Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

piotr19

Forumowicz
  • Ilość treści

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O piotr19

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1984.07.02

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    NL
  • Auto
    z18xer vectra C
  1. Witam stalem sie szczesliwym posiadaczem vectry c z 2006r z18xer z podobnym problemem, jednak u mnie to wystepuje jak auto jest porzadnie nagrzane. Wtedy w korkach nieda sie ruszyc tak telepie pod maska, jak auto ostygnie to jest oke. Po przejechaniu okolo 50km po autostradzie nie zmieniajac begu pierwsze wcisniecie pedalu sprzegla jest wyczuwalnie ciezsze niz zazwyczaj. Teraz sie zastanawiam czy juz tylko zostaje mi zestaw ratunkowy DJSUCHARA czy jesli auto na rozgrzanym silniku tak reaguje to jest inna przyczyna? pozdrawiam
  2. witam dzis zauwarzylem ze w zbiorniku wyrownawczym zaczyna sie maslo robic na powierzchni czyli olej w plynie , w silniku jest czysciutki i ten sam poziom , sam juz niewiem czy to uszczelka zle zalozona czy jakies resztki co byly w silniku ? jest jakis sposob zeby sprawdzic ta uszczelke i byc na 100% pewnym ze jest walnieta ?
  3. Moze zamiast plynu dolal wody , i ta woda teraz paruje bo plyn nie ma chyba takich sklonnosci ? A po za tym auto jakos dziwnie chodzi jakby mial wyrzsze obroty na biegu jalowym , chociaz wskazowka obrotow jest w tym samym polozeniu co zawsz , mam nadzieje ze uszczelka zostala dobrze zalozona jak nie to reklamacja !
  4. Czyli co jesli sa te krople w zbiorniku to znaczy ze uklad jest nieszczelny i uszczelka zostala zle zalozona ?
  5. Witam Tydzien temu zostala u mnie wymieniona uszczelka pod glowica i od tego czasu zauwarzylem ze w zbiorniku wyrownawczym na gornej scianie od wewnatrz pojawily sie krople wody czy to normalne ? Plyn niewiem czy byl wymieniany . pozdrawiam
  6. Witam A moze zastosowac takie cos z bezyny http://allegro.pl/se...3153594831.html i podlaczyc spowrotem pod dolot ,a olej bedzie zostawal w filtrze ? Ciekawe skad sie bieze ten olej w tej odmie , czy moze miec na to wplyw uszczelka pod glowica ? bo u mnie prawdopodobnie do wymiany ale niejestem tego jeszcze na 100% pewien .
  7. Witam LLukaszewicz rozwiazales juz problem z olejem w odmie ?Bo ja sie zmagam z tym samym problemem . Pozdrawiam
  8. Witam Problem niestety jeszcze nierozwiazant , po wymianie termostatu dalej to samo , zauwarzylem ze przewod na chlodnicy dosyc szybko puchnie po przejechaniu paru kilometrow , czy to juz raczej na 100% uszczelka glowicy ? czy mozna cos jeszcze sprawdzic ? pozdrawiam
  9. witam zapomniałem dodac ze korek juz wymienilem na inny ( z astry benzyny ) i niestety dalej to samo , niewiem czy wymienic jeszcze termostat czy odrazu udac sie na wymiane uszczelki pod glowica
  10. Witam Przy wiekszych predkosciach na autostradzie zauwarzylem ze wywala plyn z korka na zbiorniku wyrownawczym , lekki wyciek widac tez przy obudowe termostatu od strony zboirnika plynu wspomagania ,temperature trzyma caly czas 90 lecz jesli silnik jest rozgrzany to temp. na postoju szybko rosnie od 90 st. w gore , plyn w zborniczku jest troche ciemny i widac tez tam lekki osad na sciankach zbiornika.Pzy otwartym korku nic ma zadnych bombelkow , auto tez nie kopci i odpala bez problemu ,olej czarny taki jak powinien byc ! Czy odrazu brac sie za uszczelke pod glowica czy moze byc to termostat ? prosze o szybka podpowiedz i pozdrawiam
  11. Witam Problem z maglownica rozwiazany , ale niestety podczas startu zimnego silnika ze strony wejscia maglownicy do srodka slychac dzwiek silnika bardzo glosno , czy znowu zostala jakas uszczelka niezamontowana ? W tym otworze co wchodzi maglownica do srodka widac uszczelnienie ale niewchodzi ono do srodka , czy ktos ma jakis pomysl jak to rozwiazac ? ps, niestety niemoge wrucic do mechanika ktory to robil bo jestem na wyjezdzie pozdro
  12. Nie nic wlasnie niesciaga na boki ! Sam niewiem co jest grane , co to za mechanicy japierdziele !
  13. Witam jestem po wymianie maglownicy na regenerowanom lecz po skrecie w prawa strone kolo ociera o nadkole i po skrecie wlewa kola tak jak by niebyly skrecone na maxa , czy czeka mnie kolejna wymiana czy tylko regulacja na drazkach ? pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedz
  14. no wlasnie tarcze yl wszystko wymienione opony nowe a i na zimowkach to samo !
  15. tez mi to przez mysl przeszlo ale jak to sprawdzic czy cos sie tam dzieje ? jesli chodzi o skrecanie to niema problemu !
×
×
  • Utwórz nowe...