Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

No Exist

Forumowicz
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra OPC

Ostatnio na profilu byli

688 wyświetleń profilu
  1. Nie grzeje jedna strona kanapy tylnej

    No widzisz, coś nie stykało w kostce Raczej wszystkie grzeją słabiej, najważniejsze że działa.
  2. Nie grzeje jedna strona kanapy tylnej

    Jak wyczepisz siedzisko, to pod nim będziesz miał dwie kostki zasilające maty, zobacz w pierwszej kolejności czy do tamtego miejsca dochodzi prąd.
  3. Korozja na klapie bagażnika - co polecacie?

    Jak Ci dobrze wypolerują klapę to różnicy w odcieniu nie zauważysz. Grzebania trochę jest, ale warto zrobić to porządnie tak jak ja to zrobiłem, bo wiem że będę miał spokój.
  4. Korozja na klapie bagażnika - co polecacie?

    Przerabiałem temat u siebie 2 lata temu, u mnie rdza byłą niewidoczna tylko puchła farba, praktycznie na całej szerokości klapy (od otworu odpływowego na boki) Myślę że nie masz co się bawić w ratowanie syfa, zauważ że rdzę masz od spodu i na froncie klapy, oznaczać to może rdza jest także między blachami na rancie (rant jest połączony z 2 arkuszy blach). Ja długo szukałem klapy w moim kolorze i z szybą z tego samego rocznika.....niepotrzebnie. Odcień się różnił, więc trzeba było malować, żeby dobrze pomalować trzeba było wyciąć szybę, bo uszczelka należy do sztywnych i ciężko ją podnieść i pomalować. To samo dotyczyło lotki OPC, do wycięcia... Oczywiście musi to zrobić ktoś kto ma odpowiedni sprzęt, aby nie zniszczyć uszczelki przy szybie i lotki. Na koniec całą klapę popsikałem wewnątrz Fluidolem, aby wypierał wilgoć z wnętrza klapy.
  5. Chip Tuning - Benzyna

    i od miesiąca cisza
  6. Z16XEP nierówno pracuje silnik

    Jeżeli dobrze pamiętam to ten silnik ma płytkową regulację luzu zaworowego, może warto to sprawdzić, nie sądze że nowe części nawet niskiej jakości (świece, cewka) będą na wolnych obrotach przyczyniały się to takiej pracy silnika, co innego jakby przerywał podczas np. gwałtownego przyspieszania. http://quest-serwis.pl/?p=338
  7. Części rozrząd 2.8t gdzie kupić?

    Mam mechanika w Poznaniu co ogarnia te rozrządy, jakiś czas temu wymieniał w "cywilu" 2.8 i wymieniali tylko zużyte elementy, części raczej brali z aso po rabatach, a za robotę wziął ok 1500zł Silnika na pewno nie wyjmował i kół zębatych nie wymieniał - vectra miała przejechane coś ok 130.000km i wyskakiwał błąd fazowania wałków rozrządu.
  8. dokładnie, założyłem używkę po liftową i po niecałym km się aktywowała. Więc już będę wiedzieć na przyszłość.
  9. Insignia 1,6T lub 1.8 140KM opinie...

    Tak jak pisałem wcześniej, Isi swoje waży, a wybór 1.8 to chyba tylko do jazdy po mieście, już lepiej 1.6T, choć i to nie powala. Proponuję Ci znaleźć pierwszą lepszą insignie z tym silnikiem w Twojej okolicy i się przejedź!
  10. Witam, problem z TPMS dopadł i mnie, pół roku temu dołożyłem cały system do swojej Viki i wszystko chodziło bez zarzutów. Niestety od jakiegoś czasu wyskakiwał mi błąd o słabej baterii w lewym przednim kole, aż w końcu bateria padła, więc postanowiłem kupić nowy czujnik, który mi polecili w zaprzyjaźnionym warsztacie, był to czujnik firmy T-Pro, niestety starego czujnika nie dało się "skopiować" bo bateria była wydojona do zera. Z tego powodu czujnik został przypisany jako LP i trzeba było wykonać adaptacje podczas jazdy. Minęły ponad 2 tygodnie i czujnik nie zaczął współpracować, dlatego wczoraj kupiłem ori używkę, ale jak się okazało przy montażu jest z rocznika 2004... a ja mam po lifta. Obecnie chwile pojeździłem, nawet odpiąłem wtyczkę od centralki i system wczytał tylko te czujniki co działały. Teraz pytanie czy musi być to czujnik od po lifta czy może być przed lift?? Czy po prostu jeszcze mam pojeździć??
  11. 2.8 turbo 250KM falujące obroty

    W moim przypadku już chce mi się śmiać, bo jak tankuję na orlenie obok domu, to nigdy wskazówka nie faluje
  12. Projekt kolektorów wydechowych do x30xe

    Najlepiej dorwać ori kolektor/głowicę lub nawet samą uszczelkę od kolektora, bierzesz suwmiarkę, mierzysz istotne "dane" i obliczasz obwód tego owala, potem podziel to przez Pi (3,14) i masz średnicę rury jaką trzeba użyć na początku. Nie ma sensu robić większej średnicy niż samo gniazdo w głowicy, bo tylko to może zaszkodzić.
  13. Insignia 1,6T lub 1.8 140KM opinie...

    W wersji przed liftem był silnik z pośrednim wtryskiem paliwa (180KM/230Nm), a po lifcie jest chyba tylko SIDI (bezpośredni wtrysk) 170KM/260Nm ale mogę się mylić. Kumpla rodzice mają Isi 2.0 CDTI po chipie na 180KM i 420Nm (automat), a on sam ma Astre J 1.6T SIDI i w przedziale 50-150km/h idą równo, potem insignia dosłownie ucieka.... więc ten sam silnik w Insigni to raczej cienko pojedzie.... Też oglądałem TVN i wcale się nie dziwię że nie wybrał Insigni, bo to była bida edyszyn a pizdą jest że nie wziął Saaba
  14. 2.8 turbo 250KM falujące obroty

    Hmm a nie powinieneś mieć wolnych na poziomie 700 obr.? Taka różnica jest dopuszczalna, jak dobrze pamiętam to przy innych silnikach zawsze było podawane +/- 50 obr. Odchyłki zawsze są bo żaden silnik nie chodzi idealnie i wynikają one m.in. z pracy sondy lambdy.
  15. 2.8 turbo 250KM falujące obroty

    Ktoś kiedyś pisał, że wymieniał rozrząd i po tym zabiegu falowanie ustało... Nie wiem jak bardzo u Was faluje, jak dobrze pamiętam to u mnie w op-comie pokazywało 690-705 obr./min czy coś koło tego. Co do samego obrotomierza to najlepsze jest to że raz wskazówka faluje, a przy kolejnym odpaleniu już nie Myślę że może to być wina samego wskaźnika.
×