Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mar-cin

Klubowicz
  • Zawartość

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutral

O Mar-cin

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 12 Luty

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Recz/Choszczno

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Nr klubowy
    1054
  • Auto
    VC GTS Z20NET+
  • Oddział VKP
    Zachodniopomorski

Ostatnio na profilu byli

2 091 wyświetleń profilu
  1. Mar-cin

    Szafirowy GTS Z20NET+ by Mar-cin

    jak dla mnie to rozpórka kozak, robią teraz po kosztach ale ja za to kopiłem ją za 190zl + kw A naklejkę zawsze można zedrzeć Dziękuję
  2. Mar-cin

    Szafirowy GTS Z20NET+ by Mar-cin

    drzwi będę wygłuszać jak zostaną ogarnięte lakierniczo dokładnie, bangla na seryjnych śrubach i podkładkach tak u mnie jest naklejka, wycwanili się pewnie i zmniejszyli sobie pracy
  3. Mar-cin

    Szafirowy GTS Z20NET+ by Mar-cin

    wygluszenie.. hmm dużej różnicy to nie ma tak szczerze, lekko odczuwalna a co do rozporki to naprawdę autko się zachowuje na zakrętach duzo lepiej
  4. Mar-cin

    Szafirowy GTS Z20NET+ by Mar-cin

    W ostatnim czasie nastąpiły drobne zmiany w GTsie wykleiłem matą butylową bagażnik Zamontowałem rozpórkę na kielichy Odnowiłem reflektory - oczywiscie na focie to nie wersja finalna wymieniłem olej na nowy i oczywiście zestaw: Motul x-clean 5w40 filtr mann płukanka millers Oraz do auta wpadła turbina TD04L-14T od Saaba 9-3 II Aero i wtryski Bosch 440cc co po strojeniu przez TurboLPG zaowocowało 250 km i 360 nm
  5. Mar-cin

    Szafirowy GTS Z20NET+ by Mar-cin

    hmm powiem tak - czas pokaże jak na razie trzymają się dobrze. Nie ma na co czekać, różnica jest odczuwalna następnym razem jak mnie spotkasz na trasie to mrugaj
  6. Mar-cin

    Szafirowy GTS Z20NET+ by Mar-cin

    Długo siew tu nic nie działo.. no ale czas przerwać milczenie, tak wiec w lipcu wymienilem olej(Motul X-clean) + płukanka i półoś lewą na nową, Wycieraczki przyciemniłem kierunki boczne folią i w ostatnim czasie założyłem lekko używane opony zimowe no i wczoraj wymieniłem tuleje pływające z tylu oraz hamulce Na tył wpadły nowe tarcze i klocki textara oraz swieższe zaciski z polifta na przodzie swap zacisków na 314 + tarcze textar i ferodo DS Dziś jeszcze została w VC ustawiana zbieżność i układ hamulcowy zalany nowym płynem ATE pss zaciski pomaluje za będę mieć więcej czasu
  7. raczej nie, po prostu nie będziesz miał napędu na sprężarce i alternatorze. j/w w ostateczności pojawi się błąd brak ładowania
  8. możesz to sprawdzić ściągając pasek.
  9. Jeśli ta dioda jest żółta to jest to podświetlenie do popielniczki. Zrób fotkę lewarka zmiany biegów, może coś wymyślimy
  10. Mar-cin

    Szafirowy GTS Z20NET+ by Mar-cin

    Za tyl i przod dalem 2 tysie za same amorki
  11. musi być bo przecież jak ustawisz cięgna np po wymianie skrzyni ?? moze w TISie biedzie..
  12. Mar-cin

    Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    świetna robota rok produkcji jest nie istotny ?
  13. Mar-cin

    Ciężko odpala

    podaj jaki masz silnik kolego..
×