Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

No Exist

Klubowicz
  • Content Count

    307
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

No Exist last won the day on May 12 2020

No Exist had the most liked content!

Community Reputation

63 Excellent

3 Followers

About No Exist

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/20/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Nr klubowy
    1244
  • Auto
    Opel Vectra OPC 2.8 V6 Turbo 335KM / 500Nm

Recent Profile Visitors

2800 profile views
  1. Dobra, zaczynając od początku, jeżeli masz fabryczne auto, to nie ma opcji że będzie brakować Ci paliwa, sam mam 335KM i fabryczną pompę, kolega @Selko 350KM. W tym silniku brakuje przede wszystkim powietrza i jego chłodzenia, no chyba że Ci pompa faktycznie umiera (choć nie spotkałem się z przypadkiem, żeby zaczynała podawać mniej paliwa, tylko umarła od razu!) W tym silniku ciśnienie paliwa jest zmienne i max. podchodzi pod 5 bar, więc to że zwiększa Ci się napięcie powinno być normalnym zjawiskiem. Pompa wtórnego powietrza działa przez ok 30sek. gdy silnik jest zimny, możesz
  2. Najczęściej to wyrzuca się silnik Z30DT, a nie wstawia się za inny
  3. Raczej BDB, bo widzę że FMIC kosztuje obecnie 599zł!
  4. Musisz zobaczyć jaką średnicę mają wejścia do IC, na pewno jest 2,5 i 3 cale.
  5. Wg mnie bierz 600x300 i masz spokój na lata! Mocy zawsze zaczyna brakować po jakimś czasie, więc drugi raz nie będziesz musiał kupować.
  6. Tak się błąkam po tych ogłoszeniach i trafiłem na takiego Siga, co myślicie? https://www.otomoto.pl/oferta/opel-signum-3-0-v6-automat-pelna-opcja-ID6DGeki.html#cbf1697129 Możecie zobaczyć ten VIN, bo na stronie astry pokazuje że jest nieprawidłowy W0L0ZCF4881023915.
  7. Koleś chyba do końca nie wie co tam siedzi w środku, bo nawet nie zna wielkości wirników...
  8. Tak, wiem co to za typ, pojechałem tylko dlatego że był to Sig w Digital Green z 2.0T, których jak na lekarstwo.
  9. Ostatnio oglądałem to auto: https://www.otomoto.pl/oferta/opel-signum-2-0-turbo-16v-klimatronik-parktronik-alu17-niemcy-serwis-ID6DEnVI.html#cbb74d12db Nie były to jakieś super dokładne oględziny, bo nie miałem ciśnienia za zakup! Ale co Wam mogę powiedzieć: Lakier - ogólnie ładny, fura została mega przygotowana do sprzedaży, przy dotyku czuć, że był woskowany / polerowany. Tylny zderzak posiada spore zarysowania w górnej części, których nie widać na zdjęciach (od wkładania bagażu) Sprawdziłem go pobieżnie miernikiem i przykładowe wartości (jak dobrze pamiętam): D
  10. Jest duża szansa na to No tak wygląda i standardowo zderzaki się wyróżniają. Takie opisy są najlepsze... jak widzę FULL, a brakuje połowy guzików na desce, to mi nóż w kieszeni się otwiera.
  11. Dokładnie, w prawym coś zdechło. Cena jak cena, gdyby był w dobrym stanie to może bym się nim zainteresował. Recaro słabo znoszą próbę czasu jak się o nie nie dba, a lewy boczek dostaje po tyłku jak nie odpowiednio się wsiada i wysiada
  12. Akurat moc mniej interesuje w tym aucie Szkoda że nie ma zaznaczone w ogłoszeniu że bezwypadkowe...
  13. Czarny Sig 2.8 V6 AT, bogato wyposażony, co powiecie? https://www.otomoto.pl/oferta/opel-signum-przepiekny-opel-signum-2006-ID6DEKYw.html#map
×
×
  • Create New...
UP