Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

aro777

Forumowicz
  • Content Count

    218
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About aro777

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum 2.0T 303ps+LPG

Kontakt

  • Telefon
    MI6

Recent Profile Visitors

564 profile views
  1. A te łopatki przy kierownicy są tylko w OPC czy te wersje też to mają? Widziałem gdzieś na youtube test Insigni OPC w automacie to właśnie to samo powiedzieli o skrzyni co ty, że dość powolna i mułowata, ale już na łopatkach skrzynia zaczyna działać energiczniej, reaguje bardziej sportowo. Nie wiem jak tu. Zdaje sobie sprawy, że ciężka insignia nie będzie miałą tych samych osiągów co nasze z20NETy, ale czy nie będę totalnie rozczarowany tą jazdą. Kurcze nie mam gdzie potestować nawet, a taka jazda próbna przed kupnem to sam wiesz jak to jest... Co do napędu to on chyba przy zwykłej jeździe jest rozłączony podczas tłuczenia kilometrów, jedyny koszt to jego masa do wożenia (choć nie wiem ile on waży). Ale wiem, że tam miewa troszkę problemów i jest co naprawiać, zmieniać oleje filterki itd. Wiec z jednej strony chciałem na 4, a już mnie to zniechęca.
  2. Tam to właśnie też pytałem, ale tu dużo z20netów a tam nie
  3. Czy ktoś przesiadał się z Z20NET zrobionego na 300+ na Iske 2.0 biturbo+chip ? Jakie odczucia? Chodzi mi o porównanie mocy, oraz napędów. Czy Iska z napędem na oś też tak traci przyczepność i lepiej juz brac to w 4x4?? Czy zostać przy "przodzie"? Podobno też automaty w tych Iskach dużo zabierają i lepiej zostać przy manualu. Może jakieś podpowiedzi?
  4. Witam. Od praktycznie zawsze odkąd jest LPG miewam gubiony zapłon. Na wolnych obrotach co kilka sekund słychać "pyknięcie", zgubionego zapłonu. ale to mało zauważalne/ Przy przyspieszaniu powyżej 3k obr. na biegach od 4 wzwyż. gdy moment daje duże obciążenie bywa że zaczyna szarpać. chwile odpuszczam gaz by przerwac szarpanie. nie zawsze tak bywa, bardzo często gdy silnik nie do konca nagrzany. ale na max rozgrzanym tez. Najlepiej wyczuwalne na 6 biegu gdy moment obrotowy osiąga szczyt. wymieniałem wszystkie cewki, swiece regularnie, i oryginały gm czy irydowe z nkg zawsze tak samo sie dzieje. Na samym PB wiele trudniej ten efekt wywołać, w sumie nie wiem czy w ogóle sie tak na pb dzieje. głownie na gazie. na nizszych biegach nieodczuwalne, bo szybko obroty rosną i szybko silnik przebrnie przez ten zakres obrotów w których szarpanie czasem występuje. Najchętniej oddałbym komuś niech weźmie auto na miesiąc i odda w pełni sprawne, bo juz troche straciłem energii na diagnozy usterek, nigdzie nie mogę lizyć na fachową pomoc, każdy mechanik jak mu wskaże palcem to wymieni, ale żeby sam coś zdiagnozować przyczyne to takich chyba już nie ma.
  5. Nie mogę utrzymać 2k obr. bo lecą wyżej. Pokaże filmik received_821531494889861.mp4 received_1990152617948391.mp4 A tu podczas jazdy. Dwojeczka i około 2k obr. po prostym: received_400740293825493.mp4 I co, w porządku?
  6. Nie, póki zimny to ma 20mV (tak do 70°) Gdy ma blisko 80°C już zaczyna wskazywać 0mV video-1552733702.mp4 Gdy osiągnie temperature roboczą trzyma już wtedy 0mV Oczywiście przy gazowaniu ta wartość rośnie , mrugnęło mi tam nawet do powyżej 800mV, zależy ile przygazuje Nie zauważyłem aby wyniki tego parametru różniły sie na LPG vs PB Podciśnienie ciągle na poziomie: zimny 40, ciepły 35 kPa AKtualnie od kilku dni nie wyrzuciło błędy P2195 ale jeździłem tylko po mieście.
  7. Pamiętam, że na LPG i PB ta wartość była taka sama. Nie sprawdzałem jedynie czy coś się zmienia przy zwiększeniu obrotów. Jutro opisze
  8. Elm'a niestety nie mam. Ale kupie bo widze nie drogie Wrzuce tu zdjecia z bloków pomiarowych na postoju, auto rozgrzane po trasie
  9. Tak. Jeździłem na samej benzynie. Odpinalem też kleme od aku by resetować kompa. Dziś zaraz po skasowaniu błędu z rana jadąc na samej benzynie, po góra 10km już błąd wyskoczył. Skasowałem i zacząłem jechać na samym LPG i też błąd wyskoczył. Teraz zrobiłem autostrada prawie 200 i nie wyskoczyl
  10. Dowiedziałem się, że można sprawdzić w OP-COMie podciśnienie w dolocie. I u mnie wygląda w porządku, jest na poziomie 34 kPa, jeśli dolot jest nieszczelny to przekraczał by powyzej 40 i wiemy wtedy ze jest nieszczelność. Chociaż 34 to też minimalnie za wysoko. Ostatnio błąd z tematu nie pojawił się nawet po trasie 300km, ale na drugi dzień juz po kilku km był. Teraz jakis czas jezdze i cisza. Podciśnienie sugeruje ze dolot szczelny. Dowiedziałęm się od gazownika ze przy regulacji nic w dawkach paliwa nie mieszał. Miałem zmienianą tez pompe paliwa, nie wiem czy to w jakiś sposób ma możliwość na to wpływać. Nie wiem gdzie dalej szukac
  11. Podpowie ktoś gdzie w op-comie po kroku to znajdę?
  12. Tak, zaworek widziałem już w innym temacie z fajnym zdjeciem gdzie on siedzi. Tam gdzie zaznaczyłem wychodzi nadciśnienie? Czy jak to jest skonstruowane? Czemu ona idzie do turbiny? Jak to się łączy z tym zaworkiem? A jeszcze co do tego pęknięcia. To się jakoś naprawia czy cały blok silnika do wymiany?
  13. Pokażesz zdjęcie, który to też wężyk od odmy? To to ?
  14. Może przytkany filtr powietrza to ssie którędy może
×
×
  • Create New...