Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

arturross15

Forumowicz
  • Zawartość

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O arturross15

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1978.11.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Leszno
  • Zainteresowania
    Sporo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VECTRA B 2.0 16v

Ostatnio na profilu byli

235 wyświetleń profilu
  1. arturross15

    PROBLEM! Gaśnie licznik podczas jazdy

    Zdemontuj licznik i podłóż pod taśmę łączącą licznik z deską rozdzielczą np. papierowy pasek, tak by piny miały lepszy styk z taśmą. U mnie pomogło. Ewentualnie jak jedziesz to można w deskę nad zegarami walnąć pięścią (jak w stary telewizor kineskopowy )
  2. Ja obstawiam któryś czujnik temperatury. Byś musiał po kolei odłączać.
  3. arturross15

    Tuba pod oryginalne radio

    Wszystko da radę, tylko to nie zagra. Przerabiałem kilka modeli oplowskich grajków i powiem szczerze że są do bani. Lepiej kupić starsze markowe radio za 200 zł, i zagra to głośniej, przyjemniej, stacje radiowe znajdzie bez problemów, a do tego możliwości podpięcia czegokolwiek są większe.
  4. arturross15

    Wiązka radia

    Zdziwił byś się.
  5. arturross15

    Wiązka radia

    Żeby odczytać ten schemat trzeba mieć jakąś wiedzę elektronika. Skoro kolega vegan201 ma z taką błahostką problem, to raczej elektronikiem nie jest. Vegan201, musisz zamienić przewód stałego plusa z przewodem plusowym, który jest po zapłonie. Do znalezienia tych kabelków wystarczy żarówka lub najtańszy próbnik.
  6. arturross15

    Czujnik wałka rozrzadu vectra b 2.0 benzyna

    A ja proponuję sprawdzić ładowanie. Mój alternator niby ładował, ale nie do końca tak jak powinien. Zawieszała się szczotka alternatora. Objawiało się to tym że zaświecał się "czek" i wyskakiwał błąd czujników wałków. Kontrolka od ładowania się nie zaświecała. Po regeneracji altka od roku mam spokój.
  7. 390 zł? No szacun. Ja bym brał w ciemno z allegro. Ceny 20tokrotnie niższe.
  8. arturross15

    smierdzi paliwem

    W zasadzie to powinno w tytule pisać "Pachnie paliwem" Tak mi się wydaje... 😎
  9. arturross15

    Alternator - słabo ładuje pod obiążeniem

    Mi regenerował altka około 7 miesięcy temu i ładowanie mam na poziomie 14,2 bez obciążenia i 13,4 jak włączę wszelkie oświetlenie, chłodziarkę, grzanie kuciapki, grajka itp. Za robotę skasował coś około 220 pln. Przyczyną regeneracji były prawdopodobnie zawieszające się szczotki. (raz ładowało a raz nie.) czasem przez ponad miesiąc było ok, a czasem przez cały dzień nie ładowało. Jedynym objawem był zapalający się check i błąd czujnika położenia wału/wałka. Jeden z nich wcześniej wymieniłem. Okazało się że niepotrzebnie.
  10. arturross15

    Wentylator klimy 2.0

    Ale co ma do tego elektryka? bezpiecznik to bezpiecznik. Ma się spalić jak się coś grzeje. Prawo ohma jest nie ubłagane. Czyżby Opel miał je w d**** i działa wbrew fizyce?
  11. arturross15

    Wentylator klimy 2.0

    Wentylator zamontowałem. Czas bez pośpiechu to trochę ponad 3 godziny. Wentylator od 1,6 do 2,0 pasuje, no chyba że używka którą kupiłem była źle opisana. Wszystko chyba działa. Zastanawia mnie tylko dlaczego wiatrak pękł i dlaczego po zablokowaniu się silnika, nie spalił się bezpiecznik.
  12. Dziś w aucie z niewiadomego powodu wyrwał się wentylator który znajduje się z przodu auta. Nie wnikam dlaczego tak się stało. Problem w tym że gdy się wirnik rozczłonkował, to stanął silnik od wentylatora i zaczęły się grzać mocno kabe lub sam silnik. Do tego stopnia że z pod maski zaczął lecieć dym i mocno czuć było spaleniznę. I tu moje pierwsze pytanie. Dlaczego nie spalił się wpierw bezpiecznik? Drugie pytanie to który wentylator załącza się jak temperatura podejdzie ponad 98*C? Ten pierwszy (przed chłodnicą), czy ten drugi (czyli za chłodnicą) Który jest od klimy, a który do chłodzenia silnika? Wydawało mi się że ten za zderzakiem jest od klimy a ten drugi od chłodzenia silnika, z tym że po zagrzaniu włączył się właśnie ten za zderzakiem , mimo że klima była wyłączona. Kolejne pytanie to czy wentylator od 1,6 pasuje do silnika 2.0? Wydaje się że wyglądają podobnie.
  13. arturross15

    Vectra B demontaż fotel kierowcy

    Ja pamiętam o 2 śrubach za fotelem. Wystarczy podnieść fotel na maxa i przesunąć go max do przodu. Pamiętam że wcześniej warto puknąć tą śrubę od góry młotkiem przez np. torksa którym odkręcasz, lub punktak. Bez puknięcia możesz mieć problem z odkręceniem. Psiknij se go jeszcze np. WD40. Nie zapomnij o przewodach pod fotelem. Gdzieś czytałem że warto wcześniej przed rozłączeniem odpiąć aku. by się nie świeciła poduszka. Tego jednak nie potwierdzę.
  14. arturross15

    Wersja vectra b cdx

    Wyposażenie takie jak między innymi: ksenony, skórzane fotele telefon lub nawigacja to była opcja za dopłatą.
  15. arturross15

    problem z zaciętą stacyjką

    Mi się zablokowała po wsadzeniu klucza od innej vertry. Stacyjka kilka razy dostała z drążka który można odkręcić od regulacji kierownicy i się sama odblokowała. Zawsze możesz użyć małego młotka np. plastikowego.
×