Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

No Exist

Forumowicz
  • Zawartość

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

1 obserwujący

O No Exist

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra OPC

Ostatnio na profilu byli

1 142 wyświetleń profilu
  1. No Exist

    Jaki rozrząd do 2.8 v6 Z28NET

    Przywołam tu @db8600 to może powie Ci coś więcej.
  2. No Exist

    Dobór wydajniejszych wtryskiwaczy.

    Spoko, niech Szyszka sprawdzi z bratem
  3. No Exist

    Z16XEP nie odpala, miga check engine

    Na pierwszą myśl to też bym powiedział czujnik położenia wału! Zobacz jeszcze czujniki wałków rozrządu.
  4. No Exist

    Dobór wydajniejszych wtryskiwaczy.

    I tj. jest bdb informacja Ale muszę wrócić do tematu samej wydajności seryjnych wtryskiwaczy. Wydajność 237 g/min. przy 3 bar -----> wydajność przy 5 bar - 306 g/min. http://regeneracja.wtryskiwaczy.pl/kalkulatory/Kalkulator+wydajności+wtryskiwacza+po+zmianie+ciśnienia+paliwa;65.html Więc teoretyczna moc max przy zapętlaniu 80% wynosi ok. 301KM, oczywiście można je zapętlić na np 85% i już mamy 320KM I tutaj pojawia się kolejne pytanie, skoro Insignia OPC ma taką samą wydajność wtryskiwaczy, to czy generuje jeszcze wyższe ciśnienie paliwa, żeby uzyskać większą moc
  5. Dokładnie, załóż temat i wrzuć trochę zdjęć z opisem
  6. Nie masz się czym martwić, jakbyś miał diesla Z17DTH to dopiero byś zobaczył, co to jest późno gasnąca kontrolka od ciśnienia oleju
  7. Dokładnie, tutaj jest koło 16G, a z wymiarów co podawał Klasen wychodzi koło 18
  8. Wiesz jak to jest z zamiennikami...ogólnie do takich części to nie kupowałbym zamienników, często używany oryginał lepiej chodzi niż nowa podróba. Przeczyść go i zobacz czy będzie coś lepiej.
  9. Powiem Ci tak, ze swoich doświadczeń z C20XE, to miałem taki objaw, dojeżdżając do świateł, silnik gasł od razu po wduszeniu sprzęgła, winny był silnik krokowy. Inny temat był z przepływką, często działo się tak, że jak padał deszcz i silnik się rozgrzał to obroty spadały do ok 700obr. Jakbyś go zgasił, albo sam by zgasł przy ruszaniu, to przez jakiś czas nie chciał odpalić, kręcił, ale nie odpalał... Musiał chyba trochę się ostudzić i odpalał bez problemu.
  10. Ale zobacz to, manetka występowała. https://opel.7zap.com/pl/car/z02/p/7/8-1/ tylko jak to działało?
  11. Teraz się zaskoczyłem, że takie coś występowało w VC! Na jakiej zasadzie działał ten aktywny tempomat? Jakiś radar był do tego?
  12. No Exist

    Dobór wydajniejszych wtryskiwaczy.

    Wygląda to tak: Z28NET: 12581682 / 0 280 156 192 A28NET: 12581682 A28NER: 12625902 / 0 280 157 106 / 08 17 022
×