Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Lewy648

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Lewy648

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/28/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra B (2001) 2.6 V6/Opel Corsa E (2019)

Recent Profile Visitors

299 profile views
  1. Sądziłem po prostu, że swap silnika na 1.8 w ogólnym rozrachunku wyjdzie kosztowo podobnie do remontu 1.6 (po sprzedaży gratów, które zostaną z 1.6). No, ale chyba jednak nie jest to takie proste. Mój silnik poza tym, że sobie kopci na niebiesko i pali olej to nic z nim złego nie jest. Jeździ się przyjemnie, silnik jest żwawy, nawet kolega z pracy w trasie stwierdził, że gdyby nie wiedział, że tu jest 1.6 to powiedziałby, że mam przynajmniej 1.8. Pracuje cicho i równo. 5 i pół roku temu wymieniane były uszczelniacze zaworowe i remont po strzale paska.
  2. Czytałem te tematy przynajmniej z rok temu. Mam konto tu od kilku lat, niewiele się wypowiadam, ale czytam wątki regularnie gdy czegoś potrzebuję. Nie znalazłem w tych tematach jednoznacznej odpowiedzi na moje pytania. Druga kwestia to to, że te tematy mają ładnych parę lat. Ta Vectra ma dla mnie znaczenie sentymentalne i chcę podjąć najlepszą decyzję zanim coś zacznę robić. Liczyłem na podpowiedź czy warto bawić się w swap czy nie i dlaczego tak a nie inaczej. SWAP na silniki od 2.0 w górę są zbyt kosztowne stąd pomysł na 1.8. Jeżeli ten pomysł też jest do niczego (argument dlaczego) to pozostaje remont albo przekładka.
  3. Cześć. Posiadam Vectrę B z 96 roku z silikiem 1.6 16V X16XEL. Mam dylemat czy remontować obecny silnik czy swapować na 1.8 ewentualnie czy szukać innego 1.6? Obecny silnik bierze mi spore ilości oleju oraz kopci na niebiesko i smierdzi palonym olejem. Doradźcie co zrobić?
  4. Cześć. Posiadam Vectrę B z 96 roku z silikiem 1.6 16V X16XEL. Mam dylemat czy remontować obecny silnik czy swapować na 1.8 ewentualnie czy szukać innego 1.6? Obecny silnik bierze mi spore ilości oleju oraz kopci na niebiesko i smierdzi palonym olejem. Doradźcie co zrobić? Z czym się wiąże ewentualny swap? Co będzie mogło zostać z obecnego silnika?
  5. Witam. Czy ktoś z Was wykonałby mi taki powerbox na zamówienie? Mam Vectrę z silnikiem X16XEL. Dzięki za odpowiedź
  6. Podpinam się. Zabieram sie za wymianę tlumika srodkowego i koncowego w mojej Viki 1.6 16V. Muszę tez zapewne wymienic katalizator bo auto ma objawy zuzytego kata typu nagly spadek mocy i drżenie silnika na biegu jałowym. Czy taki zestaw bedzie ok? http://allegro.pl/tlumik-katalizator-opel-vectra-b-kpl-max-gratis-i5257549530.html?reco_id=3dd3bb06-d651-11e6-8cb7-6c3be5b959d8&ars_rule_id=201
  7. Zaglądałem. Jutro dopiero będę dokładnie widział jak ta kostka wygląda więc temu pytam. Na konsoli mam piny i podciągnięte kable. Przycisk jest podświetlony jak cała reszta. No, ale ok.To jutro się wszystkiego dowiem i podłączę na podstawie tych poradników. Niestety, ale nie działają lampki w drzwiach i podgrzewanie. Będziemy musieli wyciągnąć kable z polifta od podgrzewania oraz kable do lampek i przełożyć do Białasa. W polifcie jest już inna kostka w przednich drzwiach niż w mojej. Z tyłu już pociągnęliśmy kable z polifta. Jeszcze jeden minus to taki, że przez to, ze fotele nie są podłączone to pali mi się kontrolka od poduszek.. Skończymy to za dwa tygodnie w weekend. Jakoś te dwa tygodnie będę musiał przepękać z tą palącą się kontrolką..
  8. Jutro od 9:00 rano montuję ze znajomym skórzane fotele i boczki z podświetleniem oraz podświetlany daszek pasażera z lusterkiem. Powiedzcie mi tylko czy jeżeli po włożeniu przycisku na konsolę pali się podświetlenie oraz światełko po włączeniu no i pod fotelem mam jakąś kostkę to znaczy, ze jest już fabrycznie pociągnięta instalacja i wystarczy, że odpowiednio podepniemy zasilanie?
  9. Witam. Od lutego planuję wykonać kilka modów w mojej Vectrze B przed liftem. Planuję wykonać instalację świateł poliftowych, domykanie szyb z pilota (z kluczyka mam już fabrycznie), czujniki parkowania tył (może również przód), montaż podgrzewanych foteli, boczki z podświetleniem (obecnie mam bez podświetlenia), montaż prawego daszka pasażera z podświetlonym lusterkiem. Czy jest ktoś z Poznania kto mógłby wykonać mi te mody lub czy mozecie polecić jakiegoś elektryka, który by mi to porządnie zrobił?
×
×
  • Create New...