Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

arturross15

Forumowicz
  • Zawartość

    140
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O arturross15

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1978.11.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Leszno
  • Zainteresowania
    Sporo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VECTRA B 2.0 16v

Ostatnio na profilu byli

317 wyświetleń profilu
  1. arturross15

    wymiana silnika x18xe na x18xe1wraz z elektryka

    Pewnie wiele do tematu nie wniosę, ale czy to opłacalne by w tak starych autach takie rzeczy robić? Bez urazy, sam mam vectrę od 14tu lat bo to dla mnie spoko auto. Jak bym miał wymieniać w nim silnik to albo bym kupił identyczny w dobrym stanie i sprawny i po najniższej lini oporu go montował, albo bym szukał innego auta. Może i zaoszczędziłeś na silniku, ale zapłacisz za to przy wymianie mechanikom z nawiązką. No chyba że sam go zamontujesz w co wątpię.
  2. Mi problem przygasającego nawiewu klimatronika znika po wyczyszczeniu klem akumulatora. Pozostałe problemy które opisujesz to na moje problem z masą. Gdzieś coś nie styka. Spróbuj na początek poruszać przy kostkach kierunkowskazów i manetek kierunków. Przebadaj przewody czy nie są gdzieś pogryzione/przetarte.
  3. arturross15

    Dodatkowe gniazdo zapalniczki

    A to zależy co masz zamiar pod to gniazdo podłączyć. Jak zależy ci na drobnicy typu ładowarka do tel. to próbuj pod przewód od radia lub bierz prąd z gniazda od oryginalnej zapalniczki. wówczas będziesz miał dodatkowe gniazdo aktywne po zapłonie . Jak będziesz podłączał pod to grzaną matę na kuciapkę to lepiej ciągnik oddzielny kabelek z aku lub bezpieczników
  4. arturross15

    Bieg wrzucony, auto nie jedzie

    No nic tylko na reklamację do majstra jechać i obserwować naprawę, by mechanikowi nie przyszło do głowy że to nie jego wina, tylko co innego się w aucie uwaliło.
  5. arturross15

    Kierownica

    Tak. Ja tak mam. Tylko sprawdź czy włączniki na klaksonie są ładne bo lubią się przecierać i pękać i znów wrócisz do czteropunktowej
  6. arturross15

    Światła Awaryjne

    Odetnij przewody od włącznika krańcowego, czyli tego co normalnie zapala oświetlenie wnętrza. Ewentualnie zalep to taśmą. Nie włączy się podświetlenie wnętrza, ale przynajmniej nie będą mrugać awaryjki.
  7. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Ufff. A zatem mi ulżyło. Więc i Tobie życzę więcej luzu.
  8. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Można tą samą kwestię przedstawić na 2 różne sposoby. Ty wybrałeś tą złą wersję. "Kolego a skąd mamy wiedzieć jaki masz silnik" Tu po prostu wieje agresją! Wersja bardziej właściwa brzmiała by tak "przedstaw nam kolego jaki masz silnik. To sporo ułatwi" Brzmi lepiej. Pokojowo.
  9. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Strach się odezwać...
  10. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Nie wiem czy doczytałeś ale pisałem o swoim minimalnym, średnim i maksymalnym spalaniu. Maksymalne to nie średnie. Nikt oprócz ciebie się do tego nie doczepił. Z resztą przeczytaj sobie to co napisałem od początku do końca. Ale ze zrozumieniem i bez nastawienia że to wyłącznie ty możesz mieć rację, bo czytając to co piszesz mam wrażenie że albo ja pisać nie umiem albo ty czytać.
  11. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Tak też uczynię.
  12. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Pisałem o silniku 2.0 (wiem. zaraz się przyczepisz że to temat o 1,8l) i spalaniu maksymalnym, o chwilowym to był przykład. Jak dynamicznie przyśpieszasz i hamujesz to chwilowe od średniego wiele różnić się nie będzie. Jak przez 2 minuty będę przyśpieszał i hamował i na kompie pokaże średnie z dystansu 3km. dajmy na to 20 litrów, to jak kolejną godzinę będę jeździł tak samo to spalanie wcale nie spadnie. Czego tu nie rozumiesz? Mam Ci to nagrać i filmik z eksperymentu wysłać?
  13. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Nie wiem co Cię tak dziwi. Przecież jak się ustawi komputer na spalanie chwilowe i się rusza np z pod świateł to bez przerwy pokazuje około 20 - 25 litrów. Ciągnę auto do 4-5tyś obrotów to idzie do 30tu litrów. U ciebie tak nie było?
  14. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Po tankowaniu wyłącznie po mieście zrobiłem 70 kilometrów. Takie spalanie wyszło. Zapewne jak zechcę to i 25L da się osiągnąć. Wystarczy do odcinki przyśpieszać.
  15. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Zima, dynamiczna jazda krótkie odcinki. Tu pisałem o maksymalnym spalanie. Nie o normie.
×