Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

arturross15

Forumowicz
  • Content Count

    156
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About arturross15

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 11/05/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Leszno
  • Zainteresowania
    Sporo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VECTRA B 2.0 16v

Recent Profile Visitors

398 profile views
  1. Padła mi sprężarka i stoję przed dylematem: czy kupować kolejną nie znanego pochodzenia używkę, czy obecną pompę oddawać do regeneracji. A może lepiej zainwestować w nówkę i mieć pewność że 2 lata powinna podziałać. Jakie są wasze z tym doświadczenia? Obecną vectrą mam zamiar się jeszcze troszkę (minimum 2-3 lata) pokulać. Kolejne pytanie to czy używanej sprężarce która na półce w magazynie przeleżała X czasu może coś zaszkodzić? Czy Przy montażu sprężarki prócz oringów warto jeszcze coś wymieniać?
  2. Jak ja podłączyłem to najwięcej zabawy było z podłączeniem pod lusterko wstecznego biegu i wyłączania lusterka przy otwartych drzwiach. Ale się dało. Całą wiedzę brałem z tego oto zacnego forum.
  3. Rozłącz akumulator na kilka minut. Może się zresetuje cholera jedna!
  4. Wtrącę się nieco. Zastanawiam się czy to na pewno uszczelka kolektora. Bo jak by to ona winna była to na zimnym silniku obroty są nieco wyższe i wówczas powinno być ok. Jak się rozgrzeje to wówczas silnik kuleje. (ja tak miałem) Oczywiście plack to dobre rozwiązanie, zresztą wystarczy psikać na kolektor i słychać jak momentalnie obroty wzrastają. Tak się zastanawiam czy za te objawy nie odpowiada potencjometr gazu. W tych rocznikach on już chyba występował. Choć wówczas obroty by wariowały niezależnie od tego czy zimny czy ciepły. Z drugiej strony piszesz że spalanie wzrosło o 33% więc problem jest nawet po rozgrzaniu. Chyba że tylko krótkie odcinki po 3 km robisz.
  5. Nieco się przykleję do tematu i zapytam, czy czujnik temperatury zewnętrznej ma znaczenie przy klimatroniku? Ostatnio zauważyłem że pomimo ustawienia na max z kratek leci letnie a nie gorące powietrze. Zbiegło się to z głupotami które zaczął pokazywać komputer z czujnika temperatury zewnętrznej. gdzie na dworze jest około 0*C to komp pokazuje około 15-25. Czy to jest powiązane?
  6. Pewnie wiele nie pomogę ale od około 2 tyg. mam ten sam problem. Zauważyłem tylko że dzieje się to jak temperatura spada poniżej -4*C. Pomyślałem sobie że może ma to związek z lekko zaparowaną lampą w środku od str. kierunku. Ogólnie mam to w tyłku. Czekam na wiosnę. Jak uda Ci się to zdiagnozować to podziel się wiedzą. Będę wdzięczny.
  7. Zamontuj moduł drl i wszelkie Twoje problemy znikną.
  8. Padłą mi uszczelka pod głowicą więc od razu za jednym razem sprawdzę i ten czujnik. A do kupienia sama wiązka również występuje?
  9. A tak jeszcze zapytam przy okazji. Czy czujnik położenia wałka którego wtyczka znajduję się pod pokrywą świec może raz działać a raz nie? Bo zastanawiam się czy wymienić cały czujnik który jest nieco kosztowny, czy wymienić tylko wtyczkę wraz z kabelkami. Bo nie ukrywam że po zaświeceniu się check, wystarczy poruszać kablami i problem po ponownym odpaleniu znika (pojawiają się jednak po upływie miesiąca do dwóch). Czy taką oddzielną wiązkę bez czujnika da się kupić?
  10. A z ciekawości, Kontrolka TC to z jakiej okazji się zaświeciła?
  11. wyskoczyły 2 błędy. 0335 i 0351 czyli Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego "A" Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie Czy drugi błąd wynika z pierwszego?
  12. Odpaliłem Auto, zrobiłem około 25km i silnik 2/3 razy lekko szarpnął. Po tym zaświecił się check. Wcisnąłem sprzęgło i silnik zgasł. Puściłem sprzęgło, auto odpaliło. Zaraz po tym zaświeciła się kontrolka TC. Obroty kręciły do max 4500 obrotów, bez powodu skakała wskazówka obrotomierza, nie regularnie z góry na dół . Zjechałem na parking, zgasiłem auto, poruszałem przewodem od czujnika położenia (chyba) wału, odpaliłem i zrobiłem kolejne 200 km i wszystko działało normalnie. Ktoś coś podejrzewa? Czasem raz na pół roku się czujnik od wałka odezwie, ale nigdy nie było żadnych objawów poza niższymi obrotami. Zdziwiła mnie nieco kontrolka od TC. Ktoś ma jakieś sugestie?
  13. Może Ci przez tą chwilę akumulator zajeb...ukradli? A tak poważnie to na vectre B trafiłeś. Signum to jednak troszkę młodsze retro Sprawdź akumulator. Może on się skończył (poszła cela?)
  14. Można wsadzić ledy. Gdzieś tu na forum jest cały opis jak to zrobić. Ja miałem we wcześniejszej viki 10 lat temu zrobione niebieskie. Fajnie mi się to komponowało z niebieskim radiem. Pamiętaj tylko że ledy są kierunkowe, czyli plus do plusa minus do minusa.
×
×
  • Create New...