Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Piotr82Piciu

Forumowicz
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Piotr82Piciu

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/15/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Pyrzyce

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 16V liftback hatchback

Kontakt

  • GG
    13491918

Recent Profile Visitors

1360 profile views
  1. Witam. Ja używam od dobrych 10 lat zestaw narzędzi w walizce z Lidla. Zestaw narzędzi to PowerFix Profi. Do tej pory mnie nie zawiodły, a używane od małego majsterkowania w domu po naprawy przy samochodach. Może nie ma wszystkich oczkowych, ale są nasadki i inne rzeczy. Grzechotki nie raz za młotek także służyły. Skakałem też po nich podczas odkręcania różnych śrub m.in. od kół czy piasty. Także polecam taki zestaw. Oczywiście każdy ma swoje zdanie i doświadczenie.
  2. Co do wymiany pompy, to już przerabiałem to na tym samym modelu i silniku, bo to moja druga sztuka VB HB x18xe1, a nawet ostatnio spuszczałem ze starej paliwo. Wtyki i piny są czyste, także nie to, a nawet jak się wtyka przekaźnik to ma opór i przy wyjmowaniu to samo, także luz ów nie ma, jak przy każdym innym przekaźniku. No, ale napięcie to po sprawdzam w wolnym czasie i wtedy będę wiedział coś więcej. Jeśli pompa padnie, mam praktycznie nową, jak i wiele innych części na zapas, to wymienię Nic, będę szukał dalej, ale jak na razie bardziej nastawiony jestem na wymianę piasty i rozrządu, a to do obserwacji jak i alarm w wolnej chwili
  3. Witam. Mam podobny problem z pompą, ale nie zawsze się pojawia. Otóż, po nocy ( chodź nie zawsze ), kiedy chcę odpalić auto, nie słychać pompy i miga pomarańczowa ikona silnika na wskaźnikach. Nie raz wystarczy, że kilkukrotnie wyciągnę i włoże kluczyc i przekrece na zapłon to zadziała, ale to działa sporadycznie. Najczęściej działa kiedy ruszę przekaźnikiem ( tym różowym ) i wtedy pompa już działa cały czas. Jak pisałem, nie zawsze ten problem się pojawia. Przekaźnik był zmieniany i to samo, także mam na zapas Ponoć tak zaczęło się dziać, jak wcześniejszy właściciel oddał komputer do naprawy i założył go ponownie po zrobieniu. Od tego czasu także przestał działać alarm. Centralny hula bez problemu. Aku także miałem odpięty, nic nie pomogło. Ogólnie po sprawdzeniu kodu błędu ( zworka na diagnostyce ) wyskoczyło, że jest problem z przekaźnikiem pompy. Lecz jak pisałem, był zmieniany, a problem znów się pojawił ( 11.04.2019r. ) czego przez ok. 2 tygodni nie było, chyba, że mu zimno zaszkodziło. Ruszyłem przekaźnikiem i pompa od razu ruszyła. Tak myślę teraz, czy to nie będzie problem z gniazdem lub jakieś kabelki? Ewentualnie, ten komputer poprzestawiany, bo IMO też wykazuje błędy w OP-Comie no i ten alarm, a całość instalacji jest od niego. Jakieś sugestie? Pytania?
  4. To proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, jeśli można. Dzięki za info szybkie. Szczerze nie chce diesla. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  5. Witam. Dawno mnie nie było na forum. Możecie mi pomóc? Zainteresowany jestem tą ofertą : https://www.olx.pl/oferta/opel-vectra-c-gts-03r-gaz-sekwencjasrebrnazarej-xenonpol-skory-CID5-IDvGcGc.html Sprzedawca trochę buraczy, ciężko mu odpowiedzieć na pytania. Nie ukrywam, przy większej gotówce nie zwrócił bym uwagi na to (ogólnie marzy się 2.0T), bo cena podejrzana jest trochę, no ale jednak, może okazja, a może wtopa. Prosił bym o pomoc i jeśli ktoś jest z okolicy to może o oględziny? Dzięki wielkie z góry. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  6. Ja wymieniłem pasek klinowy oraz napinacz. Bolało cenowo przed świętami Nastukane z Brzytwy
  7. Zimówki na stalówkach założone. Można czekać na Śnieżkę Nastukane z Brzytwy
  8. Ja jadę do w Stargardzie, ale bawić się będę na weselu, także Zlot mnie minie Nastukane z Brzytwy
  9. Ale przede wszystkim to sprawdź czy obie świecą Świecą oby dwie. Są to żarówki od postojówek, ledowe. Wczoraj tak przypatrzyłem się w nocy i tak nawet źle nie podświetla. Minimalne braki. No,ale w ciągu dnia nie widać podświetlania, to jest pewne, a w nocy nie razi i nie trzeba ściemniać. Dla mnie jest ok.
  10. Jeśli wymieniłeś wszystkie żarówki podświetlania i działają, to powinno podświetlić. Zależy też jakich użyłeś, bo u mnie nie jest to mocne światło i jest przyciemnienie w niektórych miejscach. Taki mały półmrok Nastukane z Brzytwy
  11. To już wiem czemu mi się przepalają. Dzięki za info. W takim razie.przerobie już na paski po 3 diody i będzie spokój. Nastukane z Brzytwy
  12. Żarówki ledowe z rezystorkami są dostępne, ale czasami i tak trzeba dodatkowo wstawić opornik. U mnie np. niektóre się przepalają, nie wiedzieć czemu, a mają 3-4 diody i rezystor w rurce. Nastukane z Brzytwy
  13. Hej. Co do wycieraczki to ja stawiał bym na manetke, że jest na zwarciu czyli cały czas masz ją działająca. Co do 1 sprawy to się nie wypowiadam, VB mam od lutego, ale z doświadczenia z innych aut to rozrusznik albo imo siada jeśli posiadasz. Wysyłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 2
  14. Zmieniłem ramki tablicy na chromowane. Nastukane z Brzytwy
  15. Założyłem nowe mieszki i pojechałem do pracy. Nastukane z Brzytwy
×
×
  • Create New...