Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

No Exist

Forumowicz
  • Zawartość

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

1 obserwujący

O No Exist

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra OPC

Ostatnio na profilu byli

1 072 wyświetleń profilu
  1. No Exist

    Dobór wydajniejszych wtryskiwaczy.

    Wygląda to tak: Z28NET: 12581682 / 0 280 156 192 A28NET: 12581682 A28NER: 12625902 / 0 280 157 106 / 08 17 022
  2. No Exist

    Pacjent Vectra c 2,2 direct

    Cześć, identycznie miałem w Corsie B 1.7D W moim przypadku był to psujący się alternator, z czasem coraz dłużej świeciła się kontrolka od aku, aż przestała gasnąć Wtedy oddałem auto do mechanika, nie wiem dokładnie co było w nim uszkodzone, ale za naprawę wziął ode mnie 110zł albo 140zł już nie pamiętam. Ale skoro wymieniłeś alternator i nic nie pomogło, to albo trafiłeś na drugi też uszkodzony, albo musisz oddać auto do elektryka, żeby zobaczył co się dzieje. Pozdrawiam
  3. No Exist

    Dobór wydajniejszych wtryskiwaczy.

    Tak właśnie może być, jeżeli faktycznie ciśnienie wzrasta aż do 5 barów, to wszystko się zgadza Wtryski raczej Bosch 525ccm, kosztują ok 180zł/szt. powinny podejść bez problemu, złącze mają ev6 i wymiary praktycznie takie same jak seryjne. Na zielono macie wymiary seryjnego wtryskiwacza!
  4. Ok, czas leci i mamy połowę października, @Elbarthez zagadasz do @Bear_ jak temat wygląda??
  5. No Exist

    Dobór wydajniejszych wtryskiwaczy.

    O już coś wiem więcej Czyli faktycznie przy tych parametrach 330KM tj. max tych wtryskiwaczy. Przy okazji jak będziesz miał gdzie przetestować, to zobacz jakie ciśnienie jest przy np 5-6 tys. obr. Trzeba tu ściągnąć @Aspirant i @Elbarthez może powiedzą coś więcej
  6. Jak kolega pisze silnik Z16XE, to nie ma siły że jest pojemność 1.7! Z objawów które opisałeś to będzie sprzęgło! Sprawdź jeszcze w ten sposób: jedź najwolniej jak się da na 5 biegu i wtedy wciśnij gaz do dechy, jak obroty znowu wskocza Ci na wysokie obroty, a auto nie będzie przyspieszać, to już na bank masz sprzęgło do wymiany.
  7. Zakładam temat w tej kwestii, gdyż nie umiem tego wyjaśnić. Wiadomą sprawą jest, że przy podnoszeniu mocy silnika, trzeba zwiększyć ilość zasysanego powietrza i paliwa do cylindrów. Ale jak obliczyć ile paliwa będzie potrzebne i jaka powinna być wydajność wtryskiwaczy? Dla przykładu w silniku Z28NET, jest 6 wtryskiwaczy Bosch'a 0 280 156 129 - o wydajności 237,2 g/min Teraz przy pomocy kalkulatorów dostępnych w necie, spróbuje obliczyć jaką wydajność powinny mieć wtryskiwacze żeby osiągnąć 300KM. Parametry: Moc - 300KM Liczba wtryskiwaczy - 6 BSFC - 0.6 IDC - 80% Ciśnienie paliwa - 3 bar http://regeneracja.wtryskiwaczy.pl/kalkulatory/Kalkulator doboru wydajności wtryskiwacza;64.html https://www.rcfuelinjection.com/technical Oba wyliczają wydajność na poziomie ok 394cc/min! Więc jak to się ma do serii??
  8. No Exist

    wymiana świec z2.8net

    Dokładnie tak jak kolega napisał, nie ma czego się bać, wszystko do zrobienia bez zdejmowania kolektora.
  9. No Exist

    Chip Tuning - Benzyna

    Proponuję koledze przejrzeć trochę tematów na forum, bo kilka OPC z przeróbkami się znajdzie.
  10. Podepnę się pod temat: Ostatnio jechałem Astrą H OPC (Z20LEH), jak kręciłem ją na każdym biegu pod odcinkę, to było ok, ale jak zwolniłem do ok 100km/h i przyspieszałem na 5 biegu od ok 3000obr./min. to czuć było wyraźnie, że auto skokowo przyspiesza! (jakbym na zmianę wduszał gaz i odpuszczał) Jakieś sugestie?
  11. No Exist

    Wyje przy skręcaniu. Czy to o pompa?

    Jak się będzie pompa kończyć, to niestety też tak będzie się dziać, jak wywali Ci płyn to już jest po zabawie...
  12. No Exist

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Chyba przeważnie tak jest. Miałem na myśli skrót myślowy
  13. No Exist

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Ja też robiłem pomiary w podobny sposób, jechałem powiedzmy na 1500obr. - pedał w podłogę i mierzyłem czas między 2000 a 6000obr. Najpewniej w ten sposób, jak nie mamy sprzętu. I pamiętaj aby droga była płaska
  14. Pewnie musiałbyś się rozejrzeć za czymś pokroju Forda Galaxy. Ja użytkuje rodzinnie Opla Combo C i na brak miejsca i przestrzeni bagażowej nie narzekam
×