Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

db8600

Forumowicz
  • Zawartość

    138
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Days Won

    1

db8600 last won the day on January 1 2016

db8600 had the most liked content!

Reputacja

4 Neutral

1 obserwujący

O db8600

  • Urodziny

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubin
  • Zainteresowania
    MTB

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C OPC 188kW 2006

Ostatnio na profilu byli

524 wyświetleń profilu
  1. Chyba dostał szału
  2. Czyli powinien mieć moim zdaniem 202 kW jak to OPC
  3. Tak jak Rafał pisze 2006 rok do połowy miała 188kW a po połowie roku już 202 kW czyli jak to 2007 rok to tylko 202 kW powinno być .
  4. Da radę też zrobić to bez odkręcania kolektora
  5. Autko dostało nowe wkłady lusterek,które zostały wcześniej skradzione. Oryginał ASO, sponsor narodowy ubezpieczyciel .
  6. Przecież za tą cenę z tego co się orientuję to będziesz miał w ASO kluczyk potem tylko zaprogramować i gotowe a nie jakiś zamiennik
  7. Ja za to z upalonym żarnikiem się spotkałem. Kupiłem jakiś na szybko w sklepie za ok. 70 zł poświecił pół roku a z lampy śmierdziało jakby się spaliła wytopiło całą elektrykę w żarniku także uważałbym z "chinczykami". Z zamienników mogę polecić PRIME. Świecił bez problemu 2 lata i teraz też zakupiłem PRIME 5000K
  8. Ogranicznik drzwi przód http://allegro.pl/ogranicznik-drzwi-lewy-prawy-opel-signum-vectra-c-i6562823029.html?reco_id=e86951f0-9b64-11e6-b81c-56847afe9799&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=9
  9. A pod op-com podpinałeś się??? Jak nie masz to spytaj u siebie w oddziale tu na forum na pewno ktoś ma i może w pobliżu
  10. Mruga cały czas od przekręcenia kluczyka czy po kontroli przestaje mrugać i zacznie znów po skręceniu kierownicą??? Masz doświetlanie???Jak tak to możesz jeszcze sprawdzić żarówki od doświetlania też od tego będzie migać jak spalona ,upalona.
  11. Zderzak przód polift Irmscher http://allegro.pl/zderzak-przedni-irmscher-lift-z20r-vectra-c-signum-i6389365929.html
  12. Aby zobaczyć to falowanie to trzeba się dokładnie przyjrzeć wskazówce
  13. U mnie też delikatnie faluje ale ten typ tak ma. Większość co tu ma ten silnik ma to samo wypowiadali się już w podobnych tematach.
  14. Popatrz na cewki przynajmniej te z przodu czy może popękane,wybrzuszone ja miałem widoczne rysy i delikatne wybrzuszenia. Mi poszarpywał (mam manual) jak przyśpieszałem w okolicach 2000 obr. Wymieniłem te trzy z przodu i spokój. A błędu nawet nie pokazywał nawet podczas jazdy z Tech-em. Teraz przymierzam się do wymiany tych trzech z tyłu (są zakupione i czekają). Na wolnych obrotach delikatnie czuć poszarpywania.