Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

aro777

Forumowicz
  • Zawartość

    182
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O aro777

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum 2.0T 303ps+LPG

Kontakt

  • Telefon
    MI6

Ostatnio na profilu byli

423 wyświetleń profilu
  1. aro777

    Przekaźnik pompy paliwa - gdzie jest?

    U mnie nie idzie się dostać do przekaźników w bagażniku (a potrzebuję też znaleść przekaźnik od pompy paliwa). Na filmiku widizałem, że otwiera się ta boczna klapka cała aż do siedzeń. A u mnie tylko kawałek widać bezpieczniki a dalej wszystko schowane. Mam teraz wywalać całą tapicerke w bagażniku żeby przekaźnik wymienic?
  2. Km nie mierzyłem ale u mnie też długo. Mimo że na LPG szybko się przełącza a z nawiewu też leci gorące dość szybko to sama temperatura na wskazówce dość długo. Ktoś wcześniej pisał że to normalne jeśli jedziesz łagodnie nie używając turbo. A niezdrowo jest deptać jak temperaturki nie ma
  3. A więc pragnę podzielić się swoją historyją. Jak czytaliście wyżej próbowałem kilka termostatów i z każdym problem. Wydałem dużo pieniędzy na to (gates, wahler), na płyn, na wymiany. A rozwiązaniem okazał się ten mały termostacik Verneta za 20zł !!! Zamontowałem TH1290.88J. Uszczelka w nim z zestawu jest za gruba, ale ta co była zamontowana jest przecież całkiem nowa i pasowała z nim. Pierwsze rozgrzanie silnika po zalaniu płynu wyglądało tak, że wskazówka prawie doszła do 100'C nim sie otworzył (nie wiem czemu). Ale jak się otworzył to w kilka sekund wskazówka spadła poniżej 90'C i zaświeciła się ikonka 'niski stan płynu'. (nawet chyba check silnika mrugnął). Już wszystko wyrównane i odpowietrzone. (@rudiksax, poruszałem tą rurką też wg twych zaleceń ). Teraz auto znów trzyma odpowiednią temperaturę. Aktualnie po kilku dniach jazdy widzę, że utrzymuje około 86'C
  4. @rudiksax nie mam gdzieś, dziękuję za radę Po prostu obawiam się, że połamie i auto uziemię zanim zamówię nowe części. Aczkolwiek jeśli będę miał problem po najblizszej wymianie termostatu ktora mnie czaka w tygodniu to cenna rada Powiedz tylko, jak już ten króciec zatkam palcem, a cienki wąż z turbo bede trzymał na wysokości zbiornika i mam czekać aż się "wybombelkuje" to rozumiem, że jak będą go obnizał to będzie leciał płyn, wiec trzeba bedzie szybko podpiąć po "wybombelkowaniu" ?
  5. To lepiej tego nie ruszać, ogranicze sie do tego odpowietrznika na grubej rurze. A do tego pisaliście coś że te termostaty Verneta mają w sobie jakiś odpowietrznik
  6. Słabo tam widać, ale po świecy wygląda jak by był. Ale nie dużo bo cewka sucha byla. Tylko świeca na gwincie i wyżej jak na fotce. Sam gwint w tamtych świecach jest w połowie czysty a ta mokra cały zabrudzony. A jaka uszczelka? Na deklu głowicy?
  7. Witam. Przy każdej wymianie świec trzy z nich są poprostu okopcone / czarne : Mniej więcej tak jak przykladowe foto wyżej. Natomiast jedną zawsze ta sama, czyli pierwsza od akumulatora gdy wymieniam wygląda tak: Czy to jest objaw jakiegoś problemu w tym garze?
  8. Jeszcze pytanie. Które podłączenie rurek do zbiornika jest prawidłowe. Bo chyba mam odwrotnie
  9. Z tym brakiem wskaźnika to takie rozwiązanie jak z tymi ludźmi co to nie pójdą do lekarza bo jeszcze jakąś chorobę im znajdą ;]
  10. Zanim padł mi termostat i zaczęły się pierwsze problemy z temperaturą to trzymała się właśnie zawsze na poziomie 85C. A podejrzewam, że skoro nigdy nie był wymieniany, to oryginalnie w 2004 roku zamontowali tego 94. Wiec może @tomascor masz racje, z tym, że lepiej 88J Odpowietrzanie w praktyce wygląda tak, że co jakiś czas, upuszczam powietrze z tego odpowietrznika na grubej rurze. Czy jeszcze jakieś czynności do poprawnego odpowietrzenia są potrzebne?
  11. Ok, a wiec 85 hehe Musze jakąś średnią wyciągnąć No i chyba nikt tu jeszcze nie opisał jak sie zachowuje ten Vernet85 wiec moze ja przetestuje. Jeszcze raz powtórze prośbę o fotki z pierwszego postu, bo mi się juz nic nie wyświetla z tego fotostory
  12. Też masz ten TH1290.82J i trzyma ci wskazówke na 85?
  13. To teraz już całkiem nie wiem jaki kupić. 88 to chyba jednak za dużo. Boje sie ze 82 nie trafie tak fajnie jak ty, wiec myślę aby moze spróbować tego 85.... gorzej jak sie okaze ze bedzie w pelni sprawny i bedzie mi utrzymywać temp. powyzej 90..... ehhhhh
×