Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

No Exist

Forumowicz
  • Content Count

    180
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

1 Follower

About No Exist

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra OPC

Recent Profile Visitors

1302 profile views
  1. Prawdopodobnie elektrozawór przy turbosprężarce sterujący ciśnieniem doładowania (gruszką) Pewnie jak dasz ogień od 1 biegu i cały czas ostro przyspieszasz, to nic się nie dzieje. ale wystarczy ze pojedziesz z 80km/h na 5-6 biegu i jak wdusisz ostro gaz to tak się dzieje?! Sprawdź najpierw same węże od tego zaworka czy są szczelne, a potem spróbuj go wyczyścić.
  2. Dobra trzeba ten temat też ruszyć do przodu. Opcje na dzień dzisiejszy są 4: - Wtryskiwacze z Insigni OPC, niby wydajność ta sama co w seryjnych VC 2.8 a jednak nie... bo różnią się ilością dysz i po zamontowaniu do VC, silnik zalewało. Tutaj @janek może powiedzieć coś więcej. https://allegro.pl/oferta/wtryskiwacz-opel-insignia-opc-2-8t-8162914179 - Wtryskiwacze Bosch 525cc - wymiary bardzo zbliżone do ori https://fmic.pl/uklad-paliwowy/30307-wtrysk-bosch-525cc.html - Kolejny Bosch, ale wymiary nieznane 731cc https://fmic.pl/uklad-paliwowy/152986-wtrysk-bosch-731.html - I na deser https://genuinesaab.com/catalog/product_info.php?cPath=44_76&products_id=886
  3. To mnie teraz zaskoczyłeś, kiedyś szukałem to nic nie znalazłem. Możesz podesłać jakiś link? Wystarczy żeby moc była przy ok 6 tys. bo limitera nie mam zamiaru przestawiać.
  4. Zauważ że większość silników które występowały w dwóch wersjach (wolnossący i z turbo) np. C20XE i C20LET / X20XEV i Z20LET, to wersja z turbodoładowaniem nie miała tak ostrych wałków jak wersje wolnossące Bo ich nie potrzebowała, gdyż dzięki turbo była w stanie dostarczyć większą ilość mieszanki w krótszym czasie i oto tylko chodzi. Jeżeli upierasz się przy tych wałkach, to widziałeś kiedykolwiek "sportowe" wałki do Z28NET?
  5. Nic nie zastąpi dużej pojemności.....
  6. No tak, to już nie P&P, ale dużo nie trzeba zmieniać w razie czego myślę że mógłbym dorabiać takie rurki, tylko musiałbym sprawdzić czy taką średnicę ogarnę u siebie na giętarce. Jeżeli zrobią też program pod nową turbinkę to super wiadomość, więc z znaleźć chętnego nie powinno być problemu. Warto jednak wyposażyć się w nowe wtryski żeby wykorzystać pełen potencjał turbiny Zobaczymy co z tego wyjdzie, obecnie jesteśmy dalej niż kiedykolwiek Wspólnymi siłami do przodu
  7. No spoko To mówisz że z korem TD05 nie da się zrobić P&P? A jak zrobił to Klassen? Przydałby się jeszcze ktoś, kto w ramach prób ogarniałby program. Myślę że starczy mi 500Nm w całym zakresie na obecną chwilę
  8. Hmm teraz jestem trochę zaskoczony, że przez rok pracy pozostali przy rdzeniu TD04 Myślałem że będzie to wersja ULTIMATE od razu grubo TD05 z największymi kołami... Z miłą chęcią bym to wrzucił do siebie, ale najpierw chciałbym sprawdzić kolektory, które już niedługo będą składane w całość. Więc może na początek @janek będzie chętny, bo chłopak ma już opanowane rozkręcanie z28net
  9. hehe na loozie Wszystkie tematy powoli zmierzają do końca, w środę pokażę u siebie w temacie elementy na kolektory
  10. Wiemy tylko tyle co było powiedziane w tym temacie Jak skończą i się ujawnią co tam dokładnie namodzili to opiszemy, a może @Bear_ się wypowie osobiście. Nawet nie wiemy jakie wymiary mają wirniki... W każdym razie to będzie pierwsza taka sprężarka w PL
  11. Myślę że 380KM, to pikuś. Parę stron wcześniej wstawiałem wykres z turbo Garrett GTX 3076R, doładowanie 1 bar i na pewno silnik nie był zakuwany, bo po co.
  12. Spoko, całe info które będzie Nam znane, to ukaże się w temacie Czekamy na ukończenie prac.
  13. @Gucio71 uprzedziłeś Nas 😎 Koło kompresora robi szał, turbiny również nieźle się prezentuje, jak jeszcze taka ilość powietrza i spalin będzie wstanie przejść przez te muszle to zrobi się ciekawie
×
×
  • Create New...