Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mirabelek

Forumowicz
  • Postów

    651
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    12

Mirabelek wygrał w ostatnim dniu 30 Grudzień 2015

Mirabelek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

111 Good

O Mirabelek

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Małopolska

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI 120 KM DPF

Ostatnio na profilu byli

1 500 wyświetleń profilu
  1. wicia23 podaj nick sprzedawcy na allegro od którego kupiłeś ten wtrysk. Zawsze to odrobina więcej zaufania do kogoś poleconego....
  2. Dokładnie tak jak piszesz. Widać to w tabeli Temperatura vs Ciśnienie
  3. U mnie ciśnienie czynnika na wyłączonej klimie jest ok 550 kPa. Na włączonej ok 1500-1600kPa. Klima nabita w ubiegłym roku po wymianie chłodnicy. Od ostatniego nabicia monitoruję sobie klimę co jakiś czas. Poniżej screen z excela jak to wygląda u mnie. Monitorowałem sobie przez jakiś czas. Może komuś się przyda. Ciśnienia oczywiście na wyłączonej klimatyzacji. Na włączonej tak jak pisałem ok 1500-1600kPa.
  4. No to miałeś szczęście......... I bez kosztów.........Pozazdrościć....
  5. Po wymianie tyłu stuki się zmniejszyły więc wymienię jeszcze przód choćby dlatego że guma jest popękana
  6. Dzięki. Mnie stukało przy dodawaniu i odejmowaniu gazu i chciałem wymienić obie tą z tyłu i z przodu ale na przód przysłali mi tego Lemfordera o którym pisał Slavio a niestety ona nie pasowała i mogę ją zwrócić. Dzięki. Pozdrawiam.
  7. Dzięki suchy201180 nie wiem jak patrzyłem ale nie wiedziałem tego.....Wielkie dzięki. Kupuję to:)
  8. Mam taką poduszkę kupioną pod skrzynię M32 i jakoś nie pasuje ta poduszka o której piszesz....Nie wiem czy zmienili sposób montażu i potrzebny jest jakiś adapter.... Może ktoś zamontował tę poduszkę do Z19DT ze skrzynią M32 i podzieli się jak to zrobić???? Slavio pożyczam fotkę:) Poprzedni oryginał to taki jak na fotce niżej V-05661 i taka jest u mnie zamontowana ale wymaga wymiany....Lemforder 3044201 ze zdjęcia wyżej nie pasuje. Lemforder 3044201 nie daje się zamontować w miejsce V-05661 w z19dt ze skrzynią M32. Podpowie ktoś conieco co i jak????
  9. Witam masz moze zdjecia do tego bledu vectra c  B2652-05 jak wyciagales ta zaroweczke od zapalniczki ? pozd jak bys mogl podeslac na maila majdecki8@gmail.com byl bym wdzieczny :)

    1. Mirabelek

      Mirabelek

      Cześć.

      Niestety nie mam już żadnych fotek z tego postu.

      Pozdrawiam.

       

       

    2. majdecki8@gmail.com

      majdecki8@gmail.com

      Dzieki za odpowiedz juz sobie poradzilem metoda prob i bledow pozd

       

  10. Trzeba przyznać że gość całkiem profesjonalnie pokazał jak powinno się robić....Materiał ciekawy i dydaktyczny nie tylko w zakresie budowy skrzyni M32. Do tego widać że ma czym robić. I nie robi tego jak rzeźnik......
  11. Temat stary jak świat. Ale fotki nowe zawsze coś:):) wniesione do tematu. Potwierdzam też czyściłem elektronikę alkoholem izopropylowym IPA. Zalałem wszystko włącznie ze stykami. Pomogło na trzy miesiące potem znowu zaczął się wyłączać.....Ehhhhhh wieczna walka z tym tempomatem....
  12. Po co chcesz demontować zbiornik wyrównawczy i przewody nagrzewnicy???? Chyba nie naprawiasz silnika przez rurę wydechową????
  13. Paweł wiem co masz zrobić......Przede wszystkim to poszukać rozwiązania we właściwym temacie. Jest ich sporo o DPF. Robi się wielki śmietnik w tym temacie.... Tutaj testujemy i dzielimy się opiniami i problemami z odczytem zapełnienia oraz wypalania DPF za pomocą aplikacji napisanej przez Voodoo oraz problemami z interfejsami ELM za pomocą których dokonywany jest odczyt....Poszukaj na forum odpowiednich tematów a pewnie znajdziesz kogoś kto miał podobny problem i się podzielił informacjami. Do moderatora prośba o posprzątanie w temacie.... Mojego postu także... Pozdrawiam.
  14. Skanowałeś błędy Opcomem albo techem???? Od tego wypadałoby zacząć...A schematy z rysunkami jak w poprzednich postach na tej stronie znajdziesz w TIS2000.
  15. U mnie HTC ONE M9 PCE na andku 6.0 śmiga ale niestety bez książki telefonicznej. Z książką niestety rozłącza. Wcześniej na LG G e975 też rozłączało z kontaktami. Bez kontaktów bez problemów....