Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

CzykuCzyk

Forumowicz
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O CzykuCzyk

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1992.10.21

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Siedlce
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, podróże, jazda na rowerze

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1,9CDTI 120ps

Ostatnio na profilu byli

58 wyświetleń profilu
  1. Sprawdzałeś wszystko jeśli chodzi o osprzęt turbiny ? Gruszka, zawór podciśnienia ? Często tez zapieka się geometria łopatek. Warto by było wyjąc całe turbo i sprawdzić na stole. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. CzykuCzyk

    Koło dwumasowe

    Regeneracja zupełnie nieopłacalna jak będziesz miał zamiar pojeździć dłużej tym autem, to samo tyczy się turbin i sprzęgieł hydrokinetycznych. Nie jest to aż tak duży koszt, żeby szukać oszczędności. Swego czasu w Seacie 1,9tdi 105km po programie zmieniłem dwumas i sprzęgło, to po 80tys ostrzejszej jazdy Sachs zaczął postulować, nie chce myśleć co by było przy regenerowanym Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. CzykuCzyk

    Buczenie prze obrotach do 2k RPM

    Sprawdziłeś łącze elastyczne na tłumiku? Częsty objaw, to właśnie buczenie przy jego uszkodzeniu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Ja zauważyłem podwyższone spalanie w cyklu miejskim podczas wypalania DPF, raz na jakiś czas spalanie chwilowe oscyluje często w okolicy 10l/100km. Oczywistym jest, że dynamiczna jazda w cyklu miejskim może powodować częstsze wypalanie DPF i przez to podwyższone spalanie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Dziękuję Ci bardzo, poszło już PW do chłopaków, oby mieli taki zderzak, bo z moim się nie uśmiecha jeździć
  6. Mógłbyś mi podać numer części ? Albo mi się wydaje, albo taki zderzak jest ciężko wyrwać na allegro, bo wszystkie są jakieś inne ;/ goły zderzak w serwisie, w podkładzie 2300zł, a sama dokładka 1100zł, lekka przesada.
  7. Witam, Podczas parkowania miałem małe spotkanie z dość wysokim krawężnikiem, zderzak niestety się poddał. Chciałbym poprosić o zidentyfikowanie z jakiej wersji VC lift jest zderzak przedstawiony na zdjęciach poniżej, jak możecie to podajcie mi jakiś numer części, albo coś takiego. Dzwoniłem do serwisu Opla, podawałem VIN pojazdu i otrzymałem odpowiedź, że jest to zderzak OPC Line, ale w ogóle na taki nie wygląda, samochód mam od nowości, także na pewno zderzak nie był zmieniany na inny, czy coś takiego.
×