Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

No Exist

Klubowicz
  • Content Count

    296
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

No Exist last won the day on May 12 2020

No Exist had the most liked content!

Community Reputation

63 Excellent

3 Followers

About No Exist

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/20/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Nr klubowy
    1244
  • Auto
    Opel Vectra OPC 2.8 V6 Turbo 335KM / 500Nm

Recent Profile Visitors

2570 profile views
  1. Faktycznie, to nie jest zbiornik od 2.8, chyba jednak jest tak uj***ny... Jak się przyjrzycie to na zgrzewie i nad wężykami jest ewidentnie jaśniejszy! No chyba, że ktoś go sprayem potraktował...
  2. Czarny Sig po lifcie 2.0T https://www.otomoto.pl/oferta/opel-signum-2007-2-0-turbo-bi-xenon-niemcy-oplacony-ID6DEkcC.html#cbb74d12db
  3. Niestety nie podpowiem, bo nigdy go nie szukałem. @db8600 najszybciej jest w stanie powiedzieć
  4. Cześć, wrzucam Wam projekt w CAD opaski do wiązki kabli, pewnie u większości z Was jest już skruszała, a po co wydawać kasę w ASO, jak można sobie samemu wyciąć z arkusza gumy. Opaska podtrzymuje wiązkę za silnikiem i mocowana jest do zbiorniczka wyrównawczego od płynu wspomagania. Obejma Na Kable.dxf
  5. Dokładnie, wyciągnij VIN od kolesia i wszystko się wyjaśni! Bo w ogłoszeniu oszołom wpisał same xxx. Poza tym patrz w jakiej miejscowości auto stoi..... Była tu na forum VC OPC z jasnymi lampami, ale miała ksenon. Bez ksenonów nie widziałem jeszcze.
  6. W starych samochodach jak był taki objaw, to silnik krokowy przeważnie był brudny, może silnik nie gasł, ale obroty tak spadały że potrafiło zatrząść budą.
  7. @Rafalg ile realnie jest warte auto z tym silnikiem?
  8. No jak silnik by padł, to na pewno bym go nie ratował, tylko od razu swap na 2.0T Najlepiej by było Widziałem, ale tu nie ma automatu. Cytując klasyka: "Ludwiku Dorn, Sabo nie idźcie tą drogą"
  9. Pewnie że nie, ale znaleźć po lifotwego Siga w Digital Green i beżową skórą w środku jest naprawdę trudno Zawsze możesz mieć kolejnego klienta na swap na 2.0T
  10. Co powiecie na ten złomik https://sprzedajemy.pl/111opel-signum-vectra-jedyna-w-swoim-rodzaju-gdansk-2-6bea9f-nr62652388
  11. Żeby Ci nie skłamać, nasza seryjna na łączeniu z kolektorem ma ok 64mm, a R32 - 76mm, więc trochę jest
  12. Ok, wrzuć do swojego tematu jak znajdziesz. A teraz proponowałbym zakończyć tego offtopa
  13. W silnikach wolnossących ostrzejsze wałki zawsze psuły dolny zakres obrotów, ale za to mocno poprawiały górę. Ale nawet przy Z20LEH ludzie wkładali wałek ssący od X20XEV + regulowane koło, bo przynosiło to niewymierne korzyści. W tym przypadku to jakieś nieporozumie wydarzyło się, bo przy 2500 obr. wyparowało prawie 40KM... @Moka byłeś na hamowni przed wymianą rozrządu? Tak na prawdę trzeba wziąć wałki z VC i Isi na stół i pomierzyć wszystko, wtedy się okaże czy wkładać tylko ssące, wszystkie 4 czy np. niczego nie zmieniać, bo w VC przy zmiennych 2 fazach, może być zupeł
×
×
  • Create New...
UP