Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jari74

Forumowicz
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Jari74

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/14/1974

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    wędkarstwo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    VC 07' 1.9CDTI 120km Była VB Irmscher i VA

Recent Profile Visitors

1471 profile views
  1. Witajcie, Posiadam Vectrę C 1.9 cdti 120km, 250k km oryginalnego przebiegu z nieszczęsnym m32, dotychczas nie miałem z nią żadnych problemów (aż do teraz?). Niby ludzie piszą objawy uszkodzeń ale nikt chyba nie miał tego co ja więc mam cichą nadzieję że to coś tańszego. Problem jest następujący i pojawia się na 4 i 5 biegu. Załóżmy rozpędzę się do 80 na 4 jest okej, puszczę gaz i coś zaczyna cicho terkotać, słychać do 70 potem mija i przy mniejszej prędkości znów słychać. Na 5 biegu jest podobnie, na innych biegów tego problemu nie ma, lewarek się nie rusza, przy przyspieszaniu jest elegancko. Ma ktoś jakiś pomysł?
  2. Panowie co myśleć? Auto aktualnie nalatane ma 242k, całe życie na zwykłym paliwie. W garażu czeka na mnie jeszcze nowy filtr paliwa + liqui moly na wtryski.
  3. Kiedyś właśnie kupiłem te z linka na szybko nie patrząc na nic, problemów z nimi nie ma. Ale wydaje mi się, że jest za twardo i czy przypadkiem nie są do kombi bo jak załaduje kogoś na tył to wtedy jest komfort dużo lepszy. Choć poza tym jest super i sam nie wiem czy jest tak jak być powinno czy sobie wmawiam bo już nie pamiętam jak było na starych amorach.
  4. Czy amory tył KAYABA są takie same do wszystkich wersji nadwoziowych? Albo inaczej czy Signum i VC Kombi mają inne amory od sedana i hb? https://archiwum.allegro.pl/oferta/amortyzator-kayaba-tyl-opel-vectra-c-signum-kombi-i5765784179.html Mowa o tych z linku. Pomińmy to jaką KAYABA ma opinię jestem tylko ciekaw bo z opisu aukcji nie wiem sam o co chodzi. W Tytule mają kombi + signum w opisie GTS.
  5. Podepne się,miałem lekka stłuczkę narazie tego nie robię dziś patrząc na auto zaciekawiła mnje perspektywa lamp. na dole wystają, u góry jest Ok. Zgadza się z uderzeniem bo klapa dostała lekko w dół, czy w tym przypadku regulacja pomoże czy klapa out? VC HB
  6. Witam, Miałem lekka stłuczkę w tyłek, do wymiany belka zderzak i lekko wgnieciony dół klapy. Bagażnik normalnie się otwiera, zamyka, wnęka koła prosta, szpary równe. Ale zastanawia mnie jedno, po tym zdarzeniu jest inny trzask zamknięcia bagażnika, Jest głośniejszy i bardziej pusty. Wie ktoś co tu się mogło stać?
  7. Cena nie zbyt wysoka patrząc na taki super stan itd W dodatku 125km to on na pewno nie ma to nie Vectra B i z tyłu ma lampy od Gts'a Wiadomo to nie skreśla auta ale może o czymś świadczyć choć ja sobie np. lampy zmieniłem na GTS'owskie a mam bardzo podobną vectrę do tej z linku.
  8. Te fotele co ma ta VC zawsze są dojechane i tak wyglądają, poza tym auto używane w mieście będzie miało bardziej zużyty fotel niż auto które lata w trasy. Ile razy wysiadasz na trasie w przeciągu 1000km a ile w mieście. Jest wsszystko ok
  9. Panowie widzicie coś niepokojącego? Szukam samochodu dla syna, jak ma się połączenie 1.8 z automatem? https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-zender-lpg-ID6z6Mb6.html
  10. U mnie jest m32 i chodzi jak malina przebieg trochę ponad 230k Ale to auto używane, 10 letnie więc wszystko się może posypać (odpukać). Choć z tego co czytałem, masa tych skrzyń jeździ w autach i koszt wymiany łożysk nie jest taki duży (tylko niby trzeba w porę dać auto na serwis). Nawet Robert z Tune-UP mówił żeby nie przesadzać a sam u siebie miał konfigurację 230km/430nm na M32. No i z tego co widziałem na stronach/forach wszędzie jest ten sam tekst.
  11. Tylko jeśli chcesz takie auto z przebiegiem 200 tyś to za 15k zł go nie kupisz
  12. Przebieg nie ma znaczenia w wyglądzie fotela, właśnie jak ktoś jeździ po mieście to wnętrze będzie bardziej zużyte z racji częstszego wysiadania itd. A tak robisz trasy i w przeciągu 1000km wyjdziesz parę razy a zrób tyle po mieście. No i też postura kierowcy.
  13. Otóż to Tak samo poczytajcie sobie o problemach ludzi w Saab'ach 2.0t, tutaj na forum trochę ludzie go koloryzują. Idealny silnik to to nie jest ale zły na pewno też nie, sam bym chciał mieć takie 2.0t ale w momencie zakupu auta nie było mnie stać.
  14. Tez byłem tego zdania przesiadając się z 136konnej VB aa w planach miałem nawet 210konne 2.0t w Saabi'e
  15. Wyjmował go ktoś w wersji 120? Czym go odkręcaliście? Jest tam bardzo ciasny dostęp a ja za chiny tam się nie mieszczę.
×
×
  • Create New...