Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

No Exist

Forumowicz
  • Zawartość

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O No Exist

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra OPC

Ostatnio na profilu byli

836 wyświetleń profilu
  1. Ok, bombarduj ich, bo coraz bardziej mam wrażenie, że w PL jest cicha zmowa przeciwko silnikowi 2.8
  2. 1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Powiedz mi czy masz jakąś mapę tej turbosprężarki? Chcesz mieć więcej Nm przy 2000 obr. Powiedz mi jak wiesz jakie masz doładowanie przy 2 tys i jakie w peak'u przy 3 tys.
  3. Ok, czekamy na kolejną porcję informacji.
  4. Najnowsze mapy do CD70/DVD90

    Dziękuję bardzo za pamięć, ale kolego michalm83 już mnie wspomógł w temacie
  5. 1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Ja nawiązałem kontakt z głównym importerem Garrett'a na Polskę - Moto Remo i za GTX2971R ze wszystkimi elementami do montażu wołają ponad 5 tysi. Ok zerknę na FB.
  6. 1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Super projekt, brawa za wytrwałość Powiedz mi gdzie kupowałeś Garrett'a i jaki był to koszt?
  7. CD70 Navi + CID w Combo C

    Ok, może uda mi się to sprawdzić w najbliższym czasie
  8. CD70 Navi + CID w Combo C

    Sprawdziłeś to w jakiś sposób, czy opierasz to o fakt występowania tego silnika w Astrze? Najlepiej to muszę znaleźć kogoś kto ma CID'a z AH i podjechać do niego i na chwilę zalogować go do Combo.
  9. CD70 Navi + CID w Combo C

    W Combo mam silnik 1.7 CDTI 101KM. Może trzeba by zamontować super drogi CID z Astry H, bo tam był silnik 1.7? Pamiętaj tylko, że sterowanie w Combo jest bardziej archaiczne, niż w Astrze/Vectrze.
  10. CD70 Navi + CID w Combo C

    Ok, ciekawe że pod fabrycznym GID'em chodziło, może były różne GID'y inne dla Corsy/Combo, a inne dla np. Vectry? Zlecę to po świętach mojemu nadwornemu elektrykowi
  11. Jako drugie auto, posiadam Combo C, w którym fabrycznie było radio CD70 Navi z dużym wyświetlaczem (bodajże GID) Chciałem wymienić wyświetlacz na CID'a i po małej przeróbce ramki i wyświetlacza, udało się go zamontować. Niestety po zalogowaniu, wiele funkcji nie działało: - sterowanie z kierownicy - temperatura zewnętrzna - chwilowe spalanie - zasięg Po szybkiej kontroli co działa, a co nie wróciłem do starego wyświetlacza i zastanawiam się co dalej. Pewnie Corsa C to nie Vectra C i tutaj mogą występować jakieś różnice w przekazywaniu sygnałów, które CID nie odczytuje. Jak ktoś kiedyś robił taką przekładkę i mu się udało to proszę o jakieś rady co zrobić.
×