Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

aro777

Forumowicz
  • Content Count

    224
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About aro777

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum 2.0T 303ps+LPG

Kontakt

  • Telefon
    MI6

Recent Profile Visitors

594 profile views
  1. Też polecam wahacze Dassel. Prawie 3 lata i jeszcze trzymają. Szukałem czy są jeszcze w sprzedaży to widzę tylko prawa strona a lewej nigdzie dostać nie można
  2. Właśnie dziś to zrobiłem. Papier ścierny na śrubokręt i te styki do żarówek poczyściłem i poodginałem ku górze. Niektóre styki miały tylko przebarwienie i łatwo zeszło, inne już taki nadpalony nalot i troszkę więcej tarcia wymagały, ale dwa z nich miały aż wżery/dziury. Ile mogłem doczyścić to doczyściłem. Te styki do kostki też przeczyściłem to aż zmieniły kolor. Były żółtawe, a po papierze zrobiły się jasno srebrne. Nie miałem nowych żarówek wiec te stare na stykach tez przeszlifowałem. Jeszcze można w samej kostce te styki od wew. przeczyścić, na jakiś cienki śrubokręcik nałożyć papier i w tych gniazdach szlifnąć. Ogólnie dziś już nigdzie nie jade ale komunikatu brak, sprawdzimy na jak długo.
  3. Witam. Odkąd mam signuma zmagam się z problemem ciągłych komunikatów spalonej żarówki w tylnej lampie, oczywiście wszystkie świecą - żadna nie jest spalona. Codziennie rano komunikat o innej żarówce, raz od wstecznego raz kierunkowskaz, to postojówka, i raz to prawa lampa raz lewa, a jak najdzie go ochota to taką dyskoteke mi robi na desce z tymi żarówkami że kilka naraz wyrzuca. Wyciągałem każdą żarówkę po kolei, czyściłem na stykach. Wcześniej już wymieniałem całe komplety na nowe dla pewności. Takie wyciągnięcie i wpięcie daje efekt na kilka tygodni, czasem dni spokoju. A po jakimś czasie od nowa. Może do tych aut trzeba jakiś specjalny rodzaj żarówki? Jakiejś konkretnej firmy? A da się wymienić te blaszki,styki z żarówkami? Bo nieco zaśniedziały, starałem się to trochę doczyścić ale problem nawraca. Może zscynować? Ale nie wiem czy problem jest na tych stykach czy gdzie indziej
  4. Zrobiłem test, Pierwsze kilka sekund https://youtu.be/-x6AhvzmpuY Kilka chwil później, tyle co zdążyłem włączyć ogrzewanie na maxa https://youtu.be/2YXkK9NhDDg I już zmienił kolor. Silnik oczywiście rozgrzany po jeździe. Trudno mi wtedy odkręcić korek wlewu, bo mimo, że na zimnym trzymam poniżej stanu to na rozgrzanym, gdy odkręcam korek płyn próbuje wyjść górą. Robie to BARDZO powoli odpowietrzając jednocześnie tym odpowietrznikiem miedzy aku, a silnikiem (dzięki odpowietrzaniu troszke stan opada jak wylatuje tamtędy powietrze) i jestem w stanie odkrecić całkowicie wlew bez wylewania płynu górą. Ale stan i tak wtedy na rogrzanym jest pod korek w zbiorniczku (gdy nie odkręcam zbiorniczka, a silnik jest rozgrzany to węże są twarde ale poziom poniżej połowy stanu, a czasem nawet zapala kontrole "niski stan płynu") Jutro wykonam jeszcze jeden test
  5. Tester raz przebarwił raz nie. Ale jeszcze sprawdzę osobiście kupie coś takiego co pokazałeś. Słyszałem też takie sytuacje, że tester przebarwił na kilku sprawnych autach, które jeżdżą do dziś bez problemów, wiec czy to takie pewne i wiarygodne źródło?
  6. Od kilku miesięcy męczę sie też z takimi objawami. Sam nie wiedziałem nawet jak to zrozumiale opisać ale widze tu był już taki problem. I z tego co czytam nie są to dobre wieści. Podobno częściej są przypadki, pękniętych bloków niż głowic Wymieniany miałem zbiorniczek i korek Jest jakiś niekosztowny sposób by potwierdzić bądź wykluczyć diagnozę?
  7. A te łopatki przy kierownicy są tylko w OPC czy te wersje też to mają? Widziałem gdzieś na youtube test Insigni OPC w automacie to właśnie to samo powiedzieli o skrzyni co ty, że dość powolna i mułowata, ale już na łopatkach skrzynia zaczyna działać energiczniej, reaguje bardziej sportowo. Nie wiem jak tu. Zdaje sobie sprawy, że ciężka insignia nie będzie miałą tych samych osiągów co nasze z20NETy, ale czy nie będę totalnie rozczarowany tą jazdą. Kurcze nie mam gdzie potestować nawet, a taka jazda próbna przed kupnem to sam wiesz jak to jest... Co do napędu to on chyba przy zwykłej jeździe jest rozłączony podczas tłuczenia kilometrów, jedyny koszt to jego masa do wożenia (choć nie wiem ile on waży). Ale wiem, że tam miewa troszkę problemów i jest co naprawiać, zmieniać oleje filterki itd. Wiec z jednej strony chciałem na 4, a już mnie to zniechęca.
  8. Tam to właśnie też pytałem, ale tu dużo z20netów a tam nie
  9. Czy ktoś przesiadał się z Z20NET zrobionego na 300+ na Iske 2.0 biturbo+chip ? Jakie odczucia? Chodzi mi o porównanie mocy, oraz napędów. Czy Iska z napędem na oś też tak traci przyczepność i lepiej juz brac to w 4x4?? Czy zostać przy "przodzie"? Podobno też automaty w tych Iskach dużo zabierają i lepiej zostać przy manualu. Może jakieś podpowiedzi?
  10. Witam. Od praktycznie zawsze odkąd jest LPG miewam gubiony zapłon. Na wolnych obrotach co kilka sekund słychać "pyknięcie", zgubionego zapłonu. ale to mało zauważalne/ Przy przyspieszaniu powyżej 3k obr. na biegach od 4 wzwyż. gdy moment daje duże obciążenie bywa że zaczyna szarpać. chwile odpuszczam gaz by przerwac szarpanie. nie zawsze tak bywa, bardzo często gdy silnik nie do konca nagrzany. ale na max rozgrzanym tez. Najlepiej wyczuwalne na 6 biegu gdy moment obrotowy osiąga szczyt. wymieniałem wszystkie cewki, swiece regularnie, i oryginały gm czy irydowe z nkg zawsze tak samo sie dzieje. Na samym PB wiele trudniej ten efekt wywołać, w sumie nie wiem czy w ogóle sie tak na pb dzieje. głownie na gazie. na nizszych biegach nieodczuwalne, bo szybko obroty rosną i szybko silnik przebrnie przez ten zakres obrotów w których szarpanie czasem występuje. Najchętniej oddałbym komuś niech weźmie auto na miesiąc i odda w pełni sprawne, bo juz troche straciłem energii na diagnozy usterek, nigdzie nie mogę lizyć na fachową pomoc, każdy mechanik jak mu wskaże palcem to wymieni, ale żeby sam coś zdiagnozować przyczyne to takich chyba już nie ma.
  11. Nie mogę utrzymać 2k obr. bo lecą wyżej. Pokaże filmik received_821531494889861.mp4 received_1990152617948391.mp4 A tu podczas jazdy. Dwojeczka i około 2k obr. po prostym: received_400740293825493.mp4 I co, w porządku?
  12. Nie, póki zimny to ma 20mV (tak do 70°) Gdy ma blisko 80°C już zaczyna wskazywać 0mV video-1552733702.mp4 Gdy osiągnie temperature roboczą trzyma już wtedy 0mV Oczywiście przy gazowaniu ta wartość rośnie , mrugnęło mi tam nawet do powyżej 800mV, zależy ile przygazuje Nie zauważyłem aby wyniki tego parametru różniły sie na LPG vs PB Podciśnienie ciągle na poziomie: zimny 40, ciepły 35 kPa AKtualnie od kilku dni nie wyrzuciło błędy P2195 ale jeździłem tylko po mieście.
  13. Pamiętam, że na LPG i PB ta wartość była taka sama. Nie sprawdzałem jedynie czy coś się zmienia przy zwiększeniu obrotów. Jutro opisze
  14. Elm'a niestety nie mam. Ale kupie bo widze nie drogie Wrzuce tu zdjecia z bloków pomiarowych na postoju, auto rozgrzane po trasie
  15. Tak. Jeździłem na samej benzynie. Odpinalem też kleme od aku by resetować kompa. Dziś zaraz po skasowaniu błędu z rana jadąc na samej benzynie, po góra 10km już błąd wyskoczył. Skasowałem i zacząłem jechać na samym LPG i też błąd wyskoczył. Teraz zrobiłem autostrada prawie 200 i nie wyskoczyl
×
×
  • Create New...