Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

No Exist

Forumowicz
  • Content Count

    233
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

No Exist last won the day on November 29 2019

No Exist had the most liked content!

Community Reputation

32 Best

2 Followers

About No Exist

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra OPC 2.8 V6 Turbo 335KM / 500Nm

Recent Profile Visitors

1682 profile views
  1. @Elbarthez skąd wziąłeś webasto na Pb? Co do przewężenia na wydechu to tutaj macie to pokazane, ktoś powienien dostać w łeb za coś takiego! (naduś strzałkę w górnym prawym rogu) Jak się zamontuje sam DP na 3" bez kata, to dźwięk praktycznie się nie zmienia, co ciekawe dopiero po wywaleniu drugiego kata, robi się głośno, w szczególności to słychać jak auto chodzi na "ssaniu".
  2. Wg mnie lepiej włożyć tego Boscha, bo zawsze będziesz miał zapas wydajności na przyszłość, żeby nie trzeba kiedyś zmieniać wtrysków ponownie.
  3. Raczej nikt nie działał i znowu czeka to na mnie Tak jak pisałem wcześniej te 525cc powinny podejść bez problemu, bo wymiary identyczne. Ale jeszcze lepszą opcją są te co podał @Aspirant 630cc.
  4. Dobrze, że idzie jeszcze coś znaleźć, więc na pewno powstanie nowa sztuka
  5. Cześć, pewnie nikt nie robi, ale z chęcią podejmę się wyzwania, gdyż jakiś czas temu miałem zrobić a'la Mantzla koledze @Lewy648. Mam trochę materiałów z przed lat, odnośnie wymiarów itd.
  6. Jeszcze patrząc na ten film, widać że koleś ma przesuniętą odcinkę na 7000 obr. i przy zmianie biegów obroty spadają max do 5500 obr. więc, aż prosiłoby się o dłuższe biegi przy tym turbo Jedno jest pewne, chciałbym poczuć tego kopa przy 4500 obr.
  7. Jakby się postarać, to szło by upchnąć dwie seryjne sprężarki zaraz przy głowicach (tak jak się montuje np. w 4 cylindrowych silnikach) ale rzeźby od groma i i jeszcze jak tym sterować No dokładnie, sama taka sprężarka to ok 9000zł
  8. Idąc dalej z tematem turbosprężarek i po raz kolejny odnosząc się do słów @piwo, nie widzę sensowności w ładowaniu turbo które osiągałoby max sprawność pod koniec zakresu prędkości obrotowej silnika. Całkiem przez przypadek znalazłem Insignie z Garrett'em GTX3582 - Wycisnęli z niej 605KM i 735Nm! https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2085012998404869.1073741899.1396000737306102&type=3 A tutaj filmik jak przyspiesza Vectra z tą samą sprężarką. Nie trzeba mieć super wzroku żeby zauważyć, że turbo zaczyna pompować tak od 4000 obr./min... Więc na mapie GTX3582 naniosłem zakres obrotów z zapotrzebowaniem na powietrze przy osiąganym doładowaniu w Insignii. Więc powtórzę moje słowa, że zestaw dobry ale na tor, a nie do codziennej jazdy
  9. Z tego co pamiętam to nawet nie zamkniesz auta jak kluczyk już siedzi w stacyjce, nie mówiąc już o odpalonym silniku
  10. @Elbarthez kolejny miesiąc za nami, coś ruszyłeś z tematem? Ja już po montażu kolektorów
  11. Domyślam się że patrzysz na to turbo pod kątem swojego auta i jego przeznaczenia czyli tor. Ja nie chcę zrobić mega turbo dziury, bo to auto bardziej jest do jazdy na codzień niż na wyścigi.
×
×
  • Create New...