Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mirabelek

Forumowicz
  • Postów

    643
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    12

Mirabelek wygrał w ostatnim dniu 30 Grudzień 2015

Mirabelek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

110 Good

O Mirabelek

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Małopolska

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI 120 KM DPF

Ostatnio na profilu byli

1 445 wyświetleń profilu
  1. Trzeba przyznać że gość całkiem profesjonalnie pokazał jak powinno się robić....Materiał ciekawy i dydaktyczny nie tylko w zakresie budowy skrzyni M32. Do tego widać że ma czym robić. I nie robi tego jak rzeźnik......
  2. Temat stary jak świat. Ale fotki nowe zawsze coś:):) wniesione do tematu. Potwierdzam też czyściłem elektronikę alkoholem izopropylowym IPA. Zalałem wszystko włącznie ze stykami. Pomogło na trzy miesiące potem znowu zaczął się wyłączać.....Ehhhhhh wieczna walka z tym tempomatem....
  3. Po co chcesz demontować zbiornik wyrównawczy i przewody nagrzewnicy???? Chyba nie naprawiasz silnika przez rurę wydechową????
  4. Paweł wiem co masz zrobić......Przede wszystkim to poszukać rozwiązania we właściwym temacie. Jest ich sporo o DPF. Robi się wielki śmietnik w tym temacie.... Tutaj testujemy i dzielimy się opiniami i problemami z odczytem zapełnienia oraz wypalania DPF za pomocą aplikacji napisanej przez Voodoo oraz problemami z interfejsami ELM za pomocą których dokonywany jest odczyt....Poszukaj na forum odpowiednich tematów a pewnie znajdziesz kogoś kto miał podobny problem i się podzielił informacjami. Do moderatora prośba o posprzątanie w temacie.... Mojego postu także... Pozdrawiam.
  5. Skanowałeś błędy Opcomem albo techem???? Od tego wypadałoby zacząć...A schematy z rysunkami jak w poprzednich postach na tej stronie znajdziesz w TIS2000.
  6. U mnie HTC ONE M9 PCE na andku 6.0 śmiga ale niestety bez książki telefonicznej. Z książką niestety rozłącza. Wcześniej na LG G e975 też rozłączało z kontaktami. Bez kontaktów bez problemów....
  7. Nie, ten czujnik nie ma wpływu na odpalanie. Można go wypiąć i błąd się pojawi ale odpalić powinien bez problemu. Sprawdzone. A tak w ogóle to o jaki silnik Ci chodzi bo w profilu masz VB X20XEV. Jeśli o diesla cdti to sprawdź akumulator, rozrusznik,świece żarowe. Potem szczelność EGR też nie jest bez znaczenia, nie mówiąc o zapchanym DPF i wtryski. Ale wydech to sprawdziłbym na końcu...Jeśli nie ma problemów z pracą silnika na ciepło to sprawdź akumulator, rozrusznik i świece żarowe. Błędy jakieś masz??? Szukaj w tematach odpowiednich do usterki...
  8. Jestem pewny...... Bo sam sprawdzałem ten czas jak się pomyliłem i trzy razy źle wpisałem....Jak znajdę fotki to ci wyślę i pokażę gdzie to siedzi....Ale chyba w blokach pomiarowych immobilizera....Teraz nie pamiętam dokładnie gdzie to było bo dawno się nie pomyliłem przy wpisywaniu kodu....
  9. Odblokuje się sam. Czas odliczany jest na załączonej stacyjce.....Auta możesz normalnie używać.Pozostały czas możesz sprawdzić nie pamiętam dokładnie w którym miejscu. Chyba w blokach pomiarowych immobilizera.
  10. Jest potrzebny. A tak nawiasem jak wymieniłeś CIM bez kodu???? Bo już tutaj potrzebny był ci kod....
  11. Chłopaki nie przesadzajcie . ELM327 to poważne narzędzie jeśli traktuje się je niepoważnie................ A tak serio to niezły interfejs tylko nie pod nowe autka. ELM lepiej sobie radzi z autami starszych generacji typu astra II czy golf IV i starszymi gdzie tak naprawdę wymagana była komunikacja tylko z silnikiem i tutaj sprawdza się znakomicie ..... Zaletą urządzenia jest jego cena....gorzej z możliwościami w nowszych autach gdzie modułów jest dużo... Do Opli Vectra C, Astra H czy Isia się nie nadaje ponieważ obsługuje tylko silnik i to nie do końca poprawnie... Kolego Melchior możesz ręcznie wybrać protokół po jakim obsługiwany jest moduł silnika w VC. nie ma 100% gwarancji ale u mnie działa. Też nie mogłem się połączyć z silnikiem. Jak na razie jest ok.... https://forum.vectraklub.pl/topic/178445-projekt-dpf-info-aplikacja-odczytująca-poziom-zapełnienia-dpf-android-przy-pomocy-elm-327-14b/?do=findComment&comment=3103182 Ręcznie zmienisz protokół w ELM przy pomoc aplikacji z google play i telefonu na androidzie...
  12. no ogarnął i zdał raport......
  13. Ja płaciłem po wymianie chłodnicy za sprawdzenie szczelności z nabiciem klimy 100zł + czyszczenie ultradźwiękami 80zł + do tego filtr kabinowy 35zł. Jak nie masz uszkodzonych ślizgów bocznych zderzaka to się da. Jeśli masz je uszkodzone lub sam je uszkodzisz przy demontażu zderzaka to zawsze coś będzie odstawać. Dlatego przy demontażu i montażu zderzaka dobrze jest mieć drugą parę rąk do pomocy. Nowe ślizgi widziałem na alledrogo za około 40zł na jedną stronę.
  14. Nie wiem czy to norma ale u kolegi który ma wyciętego DPF`a słychać charakterystyczny świst przy każdej zmianie biegów. dochodzący z okolic wydechu. U mnie DPF na pokładzie jeszcze sprawnie działa i nie mam tego świstu....
  15. Nie wiem czy to norma ale u kolegi który ma wyciętego DPF`a słychać charakterystyczny świst przy każdej zmianie biegów. dochodzący z okolic wydechu. U mnie DPF na pokładzie jeszcze sprawnie działa i nie mam tego świstu....