Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

viki2001

Forumowicz
  • Zawartość

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O viki2001

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    KROSNO/Mosina

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra b 1,8 Z18XE Zender

Kontakt

  • GG
    12568717

Ostatnio na profilu byli

222 wyświetleń profilu
  1. viki2001

    Błąd p0170 tylko na benzynie

    Zapomniałem jeszcze dodać że od jakiegoś czasu były problemy ze zgaszeniem silnika. Po wyjęciu kluczyka silnik co prawda ciężko ale jeszcze pracował do czasu jak nie wcisnalem hamulca noznego. Co dziwne było wtedy to to że działo się tylko na benzynie, na lpg bez problemu. Przeczytałem sporo tematów i wszędzie było że kostka stacyjki lub sama stacyjka winna. Tutaj był winny właśnie ten zawór evap. Jeszcze przed wykasowaniem błędów był problem ale po wykasowaniu wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam
  2. viki2001

    Błąd p0170 tylko na benzynie

    Witam Powodem problemów z nierówną pracą silnika,która była wyczuwalna głównie po rozgrzaniu silnika był zawór par paliwa lub inaczej evap. Nie wyglądało żeby był uszkodzony ale jednak. Dmuchając w niego wylatywało powietrze z drugiej strony. Kupiłem uzywany od opla omegi i to był traf w 10. Na tym nowym zaworze nie da się go przedmuchac ani w jedną wni w druga strone. Od tamtej pory zrobiłem około 300 km i żadne błędy się nie pojawiły. Wcześniej było tak że mogłem przejechać nawet i 500 km ale jak tylko się zatrzymałem dosłownie na chwilę to z miejsca była wyczuwalna nierówna praca silnika co objawiało sie błędem p0170 i sporadycznie p0130. Teraz sonda 1 pracuje w całym swoim zakresie i mieszanka zmienia się uboga/bogata. 2 sonda również pracuje ale trochę tak ospale,z tego co wiem to ona tak właśnie ma pracować. Najlepsze jest to że do tego problemu doszedłem zupełnie sam. A wcześniej już były pomysły odnosnie naprawy sterownika silnika. Zawór który wymieniłem kosztował 23 zł także trochę kasy zaoszczędziłem tym że nie musiałem naprawiać sterownika. Pozdrawiam
  3. viki2001

    Błąd p0170 tylko na benzynie

    cichy117,zrobiłem ostatnio około 150 km na samej benzynie i błąd powrócił. Na lpg błędów nie ma. Na postoju na lpg silnik ładnie i płynnie pracuje a po przełączeniu na benzynę zaczyna drżeć i nierówno pracuje.Obroty nie falują.Jak jadę trasą to nie jest to odczuwalne w którym momencie błąd wywala.A wystarczy że zatrzymam się czy na światłach czy też w korku i czuć nierówną pracę i drżenie budy i wtedy wiem że błąd jest.
  4. viki2001

    Błąd p0170 tylko na benzynie

    Dzięki,chętnie sie zapoznam z tymi tematami. Zapoznałem się z tymi podesłanymi tematami ale to nie dotyczy mojego problemu bo tak jak pisałem problem występuje tylko na benzynie. Wczoraj był podpiety opcom dwie rzeczy mnie zastanowiły. W blokach pomiarowych silnika.Pierwsza to Temperatura powietrza wlotowego 17 stopni gdzie na zewnatrz było 6 stopni. Druga rzecz to Krótkoterminowa adaptacja paliwa(rząd1),auto pracowało na benzynie i było 10% a gdy samochód złapał błąd to było 0%. Podaje te wartości ale nie wiem jakie powinny byc właściwe a w całych blokach to one się zmieniały. Może ktoś bedzie miał jeszcze coś do dodania to będę wdzięczny.
  5. viki2001

    Błąd p0170 tylko na benzynie

    Dzięki,chętnie sie zapoznam z tymi tematami.
  6. Witam Będę wdzięczny za każdą odpowiedz. Auto z instalacją lpg. Silnik Z18XE. Od jakiegoś czasu wywala błąd p0170,ubogi wydech,obecny. Dzieje sie to tylko na benzynie,wcześniej było też na lpg. Na lpg sonda pracuje w całym zakresie,na benzynie chwile pracuje normalnie po czym silnik zapracuje nierówno,wywala błąd i sonda nie pracuje. Zauważyłem że idzie ten błąd nawet wyłapać bez podpinania kompa,np. na światłach albo w korku. Jak jade po autostradzie to nie idzie wyczuć a jak na chwile się zatrzymam to zadrży i błąd sie pojawia. Wcześniej myslałem że to wina sondy ale to by się działo również na lpg. Nie wiem czy nie obstawiac układu paliwowego. 2-3 razy zdarzyło mi się jechac na rezerwie a raz nie było wogóle paliwa.Pompa wydaje z siebie takie buczenie,i na benzynie i na lpg. Może ktoś miał podobny przypadek lub może mnie nakierować na właściwą drogę.
  7. viki2001

    Pytanie o rdzę w podłużnicy

    Widocznie ciulowata konserwacja.
  8. viki2001

    Brak abs i świecąca kontrolka.

    Problem rozwiązany,abs działa jak trzeba. Powodem była uszkodzona pompa abs,sterownik był sprawny.
  9. viki2001

    Vectra b 1.8 2000r kilka problemow

    Witam Co prawda mam silnik z18xe ale auto miało podobne objawy i błędy. Po zmianie listwy/cewki zaplonowej wszystko wróciło do normy. To było jakieś 3 lata temu i do tej pory wszystko jest ok. Pozdrawiam
  10. viki2001

    Brak abs i świecąca kontrolka.

    Witam ponownie w temacie. Dziś został podmieniony taki sam sterownik,sprawny ze sprawnego auta. Niestety kontrolka dalej się świeci. Myślałem że to będzie ten trop ale niestety. Obecnie występuje tylko jeden błąd: Łączna ilość kodów błędów: 1 C0110 - Obieg prądowy pompy zwrotnej przerwany lub zwarcie do masy (02) - Obecny Mam prośbę, co można by jeszcze sprawdzić? Z góry dziękuję i pozdrawiam
  11. Witam Auto to opel vectra b z18xe 2001 rok Od jakiegoś czasu brak abs oraz ciągle się świeci kontrolka abs. Zimą było tak że nie raz gasła i abs działał a nie raz zapalała się i oczywiście brak abs. Teraz jak cieplej się zrobiło to cały czas świeci. Niedawno zostały poprawione luty w sterowniku ale na nic to się zdało. Dziś został podpięty op-com i pokazał kilka błędów. Łączna ilość kodów błędów: 10 C0121 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego przekaźnika zaworów (02) - Nie występuje C0110 - Obieg prądowy pompy zwrotnej przerwany lub zwarcie do masy (02) - Obecny C0080 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego tylnego lewego wylotowego zaworu elektromagnet. (02) - Nie występuje C0070 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego przedniego prawego wylotowego zaworu elektromagnet. (02) - Nie występuje C0095 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego tylnego prawego wlotowego zaworu elektromagnet. (02) - Nie występuje C0085 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego tylnego lewego wlotowego zaworu elektromagnet. (02) - Nie występuje C0075 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego przedniego prawego wlotowego zaworu elektromagnet. (02) - Nie występuje C0800 - Za słabe napięcie akumulatora (przekaźnik zaworu) (02) - Nie występuje C0800 - Za słabe napięcie akumulatora (przekaźnik zaworu) (02) - Nie występuje C0121 - Nieprawidłowe działanie obiegu prądowego przekaźnika zaworów (09) - Nie występuje Wszystkie błędy zostały wykasowane oprócz C0110 którego nie można wykasować. Co sprawdzić oprócz sterownika który miał poprawiane luty? Czy to może sama pompa padła lub czujnik ,nie wiem tylko to mi przychodzi do głowy. Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.
×