Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mirabelek

Forumowicz
  • Zawartość

    640
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    12

Mirabelek last won the day on December 30 2015

Mirabelek had the most liked content!

Reputacja

107 Good

O Mirabelek

  • Urodziny

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Małopolska

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI 120 KM DPF

Ostatnio na profilu byli

1 364 wyświetleń profilu
  1. Paweł wiem co masz zrobić......Przede wszystkim to poszukać rozwiązania we właściwym temacie. Jest ich sporo o DPF. Robi się wielki śmietnik w tym temacie.... Tutaj testujemy i dzielimy się opiniami i problemami z odczytem zapełnienia oraz wypalania DPF za pomocą aplikacji napisanej przez Voodoo oraz problemami z interfejsami ELM za pomocą których dokonywany jest odczyt....Poszukaj na forum odpowiednich tematów a pewnie znajdziesz kogoś kto miał podobny problem i się podzielił informacjami. Do moderatora prośba o posprzątanie w temacie.... Mojego postu także... Pozdrawiam.
  2. Skanowałeś błędy Opcomem albo techem???? Od tego wypadałoby zacząć...A schematy z rysunkami jak w poprzednich postach na tej stronie znajdziesz w TIS2000.
  3. U mnie HTC ONE M9 PCE na andku 6.0 śmiga ale niestety bez książki telefonicznej. Z książką niestety rozłącza. Wcześniej na LG G e975 też rozłączało z kontaktami. Bez kontaktów bez problemów....
  4. Nie, ten czujnik nie ma wpływu na odpalanie. Można go wypiąć i błąd się pojawi ale odpalić powinien bez problemu. Sprawdzone. A tak w ogóle to o jaki silnik Ci chodzi bo w profilu masz VB X20XEV. Jeśli o diesla cdti to sprawdź akumulator, rozrusznik,świece żarowe. Potem szczelność EGR też nie jest bez znaczenia, nie mówiąc o zapchanym DPF i wtryski. Ale wydech to sprawdziłbym na końcu...Jeśli nie ma problemów z pracą silnika na ciepło to sprawdź akumulator, rozrusznik i świece żarowe. Błędy jakieś masz??? Szukaj w tematach odpowiednich do usterki...
  5. Jestem pewny...... Bo sam sprawdzałem ten czas jak się pomyliłem i trzy razy źle wpisałem....Jak znajdę fotki to ci wyślę i pokażę gdzie to siedzi....Ale chyba w blokach pomiarowych immobilizera....Teraz nie pamiętam dokładnie gdzie to było bo dawno się nie pomyliłem przy wpisywaniu kodu....
  6. Odblokuje się sam. Czas odliczany jest na załączonej stacyjce.....Auta możesz normalnie używać.Pozostały czas możesz sprawdzić nie pamiętam dokładnie w którym miejscu. Chyba w blokach pomiarowych immobilizera.
  7. Jest potrzebny. A tak nawiasem jak wymieniłeś CIM bez kodu???? Bo już tutaj potrzebny był ci kod....
  8. Chłopaki nie przesadzajcie . ELM327 to poważne narzędzie jeśli traktuje się je niepoważnie................ A tak serio to niezły interfejs tylko nie pod nowe autka. ELM lepiej sobie radzi z autami starszych generacji typu astra II czy golf IV i starszymi gdzie tak naprawdę wymagana była komunikacja tylko z silnikiem i tutaj sprawdza się znakomicie ..... Zaletą urządzenia jest jego cena....gorzej z możliwościami w nowszych autach gdzie modułów jest dużo... Do Opli Vectra C, Astra H czy Isia się nie nadaje ponieważ obsługuje tylko silnik i to nie do końca poprawnie... Kolego Melchior możesz ręcznie wybrać protokół po jakim obsługiwany jest moduł silnika w VC. nie ma 100% gwarancji ale u mnie działa. Też nie mogłem się połączyć z silnikiem. Jak na razie jest ok.... https://forum.vectraklub.pl/topic/178445-projekt-dpf-info-aplikacja-odczytująca-poziom-zapełnienia-dpf-android-przy-pomocy-elm-327-14b/?do=findComment&comment=3103182 Ręcznie zmienisz protokół w ELM przy pomoc aplikacji z google play i telefonu na androidzie...
  9. no ogarnął i zdał raport......
  10. Ja płaciłem po wymianie chłodnicy za sprawdzenie szczelności z nabiciem klimy 100zł + czyszczenie ultradźwiękami 80zł + do tego filtr kabinowy 35zł. Jak nie masz uszkodzonych ślizgów bocznych zderzaka to się da. Jeśli masz je uszkodzone lub sam je uszkodzisz przy demontażu zderzaka to zawsze coś będzie odstawać. Dlatego przy demontażu i montażu zderzaka dobrze jest mieć drugą parę rąk do pomocy. Nowe ślizgi widziałem na alledrogo za około 40zł na jedną stronę.
  11. Nie wiem czy to norma ale u kolegi który ma wyciętego DPF`a słychać charakterystyczny świst przy każdej zmianie biegów. dochodzący z okolic wydechu. U mnie DPF na pokładzie jeszcze sprawnie działa i nie mam tego świstu....
  12. Nie wiem czy to norma ale u kolegi który ma wyciętego DPF`a słychać charakterystyczny świst przy każdej zmianie biegów. dochodzący z okolic wydechu. U mnie DPF na pokładzie jeszcze sprawnie działa i nie mam tego świstu....
  13. Masz coś nie tak z wyświetlaniem obrazków u siebie na kompie czy też komórce bo obrazki są ok i po kliknięciu w nie powiększają się......
  14. SITH o tej wtyczce w tym temacie było ze 20 razy - wyręczę cię bo jak widać szybko czytasz tylko literki długo składasz - a napewno było jak na dłoni. Nawet daleko nie musiałeś szukać bo na stronie 26 pkt 1.10 jest jak byk pokazane....
  15. Bez zdejmowania zderzaka się nie obejdzie. Ciasno jest. Demontaż zderzaka to 15 minut roboty. Najwięcej z tymi kołeczkami od spodu bo reszta to 8 śrubek do odkręcenia. Do tego dobrze jest zdemontować prawą lamę aby był dostęp do nakrętki przyłącza na osuszaczu. Montowałem oryginał Valeo z osuszaczem. Na tej stronie kilka postów wyżej kolega Kucharo zamieścił fotki z takiej wymiany w polifcie. Całość chłodnicy z osuszaczem ciężko było mi włożyć na miejsce. Dlatego odkręciłem sobie osuszacz od chłodnicy i tak zamontowałem. Osobno chłodnicę i osobno osuszacz. Roboty na 1,5 godzinki. Co do oringów metalowo gumowych to faktycznie te z aukcji allegro podanej tutaj we wcześniejszych postach są ok. Natomiast cena z aledrogo powala. Gość grubo przesadził z ceną tych uszczelek. Ja podjechałem do zakładu gdzie nabijają klimatyzacje i gość sprzedał mi po 2,5zł za sztukę. Dodatkowo był tak życzliwy że nasmarował te uszczelki tym spejalnym olejem do klimatyzacji i spakował do szczelnego woreczka. Samo się rozumie że nie szukałem już innego zakładu aby nabić klimę. Po zamontowaniu chłodnicy podjechałem do nich nabić klimę oraz na czyszczenie. Przy okazji zakupiłem u nich filtr kabinowy z Filtrona w niewygrówanej cenie.