Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

arturross15

Forumowicz
  • Zawartość

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O arturross15

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1978.11.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Leszno
  • Zainteresowania
    Sporo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VECTRA B 2.0 16v

Ostatnio na profilu byli

277 wyświetleń profilu
  1. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Ufff. A zatem mi ulżyło. Więc i Tobie życzę więcej luzu.
  2. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Można tą samą kwestię przedstawić na 2 różne sposoby. Ty wybrałeś tą złą wersję. "Kolego a skąd mamy wiedzieć jaki masz silnik" Tu po prostu wieje agresją! Wersja bardziej właściwa brzmiała by tak "przedstaw nam kolego jaki masz silnik. To sporo ułatwi" Brzmi lepiej. Pokojowo.
  3. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Strach się odezwać...
  4. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Nie wiem czy doczytałeś ale pisałem o swoim minimalnym, średnim i maksymalnym spalaniu. Maksymalne to nie średnie. Nikt oprócz ciebie się do tego nie doczepił. Z resztą przeczytaj sobie to co napisałem od początku do końca. Ale ze zrozumieniem i bez nastawienia że to wyłącznie ty możesz mieć rację, bo czytając to co piszesz mam wrażenie że albo ja pisać nie umiem albo ty czytać.
  5. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Tak też uczynię.
  6. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Pisałem o silniku 2.0 (wiem. zaraz się przyczepisz że to temat o 1,8l) i spalaniu maksymalnym, o chwilowym to był przykład. Jak dynamicznie przyśpieszasz i hamujesz to chwilowe od średniego wiele różnić się nie będzie. Jak przez 2 minuty będę przyśpieszał i hamował i na kompie pokaże średnie z dystansu 3km. dajmy na to 20 litrów, to jak kolejną godzinę będę jeździł tak samo to spalanie wcale nie spadnie. Czego tu nie rozumiesz? Mam Ci to nagrać i filmik z eksperymentu wysłać?
  7. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Nie wiem co Cię tak dziwi. Przecież jak się ustawi komputer na spalanie chwilowe i się rusza np z pod świateł to bez przerwy pokazuje około 20 - 25 litrów. Ciągnę auto do 4-5tyś obrotów to idzie do 30tu litrów. U ciebie tak nie było?
  8. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Po tankowaniu wyłącznie po mieście zrobiłem 70 kilometrów. Takie spalanie wyszło. Zapewne jak zechcę to i 25L da się osiągnąć. Wystarczy do odcinki przyśpieszać.
  9. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Zima, dynamiczna jazda krótkie odcinki. Tu pisałem o maksymalnym spalanie. Nie o normie.
  10. arturross15

    VB 1,8 16V LIFT

    Mi 2.0 pali w mieście zimą przy dynamicznej jeździe nawet 16 litrów LPG Latem na trasie potrafiła zejść przy eco jeździe poniżej 7 litrów LPG Przy normalnej jeździe na trasie max 8-8,5l średnio trasa miasto z klimą max 9,5 Miasto 70tyś ludzi. Dodam że spalanie liczone z kalkulatora. Komputer pokazuje około litra mniej. Kiedyś stara moja viki z silniczkiem 1,6 8V 75KM. paliła o około litr więcej.
  11. arturross15

    Zwarcie

    A dlaczego miały by się palić kable? Przecież od tego jest bezpiecznik by on pierwszy uległ. No chyba że miałeś elektrykę zabezpieczoną "na gwoździa"
  12. arturross15

    drobnostki z elektryką i nie tylko

    Ja montowałem u siebie z tej firmy. . https://multisort.pl/product/Adapter-do-sterowania-z-kierownicy-Opel-Alpine->2003,7096.html
  13. arturross15

    drobnostki z elektryką i nie tylko

    W mej tempomat nie działał. Wystarczyło nogą podnieść podczas jazdy pedał hamulca do góry i tempomat zadziałał. Czujnik hamulca był winny. Naprawiłem go dętką rowerową. Działa już 2 lata. Radio mam JVC i sterowanie dział dzięki modułowi robionemu na zamówienie. Zrobią chyba pod każde auto i nieoryginalne radio. Ja płaciłem 150 zł. Podświetlenie u mnie jak nie świeci to walę z piąstki i działa jeszcze kilka dni. Nawet mi się to podoba. Nie zamierzam tego puki co robić. Jak to nie zadziała to wymień żarówki.
  14. arturross15

    Wymiana sterownika, komputera, ECU

    Błędy pokasowałem, a czy się pojawiły na nowo to nie wiem, żona na 3 dni zabrała auto. Od ostatniego podłączania opcoma mięło może ponad pół roku, a od tego czasu nic poza wymianą wentylatora chłodnicy (zablokował się silnik i nieco się przegrzał-spalił) nic nie było dłubane. Kluczyk kiedyś programowałem i nie było z tym problemu. Obecnie nie mogę wejść w op comie w opcję "zamek centralny" Tzn tak jak by nie widział w ogóle auta. Reszta opcji w opcomie działa prawidłowo.
  15. arturross15

    Wymiana sterownika, komputera, ECU

    Dziś profilaktycznie podłączyłem sobie op com do vectry i wyskoczył mi błąd ''55 wymienić ecu" Co ten błąd oznacza? Dodam tylko że auto działa prawidłowo, odpala, jeździ, czek się nie zaświeca. Nie wiem czy to ma związek ale przy okazji chciałem sobie zaprogramować 1 kluczyk bo od niedawna nie można nim otworzyć z pilota auta. Niestety nie mogę za pomocą op com wejść w to ustawienie (kiedyś mogłem). Przy okazji wyskoczyły jeszcze błędy- 44, P0560, P0340 nie występuje. Coś tam jeszcze z alarmem wyskoczyło, lecz alarm również działa (chyba) prawidłowo.
×