Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mirabelek

Forumowicz
  • Postów

    654
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    12

Mirabelek wygrał w ostatnim dniu 30 Grudzień 2015

Mirabelek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

113 Good

O Mirabelek

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Małopolska

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI 120 KM DPF

Ostatnio na profilu byli

1 600 wyświetleń profilu
  1. Hejka kolego Marcz. Jako , że jesteś nowy to aby cię nie zniechęcać opiprzem to przypomnę Ci abyś edytował jednego posta a nie pisał jednego posta za drugim. Będzie bardziej czytelnie. Napisałeś aż 4 posty jeden za drugim. Dobra tyle z upomnień nie obrażaj się też byłem nowy . Tutaj masz schemat gdzie znajdziesz xc31 Uzupełnij swój profil o dane autka aby od razu było wiadomo jakie autko masz z jakim motorkiem rocznik i w jakiej budzie...... Tutaj masz jeszcze pinout xc31 (dla rocznika 2005 bo nie wiemy który rocznik furki masz) i opis pinów Pinout xc31.pdf
  2. Dostęp nie jest taki zły. Zdemontować osłonę górną silnika. Czujnik da radę odkręcić kluczem torx ale nie powiem ci rozmiaru bo nie pamiętam T20/T25...Ale tak jak piszę nie jestem pewien. Jedyny problem z dostępem do tej śruby to konieczność popuszczenia zaworu EGR. Wystarczy go popuścić i da radę. Ja i tak zawsze go (zawór EGR) sobie zdejmuję bo roboty niewiele więcej a przy okazji widzę jak bardzo zawalony jest. Zawsze możesz sobie na przyszłość zamienić oryginalną śrubę z łbem torx na zwykłą śrubę z łbem sześciokątnym na zwykły klucz. Ale to już druciarstwo moim zdaniem. Tyle że następnym razem wyjmiesz go bez ruszani EGR`a.
  3. Ja również polecam....Również dziękuję...Pozdrawiam...
  4. U mnie były mocno skorodowane i wygrzane i 5 poszło bez problemu. Jedna nakrętka niestety się urwała ale wystawał krótki kawałek urwanej śruby. Przyspawałem do niej nakrętkę i wykręciła się bez większego oporu....Uszczelki oczywiście dawałem nowe. Koszt 12zł za 2 szt. Choć są sklepy gdzie wołają 15zł za sztukę......Co do długości plecionki to kupowałem około 1-2cm dłuższą niż stara wycięta. Po to aby rury wsunąć do plecionki i dopiero spawać a nie łączyć na styk doczołowo... Spawałem tak jak pisał SLAVIO połączone (poszczepiane) na aucie aby rury były w tej samej pozycji . Dalej spawane na zewnątrz.
  5. wicia23 podaj nick sprzedawcy na allegro od którego kupiłeś ten wtrysk. Zawsze to odrobina więcej zaufania do kogoś poleconego....
  6. Dokładnie tak jak piszesz. Widać to w tabeli Temperatura vs Ciśnienie
  7. U mnie ciśnienie czynnika na wyłączonej klimie jest ok 550 kPa. Na włączonej ok 1500-1600kPa. Klima nabita w ubiegłym roku po wymianie chłodnicy. Od ostatniego nabicia monitoruję sobie klimę co jakiś czas. Poniżej screen z excela jak to wygląda u mnie. Monitorowałem sobie przez jakiś czas. Może komuś się przyda. Ciśnienia oczywiście na wyłączonej klimatyzacji. Na włączonej tak jak pisałem ok 1500-1600kPa.
  8. No to miałeś szczęście......... I bez kosztów.........Pozazdrościć....
  9. Po wymianie tyłu stuki się zmniejszyły więc wymienię jeszcze przód choćby dlatego że guma jest popękana
  10. Dzięki. Mnie stukało przy dodawaniu i odejmowaniu gazu i chciałem wymienić obie tą z tyłu i z przodu ale na przód przysłali mi tego Lemfordera o którym pisał Slavio a niestety ona nie pasowała i mogę ją zwrócić. Dzięki. Pozdrawiam.
  11. Dzięki suchy201180 nie wiem jak patrzyłem ale nie wiedziałem tego.....Wielkie dzięki. Kupuję to:)
  12. Mam taką poduszkę kupioną pod skrzynię M32 i jakoś nie pasuje ta poduszka o której piszesz....Nie wiem czy zmienili sposób montażu i potrzebny jest jakiś adapter.... Może ktoś zamontował tę poduszkę do Z19DT ze skrzynią M32 i podzieli się jak to zrobić???? Slavio pożyczam fotkę:) Poprzedni oryginał to taki jak na fotce niżej V-05661 i taka jest u mnie zamontowana ale wymaga wymiany....Lemforder 3044201 ze zdjęcia wyżej nie pasuje. Lemforder 3044201 nie daje się zamontować w miejsce V-05661 w z19dt ze skrzynią M32. Podpowie ktoś conieco co i jak????
  13. Witam masz moze zdjecia do tego bledu vectra c  B2652-05 jak wyciagales ta zaroweczke od zapalniczki ? pozd jak bys mogl podeslac na maila majdecki8@gmail.com byl bym wdzieczny :)

    1. Mirabelek

      Mirabelek

      Cześć.

      Niestety nie mam już żadnych fotek z tego postu.

      Pozdrawiam.

       

       

    2. majdecki8@gmail.com

      majdecki8@gmail.com

      Dzieki za odpowiedz juz sobie poradzilem metoda prob i bledow pozd

       

  14. Trzeba przyznać że gość całkiem profesjonalnie pokazał jak powinno się robić....Materiał ciekawy i dydaktyczny nie tylko w zakresie budowy skrzyni M32. Do tego widać że ma czym robić. I nie robi tego jak rzeźnik......
  15. Temat stary jak świat. Ale fotki nowe zawsze coś:):) wniesione do tematu. Potwierdzam też czyściłem elektronikę alkoholem izopropylowym IPA. Zalałem wszystko włącznie ze stykami. Pomogło na trzy miesiące potem znowu zaczął się wyłączać.....Ehhhhhh wieczna walka z tym tempomatem....