Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

arturross15

Forumowicz
  • Content Count

    203
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About arturross15

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 11/05/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Leszno
  • Zainteresowania
    Sporo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VECTRA B 2.0 16v

Recent Profile Visitors

570 profile views
  1. Ja obstawiam bendiks w rozruszniku. Sprawdź jeszcze bezpieczniki i przekaźnik. Ewentualnie puknij kijoszkiem w rozrusznik. Tak się kiedyś w maluchu robiło. Może się coś przyblokowało.
  2. Drożeją koszty zatrudnienia, zus drożeje, BDO dochodzi, sanepid, bhp, harcerze , zuchy. Dramat się dzieje, wszystko drożeje. A lepiej nie będzie tak się dzieje wszędzie.
  3. Kolektor wymieniony, Ten nowy od starego wyraźnie cięższy. Po zważeniu różnica 1,8 kg. gdzie ten co miałem (nie oryginalny) ważył około 5,4 Jakościowo wyglądał dobrze. Tylko 3 gwinty musiałem w nim poprawić bo wyglądało jakby ktoś kolektor najpierw gwintował, a później powierzchnię styku z portkami planował. Udało się wszystko odkręcić bez grzania. Jedynie przez 2 dni psikałem śruby wd40 co moim zdaniem nie wiele pomogło bo śruby po odkręceniu były i tak suche. Całość dokręcona zgodnie ze sztuką 22 niutki. Mam nadzieje że to wystarczy i kolektor te 3-5 lat wytrzyma.
  4. Śrubki i nakrętki mam z miedzi lub miedziowane. Przeliczyłem jaka jest różnica z używką a jaka cena nówki kolektora. Nówka kpl. 440 z wysyłką się dogadałem. Używany 100-300zł + uszczelki 100 + planowanie 50-100zł. Razem przy najniższych kosztach licząc to używka wyjdzie 250-500zł.z gwarancją do bramy i się żegnamy. Dla mnie rachunek jest prosty. Nowe to nowe. Niech wytrzyma 3 lata to będzie dobrze. Później niech się martwi producent żyletek.
  5. Portki dziś próbowałem odkręcić i poszło bez problemu Jedna ze śrub nie wiedzieć dlaczego była dokręcona w połowie. Jej gwint był nieco naruszony, czyli być może poprzednikowi coś poszło nie tak i tak to zostawił. Jednym słowem. Warto nakrętki grzać
  6. Kolektor zamówiłem nowy i proszę o poradę. Dziś spsikałem wszystkie śruby WD, rano jeszcze poprawię. Jutro będę kolektor montował. Czy warto przed odkręceniem podgrzać nakrętki lub szpilki? Na zapieczone nie wyglądają, rdzy na nich nie widać. Drugie pytanie to czy lepiej odkręcić same nakrętki bez szpilek, czy lepiej jak całość wyjdzie? W moim aucie mam możliwość przytrzymać szpilkę jednym kluczem, a drugim odkręcać nakrętkę. Dzięki temu uniknę ukręcenia szpilki. Tylko czy ze szpilkami w głowicy wyjdzie mi kolektor ?
  7. Tak. można to zrobić. Wystarczy poszukać na forum i stosować się do porad.
  8. Mam pęknięty kolektor wydechowy 2.0 benzyna. Zamierzam go wymienić i zastanawiam się nad nowym. Znalazłem takie coś https://allegro.pl/oferta/kolektor-wydechowy-opel-omega-vectra-astra-0849138-6485814195 Sprzedawca pisze że nie pęka. Niestety klawiatura niczym papier przyjmie wszystko. Mój obecny kolektor już kiedyś był wymieniany na twin-tec i jak znalazłem takowy na allegro, to również sprzedawca pisał że owy nie pęka. Ktoś już przerabiał ten temat kolektora z pierwszego linku ?
  9. Ja miałem taki problem. Podczas jazdy przyciągnąłem stopą pedał od chyba sprzęgła lub hamulca do góry jak tylko się dało. momentalnie wcisnąłem guzik tempomatu. Wszystko ożyło. Już wiedziałem co dalej trzeba było zrobić. Z tego co pamiętam to kawałek dętki rowerowej tam jakoś podłożyłem i wszystko działa do dziś, czyli od jakichś 60tyś km.
  10. A nie lepiej zadzwonić do tego serwisu i bezpośrednio zapytać? Będziesz miał info z pierwszej ręki.
  11. Może sprawdź to miernikiem? Jak nie masz to zrób to diodą. Nawet jak źle podłączysz to i tak nic nie spalisz.
  12. Mój pokozuje na zegarach 92 a po podpięciu opcom pokazuje około 98-102 Po zrobieniu 42tyś kilometrów auto wciąż odpala. Czyli chyba tak ma być. Kiedyś podskoczyła na zegarku na około 98*C. Boję się zapytać ile było w silniku. Pewnie było jak w piekle. Idzie zima więc problemy z temperaturą tymczasowo nam znikną.
  13. Który to kabelek i gdzie dochodzi? Rozumiem że to kabel masowy? Inaczej pewnie autko by było nieco zwęglone.
  14. Ktoś podpowie? Czy koła z oponą 205 55 16 na alusie 7j z et 39 na oryginalnym zawieszeniu, przy pełnym załadowaniu auta będzie gdzieś przycierać? Wstępnie założyłem i wydaje mi się że niby jest ok, ale pasażerów do auta nie ładowałem.
×
×
  • Create New...