Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

arturross15

Forumowicz
  • Content Count

    187
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About arturross15

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 11/05/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Leszno
  • Zainteresowania
    Sporo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VECTRA B 2.0 16v

Recent Profile Visitors

482 profile views
  1. Miałem lekko wgiętą tylko prawą stronę łącznie z podłogą. Nie pamiętam by były problemy z prostowaniem. Podłoga poszła oczywiście z użyciem młotka. Całość zajęła mi nie więcej niż 20-30 min.
  2. Ja miałem po zakupie podobnie, tyle że prawą stronę. Prostowałem to z sąsiadem oryginalnym lewarkiem z vectry, zapierając o otwór koła zapasowego. To nieco pomogło ale szału nie było. Za drugim podejściem zaparłem sporą drewnianą belkę o nadkola w bagażniku. Resztę załatwił młotek. Obyło się bez malowania. Wygląda to dobrze. Zderzak spasowany jest jak trzeba.
  3. A ja wtrącę swoje 5 groszy i do pytam nieco w temacie. Osobiście mam klimatronika oryginalnego i w zasadzie powinno to działać tak bym miał stałą i w miarę równą temperaturę w aucie. Tak się jednak nie dzieje. Mam ustawinne np. 20*C i klima sobie równo ładnie chłodzi. Następuje nagła zmiana temperatury zewnętrznej (np. wjazd do zacienionego lasu, i nagłe obniżenie temperatury zewnętrznej) Po chwili w aucie robi się wyczuwalnie chłodniej Trzeba podnieść temperaturę by było komfortowo. Tak w tych starych autach to działa i tak ma być, czy ja mam coś niesprawnego? We współczesnych nowych autach też tak jest?
  4. he,he,he... Płyn ubywa w upały... W zasadzie wszystko się zgadza. Mi również ubywa w upały płyn, z tym że to nie Borygo tylko Noteckie, Lech Pils, Żubr lub inne sikacze zwane "PIWEM" Układ chłodzenia to układ zamknięty, a zatem jakim prawem ma płyn ubywać? Skoro ścieka stary olej to faktycznie OLEJ-Ale swojego mechanika, bo chyba się nie przyłożył do roboty. Na moje to powinien wpierw przed montażem wszelkich uszczelek wszystko dokładnie umyć. Gość odwalił lipę i tyle. Reklamuj usługę bo widocznie jest źle zrobiona.
  5. arturross15

    Licznik

    Pompy na zapas kupiłeś?
  6. No w sumie w poprzedniej Vectrze tak miałem że czasem radio działało, a czasem nie. Winna okazała się stacyjka. Stacyjki nie wymieniałem tylko zrobiłem radio z odrębnego zasilania. Problem znikł.
  7. Plus odcinka przy około 4,5tyś obrotów.
  8. Ja tak miałem z oryginalnym radiem. Wymieniłem na inne i działa dalej tak jak mówisz, ale wyłącznie podczas słuchania przez bluetooth z telefonu. (bluetooth oryginalny, wbudowany w radio). Sporadycznie tak słucham więc mi to nie przeszkadza. Podmień radio i zobacz co będzie.
  9. No chyba podstawa to jakie błędy wyświetla auto. Dowiedz się ,napisz, a pomoc zapewne nadejdzie niezwłocznie.
  10. arturross15

    Licznik

    Tu masz linki do ogłoszeń z facebooka z którymi się o ten moduł do swojego auta dowiadywałem. Z gościem pisałem i woła za moduł 100 zł. Możesz ponegocjować może będzie taniej. https://www.facebook.com/marketplace/item/2124904837805942/?ref=messenger_banner ten chciał 60 zł. ale nie jestem pewien czy to dokładnie to co szukasz https://www.facebook.com/marketplace/item/2307017239583558/?ref=messenger_banner w tym cenny się nie dowiedziałem bo kupiłem już inną. za 25. https://www.facebook.com/marketplace/item/2169218460004600/?ref=messenger_banner
  11. arturross15

    Licznik

    Jak ostatnio ten sterownik szukałem to znalazłem kilka ofert w cenie 50-100 zł. A udało mi się kupić za 25 zł. Wystarczy poszukać, ale nie sterownika, tylko całego auta na części.
  12. Jak to jak sprawdzić? No po prostu wzrokowo. Otwierasz oczka i oglądasz tam gdzie wzrok sięga. U mnie była na środku wielka dziura bez radiatorów , której na pierwszy rzut oka nie było widać. No niby wszystko działało, a auto się grzało. Coś mi świta że warto również sprawdzić lub wymienić korek od zbiorniczka płynu. Z tego co pamiętam to on coś tam zaburza... Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
  13. Czyli w końcu wiatrak się włącza czy nie włącza? Proponuję dokładnie, ale tak na prawdę dokładnie !!! sprawdzić radiatory w chłodnicy (z jednej i drugiej strony) Ja kiedyś miałem taki problem i okazało się że na środku chłodnicy radiatory całkowicie przerdzewiały (utleniły się i znikły) Na pierwszy rzut oka nie było tego widać. Silnik miałem 1,6, 8 zaworów. Radiatory miałem bodaj miedziane. Zmieniłem chłodnicę na nowszą i wszystko wróciło do normy
×
×
  • Create New...