Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

TRAWQ

Forumowicz
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About TRAWQ

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/30/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WZY

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VECTRA C 1.9 DTH 2008

Recent Profile Visitors

460 profile views
  1. Dokładnie. Mój ojczulek w swoim aucie miał takie uszkodzenie. Trochę na tym jeździł zanim zauważył. Wulkanizator zalepił i życzył szerokiej drogi Tylko wprawne oko widziało później ślad po klejeniu.
  2. A ja mam inne rozwiązanie co do tej poduszki Też się z nią bawiłem, szukałem, nawet kiedyś pytałem o co chodzi bo dostałem tą krótszą co nie pasowała za nic (kupiona po VIN). Kupiłem wkład poduszki, na prasie ładnie sobie wycisnąłem starą z korpusu, wprasowałem nową i jeździ po dziś Ja wkład kupowałem TEDGUM'a. Co prawda wtedy miał trochę inny numer, ale to ten sam https://automator.pl/poduszka-silnika-tedgum-00507916--399408s Całość operacji nie przekroczyła 100zł, i 30 minut pracy
  3. Mnie też to dopadło. Najlepiej słychać, jak się przyśpiesza w korku i jest powyżej 30 stopni Auto brzmi jakby miało 6 litrów pojemności, tak zasuwa mi kompresor. Z tym, że u mnie jest też dodatkowy objaw, czasami na niskich obrotach i włączonej klimie potrafi szarpnąć autem, jak przy zacinającym się EGRrze. Jak jest chłodniej można powiedzieć, że jest cicho i objawów brak. Diagnoza - uszkodzone łożyskowanie wewnątrz kompresora. Nowy/używany kompresor czeka już na podmiankę.
  4. Z tego co kojarzę, to takie komfortowe otwieranie okien z pilota, to się ustawia w module drzwi kierowcy. Nie każdy op-com to ogarnie, znaczy niektóre moduły drzwiowe są oporne i trzeba TECHA :)
  5. Witam Aktualnie Żyrardów, za niebawem przenoszę się kawałek za miasto w stronę Skierniewic. Wielkie dzięki Panowie za pomoc Uszczelki zamówione na allegro. Nie śpieszy mi się, więc pomału dotrą
  6. Panowie, może ktoś poratuje. Nigdzie nie mogę znaleźć jakie powinny być oringi/uszczelki między kompresorem a przewodami (tam gdzie przykręcamy przewód do kompresora). Może ktoś pamięta jakieś numery, ewentualnie rozmiary? Z góry dziękuję
  7. Panowie szybkie pytanie. Znajomy nabył Vectrę, w wyposażeniu wg VIN jest FX3 (auto z wyprodukowane dla Polski). Pojechał na ryby, auto w błocie max 2 tyś obrotów, kontrolka miga i jakoś się tam wygramoliło. Dołożyliśmy na desce przycisk wg opisu, żeby mógł sobie to rozłączać. Ale jak przeglądałem mu auto OP-COM zauważyłem, że w silniku nie ma aktywnego ASR. Dałem na występuje, tak jak w mojej. Może mi ktoś napisać jakie właściwości nabyło auto? Wg mnie ten TC jakby już działał, czy to powoduje coś innego i ASR nie jest tym samym co TC?
  8. A może po prostu bateria w kluczyku padła?
  9. Ja mam taki Wyprodukowano dla Polski bez DPF Ogólnie rzecz biorąc to zachód wcześniej wprowadził ostrzejsze przepisy dot. emisji spalin niż Polska.
  10. Co prawda już po zakupie, ale dostałem od tanifiat taką odpowiedź dotyczącą naszej dyskusji: "Witam. Gwarancja ustawowa 2 lata dla osoby prywatnej i rok na firmę. Jeśli uczestniczy Pan w dyskusji to proszę napisać, że pewne podejrzenia mogą się pojawić, ze względu na niską jak na oryginał cenę oraz to, że wahacze sprawiają wrażenie starych. Wyjaśniam, że wahacze tak wyglądają, ze względu na to, że pochodzą z kompletnych trawers (sanek zawieszenia) przód od Fiata Cromy i leżakowały w magazynie we Włoszech luzem na regałach, ze względu na swój niemały gabaryt. Stąd też są lekko przykurzone, lub pokrywa je patyna. Nie zmienia to jednak faktu, że są fabrycznie nowe, w pełni sprawne i objęte gwarancją producenta."
  11. Na zdjęciach powyżej mamy połowę 2015 roku. Czy ja wiem czy to staroć? Na zdjęciach gumy wyglądają świeżo. No nic, ja się zdecydowałem, czekam na paczkę i za niedługo zobaczę te cudaki. Zarzekają się, że towar jest nowy, nieregenerowany i objęty pełnoprawną gwarancją.
  12. Pod nickiem tanifiat kryje się dealer Fiata z Ełku, także chinolami może nie halndluje
  13. Też je dzisiaj zamówiłem, zobaczymy. Gość twierdzi, że oryginalne i sprzedaje ostatnie sztuki w takiej cenie.
  14. VIN: W0L0ZCF6881019169 Nr silnika: 17289678
  15. Panowie czy koło Dayco DPV1046 to jest to lepsze? Będzie pasować do DTH z 2008 roku? Dodam, że mam wersję silnika bez tej dodatkowej rolki na dole a nie chcę gafy strzelić przy zamawianiu
×
×
  • Create New...