Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

No Exist

Forumowicz
  • Zawartość

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

1 obserwujący

O No Exist

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra OPC

Ostatnio na profilu byli

1 208 wyświetleń profilu
  1. @Elbarthez kolejny miesiąc za na nami, coś wiadomo jak prace przebiegają?
  2. Ok, a coś wiadomo więcej czy są różnice w budowie muszli kompresora między VC / Isi / Isi po litf?? I jakie będzie koło kompresji? 16/18/20? Najlepiej gdyby było to od razu 20T, bo pozostałe nie będą tak efektywne jak tego oczekujemy, odsyłam w tym miejscu do 1 strony tematu i map kompresorów.
  3. Dobrze, poproś @Bear_ o jakieś zdjęcia, to będzie ciekawiej Wiadomo jaka będzie specyfikacja? Jaka muszla kompresora, żeliwo i rdzeń??
  4. @piwo Rozumiem, że w przypadku 2.0 olej wchodzi od góry, a woda wchodzi przez te króćce od dołu?? Zawsze można zrobić adapter, jako przekładkę między oryginalną chłodnicę i wyprowadzić 2 króćce do zewnętrznej chłodnicy oleju. Coś w tym stylu:
  5. Czekam z niecierpliwością, bo może obejdzie się bez Garrett'a
  6. Jak się okazało idzie założyć większe żeliwo dla silnika Z20NET, więc mam wielkie nadzieje, że da się też coś zrobić dla Z28NET
  7. Zobacz u mnie w temacie, jaki przygotowałem adapter do zewnętrznej chłodnicy oleju, nie wiem dokładnie jaka jest oryginalna chłodnica w Z20NET, ale może podobne rozwiązanie Ci się przyda.
  8. No to super Czekamy dalej na rozwój wydarzeń.
  9. No Exist

    Jaki rozrząd do 2.8 v6 Z28NET

    Przywołam tu @db8600 to może powie Ci coś więcej.
  10. No Exist

    Dobór wydajniejszych wtryskiwaczy.

    Spoko, niech Szyszka sprawdzi z bratem
  11. No Exist

    Z16XEP nie odpala, miga check engine

    Na pierwszą myśl to też bym powiedział czujnik położenia wału! Zobacz jeszcze czujniki wałków rozrządu.
  12. No Exist

    Dobór wydajniejszych wtryskiwaczy.

    I tj. jest bdb informacja Ale muszę wrócić do tematu samej wydajności seryjnych wtryskiwaczy. Wydajność 237 g/min. przy 3 bar -----> wydajność przy 5 bar - 306 g/min. http://regeneracja.wtryskiwaczy.pl/kalkulatory/Kalkulator+wydajności+wtryskiwacza+po+zmianie+ciśnienia+paliwa;65.html Więc teoretyczna moc max przy zapętlaniu 80% wynosi ok. 301KM, oczywiście można je zapętlić na np 85% i już mamy 320KM I tutaj pojawia się kolejne pytanie, skoro Insignia OPC ma taką samą wydajność wtryskiwaczy, to czy generuje jeszcze wyższe ciśnienie paliwa, żeby uzyskać większą moc
  13. Dokładnie, załóż temat i wrzuć trochę zdjęć z opisem
×