Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

TRAWQ

Forumowicz
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

TRAWQ last won the day on November 18 2019

TRAWQ had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About TRAWQ

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 11/30/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WZY

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VECTRA C 1.9 DTH 2008

Recent Profile Visitors

571 profile views
  1. Panowie potrzebuję potwierdzenia, który zestaw będzie pasował do 1.9 DTH: 1). Koło dwumasowe - LUK 415 0407 10 (Saab) 2). Sprzęgło kompletne - LUK 624 3171 33 (VECTRA C) 3). Śruby - LUK 411 0122 10 czy ten 1). Koło dwumasowe - LUK 415 0407 10 (Saab) 2). Sprzęgło kompletne - LUK 624 3435 33 (VECTRA C) 3). Śruby - LUK 411 0122 10. Coś jeszcze trzeba zamówić dodatkowo żeby wymienić dwumas raz a porządnie?
  2. Panowie podpowie ktoś. Ktoś się oreintuje czemu mam prąd na pinie nr 9 (czwarty licząc od góry) w złączu XR8? Na 12 brak Tak czy inaczej lustro działa, podłączone, ale z miernikiem w rękach
  3. Czy w tym złączu z tyłu XR8, do którego trzeba wpiąć się przewodami zawsze jest napięcie, czy dopiero po aktywacji OP-Com?
  4. Panowie kompletuję zestaw rozrządu do mojej Viki. Przy poprzedniej wymianie kupiłem zestaw INA + pompa HEPU. Można pozostać przy tym, czy inna pompa na dzień dzisiejszy?
  5. Ja robiłem tak: kasowałem sobie OP-COMem inspekcję kilometrów (wybierasz auto - potem BODY - potem Instrument), a później kasowałem w silniku Engine Oil Status (wybierasz silnik, bloki pomiarowe i tam powinno być). Tak z pamięci podaję te wszystkie zakładki
  6. Ja też miałem z dwa razy przygodę z tą kontrolką. Zawsze to się zdarzało jak po wymianie oleju zapominałem skasować inspekcję olejową i robiłem to po jakimś dłuższym czasie. Zobacz sobie w OP-COM, jak posiadasz oczywiście, w którejś zakładce od silnika jest % jakości oleju Ja miałem np 4 tyś po wymianie oleju jakość 50%. Skasowanie inspekcji z licznika kasuje tylko odliczanie kilometrów.
  7. Dokładnie. Mój ojczulek w swoim aucie miał takie uszkodzenie. Trochę na tym jeździł zanim zauważył. Wulkanizator zalepił i życzył szerokiej drogi Tylko wprawne oko widziało później ślad po klejeniu.
  8. A ja mam inne rozwiązanie co do tej poduszki Też się z nią bawiłem, szukałem, nawet kiedyś pytałem o co chodzi bo dostałem tą krótszą co nie pasowała za nic (kupiona po VIN). Kupiłem wkład poduszki, na prasie ładnie sobie wycisnąłem starą z korpusu, wprasowałem nową i jeździ po dziś Ja wkład kupowałem TEDGUM'a. Co prawda wtedy miał trochę inny numer, ale to ten sam https://automator.pl/poduszka-silnika-tedgum-00507916--399408s Całość operacji nie przekroczyła 100zł, i 30 minut pracy
  9. Mnie też to dopadło. Najlepiej słychać, jak się przyśpiesza w korku i jest powyżej 30 stopni Auto brzmi jakby miało 6 litrów pojemności, tak zasuwa mi kompresor. Z tym, że u mnie jest też dodatkowy objaw, czasami na niskich obrotach i włączonej klimie potrafi szarpnąć autem, jak przy zacinającym się EGRrze. Jak jest chłodniej można powiedzieć, że jest cicho i objawów brak. Diagnoza - uszkodzone łożyskowanie wewnątrz kompresora. Nowy/używany kompresor czeka już na podmiankę.
  10. Z tego co kojarzę, to takie komfortowe otwieranie okien z pilota, to się ustawia w module drzwi kierowcy. Nie każdy op-com to ogarnie, znaczy niektóre moduły drzwiowe są oporne i trzeba TECHA :)
  11. Witam Aktualnie Żyrardów, za niebawem przenoszę się kawałek za miasto w stronę Skierniewic. Wielkie dzięki Panowie za pomoc Uszczelki zamówione na allegro. Nie śpieszy mi się, więc pomału dotrą
  12. Panowie, może ktoś poratuje. Nigdzie nie mogę znaleźć jakie powinny być oringi/uszczelki między kompresorem a przewodami (tam gdzie przykręcamy przewód do kompresora). Może ktoś pamięta jakieś numery, ewentualnie rozmiary? Z góry dziękuję
  13. Panowie szybkie pytanie. Znajomy nabył Vectrę, w wyposażeniu wg VIN jest FX3 (auto z wyprodukowane dla Polski). Pojechał na ryby, auto w błocie max 2 tyś obrotów, kontrolka miga i jakoś się tam wygramoliło. Dołożyliśmy na desce przycisk wg opisu, żeby mógł sobie to rozłączać. Ale jak przeglądałem mu auto OP-COM zauważyłem, że w silniku nie ma aktywnego ASR. Dałem na występuje, tak jak w mojej. Może mi ktoś napisać jakie właściwości nabyło auto? Wg mnie ten TC jakby już działał, czy to powoduje coś innego i ASR nie jest tym samym co TC?
  14. A może po prostu bateria w kluczyku padła?
×
×
  • Create New...