Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

bodżer

Forumowicz
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    signum 3.0CDTI

Ostatnio na profilu byli

187 wyświetleń profilu
  1. Val tu jest opis do opery przedlift a ja mam cd70 i cid polift z tad moje pytanie Temat dotyczy wyłącznie zmiany radia Siemens / Siemens VDO NCDR 2011 / NCDC 2013 / NCDC 2015 z GIDem lub CIDem na CDC 40 OPERA (Blaupunkt lub Delphi Grundig) z GIDem lub CIDem w przedlifcie (RM 2002-2004) - czyli przy instalacji ISO z kostką 36 pinów. Przy zmianie innego radia (np. CDR 500) lub na inne (np. CD 70 NAVI) jest trochę inaczej. Potrzebujemy: radio CDC 40 OPERA (Blaupunkt lub Delphi Grundig) - wylogowane lub z PINem metalową ramkę do radia (jest inna - przy ISO kostka i antena jest zamocowana na ramce i wychodzi samo radio, a w FAKRA kable się ciągną za radiem) wyświetlacz (GID lub CID, dwulinijkowy lub trzylinijkowy) - wylogowany lub z PINem panel klimatronika (przejściówkowy lub poliftowy) - jeśli mamy zwykłą klimatyzację, to ten punkt pomijamy półeczkę z gumowym wkładem (tylko z europejczyka, z anglika nie pasuje) rolki razem z wkładem sterującym (od przejściówki) lub gotową kierownicę z rolkami (przejściówkową albo poliftową - do tej ostatniej musi być też inna poduszka) - przyciski nie będą działać CIM (jeśli nasz nie obsługuje rolki) - jeśli obsługuje, to ten punkt pomijamy (od RM 2004 już obsługuje) dużą kostkę FAKRA z kawałkami kabli i małą kostkę FAKRA (antena) z kawałkiem kabla 7 głośników operowskich (2 niskotonowe w drzwiach tylnych zostają, bo są identyczne) Tech 2 do programowania (na temat OP-COMa nic nie powiem, bo go nigdy nie używałem) PIN naszego auta (czterocyfrowy "Security Code" na karcie "Car Pass")
  2. Odgrzeje kotleta Ostatnio wymienilem NCDC2013 na CD70 i GID na CID plus panel klimy Wszystko ladnie chodzi w signum 2004 a sprzet nowy jest z VC 2006 polift i pytanie moje jest,jakie rolki mam zakupic przedlift czy polift by bylo sterowanie w kierownicy? Prosze o podpowiedz
  3. Cześć Sig_man czy jest jakiś nowy tańszy sposób na podłączenie kamerki cofania do CIDa?

    Pozdrawiam Bodzer

  4. Oryginalnie mamy eberspachera nie wiem jak to jest z webatem.
  5. Ja ostatnio przerobilem u Konrada i Zbigosa ktorych Pozdrawiam)) dogrzewacz na pelne webasto jest super polecam)) Tez mialem sterownik padniety(zimne luty) Eber szalal dymil glosno chodzil po wymianie sterownika mam cisze spokoj i ciepelko))
  6. Nie okolo 8° wtedy auto.atycznie piwinno sie zalaczyc i to nie jest webasto tylko dogrzewacz.
  7. Po 18h wychodze z pracy to cykne kilka fotek.
  8. Opisy kodów błędów

    Sory za blad ktorej))
  9. Opisy kodów błędów

    Mam dogrzewacz i chyba wiem od czego ten blad,zmienialem w poniedzialek sterownik w dogrzewaczu na nowy i pewnie jest od pelnego webasto dlatego(tak mi sie wydaje)vax-com pokazuje otwarta pompke wody kturej ja w dogrzewaczu nie mam.
  10. Jest pod filtrem paliwa ja mam fabryczy dogrzewacz.Rozni sie tylko od pelnego webasto mala pompka wody.
  11. Opisy kodów błędów

    Moze ktos rozszyfrowac z vax-coma o co chodzi? Kod bledu B0472-00 coolant pump circuit open.
  12. Moze ktos podpowiedziec jak zdemontowac dogrzewacz w 3.0 signum a moze da sie wymienic sam sterownik nie demontujac piecyka?
  13. Sterowanie z kierownicy VC

    Dopiero odczytalem podam Ci wieczorem jakie info sie wyswietla.
×