Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

db8600

Forumowicz
  • Posts

    269
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

db8600 last won the day on June 2

db8600 had the most liked content!

1 Follower

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubin
  • Zainteresowania
    MTB

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C OPC 188kW 2006

Recent Profile Visitors

1969 profile views

db8600's Achievements

Średnio obeznany

Średnio obeznany (2/7)

16

Reputation

  1. A tak refleksja mnie jeszcze naszła i opisałem moją sytuację
  2. Jarek przecież pisze,że uszkodzony był z przodu chyba,że zmienił opis Dziwię się tym handlarzom co VIN podają tych aut z Ameryki. Przecież wpisujesz w Google i zaraz masz pokazane jak na aukcji wyglądał. Nie trzeba nawet wykupywać informacji z amerykańskich baz. Ja ostatnio tak na OLX pisałem w sprawie VOLVO z ciekawości bo widziałem po VIN jak wyglądało i chciałem zobaczyć co odpisze. Odpisał ,że mogę sobie raport wykupić w USA
  3. Mój 280 tyś wytrzymał....ale źle to się skończyło
  4. Z tego co pamiętam jak u siebie naprawiałem pompę to będzie pokazywało błąd
  5. Skontrolował bym jeszcze stan ślizgów. Mój na dolnym łańcuchu to był przetarty,że dziś była
  6. Z złożenia miały być łańcuchy niewymienialne
  7. Olej to najważniejsza rzecz przy tym silniku
  8. Tak mi się wydaje , że trochę hałasuje . Mi przeskoczył górny łańcuch bodajże prawy ale napinacz też już słaby był a na dolnym łańcuchy ślizg był tak zjechany,że miał dziurę
  9. Rano na zimnym silniku podnieś maskę odpal auto i słuchaj z okolic rozrządu czy łańcuch może "dzwoni,grzechocze" słuchaj tak do momentu jak pompa powietrza wtórnego przestanie pompować
  10. Chyba najpewniej to w ASO po VIN jakie łańcuchy. Ja mam na zbyciu komplet stary typ. Były do mojego starego silnika....ale skończyło się wymianą całego silnika
  11. W ASO coś z 3 z hakiem z tego co pamiętam jak się dowiadywałem. Podejrzewam, że min to 2 tyś. Lepiej aby do "każdego" mechanika nie dawać bo potem to tylko nerwy. Ja bym spytał wpierw w ASO abyś miał poruwnanie. No i w ASO liczą ,że to trzeba silnik wyjąć aczkolwiek można bez wyjmowanie. Na YouTube masz filmiki.
  12. Jarek kolega wyżej robił u siebie , przerabiał. Ja mam przerobione ,że zamiast tej harmonijki ma złącze, plecionkę.
×
×
  • Create New...
UP