Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ravag

Forumowicz
  • Content Count

    233
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About ravag

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/25/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Leszno / Głogów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra A 1,6 '94 sedan Pb + Lpg

Kontakt

  1. Kolego wymieniłeś pompkę czy wystarczyło przeczyścić?
  2. C16NZ typowe dla uszkodzonego modułu. Jak masz też gaz to razem z modułem wymień świece i kable WN, będziesz miał spokój na dwa lata. Pozdrawiam
  3. Miałem u siebie, głuche stuki, da się usłyszeć i wyczuć przy naciskaniu karoserii. Problem jest prosty - stukają amortyzatory a konkretnie w tym miejscu, gdzie są mocowane do kielichów. Problem o tyle trudny do usunięcia, że wymaga rozebrania kolumn. Miałem u siebie te stuki i po wymianie amortyzatorów i od razu poduszek pod amorkami wszystko ustąpiło. Koszt dobrych amorków z wymianą to ok 500 zł. U siebie mam Monroe i bardzo sobie chwalę. Pozdrawiam!
  4. boimy Ci się cokolwiek doradzić bo od tego zależy Twoje życie.. jedź do warsztatu, gdzie najpierw zobaczą o co chodzi dokładnie a potem Ci to zrobią jak należy.
  5. Zawsze lepiej kupić auto bez gazu. Nawet ze sporym przebiegiem. Ople mają bardzo wytrzymałe silniki. Gaz załóż sam, najlepiej dobry. Pamiętaj, że oszczędzać trzeba z głową. Kupisz dojechane autko i na samą lawetę wydasz 500 zł jak na drodze staniesz. Pierwsze 100 tys km na gazie przejedziesz bez problemu, w tym czasie zwróci Ci się instalacja i cały samochód, może nawet dwa razy. Każde kolejne tysiące kilometrów to już coraz większe ryzyko Sam zdecyduj, czy chcesz eksploatować auto już wyeksploatowane. Kupiłbym na Twoim miejscu autko rok lub dwa starsze i sam zainwestował w gaz. Tutaj na forum dowiesz się wszystkiego na temat tego jaką instalację i gdzie zakładać.
  6. Ja też tankuję tylko sprawdzony gaz, taki na którym auto według mnie pracuje najlepiej. Nawet super gaz jest zanieczyszczony. Widziałeś jakiej wielkości jest taki filterek? Wielkością niewiele odbiega od monety pięciozłotowej. Czasami może się zapchać po jednym felernym tankowaniu. Koszt nowego z wymianą 30 zł.
  7. Miałem niedawno regenerowany reduktor. Gazownicy zastosowali tzw. zestaw naprawczy. Koszt wszystkiego z gwarancją 150 zł. W cenie jest wliczona dodatkowa regulacja po kilku tys. km. Mam pewność, że założyli mi odpowiednie części wysokiej jakości. Po wszystkim sprawdzili pracę z komputerem, wykonali jazdę próbną, sprawdzili szczelność instalacji i jeszcze udzielili gwarancji. Wydaje mi się, że nie warto kombinować samemu. Znam się trochę ale umiem też uznać wyższość innych nad moimi umiejętnościami. Zakład sam montował w moim aucie instalację i przez 5 lat tylko oni to tykają, tylko oni przy tym grzebią (wymiana filtra, regulacja) i po 90 tys wymieniłem membrany i mam nadzieję śmigać dalej. Wiem, że to proste jak budowa kuchenki ale skoro jest tyle osób niezadowolonych z LPG to oznacza, że można nawet w tej prostej konstrukcji sporo rzeczy zepsuć. W gaz i geometrię samochodu nie ingeruję. Resztę robię sam.
  8. Kurcze, jak Wam tyle palą to może zaciski przy tarczach, bębnach hamują samochód. Koła lekko się obracają? U mnie w zasadzie spalanie od 7 do 14 litrów (więcej nigdy się nie udało) ale co ja tam mam, nędzne 75 KM
  9. Mam prośbę, niech ktoś kto ma u siebie zagłówki zrobi zdjęcie mocowania od strony bagażnika i od strony kabiny. Przymierzam się do montażu ale chciałbym najpierw zobaczyć jak to jest rozwiązane fabrycznie i czy uda się to przenieść do wersji bez zagłówków. a
  10. Sprawdzałem te otwory w półce, są ale bardzo wąskie, wejdzie tam stelaż? Ewentualnie trzeba będzie rozwiercić. Zauważyłem, że w astrze I zagłówki są w kanapie. Na razie poszukam jakiś z Vectry i spróbuję zamontować. Kanapa z VB jest takiej samej szerokości co z VA? Można przełożyć całe wnętrze?
  11. Chcę zamontować zagłówki bo jak patrzę na tę niską kanapę i żadnego podparcia dla głowy w przypadku najechania od tyłu to aż mnie ciarki po plecach przechodzą. Z zagłówkami też ładniej wygląda, według mnie. Na pewno sprawdzę możliwość zamontowania w tych otworach, może ktoś zmierzyć rozstaw prętów w tylnych zagłówkach? Łatwiej będzie mi wtedy dobrać jakiś zamiennik, chociaż najbardziej podobają mi się seryjne zagłówki z dziurą. Pozdrawiam i wielkie dzięki za opinie!
  12. Czy zagłówki tylne da się zamontować ekstra w Viki, która fabrycznie nie miała? One są montowane do kanapy czy do tylnej półki. Robił to już ktoś u siebie? Czy to są dokładnie takie same zagłówki jak z przodu? Pozdrawiam, jak ktoś montował u siebie to niech wrzuci zdjęcia jak to zrobił.
  13. Teraz jeszcze wpadło mi do głowy, że może mój moduł się nie spalił tylko zawilgotniał (bo nie poddał się podczas jazdy tylko zanim odpaliłem). Jak zrobi się trochę cieplej to podmienię (bo mam dwa kompletne aparaty zapłonowe) i sprawdzę. Ale by to była heca Przynajmniej wiedziałbym nadal, że moduły Hella są niezawodne. Pytanie tylko skąd wilgoć skoro wszystko szczelne, styki czyściutkie a w głęboką wodę też nie wjeżdżałem... Czy ktoś słyszał coś dobrego na temat modułu zapłonowego firmy HUCO? To niemiecka firma.
  14. ravag

    Prawdopodobnie padła elektronika alternatora, koszt nowej ok 130 zł, trzeba wyjąć alternator i przelutować. Innym rozwiązaniem jest sprawdzenie na innym alternatorze jak masz gdzieś zamiennik. Mi to kiedyś padło ale dojechałem na samym akumulatorze ponad 130 km, pod sam dom. Dla świętego spokoju, sprawdź jeszcze mocowanie klem i kable prowadzące od aku do alternatora. Powodzenia!
  15. Kolego, jeśli masz gaz w swojej Viki to kable musisz koniecznie wymieniać najrzadziej co 50 tys. Potem może padać Ci moduł a to droga zabawa. Wymień sobie kable na jakieś porządne i świece i będziesz miał spokój na 20-30 tys.
×
×
  • Create New...