Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

No Exist

Forumowicz
  • Content Count

    206
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

2 Followers

About No Exist

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra OPC

Recent Profile Visitors

1445 profile views
  1. Zgadza się, ale mogliby w końcu powiedzieć co i jak, chyba że to jest hiper tajna sprawa, to niech powiedzą, że nie będą ujawniać szczegółów...
  2. To jeżeli tam siedzi T23 albo coś mniejszego to jesteśmy w d**** z tematem.... Na pierwszej stronie wrzucałem wykres Insigni z T23 gdzie było 400KM, ale moment z d***! Miał być wstawiony rdzeń TD05, a ponoć nadal jest TD04... Czekam w końcu na jakieś info od twórcy.
  3. Ok, dziękuję. Jak znajdziesz to wrzuć wymiar koła 23T, bo coś była mowa, że mogą jeszcze większy wirnik wstawić...
  4. @Selko zmierz średnice wlotu do kompresora i @Elbarthez zrób to samo. Tą gruchę już naprawili?
  5. Szkoda, ale skoro czekamy już 1,5 roku, to jeszcze z tydzień czy dwa damy radę
  6. Myślę że w przeciągu 2 miesięcy będę wymieniał chłodnicę, to napiszę jak temat wygląda
  7. Jakiś czas temu parę osób zdobyło rarytasy w postaci takich rynienek, które ograniczają wpadanie nieczystości między osłonę progu a fotel. Ponoć występowały tylko w VC z 2002r. Jest plan żeby odtworzyć owe elementy, potrzebowałbym tylko osoby która byłaby skłonna pożyczyć mi na jakiś czas obie sztuki, a resztą zajmie się współczesna technika
  8. Kiedyś zajmowałem się tematem, ale dokładnie nie pamiętam. Wiem że miałem problem ze szczelnością tego korka, do stopnia że kupiłem nowy w ASO. Więc albo się wykręca dalej, albo musisz po przekręceniu o 90* go wysunąć. Co ciekawe po wymianie na nowy dalej ciekło.... Za uszczelnienie odpowiadał oring na tym korku, ale było też przetłoczenie jakby na drugi oring Więc przełożyłem oring ze starego korka, bez problemu zamontowałem korek z dwoma oringami i jest szczelne do dziś
  9. Superos Proszę o sesję zdjęciową turbinki. Porób logi ciśnienia doładowania, np na 2, 3 i 4 biegu w w pełnym zakresie obrotów, tak jak zrobiłem u siebie. Będziemy przynajmniej wiedzieć czy coś się poprawi bez strojenia. Czy w końcu coś wiadomo o średnicy wirników?
  10. Chyba tak, zobacz po zdjęciach na alledrogo, albo olx
×
×
  • Create New...