Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

No Exist

Forumowicz
  • Content Count

    293
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

No Exist last won the day on May 12

No Exist had the most liked content!

Community Reputation

61 Excellent

3 Followers

About No Exist

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra OPC 2.8 V6 Turbo 335KM / 500Nm

Recent Profile Visitors

2346 profile views
  1. Żeby Ci nie skłamać, nasza seryjna na łączeniu z kolektorem ma ok 64mm, a R32 - 76mm, więc trochę jest
  2. Ok, wrzuć do swojego tematu jak znajdziesz. A teraz proponowałbym zakończyć tego offtopa
  3. W silnikach wolnossących ostrzejsze wałki zawsze psuły dolny zakres obrotów, ale za to mocno poprawiały górę. Ale nawet przy Z20LEH ludzie wkładali wałek ssący od X20XEV + regulowane koło, bo przynosiło to niewymierne korzyści. W tym przypadku to jakieś nieporozumie wydarzyło się, bo przy 2500 obr. wyparowało prawie 40KM... @Moka byłeś na hamowni przed wymianą rozrządu? Tak na prawdę trzeba wziąć wałki z VC i Isi na stół i pomierzyć wszystko, wtedy się okaże czy wkładać tylko ssące, wszystkie 4 czy np. niczego nie zmieniać, bo w VC przy zmiennych 2 fazach, może być zupełnie co innego jak przy zmiennych 4 fazach.
  4. A to dobrze, że mówisz! Pamiętam jak pisałeś o przygodach z wymianą rozrządu, bo miałeś starego typu, zapewne tak jak ja mam. Sama wysokość krzywki, to jest tylko jeden parametr (nawet mniej istotny) najważniejsze jak różnią się, powiedzmy grubością na szczycie. I zostaje jeszcze temat A28NET czy A28NER. Jak przyjdzie mi do wymiany rozrządu, to pójdę jeszcze dalej i zrobię całkowitą hybrydę. Jak dobrze pamiętam to dolny łańcuch w starej wersji był lepszy niż w nowej. Z kolei nowe łańcuchy od głowic są lepsze od starych. Wałki wrzuci się od poliftowej Isi OPC i rura do przodu
  5. Co do wałków rozrządu, to bardzo możliwe że są "ostrzejsze". Ponoć jest jakiś katalog z wałkami, ktoś mógłby to sprawdzić?! Kolektor ssący jest inny, mocowaniami do głowic będzie pasować, ale do końca nie wiem czy by się zmieścił pod maską, bo wlot od przepustnicy zachodzi bardziej w stronę podszybia i patrzy prosto na prawy amortyzator (Insignia ma więcej miejsca pod machą), a VC wlot jest skierowany na puszkę od filtra powietrza. Jak wygląda w środku to się nie wypowiem, bo nie miałem go w ręku. Przepustnica jest większa niż w VC, ale jest inne gniazdo, więc przeróbka wtyczki + kabelkologia. Dlatego ja zamontowałem przepustnicę od VW Golfa 5 R32, bo są takie same wtyczki i elektryka działa P&P. Jak ktoś zapyta to dlaczego nie od razu od Passata R36? Bo jest inna elektronika, a średnica przepustnicy jest taka sama Głowice tak jak piszesz w Isi posiadają zmienne fazy na 4 wałkach, u nas tylko na ssących. Założenie tych głowic do VC, może nie wypalić ze względu na dodatkowe czujniki, czego nasz komp nie ogarnie. Co innego przełożyć same wałki, to powinno zatrybić. @Selko zejdź z kolegi Będziemy prowadzić dyskusję, jak skończy modzić
  6. Jakie nowości w temacie?
  7. W sumie nie wiem co napisać..... dobrze że mocy przybyło, ale wciąż jesteśmy w tym samym punkcie. Miałem trochę większe oczekiwania do tej turbiny, a tu max. moment obrotowy wygenerowany jeszcze niżej niż u mnie, bo przy 3500obr. i potem spada. Przyjdzie czas, to sprawdzę co wyjdzie na TD05 i potem kończę tą walkę
  8. Brawo Ty, czekamy na szczegóły P.S. Polecam zalogować się na fotosik.pl, a żeby zdjęcia nie znikały po jakimś czasie, kupujesz abonament za 20zł/rok i wrzucasz prawie do woli.
  9. Tak właśnie objawia się problem z cewkami w tym silniku, najpierw pojedyncze przerwy, potem problem narasta i zaczyna mrugać "CHECK" i silnik chodzi na 5 garów, albo i mniej. Po ponownym odpaleniu problem znika. To że nie wywala błędu, to też standard, trzeba trochę silnik pomęczyć żeby błąd się zapisał w kompie. @db8600 dobrze mówi, jak cewki będą miały widoczne wypuklenia na górze, to oznacza że dostały już trochę po tyłku od temperatury. Ja wymieniłem cały kpl. świec i cewek i mam spokój od lat. Cewki na tylnej głowicy (cylindry 1,3,5) idzie wymienić bez demontażu kolektora ssącego jakby co.
  10. WRCS zrobił tą sprężarke co ma Elbarthez. Ja wysłałem do Turbo Rotor.
×
×
  • Create New...