Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ProGressiveSkill

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ProGressiveSkill

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/04/1999

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Miechów
  • Zainteresowania
    Motocykle, auta, muzyka,

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra B 2.0 16v 136KM

Recent Profile Visitors

114 profile views
  1. Witam. Wymieniłem cały rozrząd, i o dziwo na nowej pompie gra jak Pan Bóg przykazał. Autko trzyma temperature w granicach 85-90 st., wiatraki schładazją jak za duzo. Ciekawi mnie fakt, czemu na nowej pompie jest w porządku natomiast na starej się grzał, mimo, że po sprawdzeniu jej okazuje się, że jest w idealnym stanie
  2. Cała ciepła 😕 Dlatego wlasnie dziwny jest moj problem. Jedyna mysl to pompa wyzionęła ducha, ale jesli pompa byla by niesprawna to raczej chlodnica bylaby zimna z powodu braku obiegu wodu, nie?
  3. Pierwsze co zrobilem to wywalilem termostat. Efekt - jedynie dluzej sie nagrzewa.
  4. A powiesz mi przyjacielu, jesli pompa jest sprawna to w zbiorniczku powien być zauważalny obieg wody ? Czy plyn normalnie stoi w miejscu?
  5. Problemy podobne ale nie te same. U mnie uszczelka nie ma przedmuchów na 100%, korek sprawny bo upuszcza cisnienie 😕
  6. Witam, na starcie powiem, ze przeszukalem forum w sprawie problemu wystepujacego w mojej Viki jednak nic nie znalazlem - do sedna. Zaczelo sie od wymiany foteli. Standardowo odpialem aku, wymienilem, podpiąłem spowrotem. Przejechalem się i po 5 km silnik miał 90 st. Po zatrzymaniu się z wlaczonym silnikiem temp po kilku minutach skoczyla do 100st, wiatraki próbowały chlodzic, jednak bez rezultatu. Zagladlem pod maske, odkrecam korek w celu spuszczenia cisnienia, a tam plyn wylewa sie przez zbiorniczek. Zakrecilem sprowrotem, plyn zszedł trochę na dol, odkrecilem, było ok przez 10 sekund, po tym czasie znow wywalilo plyn, po zakreceniu plyn jakby bulgotał. Ponadto gdy juz wszystko sie unormuje z plynem tzn. Nie wywala go itd. To jak odpalę samochód to mam wrazenie jakby nie bylo obiegu wody, tzn w zbiorniczku woda stoi, nic sie nie rusza a chyba powinna? ( chlodnica gorąca, wąż od termostatu do chlodnicy miekki i gorący, jedynie ten cienki węzyk od górnej czesci chlodnicy ktory idzie do zbiorniczka jest chłodniejszy) Dodam ze przed odlaczeniem aku, takie rzeczy nie mialy miejsca 😕 Być może chaotycznie opisałem problem jednak mam nadzieje ze ktoś mi pomoże.
  7. Witam. Moja VB dziś strzeliła na mnie focha. Zgasiłem auto jak zwykle i ku mojemu zdziwieniu kluczyk wyszedł razem z wkładem stacyjki. Próbowałem włożyć go ponownie, jednak efekt mizerny i wkład nadal wyskakuje. Samochód można odpalić, nawet bez wkładu. Miał ktoś taki problem ? Jak go rozwiązać ?
  8. Czyli, tak czy siak trzebaby dokupic moduł lub mostek na kablach zrobic zeby donykanie dzialalo z kluczyka?
  9. Witam, szukałem na forum poodobnego tematu, jednak nie znalazłem. Sprawa wtglada tak: mam alarm w swojej vb, do ktorego mam pilocik, gdy zamknę auto pilocikiem od alarmu to szyby się domykają pięknie, a gdy chce to samo zrobic pilotem z kluczyka to już nie dziala. Pytanie, czy da sie zaprogramowac pilot zeby domykanie działało, i jak to zrobic?
×
×
  • Create New...