Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

db8600

Forumowicz
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

db8600 last won the day on January 1 2016

db8600 had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

1 Follower

About db8600

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubin
  • Zainteresowania
    MTB

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C OPC 188kW 2006

Recent Profile Visitors

1239 profile views
  1. Jak coś to przeważnie gdzieś na łączeniu coś się może dziać np. wtyczki przy amortyzatorach. U mnie swego czasu pojawiała się ikonka ale okazało się, że to był czujnik ma kielichu pod maską a konkretnie wtyczka poluzowana. Ja swoje wymieniałem jakiś po 220 tyś. i nie było widać, że były już ruszane. Na pewno jak już podciekają, pocą się to już długo nie pociągną.
  2. Też coś kiedyś czytałem o wytrzymałości. Pisało , że wytrzymują po 200 tyś na spokojnie oczywiście jak się nieuszkodzi gdzieś na drodze np. dziury.
  3. A jak to można oglądnąć co tam wrzuciłeś??? Same reklamy wyskakują.
  4. Tak na szybko zerknąłem i nie widać numerów i znaczka GM na zdjęciach tych wahaczy co tam mają pokazane a powinny być z obu stron z góry i z dołu. Zdjęcie jest można powiedzieć pokazane z dołu i brak znaczka i numerów. No chyba, że przy regeneracji wyczyścili na cacy😂. Ja kupowałem na Allegro u sprzedawcy tanifiat . Tak to wygląda po montaż od dołu numery widać, zaznaczone
  5. To ja 😉. Też się wahałem czy brać. No i są już na aucie zamontowane. Narazie nic się nie dzieje. Przy dużych prędkościach auto jechało stabilnie czy ma zimówkach 17" czy teraz na letnich 19" bez zmian. W aukcji pisze, że oryginał. Mój kolega mechanik co mi to wymieniał to mówił, że sworzeń prawidłowo chodzi. Specjalnie się pytałem o sworznie.
  6. Może warto ale wiesz jak to u nas w kraju.....😉
  7. W sumie tak.... tylko cena może odstraszyć😁
  8. To jak sypnął checkiem to trzeba było pod Techa podpiąć i wtedy sprawdzić a nie restart.
  9. No nie pierwsze widzę takie coś. Widziałem od góry jak pękają , puchną delikatnie ale tak😱
  10. Tak tu na forum słyszałem jak do swojego auta olej szukałem po wymianie silnika, że Dexos 2 po podobno olej typowo pod Diesla.
  11. W sumie tak. Napisz ile u Niemca kosztuje w ASO 😉
  12. Jak zamocno dokręcasz to pękają, rozchodzą się. Mam nowe oryginalne jakbyś był chętny 😉
  13. Raczej bez osprzętu. Bez sprzęgła,alternatora no i może być bez turbo. No i oczywiście bez ECU. Wiem bo kupowałem w Niemczech 😉
×
×
  • Create New...