Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

aro777

Forumowicz
  • Content Count

    215
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About aro777

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum 2.0T 303ps+LPG

Kontakt

  • Telefon
    MI6

Recent Profile Visitors

547 profile views
  1. Witam. Od praktycznie zawsze odkąd jest LPG miewam gubiony zapłon. Na wolnych obrotach co kilka sekund słychać "pyknięcie", zgubionego zapłonu. ale to mało zauważalne/ Przy przyspieszaniu powyżej 3k obr. na biegach od 4 wzwyż. gdy moment daje duże obciążenie bywa że zaczyna szarpać. chwile odpuszczam gaz by przerwac szarpanie. nie zawsze tak bywa, bardzo często gdy silnik nie do konca nagrzany. ale na max rozgrzanym tez. Najlepiej wyczuwalne na 6 biegu gdy moment obrotowy osiąga szczyt. wymieniałem wszystkie cewki, swiece regularnie, i oryginały gm czy irydowe z nkg zawsze tak samo sie dzieje. Na samym PB wiele trudniej ten efekt wywołać, w sumie nie wiem czy w ogóle sie tak na pb dzieje. głownie na gazie. na nizszych biegach nieodczuwalne, bo szybko obroty rosną i szybko silnik przebrnie przez ten zakres obrotów w których szarpanie czasem występuje. Najchętniej oddałbym komuś niech weźmie auto na miesiąc i odda w pełni sprawne, bo juz troche straciłem energii na diagnozy usterek, nigdzie nie mogę lizyć na fachową pomoc, każdy mechanik jak mu wskaże palcem to wymieni, ale żeby sam coś zdiagnozować przyczyne to takich chyba już nie ma.
  2. Nie mogę utrzymać 2k obr. bo lecą wyżej. Pokaże filmik received_821531494889861.mp4 received_1990152617948391.mp4 A tu podczas jazdy. Dwojeczka i około 2k obr. po prostym: received_400740293825493.mp4 I co, w porządku?
  3. Nie, póki zimny to ma 20mV (tak do 70°) Gdy ma blisko 80°C już zaczyna wskazywać 0mV video-1552733702.mp4 Gdy osiągnie temperature roboczą trzyma już wtedy 0mV Oczywiście przy gazowaniu ta wartość rośnie , mrugnęło mi tam nawet do powyżej 800mV, zależy ile przygazuje Nie zauważyłem aby wyniki tego parametru różniły sie na LPG vs PB Podciśnienie ciągle na poziomie: zimny 40, ciepły 35 kPa AKtualnie od kilku dni nie wyrzuciło błędy P2195 ale jeździłem tylko po mieście.
  4. Pamiętam, że na LPG i PB ta wartość była taka sama. Nie sprawdzałem jedynie czy coś się zmienia przy zwiększeniu obrotów. Jutro opisze
  5. Elm'a niestety nie mam. Ale kupie bo widze nie drogie Wrzuce tu zdjecia z bloków pomiarowych na postoju, auto rozgrzane po trasie
  6. Tak. Jeździłem na samej benzynie. Odpinalem też kleme od aku by resetować kompa. Dziś zaraz po skasowaniu błędu z rana jadąc na samej benzynie, po góra 10km już błąd wyskoczył. Skasowałem i zacząłem jechać na samym LPG i też błąd wyskoczył. Teraz zrobiłem autostrada prawie 200 i nie wyskoczyl
  7. Dowiedziałem się, że można sprawdzić w OP-COMie podciśnienie w dolocie. I u mnie wygląda w porządku, jest na poziomie 34 kPa, jeśli dolot jest nieszczelny to przekraczał by powyzej 40 i wiemy wtedy ze jest nieszczelność. Chociaż 34 to też minimalnie za wysoko. Ostatnio błąd z tematu nie pojawił się nawet po trasie 300km, ale na drugi dzień juz po kilku km był. Teraz jakis czas jezdze i cisza. Podciśnienie sugeruje ze dolot szczelny. Dowiedziałęm się od gazownika ze przy regulacji nic w dawkach paliwa nie mieszał. Miałem zmienianą tez pompe paliwa, nie wiem czy to w jakiś sposób ma możliwość na to wpływać. Nie wiem gdzie dalej szukac
  8. Podpowie ktoś gdzie w op-comie po kroku to znajdę?
  9. Tak, zaworek widziałem już w innym temacie z fajnym zdjeciem gdzie on siedzi. Tam gdzie zaznaczyłem wychodzi nadciśnienie? Czy jak to jest skonstruowane? Czemu ona idzie do turbiny? Jak to się łączy z tym zaworkiem? A jeszcze co do tego pęknięcia. To się jakoś naprawia czy cały blok silnika do wymiany?
  10. Pokażesz zdjęcie, który to też wężyk od odmy? To to ?
  11. Może przytkany filtr powietrza to ssie którędy może
  12. A dobrze, że mówisz. Skupiłem się na listach silników które da się zagazować VI gen. i nie było tam silnika 2.8 a to przez to że da się go zwyczajnie zrobić instalacją IV gen. Widzę, że są wersje 260/265ps i 325ps, to bez znaczenia dla instalacji? Różnią się jakoś mechanicznie te silniki? Programem można tego słabszego dociągnąć do tych 325?
  13. Sam myślałem o insigni 2.0T bo jeszcze ją da sie zagazować, ale ma gorsze opinie niż 2.8 ale tej jednostki juz podłączyć do gazu się chyba nie da, wiec odpada. Jeszcze widze bardzo fajne opinie 1.6T tylko troche słaba jak na moje przyzwyczajenia. Srednio na ile kucy da sie je zrobić ?
  14. A ktoś ma silnik 2.0T z instalacją LPG VI gen. ? Chodzi mi o tą instalacje co używa już wtryski benzynowe do podawania gazu w fazie ciekłej do cylindrów i nie zużywa benzyny. Czy sie da w te silniki taką instalacje podłączyć? Jakiej firmy, kto i gdzie montuje, i przybliżone koszty nadal oscylują koło dychy?
×
×
  • Create New...