Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sayanx

Forumowicz
  • Ilość treści

    488
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

sayanx wygrał w ostatnim dniu 12 Sierpień 2016

sayanx ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

11 Neutral

O sayanx

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1986.12.22

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C 1.8 16V SEDAN w trakcie modernizacji:)

Kontakt

  • GG
    2993142

Ostatnio na profilu byli

1 087 wyświetleń profilu
  1. dax

    prosze o kontakt:D 886527826

  2. doszła ci wiadomość w sprawie listwy

  3. @@@@@@@@@@@@@@@ a co do tematu ja ściągam boczki nie wypinając je z listwy i tych metalowych zaczepów! porostu wypycham delikatnie w górę zały boczek z listwą bo te zaczepy sa shitowe i potem boczek nie lezy jak oryginalnie! to przy wypinaniu i zakładaniu juz nie jest tak jak z fabryki dlatego moja metoda jest bezinwazyjna @@@@@@@@@@@@@@
  4. do opla kupisz w każdym sklepie moto lub na zamówienie przeważnie każde pękają po ściąganiu
  5. to nie łącznik ci puka lecz banan łączniki z tyłu są "dożywotnie" szarpnij lepiej kołem od góry do siebie i od siebie jak luz to banan
  6. @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ maglownice łatwo sprawdzić na zgaszonym silniku szarpiemy za koła lewo prawo jeżeli luzy prawdopodobnie gałki i drążki w 90% jezeli luzów brak a stuka podczas jazdy to na odpalonym silniku jedna osoba pulsacyjni kręci kierownicą a my wtedy chwytamy za koła jak luz w prawym i lewy to magiel można jeszcze od spodu chwycić za maglownice będzie czuć stukanie w niej wtedy magiel do regeneracji bo prędzej czy później koszta mogą wzrosnąć @@@@@@@@@@@@@@@@@@@
  7. jak masz przedlifta to 4 elektrody kolego ! wątpie zeby to cewka była (błedy masz jakieś ) a skoro masz gas to obstawiam świece
  8. plastik od dołu delikatnie wyważasz płaskim śrubokrętem nic nie uszkodzisz lepiej wtedy ściąga sie słupek
  9. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jak macie zamiar walić młotkiem przez 30m to odradzam bo viki to delikatne auto! będziecie mieć nową gałke a luzy na jabłku 2 razy większe takich rzeczy się nie robi!!!!!!!!!!!! mi sama spadła od upałów ale mam w idealnym stanie więc sobie ją na nowo przykleiłem klejem do luster gałka jest nabita na metalowy czepień jak nie chce w rękach zejść to lepiej dać sobie spokój i wymienić tylko plastik z wykresem biegów i ewentualnie kupić badziewną skórkę! no chyba ze już wymieniamy całą tuleje z racji luzów i rozbieramy wtedy cały mechanizm to można i przy tym gałkę wymienić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  10. można śmiało użyć tego jpg jako wtyczki do lampki tylko trzeba jeszcze jeden pin wpiąć robota dla przedszkolaka ja juz montuje okablowanie jeszcze rozszyfrować w przedniej lampce który do którego i będzie świecić oryginalnego okablowania nie miałem (sedan), podsufitkę oddałem do tapicera gdyż przez upały zaczął materiał odchodzić :/ rozebranie jakieś 40m:) założenie pewno dłużej potrwa ale to z racji ze wszystko musi idealnie być spasowane a i najważniejsze (PODSUFITKA W SEDANIE WYCHODZI PRZEZ TYLNE DRZWI)
  11. hmm jednak pociągnę z przedniej mniej zachodu zanim taśma przyjdzie itp....:/ 3 zł zapłacę za kabel 3 żyłowy i wtyczkę
  12. no fajnie by było mieć oryginalnie ale nie wiem czy ktoś ma taśmę
×
×
  • Utwórz nowe...