Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Marcin001

Forumowicz
  • Ilość treści

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Marcin001

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1981.12.11

Informacja o profilu

  • Płeć
    Nie ustawione

Ostatnio na profilu byli

192 wyświetleń profilu
  1. ja tez miałem ok 10 tyś i zmieniłem na boscha i to była zła decyzja
  2. Ja właśnie takie miałem i strasznie przerywał i szarpał teraz założyłem stare ngk i jest ok tylko przerwę zmiejszyłem na 0,65
  3. zrobiłęm reset ecu wlałem środek do usuwania wody z baku na bp auto jezdzi prawidłowo zrobiłęm 300km i znów załączyłem gazik przez jakiś czas dziwnie chodziła mianowicie po odpuszczeniu gazu przerywał teraz trochę lepiej ale muszę polatać trochę na gazie zeby sprawdzić a zwłaszcza przy porannym rozruchu i przełączeniu na gaz czy wszystko oki czy dalej się dławi tak mi kazali zrobić magicy z lpg :-) a jeżeli to nie pomoże to mam do nich jechać na kontrolę . Problem rozwiązany wymiana świec na stare ngk i zmniejszenie przerwy do 0,65 i przestało szarpać . Wcześniej miałem świece boscha i to przez nie mi szarpał i nierówno chodził na gazie . Dobrze ze cewki nie kupiłem :-)
  4. Hej mi też szarpał zazwyczaj rano na zimnym silniku okazało się ze wina leżała w świecach polecam ngk bo bosch to szajs po zmianie świec i ustawieniu przerwy na 0.65 szarpanie ustało
  5. tylko czemu dzieje się tak na gazie a nie na bp mozna spróbować dzisiaj go zaleje rozumiem ze na ful bak a jak się dokładnie ten produkt nazywa ?
  6. instalacja brc dzwoniłem do warsztatu polecili mi polatać trochę na bp i jeśli dalej będzie się powtarzał błąd to mam do nich przyjechać dodam ze wcześniej miałem vc przed liftem też z gazem zakładałem w warsztacie tym co teraz i z tamtą było wszystko oki 100 tyś zrobiłem na gazie i nic się nie działo
  7. tak teraz chyba pojadę do warsztatu który zakładał lpg bo jeszcze rok gwarancji mam
  8. świece są pod lpg i dedykowane do tego modelu wcześniej miałem NGK i też tak samo się działo instalację mam od roku zrobiłem na niej 15 tyś
  9. a czemu tak się dzieje ze mapy się jebią jak się jeżdzi na lpg tylko na bp jest chyba dobrze po przełączeniu na lpg zaczyna szarpać na wolnych i jak wejdę na 1200 obrotów ok to zaczyna nierówno pracować obroty skaczą
  10. Hej mam instalacje gazową ale po skasowaniu błędów to się dzieje zazwyczaj rano jak chodzi na bp , sondę przy turbinie wymieniłem bo coś szwankowała . Jak przełącze na gaz to strasznie nierówno chodzi silnik i czasami gasnie a czasami chodzi dobrze . Samoch na niskich obrotacg do ok 1200 poszarpuje na gazie oczywiście i strzela z wydechu jak puszczam gaz moze to cewki na bp chodzi oki tylko tak dziwnie strzela z wydechu dodam jeszcze ze tydzień temu samoch był na przeglądzie gazu i niby wszystko oki Świeczki też wymienione na nowe boscha
  11. Za ubogi system adaptacji paliwa . Czym moze być spowodowany silnik Z20NET
  12. jak zakładałem gaz to mi mówili ze na 3 cylindrze występuje wypadanie zapłonu więc pewnie będe musiał wymienić cewkę :-( Oryginał kosztuje 450 zł
  13. u mnie też chyba cewka pada na trzecim cylindrze bo czasami szarpie ktoś ma moze namiar na dobry sklep z org. cewkami ?
×
×
  • Utwórz nowe...