Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

TRAWQ

Forumowicz
  • Zawartość

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O TRAWQ

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1987.11.30

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WZY

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VECTRA C 1.9 DTH 2008

Ostatnio na profilu byli

349 wyświetleń profilu
  1. TRAWQ

    Alternator BOSCH 0124325172 (100A)

    To troszkę mnie uspokoiłeś. Czyli dwa kable, zasilający na śrubę, i ten jeden we wtyczce. Myślałem, że może coś się urwało z tej wtyczki. Z tego co pamiętam było 11,5V Także kaplica.
  2. Panowie mam szybkie pytanie. Mój alternator stanął dęba. Autko jechało, zaczęły się cyrki z wyłączoną klimą, potem kontrolki ABS i ESP. Autko zgasiłem w garażu i już brakło prądu na zakręcenie rozrusznikiem. Dziwna sprawa, że nie zaświeciła mi wcale kontrolka od ładowania 😕 I mam teraz takie pytanie. Ile tam kabli dochodzi do tego alternatora? U mnie jest jeden dokręcany na śrubę, i wtyczka z której wychodzi tylko mały cieniutki, niebieski kabelek (L-DFM). Tak powinno być? Nie mam jak sprawdzić, a Vectra obok ma altek Denso. Nie wiem czy jakiś kunolis mi czegoś nie urwał, i czy szukać zbiega pod maską 😕 Pozdrawiam!
  3. TRAWQ

    Najnowsze mapy do CD70/DVD90

    Ta okrojona wersja mapy działa u wszystkich, POI są ale nie wszystkie Pełna, nagrywana na płycie DL (dwuwarstwowej) już nie koniecznie. A właściwie to działa tylko u jednego kolegi póki co Podpowiesz jak tam u siebie ustawiłeś nagrywanie?
  4. TRAWQ

    Najnowsze mapy do CD70/DVD90

    Z cyferką 19 mam. Odnośnie layer break'a to nic nie zmieniałem, zostawiłem tak jak program ustawił. Nigdy z tym nic nie kombinowałem powiem szczerze. Co tam powinno być ustawione? Chciałbym nagrać tak jak Ty. No i oczywiście spróbujemy dzisiaj wolniej
  5. TRAWQ

    Najnowsze mapy do CD70/DVD90

    LiteOn iHAS124, nagrywarka w stacjonarnym PC. Nagrywane IMGBurn oczywiście, 4x. https://www.cdrinfo.pl/hardware/386-LiteOn--iHAS124 Zastanawiam się jeszcze nad obrazem, może mamy z różnych źródeł i coś jest uszkodzone. No i postaram się dorwać DL, ale minusy
  6. TRAWQ

    Najnowsze mapy do CD70/DVD90

    No to cyrk na kółkach Ja mam świeższe radio i u mnie nie działa DL. Uprzedzając, nie mam problemów z laserem DVD-R wczytuje w sekundę po wsadzeniu do napędu. Nawet specjalnie wziąłem i znalazłem takiego Verbatima na jakim Ty nagrałeś Jedyna różnica w magicznym "U" na końcu w wersji softu. Ale chyba każdy spolszcza navi tym samym Więc serio masz dziwne to radio
  7. TRAWQ

    Najnowsze mapy do CD70/DVD90

    Sprawdzone, działa na DVD-R, dziękuję Jutro z ciekawości przetestuję wersję DL wspomnianą i podlinkowaną wyżej. Zobaczę czy u mnie będzie działać.
  8. Manetka tempomatu aktywnego do Vectry C! https://allegro.pl/manetka-kierunki-tempomat-adaptacyjny-acc-vectra-c-i7525681061.html
  9. Nie Zwykłe fotele regulowane ręcznie z podgrzewaniem
  10. Dziękuję za odpowiedź. Przeglądałem cały temat, ale chciałem mieć potwierdzenie, stąd moje pytanie. Zawsze to lepiej i bezpieczniej jak ktoś mądrzejszy w temacie się wypowie. Jeszcze mam jedno pytanie odnośnie foteli. Dostałem propozycję zakupu. Tapicerka taka jak mam, dostałem foto wtyczki. Wygląda na to, że są podgrzewane, dobrze mi się wydaje? Wystarczy wyjąć moje i wsadzić te? Nie mam uzupełnionych pod fotelem pinów które zaznaczyłem, czy będzie z tym jakiś problem? Z góry dziękuję za wskazówki.
  11. Czyściłem dziś auto, i tak z ciekawości zacząłem grzebać w swojej VIki. Mam pytanie. W desce są kostki z pinami do przycisków od grzanych foteli, w REC siedzi kostka z zasilaniem do mat (ta niebieska z czarnymi przewodami). Mógłby ktoś oblatany powiedzieć czy mam wszystkie piny w złączu pod fotelami? Wydaje mi się, że mam kompletną wiązkę pod grzane fotele, chętnie bym sobie dołożył Zdjęcie złącza pod fotelem:
  12. TRAWQ

    Montaż wyłącznika ESP

    Panowie takie tylko pytanie utwierdzające. Pin 3 w pompie uzbrojony fabrycznie, pod zaślepką w kabinie piny również są (patrząc od dołu: pierwszy pusty, drugi jest, trzeci pusty, i reszta też już jest). Rozumiem, że brakuje mi tylko przycisku żeby to chodziło?
  13. Takie pytanie laika. Czy to radio ze zdjęcia nie miało wyprowadzonych już fabrycznie pinów na AUX? W tym miejscu gdzie jest mini fakra chyba jest wszystko co trzeba - pin 18, 24 i 25?
  14. No to i u mnie zagościły spryski z Insigni :) Jakoś nie kwapiłem się żeby wymieniać, ale jestem zadowolony. Montaż banał, zajęło mi to może 15 minut. Na postoju cała szyba jest pokryta mgiełką, na dach nie leci :) Muszę przetestować w trasie bo podczas prób przed garażem auto po lewej i po prawej załapało się na leciutki prysznic :D
  15. TRAWQ

    Viki do Chorwacji

    A ja mam inne pytanie odnośnie Chorwacji Pomału zbliża się wyjazd i Viki właściwie na podróż gotowa. Zostało mi tylko wymienić olej i filtry. Ale znajomy troszkę mnie zaniepokoił. Mianowicie cały czas jeżdżę na oleju 5W30 i podobno to taki średni olej na takie klimaty? Prawda to? Jest sens zmieniać na 5W40, tym bardziej, że świeżutka bańka 5W30 stoi i czeka na wymianę ? W sumie to jadę na wakacje nie na wyścigi
×