Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kuba

Forumowicz
  • Content Count

    1681
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About Kuba

  • Rank
    Specjalista początkujacy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Zainteresowania
    auto-moto, elektronika

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C '05 Z19DTH & DPF

Kontakt

Recent Profile Visitors

975 profile views
  1. michalm83 nie wszystkie samochody flotowe to samochody przedstawicieli handlowych. Zawsze były gusta i guściki, i o tym nie można dyskutować, ale od zawsze był przede wszystkim rachunek ekonomiczny. Wszyscy szukamy alternatywnego rozwiązania - czytaj zakupu, tylko po to żeby nie przepłacić. Różnica w cenie jest dość widoczna, możesz kupić Zeetex'a za 199 lub Michelina, Continentala za ponad 350, ja różnice widzę, zarówno w cenie, a o jakość własnie pytam.
  2. Taka ekonomia i nie jest tylko po polszemu, wszyscy flotowcy szukają oszczędności bez względu czy firma polska, czy z kapitałem z zachodu. Twierdzą, że jak robisz samochodem w okolicach 7-8 tys. km rocznie to w ciągu okresu leasingowego jeden komplet opon powinien wystarczyć. I teraz puka ekonomia - zakup opon za 1/2 ceny klasy premium, a klient i tak na nich pojeździ. W jednym aucie już mamy - co więcej możesz powiedzieć? Czego się spodziewać po niej - firmie?
  3. Będąc dziś służbowym autem na sezonowej zamianie opon zagaiłem wulkanizatora, co jego branża sądzi o oponach klasy ekonomicznej np. Zeetex, Nexen, Imperial ? Jego odpowiedź: zakłady wulkanizatorskie polecają w tym sezonie opony Viking i Prestivo. Macie jakieś doświadczenia osobiste lub zasłyszane o tych oponach???? Pytam, ponieważ w ramach redukcji kosztów powoli flotowcy zaczynają przymierzać się do przejścia z klasy premium i/lub średniej na rzecz klasy ekonomicznej.
  4. W polifcie za doświetlanie zakrętów odpowiada H1 --> http://forum.vectrak...post__p__510702
  5. Jednym słowem nie do końca gra warta świeczki Łudziłęm się i liczyłem na prostotę - zmiana grotu i wprogramowanie, a tu... kicha.
  6. Czyli cały środek do zamiany-wymiany?
  7. Naszła mnie taka myśl, czy mając używany (z innego auta) kluczyk scyzoryk 3P bedzie możliwośc wprogramowania go do mojego samochodu? Grot - wiadomo do wymiany.
  8. Chcąc skorzystać z linku -> http://forum.vectrak...ost__p__2303776 do pliku z nowsza wersją OP-com załapałem wirusa "Departamentu Policji" tzw. ukash. Nie jestem teraz pewien czy ponowne wejście na tę strone nie zrobi czegoś podobnego, zatem prosze o info na PW.
  9. Fakt... ok... Masz już jeden trop, zakończ go a przekonasz się, czy to był DPF
  10. Pewnośc wynika tylko i wyłacznie z informacji o spalaniu, o temp. nic nie piszesz Nie ma sztywnych norm ile czasu lub km trzeba wykonać, aby wypalić DPF-a. Po prostu jeździsz do momentu spadku spalania na postoju do wartości podanych przeze mnie wcześniej.
  11. Tak to był DPF. Daj mu sie wypalić do momentu kiedy spalanie spadnie poniżej 1,0 l/h, najlepiej to zrobisz w czasie jazdy.
  12. Weż pod uwagę to, że w przypadku Insigni miałbyś "słabości wieku niemowlecego" a to już trochę inny przedział cenowy w częściach.
  13. Sadzę, że dobry teraz będzie "czysty" alkohol z Czech
  14. Cztałeś to http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/36536-wymiana-kola-dwumasowego/ tam jest prawie wszystko o dwumasie
×
×
  • Create New...