Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

83piotrek

Forumowicz
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About 83piotrek

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    PLOCK

Kontakt

  • GG
    2497322

Recent Profile Visitors

412 profile views
  1. Proszę o poradę jak aktywować hak w 3 miejscach w viki c 2008? Potrzebny do tego car pass?
  2. Witam. Wczoraj kupilem 2.0 dtl 82km z 97roku i tak sie zastanawiam nad ta pompa. Auto ma 260tys nalatane i boje sie ze jak padnie pompa to naprawa bedzie drozsza od samochodu. Jest szansa zeby pompa nie byla robiona? Chociaz w rodzinie mam dti 300tys km 98 rok i tez pompa nierobiona...
  3. Myslalem ze moze jest jakis bezpiecznik W domu mam dwa kable elm 327 oraz vag kkl. Dam rade tym zdiagnozowac silnik? Bo wczoraj elm nie dal rady. No chyba ze kupie tech2 z allegro za 80pln...widze ze ten kabel jest b popularny
  4. Witam wczoraj kupilem vectre b 97 2.0 dtl z niedzialajacym checkiem. Zapewne ktos celowo odlaczyl. Od czego mam zaczac? Auto odpala i jezdzi normalnie
  5. Panowie mijaja dwa lata a auto przy obnizaniu temperatur nadal nie odpala albo ledwo co. Jak przyjda mrozy to wogole nie odpali. Byl dwa czy trzy razy u kolesia od diesli i w innych tez warsztatach. Sprawdzali wtryski, pompy, swiece wymienione, wszystko co mozlwiwe lacznie z rozrusznikiem, immo. Niby wszytsko ok, a nie pali. Ostatnio ktos dal mi pomysl zeby sprawdzic pompke paliwa w baku-moze cofa paliwo. Nie wiem juz co robic....ratunku
  6. Komputer byl podpinany w kazdtm warsztacie i nigdy nie znaleziono zadnego bledu. Na dodatek sam mam elma-uniwersalny fejs i ciagle sprawdzam-nic nie wyrzuca.
  7. Witam, od jakiegos czasu mam problem z odpalaniem vectry 1.9 cdti 100km 2006 rok. Auto bylo juz w kilku warsztatach i juz chyba wszystko bylo sprawdzane od sprezania po wtryski, zero bledow ecu. Kiedys mial problem odpalic w zimie ponizej -10stC, krecil i krecil. Teraz slabo juz pali nawet jak jest cieplo- trzeba krecic. W kolejnym warsztacie zregenerowano mi rozrusznik, podobno jest lepiej ale nie dobrze. W ostatnim warsztacie stwierdzono,ze to wina immobilisera- ze przy rozruchu zle steruje dawka czy cos podobnego i kazano znalezc kogos, kto mi calkowicie wylaczy immo? Co wy na to ? No chyba ze macie namiary na kogos z okolic Płocka, co to ogarnie...
  8. Tak czytajac fora, ustalilem ze przyczynami moze byc : - przekaznik swiec zarowych, ale jak go sprawdzic ? - akumlator - od tamtej zimy jest nowy ZAP - rozrusznik - ale by zle odpalal tylko jak zimnno na dworzu ? - podobno kolo baku jest jakas pompka, brat twierdzi ze rano mu "buczy " a WAM ?
  9. Auto stalo trzy dni w serwisie Bosch, nie znaleziono usterki, stwierdzono: - brak bledow na kompie, parametry w normie - sprezanie silnika jak z fabryki - wtryski wyjmowane - jak z fabryki - swiece zarowe - jak z fabryki A auto nadal slabo odpala, a jak przyjda mrozy to bedzie masakra( aku nowy)....
  10. Na poniedzialek umowilem sie z mechanikiem od diesli, przyjety jest taki tryb sprawdzania : 1. analiza komputerem ( jakie parametry sprawdzac i jakie powinny przyjmowac wartosci) 2. wyjmie i sprawdzi swiece zarowe 3. wtryski 4. cisnienie sprezania Punkt 3 i 4, to sa rzeczy ktore on chcial sprawdzic, ale uwazam ze to ostatecznosc. A moze jakies sugestie ??
  11. Na wolnych nie kopci, tylko przy depnieciu. Najwiekszy problem to odpalanie przy mrozach- poniezej 10stC odpalic do jest ciezko, kreci, kreci i nic. Mechanik juz w tamta zime wyjal wtryski i podobno jeden czy dwa laly juz po bokach czy jakos tak, jak go dobrze zrozumialem.
  12. Witam, w vectrze c poliftowej mam silnik 1.9 cdti 8v 100km. Wg mechanika musze wymienic wtryski - kopci, w zime slabo pali mimo sprawnego grzania swiec. Jaki typ mam wtryskow, ile kosztuja nowe i czy warto bawic sie w regeneracje (2tys pln).
  13. Witam, mam problem ze spalaniem w vectrze 2.0 dtl 82 km 98 rok. Otoz przy lekkiej nodze w cyklu mieszanym pali mi 7.5 do 8 l ON. Z tego co wiem to duzo za duzo. Pol roku temu bylem na kompie ale nic nie wyszlo, ponoc parametry w normie, termostat ok. Na kompie pokazaly sie tylko chilowe bledy- cos w stylu- blad komunikacji can bus. Ale dalo sie je usunac, a fachowiec powiedzial ze parametry ma ok i ze bedzie tyle palil. Auto zadymi tylko i wylacznie przy przegazowce, albo jak sie ostro przyspiesza. Rano nie widze po odpaleniu czarnej chmury... Czy delikatne zapowietrzenie ukladu moze miec na to wplyw. Bo rok temu spadl ze starosci kabel od przelewu, zalozyl braciak nowe i na ile mogl to odpowietrzyl, ale czasami przy rozruchu mam tak ze po kilku sek obroty tak o 100 w dol potrafia mu spasc....jak byly stare przewody to po tych kilku sek gasl...czyli zostalo jeszcze jakies delikatne zapowietrzenie
  14. Witam, od zakupu mialem taki problem ze wentylator chlodnicy wody (VB 98 DTL z klima) zawsze zalaczal sie tylko na 2 biegu i halasowal jak np wlaczylem klime. Teraz zabralem sie za to. Podejrzenie padlo na opornice ktora ma ksztal ok 8 cm rurki i jest na stale wpieta w uklad elektryczny duzego wentylatora. Mechanik dzisiaj go odcial. Ma 3 kable a opor jest tylko pomiedzy 2oma kablami-stwierdzil ze padl ten opornik , bo opor powienien dawac maly i duzy a daje tylko maly, czyli niby jest uszkodzony... Naprawial juz to ktos? Czy da rade wymienic go samego czy trzeba caly wentylator z jego elektyka?
×
×
  • Create New...