Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

aro777

Forumowicz
  • Zawartość

    206
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O aro777

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum 2.0T 303ps+LPG

Kontakt

  • Telefon
    MI6

Ostatnio na profilu byli

486 wyświetleń profilu
  1. aro777

    Odma w VC Z20NET

    Tak, zaworek widziałem już w innym temacie z fajnym zdjeciem gdzie on siedzi. Tam gdzie zaznaczyłem wychodzi nadciśnienie? Czy jak to jest skonstruowane? Czemu ona idzie do turbiny? Jak to się łączy z tym zaworkiem? A jeszcze co do tego pęknięcia. To się jakoś naprawia czy cały blok silnika do wymiany?
  2. aro777

    Odma w VC Z20NET

    Pokażesz zdjęcie, który to też wężyk od odmy? To to ?
  3. aro777

    Lokalizacja odmy w Z20NET

    Może przytkany filtr powietrza to ssie którędy może
  4. aro777

    Który silnik wybrać

    A dobrze, że mówisz. Skupiłem się na listach silników które da się zagazować VI gen. i nie było tam silnika 2.8 a to przez to że da się go zwyczajnie zrobić instalacją IV gen. Widzę, że są wersje 260/265ps i 325ps, to bez znaczenia dla instalacji? Różnią się jakoś mechanicznie te silniki? Programem można tego słabszego dociągnąć do tych 325?
  5. aro777

    Który silnik wybrać

    Sam myślałem o insigni 2.0T bo jeszcze ją da sie zagazować, ale ma gorsze opinie niż 2.8 ale tej jednostki juz podłączyć do gazu się chyba nie da, wiec odpada. Jeszcze widze bardzo fajne opinie 1.6T tylko troche słaba jak na moje przyzwyczajenia. Srednio na ile kucy da sie je zrobić ?
  6. A ktoś ma silnik 2.0T z instalacją LPG VI gen. ? Chodzi mi o tą instalacje co używa już wtryski benzynowe do podawania gazu w fazie ciekłej do cylindrów i nie zużywa benzyny. Czy sie da w te silniki taką instalacje podłączyć? Jakiej firmy, kto i gdzie montuje, i przybliżone koszty nadal oscylują koło dychy?
  7. Prawdopodobnie problemem jest to że tuleja jest poliuretanowa (czerwona). O co chodzi, ktoś zaraz zapyta co za różnica z jakiego materiału jest tuleja że się śruba odkręca. Jest tak sztywna, że jak wahacz pracuje ruchem góra dół na tuleje przekazuje ruch który próbuje ją obrócić. Sprawdziłem w imadle, wkręciłem tuleje, włożyłem wahacz, skręciłem śrube i poruszałem wahaczem do góry i w dół symulując jazdę autem po nierównościach. Zwykłą tuleja pracuje na gumie, czyli obudowa tulei jest nieruchoma a wewnętrzna część tulei skręcona śrubą z wahaczem próbuje się obrócić ruszając wahaczem, ale śruba mocno trzyma więc guma sie poddaje i spoko. Natomiast w poliuretanowej tulejai i ta jej guma jest zbyt sztywna. Gdy wahacz zaczyna pracować góra-dół to za miast tuleja poddawać się na gumie przenosi obrót na śrubę i ją powoli wykręca. Także ze swojego doświadczenia nie polecam poliuretanów do naszych zawieszeń, a przynajmniej nie tylną tuleje przednich wahaczy
  8. aro777

    Błąd ubogiej mieszanki (p2195)

    Błąd ciągle wraca, czasem po kilku czasem kilkunastu kilometrach. Czy jeśli nie uda mi się tego lewego powietrza zlokalizować to co dalej robić? Rozbierać cały dolot i powoli wszystko składać? Czy jechać do gazownika niech szuka przyczyny? Bo juz nie wiem jak sie za to zabrać EDIT: @Cretuxoprócz o problemach ze strony ssącej na twoim zdjeciu jest tez o ciśnieniu paliwa. A całkiem niedawno miałem wymienianą pompę paliwową. Wiec może to być kłopot po tej stronie? Za słaba pompa? Hmm tylko czy wtedy przy jeździe na samym LPG błąd by się pojawiał? Chyba ze się dostosowuje do komputera od benzyny dlatego tez błąd wywala
  9. A jak ciasno siedzi tylna tuleja na wahaczu? Jestes w stanie ręką ją zdjąć lub chociaż obrócić?
  10. Chcesz powiedzieć że to że tuleja lata tak luźno na tym trzpieniu wahacza to normalne i tak jest od nowości?
  11. Jak jest luz między wahaczem a tuleją to jak nie dokrecisz to nie pomoże bo będzie latać Luz na tyle mały że będę musiał roztoczyć tuleje od środka by powiększyć w niej otwor, zwiększyć luz i wypełnić go nowowytoczoną tulejką. I jak to będzie ciasno siedzieć po wprasowaniu, wtedy jak się dobrze dokręcił to powinno trzymać i się nie odkręcać. Tylko pytanie czy tak można ratować wahacz czy to już niebezpieczne druciarstwo
  12. Ale ten trzpień od wahacza (strzałka na zdjęciu) i tak zbyt luźno lata w tulejce. Nawet jak się by nie odkręcala to będzie latać. Zastanawiam się czy nie wytoczyć jakieś tulejki, wbić na wahacz by był grubszy, i na to wprasować tuleje lekko podtoczoną tak by pasowała na tą dorobioną tuleje. By ratować wahacze. Bo inaczej to czeka mnie zakup nowych wahaczy
  13. Już wszystko jasne czemu się tak odkręca. Wyrobił się wahacz, ta część zaznaczona na zdjęciu. Tuleja na nim lata zbyt luźno, sprawdziłem na nowej tulejce i to samo. Czyli wyrobił się wahacz. Przez ten luz tuleja ciągle odkręcala śrubę i generowała stuki. Od razu zapytam czy teraz wahacz już jest do śmieci czy da się go jakoś ratować?
  14. No właśnei o to pytam czy ktoś tez potrzebował stosować, i cyz pomogło. No i czy nie ma później problemu z wykręceniem
  15. Witam. Na diagnostyce zauważył że śruba tulei jest luźna, na miejscu dokręciłem, mocno. Po półtora tygodnia postanowiłem zajrzeć i śruba tylnej tulei przedniego wahacza znów luźna. Dokręciłem znów bardzo mocno. Z kanału, auto na kołach. Teraz znów obserwuje czy się nie odkręca. Ktoś jakieś doświadczenia ma z takim przypadkiem? Jakieś porady jak zapobiec odkręcaniu się tej śruby? Czy jakiś klej do śrub jest mądrym rozwiązaniem?
×