Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

No Exist

Forumowicz
  • Zawartość

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O No Exist

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra OPC

Ostatnio na profilu byli

895 wyświetleń profilu
  1. Pewnie że się nie pogniewam, tylko chciałem Wam kosztów zaoszczędzić
  2. Panowie, przecież pisałem wcześniej że mam sprężarę seryjną na stole i z chęcią ja pożyczę jak skończę robić kolektory
  3. Powiesz coś więcej nt. tego garett'a?
  4. Wcześniej analizowałem mapy sprężarek, to ta wydawała się bardzo dobra - kierowałem się parametrem, aby utrzymać 1 bar doładowania praktycznie w całym zakresie obrotów i żeby nie było dużego lag'a Jak możesz to spójrz na ten temat od pierwszej strony i powiedz coś od siebie To problem jest duży skoro nie idzie nic dostać, może na początek warto będzie przyjrzeć się zdjęciom. Jak skończę kolektory, to całą sprężarkę mogę pożyczyć.
  5. To powiedzmy teoretycznie, że jest szansa na taki montaż rdzenia w naszych muszlach. Pytanie teraz jak wypada z samymi wyjściami w rdzeniu na wodę i olej. A jaki typ rdzenia TD05 byłby najlepszy / najlepszy dla Nas? Szkoda że z częściami krucho, bo pewnie będą bardzo drogie jak możesz podać jakieś przybliżone kwoty takiej operacji, to będę wdzięczny. | Przynajmniej będę mieć odniesienia do zakupu i montażu Garett'a GTX 2971R
  6. Ok, czyli z TD04 mamy sprawę wyjaśnioną. Właśnie chodzi czy do muszli TD04 da się wstawić rdzeń od TD05, bo wg firmy Klasen jest to możliwe. https://shop.klasenmotors.com/opel/insignia/insignia-4t-seit-2009/turbokits-zubeh-ouml-r/8132/mhi-td05-turbolader-fuer-opel-insignia/vectra-c/signum-2.8-v6 Przy naszych przeróbkach z taką turbosprężarka wycisnęli ok 417KM
  7. No Exist

    Koniec OPC ???

    A skąd masz takie info? Ile to ma mieć koni?? Z tego co doczytałem w przyszłym roku ma być lifting Astry i ma wyjść Astra GSi 1.6T - 230KM OPC w obecnych generacjach obecnie nie ma byc w ogóle! Dopiero przy kolejnych modelach jak wszystko już będzie z pod znaku Króla Lwa...
  8. Fajne że jesteś. Nie bierz moich słów do siebie, tylko moja opinia dotyczyła ogólnego podejścia firm w PL, Spójrz na temat z mojej strony, OPC są na rynku od 12 lat, a nikt w tym kraju nie potrafi zaproponować mi coś więcej niż to co mam zrobione... Rozmawiałem z firmą na FB, nie wiem czy to Ty odpisywałeś czy szef, ale nic z tego nie wyszło, dlatego osoby które Cię lepiej znają odezwali się bezpośrednio w tej sprawie. Nie mam zamiaru bić tu piany, tylko chcemy z chłopakami dowiedzieć się coś więcej i pchnąć temat 2.8 do przodu. Dobra teraz trochę info o numerach: VC były dwie: 55564299 (58 60 037) 55569051 (08 60 145) Insignia: przed lift - 12630850 (08 60 115) polift - 12637545 (08 60 243) Tutaj mam coś o TD05 https://www.turbozentrum.de/MHI-Mitsubishi-Performance-Turbolader-TD05-18G Z tego co ja posprawdzałem to nr wybite na żeliwie są takie same w VC i Insigni Pytanie czy strona zimna się czymś różni? Ja mam na stanie seryjną sprężarkę z VC. W tym roku średnio tydzień w każdym miesiącu jestem w Gliwicach, więc jak skończę kolektor wydechowy, to mogę Ci ją podrzucić. Wszelkie przeróbki to dla mnie nie problem, tylko potrzeba mi trochę czasu.
  9. Tak to jest, nikt charytatywnie się tym nie zajmie, w szczególności dla grupki napaleńców. Lepiej w tym czasie robić to czego jest dużo na rynku i przynosi pieniądz.
  10. Najwidoczniej musiał zaliczyć "kilka tras" przez te 2 lata, bardziej dziwi mnie brak wpisu o ostatnim przeglądzie... Podjedź do ASO i powiedz, że chcesz kupić auto i czy by Ci sprawdzą przebieg, może trafisz na kogoś w porządku i Ci to sprawdzi bez problemów.
  11. Auto jest z polskiego salonu, więc na pewno raz na jakiś czas odwiedzało ASO i z tego powodu będzie historia z przebiegiem, poza tym wyciągnij od gościa nr rej, datę pierwszej rejestracji i nr vin i sprawdź przebieg na https://www.historiapojazdu.gov.pl/ Co do samego auta to wiadomo, że niektóre części eksploatacyjne są droższe niż do Vectry 1.8, ale skoro chcesz kupić OPC, to chyba masz świadomość z czym to się wiąże. Co do rozrządu, to bez rozbierania silnika za dużo nie sprawdzisz. Możesz jedynie nasłuchiwać po odpaleniu zimnego silnika czy przez chwilę nie klekocze łańcuch i ewentualnie sprawdzić w komputerze czy nie było jakiegoś błędu od złego fazowania rozrządu (położenie wałków rozrządu) Z tym LPG to musisz sam zobaczyć jak to współgra.
×