Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Piols

Forumowicz
  • Content Count

    348
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Piols last won the day on February 20 2017

Piols had the most liked content!

Community Reputation

21 Neutral

About Piols

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    kuj- pom

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VB M6GJ

Recent Profile Visitors

1971 profile views
  1. Depo kupisz będziesz zadowolony
  2. Diodę podpinasz pod ogrzewanie lusterek / szyby tylnej, przy wtyczce lusterka kabel czarny i brązowo- żółty, W czasie gdy filtr się wypala włączane są podgrzewanie szyby/lusterek aby obciążyć układ oczywiście bez kontrolki na desce rozdzielczej.
  3. Oczywiście że tak nie napisałeś. Jakbyś czytał wszystko łącznie z tekstem w nawiasach wiedziałbyś to że podałem typowe podejście wielu pseudo fachowców z którym osobiście się spotkałem i tyle. Przykład z życia może teraz dotrze . Powadzenia z remontem na bank będzie poprawa daj znać jak będziesz już po.
  4. Typowa śpiewka mechaników zmień pan na gęściejszy a najlepiej na olej mineralny i będzie dobrze. W tych silnikach tylko full syntetyk ewentualnie półsyntetyk i na tym koniec ( o tym tutaj pisałem/ myślałem ) Wymiana uszczelniaczy nic nie pomaga bo górę uszczelnisz a dołem i tak ucieka przed remontem miałem to robione bez zdejmowania głowicy koszt w sumie niewielki ( porównując do remontu) ale poprawy dużej nie było za to po remoncie zero zużycia dosłownie nic remont robiony na 200kkm kolejne 80kkm dokręcone i żadnego zużycia ni było a u mnie brała 400ml na 1000km wiec w normie Opla nawet brakowało sporo do 700ml. Ogólnie tematów na forum jest o tym sporo warto trochę poszukać
  5. Kolego typowa wada silników z18xe zapiekające się pierścienie tłokowe remont na pewno było o tym wielokrotnie na forum sam temat przerabiałem jakieś 6 lat temu zmiana oleju na gęściejszy nic nie pomoże w silniach typu 16v nawet nie zalecane.
  6. źle ustawiony tył może wpływać na przód najlepiej podjechać na ustawienie 3D ten typ uwzględnia skręcenie samochodu tył względem przodu urządzenie wygląda jak to https://goo.gl/images/LjDyVR w Vc może być problem z ruszeniem śrub regulacyjnych ( z podkładkami) na tylnych wahaczach jak nie były ruszane na 90% zostaną zerwane i wtedy zaczyna się zabawa
  7. Zacząłbym od wymiany microswitchy zarówno w jednym jak i drugi kluczyku
  8. Dokładnie jak napisałeś 15kkm i mamy zwrot instalacji czyli robiąc 8kkm rocznie po dwóch latach jesteśmy dopiero na zero. Moim zdaniem bez sensu niestety dwa lata to sporo czasu jak na auto zależy jak długo kolega zamierza trzymać auto.
  9. Kolego przy 8 tys rocznie jest to wyrzucenie kasy w błoto, minimum 25kkm rocznie ma jakiś sens aby gaz zakładać Lpg przy 8kkm najlepiej kupic już coś z gazem. Silnik który posiadasz jak najbardziej wręcz idealny do Lpg ( swego czasu tym silnikiem zrobiłem na samym Lpg 150kkm i nie było zastrzeżeń). Co do ceny Lpg kiedyś może wzrośnie ale puki co nie jest źle co do nowej ustawy odbije się ona tylko na małych dystrybutorach ( chodzi tutaj o kapitał i zabezpieczenie finansowe) tym samym potężne firmy zostaną natomiast małe mogą zniknąć tym samym cena Lpg może trochę wzrosnąć.
  10. Rysę na drzwiach da się wyprowadzić bazą i papierem masz lakier ciemny więc to trochę pomaga. Jak myślisz o farbie/ lakierze w sparyu pamiętaj że to najgorsze co może być. Szczególnie lakier bez utwardzacza będzie kiepski są miejsca gdzie zrobią lakier z utwardzaczem w sprayu ale do kliku godzin musisz to użyć. Ogólnie nie wiem czy jest sens robić to samemu koszt dobrych jakościowo materiałów to spokojnie 100pln i nie masz pewności że się uda w 100%. Zapytaj o koszt lakiernika zapłacisz i będzie profesjonalnie zrobione.
  11. sprawdź czujnik położenia wału
  12. Na to pytanie sam musisz sobie odpowiedzieć to że zmienisz auto nie gwarantuje Ci że stan będzie lepszy VB mają już swoje lata i szukanie w dobrym stanie będzie wymagało cierpliwości. Warto żebyś zmienił mechanika ponieważ po 6000 pasek spiłowało po pierwszej wymianie? Trochę mało tych km.
  13. Korozja przede wszystkim najlepiej podjechac na stacje i podniesc o ile sie da czasem bywa ze nie ma za co bo progow brak. Waznosc zbiornika gazu, czy ma papiery od gazu i czy wbity w dowod, jaki typ instalacji czesto do silnikow 16v zakladali druga generacje zamiast sekwencji poza tym kiedy silnik i sprzeglo bylo robione bo przy tym wieku auta raczej musial byc czy sa na to jskies faktury chociaz na czesci za te pieniadze szalu nie bedzie ale jak poszukasz moze uda sie cos znalesc powodzenia
  14. Mialem te same objawy po 7 tys szumienia przy hamowaniu silnikiem skrzynia padla na poczatku nie bylo tego tak slychac pozniej szumialo coraz bardziej.
×
×
  • Create New...