Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mirabelek

Forumowicz
  • Zawartość

    660
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    12

Mirabelek wygrał w ostatnim dniu 30 Grudzień 2015

Mirabelek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

115 Good

O Mirabelek

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Małopolska

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI 120 KM DPF

Ostatnio na profilu byli

1 669 wyświetleń profilu
  1. OOOOOOO jak miło sam STWÓRCA zawitał. Witam i szacun jak zwykle. Twoja apka jak zwykle pomaga. Voodoo taka prośba czy jest opcja aby twoja apka trochę się upgrade`owała????? Przydałoby się poprawić dwie sprawy jak dla mnie nie wiem jak dla innych ale: 1. W ustawieniach masz taką opcję ustawień "Odczytuj po uruchomieniu" i owszem aplikacja próbuje odczytać ale niestety nie jest chyba jeszcze połączona z modułem silnika aby oczytać stan dpfa. Czy dałoby radę wprowadzić jakiegoś Delay`a powiedzmy 5-6 sekund po uruchomieniu odczytaj? 2.Czy dałoby radę przy odczycie obok godziny (przed godziną lub zaraz za nią) odczytać datę???? Często monitoruję swojego DPF za pomocą tej apki i chętnie zapłaciłbym "Zakupił apkę PRO w "Google Play" nawet za samą datę przy godzinie. Chłopaki co wy na to jest nas wielu którzy korzystamy z jego aplikacji. Komu przydała się apka ręka do góry i wołajmy o apkę PRO aby Gościu coś w końcu z tego miał...... Parę złotych nikogo nie zbawi a kolega wykonał kawał dobrej roboty.... Nawet serwis Opla nie udostępnia nam takich informacji na temat zapełnienia DPF`a.....bo i po co lepiej żeby się zapchał i trzeba by naprawić (czyt. zakupić nowy) nie mówiąc o wcześniejszych problemach z początkami nieprawidłowych wypaleń. Nie jestem żadnym kolegą Voodoo. Nawołuję z czystej uczciwości i szacunku do ogromu czasu i pracy jaką poświęcił aby ta apka powstała....... Pewnie zakupił dziesiątki elm`ów 327 aby je dla nas przetestować.... Jak jest z kompatybilnością ELM327 to wiemy ale to nie jego wina.....Jak widać i słychać nawet koledzy posiadający Opla Insignię korzystają z tej apki....Więc nie róbmy z siebie biedaków i wesprzyjmy projekt aby poszedł do przodu...... Może autor by się wypowiedział.......
  2. koszta wymiany alternatora?

    Plusa można dać na pewno się przyda.....Fajny filmik....
  3. Film który udostępniłeś jest niedostępny. Też się naszukałem zanim znalazłem. U mnie na przykład ćwierka łożysko w kole pasowym klimatyzacji. Niby łatwe do sprawdzenia wystarczy pasek zdemontować i zakręcić kołem. Ale co nerwów napsuło zanim znalazłem to moje....Ćwierka że ło...Za tydzień wymiana...
  4. Oświetlenie zapalniczki

    Spróbuję choć nie wiem czy mam je jeszcze. Hosting fotek był wtedy z poza forum i fotki poznikały. Obecnie fotki wstawić można od razu poprzez forum i pewnie teraz fotki siedzą na serwerach forum. Ciekawe czy administratorzy mają dostęp do ww wymienionego postu w pełnej wersji archiwalnej z fotkami???? Może forum vectry byłoby w stanie uzupełnić fotografie... Ja oczywiście spróbuję uzupełnić zdjęcia w swoim poście, tak jak to zrobiłem w temacie o rozruszniku gdzie fotki również poznikały ale zostały dodane za pośrednictwem forum. Może teraz nie poznikają.....
  5. car pass

    To Warszawa miała pin w aucie?????
  6. Montaż wyłącznika ESP

    Jasne że możesz. Ja mam tak zrobione. Tylko że u mnie nie ma alarmu fabrycznego....Musisz jednak włożyć go w miejsce przycisku alarmu. Dodatkowo musisz przepiąć przewód sterujący ESP z gniazda esp odpowiednio pod styk w przycisku alarmu. Z podświetleniem przycisku nic nie będziesz musiał kombinować ponieważ przycisk alarmu ma swoje podświetlenie. Nie mogłem szybko dostać oryginalnego przycisku ESP ani nowego i używanego stąd pomysł zaadoptowania przycisku alarmu nabytego na znanym portalu aukcyjnym za całe 15 zł z przesyłką......Co do twojej karoserii to trzeba by sprawdzić dokładnie w którym miejscu masz ESP bo z tego co pamiętam to w sedanie było w miejscu ESP sterowanie roletą na tylnej szybie.......ale to już sobie doczytasz.....
  7. Montaż wyłącznika ESP

    Hejka kolego Marcz. Jako , że jesteś nowy to aby cię nie zniechęcać opiprzem to przypomnę Ci abyś edytował jednego posta a nie pisał jednego posta za drugim. Będzie bardziej czytelnie. Napisałeś aż 4 posty jeden za drugim. Dobra tyle z upomnień nie obrażaj się też byłem nowy . Tutaj masz schemat gdzie znajdziesz xc31 Uzupełnij swój profil o dane autka aby od razu było wiadomo jakie autko masz z jakim motorkiem rocznik i w jakiej budzie...... Tutaj masz jeszcze pinout xc31 (dla rocznika 2005 bo nie wiemy który rocznik furki masz) i opis pinów Pinout xc31.pdf
  8. Usterka - czujnik ciśnienia doładowania

    Dostęp nie jest taki zły. Zdemontować osłonę górną silnika. Czujnik da radę odkręcić kluczem torx ale nie powiem ci rozmiaru bo nie pamiętam T20/T25...Ale tak jak piszę nie jestem pewien. Jedyny problem z dostępem do tej śruby to konieczność popuszczenia zaworu EGR. Wystarczy go popuścić i da radę. Ja i tak zawsze go (zawór EGR) sobie zdejmuję bo roboty niewiele więcej a przy okazji widzę jak bardzo zawalony jest. Zawsze możesz sobie na przyszłość zamienić oryginalną śrubę z łbem torx na zwykłą śrubę z łbem sześciokątnym na zwykły klucz. Ale to już druciarstwo moim zdaniem. Tyle że następnym razem wyjmiesz go bez ruszani EGR`a.
  9. U mnie były mocno skorodowane i wygrzane i 5 poszło bez problemu. Jedna nakrętka niestety się urwała ale wystawał krótki kawałek urwanej śruby. Przyspawałem do niej nakrętkę i wykręciła się bez większego oporu....Uszczelki oczywiście dawałem nowe. Koszt 12zł za 2 szt. Choć są sklepy gdzie wołają 15zł za sztukę......Co do długości plecionki to kupowałem około 1-2cm dłuższą niż stara wycięta. Po to aby rury wsunąć do plecionki i dopiero spawać a nie łączyć na styk doczołowo... Spawałem tak jak pisał SLAVIO połączone (poszczepiane) na aucie aby rury były w tej samej pozycji . Dalej spawane na zewnątrz.
  10. Wtrysk z Allegro

    wicia23 podaj nick sprzedawcy na allegro od którego kupiłeś ten wtrysk. Zawsze to odrobina więcej zaufania do kogoś poleconego....
  11. Dokładnie tak jak piszesz. Widać to w tabeli Temperatura vs Ciśnienie
  12. U mnie ciśnienie czynnika na wyłączonej klimie jest ok 550 kPa. Na włączonej ok 1500-1600kPa. Klima nabita w ubiegłym roku po wymianie chłodnicy. Od ostatniego nabicia monitoruję sobie klimę co jakiś czas. Poniżej screen z excela jak to wygląda u mnie. Monitorowałem sobie przez jakiś czas. Może komuś się przyda. Ciśnienia oczywiście na wyłączonej klimatyzacji. Na włączonej tak jak pisałem ok 1500-1600kPa.
  13. Stuki przy puszczaniu i dodawaniu gazu

    No to miałeś szczęście......... I bez kosztów.........Pozazdrościć....
  14. jak sprawdzić poduszki silnika?

    Po wymianie tyłu stuki się zmniejszyły więc wymienię jeszcze przód choćby dlatego że guma jest popękana
  15. jak sprawdzić poduszki silnika?

    Dzięki. Mnie stukało przy dodawaniu i odejmowaniu gazu i chciałem wymienić obie tą z tyłu i z przodu ale na przód przysłali mi tego Lemfordera o którym pisał Slavio a niestety ona nie pasowała i mogę ją zwrócić. Dzięki. Pozdrawiam.
×