Jump to content

W dniu dzisiejszym od 22 nastąpi przerwa w działaniu forum związana z pracami serwisowymi.

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

inspektorek

Forumowicz
  • Content Count

    271
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About inspektorek

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    GST/GKS

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    VC FL 2.0T 230/350

Recent Profile Visitors

1514 profile views
  1. Te przewody mozna bez problemu wymienic. 2 sztuki zaworkow GMa i waz podcisnienia 6mm ar wew + opaski. Sciagamy stare przewody i nozykiem do tapet przecinamy w miejscach, gdzie sa szybkozlaczki do serwa/vacum/kolektora. U mnie to lata bez problemu. Dla zainteresowanych do obadania w temacie mojej vc.
  2. Sa tansze, ale nie w kwocie 10k pln za lifta.
  3. Na przełomie 16/17r. szukałem mojej vectry - sprawdziłem zdalnie po vinie 11szt. Każda była skręcona, a nie były to najtańsze sztuki. Przeglądam oferty z 2.0T na bieżąco i to co, czasem tam wstawiają, to nawet opisu się nie chce czytać. Za fajną 2.0T w opc line szwagier dał 21k w lipcu 2019r. i uważam, że była to dobra cena, zważywszy na stan auta.
  4. Tylko wytłumacz mi, jak można być takim ignorantem i szukać 2.0T w takiej cenie? To akurat model silnika, który mocno trzyma cenę.
  5. Z własnego doświadczenia powiem - szukanie polifta w 2.0t w cenie poniżej 15k to szukanie się o kłopoty. Przeglądając oferty fajne egzemplarze trafiają się w kwocie 17 - 20k.
  6. 2003r. pb + lpg i 233k km przebiegu. Ci ludzie nie przestaną mnie zadziwiać...
  7. Chce wymienic dv. Wypinam podcisnienie z gruchy, odkrecam opaski przy przeplywce i turbo. Za diabla nie moge wyjac rury od strony turbo. Ona zawsze tak trzyma?
  8. Sprobuje ten patent z odkreconym bakiem. Jak jest 3/4 do fulla jest ok. Inaczej kreci bardzo dlugo na zimnym i dlawi go przez kilka sekund. Gaz byl diagnozowany. Wymieniony zostal reduktor. Objaw zanika po zatankowaniu pb98 do pelna.
  9. Dlugo kreci na zimnym zanim zaskoczy. Wymieniono: - pompa paliwa, - reduktor, - swiece, - filtr paliwa. Wszystko robione na czas. Po wymianie p paliwa, ktora sie skonczyla dobrze odpala powyzej polowy pb98 w zbiorniku. Pomysly?
  10. Ja moja tez mam z Danii. Gdy do wyboru jest niemiecka skrecona "perelka", a 140/180k rzeczywistego nalotu ze Skandynawii, to wybor dla mnie jest oczywisty.
  11. Powiem szczerze ze malo trafia sie tak zadbanych egzemplarzy. Sa pie****y do roboty, ale przebieg, stan techniczny to wynagradza. Od dzisiaj ta viki u mnie w rodzinie.
  12. Na bank do roboty. Z ciekawości - jaki przebieg wykręciłeś na pasku?
  13. Co myślicie o tej: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-2-0-turbo-okazja-jak-nowa-piekna-opc-line-ID6C2NNF.html?
  14. Wakacje tuż tuż, a w Cro temacie cisza kto w tym roku się wybiera? Ja w tym roku nie dam rady, ale za rok ruszam z ekipą 2+2, dzieciaczki w wieku 1 i 3. Tu pytanie - czy ktoś był z takimi maluchami w cro autem? Trase podzielilbym na 2 czesci i nocowal we Wiedniu lub nad Balatonem.
×
×
  • Create New...