Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kierowca123

Forumowicz
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kierowca123

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SJZ

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VB 2.0 DTi ver.100

Recent Profile Visitors

205 profile views
  1. O proszę,schemat się przydał. Oba czujniki są sprawne,a problemem była pokruszona izolacja i ugnity konektor w okrągłym złączu przy aku. . A te kabelki(5 przewodów) od pedału przyśpieszenia idą do ECU czy sterownika skrzyni?bo jakoś nie potrafie tego wyszukać na schemacie.
  2. Witam, Potrzebuje schemat elektryczny do skrzyni auto. 2.0 diesel . Powód? PO705 Czujnik wymieniony ale błąd dalej. Schemat ułatwił by mi sprawdzenie wiązki. Silnik na P oraz N odpala. V max.30km/h
  3. Sorry że odkopuję temat... Mam dwie wartości które są stałe. Stosunek impulsów EGR 23% Zawór elektromagnetyczny stosunku pulsów ciśnienia ładowania - 65% Podmiana przepływki,EGR,czujnika doładowania oraz EZ EGR/Turbo nie daje poprawy. No i czy przy takich pomiarach-tym bardziej że stałych może być bez heckowy muł?
  4. Witam. Dziś z nudów sprawdzałem szczelność dolotu w swoim... 2.0 Dti Zatykam ręką metalową rurę łączącą turbo z IC -silnik gaśnie. Zatykam ręką rurę za filtrem powietrza oraz gumowy wąż z odmy- silnik gaśnie. Zatykam ręką rurę za filtrem powietrza-(bez zatkania węża odmy)silnik nie gaśnie,a lekko się przydławia. Jw,tylko że zmieniłem oring na korku wlewu oleju,uszczelkę pod pokrywą zaworów oraz uszczelkę pod miską (i oring na czujniku bo było zapocone)bo miałem tam delikatne wycieki.Zatykam ręką i silnik się dławi ale nie gaśnie. Tak ma być czy coś jest nieszczelne i ciągnie mi lewe powietrze przed turbo?
  5. Zdejmij pokrywę zaworów,i tę "klapkę" przy pompie to będziesz widział czy jest łańcuch...
  6. VB jako ruchomy zabytek techniki hmm
  7. Jeśli to nie tajemnica,to czemu w 23letnim aucie chcesz zmieniać klimę na klimatronik i "modernizację" na polift?. Nie lepiej trzymać oryginał by potem dać żółte blachy?
  8. Remontuj swoją pompę a nie kombinuj bo nie wiesz co i kiedy...tym bardziej z używką.
  9. Wszytko opisane starczy dokładnie poczytać.
  10. Witam. Nie wiem gdzie to umieścić bo sprawa nie dotyczy opla a peugeot 206. Sprawa ma się tak,że car audio grało czysto i w miarę przyjemnie. Ale od jakiegoś czasu było wrażenie "znikania"niskich tonów. Teraz niskie tony są słyszalne jak się gra po cichu -im głośniej tym basy znikają,jak by "coś" je tłumiło. Po zdemontowaniu boczków drzwi odłączyłem od zwrotnicy twinter ,a niskotonowy podłączony pod zwrotnicę grał ...wszystkie tony,ale im głośniej tym mniej basów. A wg.mnie to niskotonowy + zwrotnica = sam bas.Mam rację? Niskotonowca podłączyłem bezpośrednio pod radio(pominięcie zwrotnicy) .Efekt?basy były w całym zakresie głośności,tylko że jakieś słabe. Czyż by głośniki nagle przestały odtwarzać niskie tony? Dodam że jest tak zarówno w prawych i lewych drzwiach+tył Radio(alpine)podmieniłem na seryjne od peugeota i było dalej to samo. Moje podejrzenia,że poprzedni właściciel dał głośniki które nie były dostosowane do niskich częstotliwości to dlatego tak się dzieje? Na jednym głośniku pisze "magnat" i nic więcej... .
  11. Jak przy 3000rpm to przeładowanie to do sprawdzenia zawór WG czy się nie zaciął ew.EZ od turbo Dolot też może prosić się o czyszczenie...
  12. sprawa z brakiem mocy wyjaśniona. Silnik zimny nie odpalany 48h. Pomiar kompresji cyl 1-2-4 po 26 bar cyl.3 20 bar. Tera pytanie dlaczego mała kompresja na 3cim cyl ? pierścienie?zawory wypalone?
  13. Ojj z takim modułem może być ciężko... Chyba najlepsze dla Ciebie będzie moduł-zamienik i czasówka co opóźni włączenie świateł. No chyba że zapytasz się w aso może będą mieli ale znając aso to cena modułu wyleci w kosmos...
  14. Kupiłem taki moduł by działało podświetlenie pulpitu i przeciwmgłowe przód/tył. Bo na seryjnym module nie działa przeciwmgłowe P/T i ośw.pulpitu. Niestety te moduły nie nadają się jak masz ksenony. Testowałem ten moduł na VB ze zwykłymi lampami i wyszło że światła zaświecają się już w momencie rozruchu. Jak masz zwykłe halogeny to kupuj.Jak masz ksenon daruj sobie i szukaj oryginału.
  15. Powietrze z dolotu cóż trochę temat rzeka... . Może być przestawiony rozrząd,wypalony zawór(ale to telepało by silnikiem a o tym nie piszesz). Co jeszcze zatkany kat ...odma raczej nie bo piszesz że dmucha na wolnych obrotach a po dodaniu gazu znika Ci dmuchanie... Pierw zmierz kompresje będziesz wiedział na czym stoisz. .
×
×
  • Create New...