Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

arturross15

Forumowicz
  • Zawartość

    151
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O arturross15

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1978.11.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Leszno
  • Zainteresowania
    Sporo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VECTRA B 2.0 16v

Ostatnio na profilu byli

356 wyświetleń profilu
  1. Nieco się przykleję do tematu i zapytam, czy czujnik temperatury zewnętrznej ma znaczenie przy klimatroniku? Ostatnio zauważyłem że pomimo ustawienia na max z kratek leci letnie a nie gorące powietrze. Zbiegło się to z głupotami które zaczął pokazywać komputer z czujnika temperatury zewnętrznej. gdzie na dworze jest około 0*C to komp pokazuje około 15-25. Czy to jest powiązane?
  2. arturross15

    Samopoziomowanie xenonu raz dział raz nie

    Pewnie wiele nie pomogę ale od około 2 tyg. mam ten sam problem. Zauważyłem tylko że dzieje się to jak temperatura spada poniżej -4*C. Pomyślałem sobie że może ma to związek z lekko zaparowaną lampą w środku od str. kierunku. Ogólnie mam to w tyłku. Czekam na wiosnę. Jak uda Ci się to zdiagnozować to podziel się wiedzą. Będę wdzięczny.
  3. arturross15

    Moduł Skandynawski [SCHEMAT]

    Zamontuj moduł drl i wszelkie Twoje problemy znikną.
  4. arturross15

    Szarpie, wariuje obrotomierz, świeci TC

    Padłą mi uszczelka pod głowicą więc od razu za jednym razem sprawdzę i ten czujnik. A do kupienia sama wiązka również występuje?
  5. arturross15

    Szarpie, wariuje obrotomierz, świeci TC

    A tak jeszcze zapytam przy okazji. Czy czujnik położenia wałka którego wtyczka znajduję się pod pokrywą świec może raz działać a raz nie? Bo zastanawiam się czy wymienić cały czujnik który jest nieco kosztowny, czy wymienić tylko wtyczkę wraz z kabelkami. Bo nie ukrywam że po zaświeceniu się check, wystarczy poruszać kablami i problem po ponownym odpaleniu znika (pojawiają się jednak po upływie miesiąca do dwóch). Czy taką oddzielną wiązkę bez czujnika da się kupić?
  6. arturross15

    Szarpie, wariuje obrotomierz, świeci TC

    A z ciekawości, Kontrolka TC to z jakiej okazji się zaświeciła?
  7. arturross15

    Szarpie, wariuje obrotomierz, świeci TC

    wyskoczyły 2 błędy. 0335 i 0351 czyli Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego "A" Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 1 + 4 za niskie napięcie Czy drugi błąd wynika z pierwszego?
  8. Odpaliłem Auto, zrobiłem około 25km i silnik 2/3 razy lekko szarpnął. Po tym zaświecił się check. Wcisnąłem sprzęgło i silnik zgasł. Puściłem sprzęgło, auto odpaliło. Zaraz po tym zaświeciła się kontrolka TC. Obroty kręciły do max 4500 obrotów, bez powodu skakała wskazówka obrotomierza, nie regularnie z góry na dół . Zjechałem na parking, zgasiłem auto, poruszałem przewodem od czujnika położenia (chyba) wału, odpaliłem i zrobiłem kolejne 200 km i wszystko działało normalnie. Ktoś coś podejrzewa? Czasem raz na pół roku się czujnik od wałka odezwie, ale nigdy nie było żadnych objawów poza niższymi obrotami. Zdziwiła mnie nieco kontrolka od TC. Ktoś ma jakieś sugestie?
  9. arturross15

    Brak reakcji po przekreceniu kluczyka

    Może Ci przez tą chwilę akumulator zajeb...ukradli? A tak poważnie to na vectre B trafiłeś. Signum to jednak troszkę młodsze retro Sprawdź akumulator. Może on się skończył (poszła cela?)
  10. Można wsadzić ledy. Gdzieś tu na forum jest cały opis jak to zrobić. Ja miałem we wcześniejszej viki 10 lat temu zrobione niebieskie. Fajnie mi się to komponowało z niebieskim radiem. Pamiętaj tylko że ledy są kierunkowe, czyli plus do plusa minus do minusa.
  11. arturross15

    Falowanie obrotów, szarpanie.

    Może uszczelka kolektora ssącego łapie lewe powietrze? Można to łatwo zdiagnozować poprzez psikanie w te okolice np, placka lub samostartu. Jak obroty wzrosną to tam trzeba szukać problemu. Ja tak miałem co prawda w viki ale z innym silnikiem. Mi mechanik chciał wymienić wszystko po kolei tylko nie to co trzeba. Spróbuj. to niemal nic nie kosztuje.
  12. arturross15

    wymiana silnika x18xe na x18xe1wraz z elektryka

    Pewnie wiele do tematu nie wniosę, ale czy to opłacalne by w tak starych autach takie rzeczy robić? Bez urazy, sam mam vectrę od 14tu lat bo to dla mnie spoko auto. Jak bym miał wymieniać w nim silnik to albo bym kupił identyczny w dobrym stanie i sprawny i po najniższej lini oporu go montował, albo bym szukał innego auta. Może i zaoszczędziłeś na silniku, ale zapłacisz za to przy wymianie mechanikom z nawiązką. No chyba że sam go zamontujesz w co wątpię.
  13. Mi problem przygasającego nawiewu klimatronika znika po wyczyszczeniu klem akumulatora. Pozostałe problemy które opisujesz to na moje problem z masą. Gdzieś coś nie styka. Spróbuj na początek poruszać przy kostkach kierunkowskazów i manetek kierunków. Przebadaj przewody czy nie są gdzieś pogryzione/przetarte.
  14. arturross15

    Dodatkowe gniazdo zapalniczki

    A to zależy co masz zamiar pod to gniazdo podłączyć. Jak zależy ci na drobnicy typu ładowarka do tel. to próbuj pod przewód od radia lub bierz prąd z gniazda od oryginalnej zapalniczki. wówczas będziesz miał dodatkowe gniazdo aktywne po zapłonie . Jak będziesz podłączał pod to grzaną matę na kuciapkę to lepiej ciągnik oddzielny kabelek z aku lub bezpieczników
  15. arturross15

    Bieg wrzucony, auto nie jedzie

    No nic tylko na reklamację do majstra jechać i obserwować naprawę, by mechanikowi nie przyszło do głowy że to nie jego wina, tylko co innego się w aucie uwaliło.
×