłem w serwisie Opla i raczej nic ciekawego nie zdziałali, sprawdzili styki i stwierdzili że tylko wymiana modułu z wentylatorem (ok 1200 nowy komplet) Co najważniejsze przy testach ASO twierdzi, że wszystkie biegi sprawnie chodzą!! Więc skąd ten błąd. Temperatura nigdy nie przekroczyła 90 stopni na silniku. Z góry dziękuję za pomoc.
  7. Witam serdecznie. Może ktoś z Was pomoże, przeszukałem całe forum niestety nie znalazłem odpowiedzi. Auto VC z18xer z 2006r. Błąd P0841 - drugi bieg wentylatora (w aucie jest jeden wentylator - 4 biegi - info z ASO) Błąd pojawia się: 1. Przy większym "depnięciu". 2. W gorące dni nawet zaraz po ruszeniu. Po wyskoczeniu błędu "auto z kluczem" pali się cały czas, az do momentu zgaszenia silnika, po ponownym włączeniu "auto z kluczem" się nie pali, aż do momentu zdarzenia któryś z dwóch powyższych punktów. Byłem w serwisie Opla i raczej nic ciekawego nie zdziałali, sprawdzili styki i stwierdzili że tylko wymiana modułu z wentylatorem (ok 1200 nowy komplet) Co najważniejsze przy testach ASO twierdzi, że wszystkie biegi sprawnie chodzą!! Więc skąd ten błąd. Temperatura nigdy nie przekroczyła 90 stopni na silniku. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Create New...