Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

frodo535

Forumowicz
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About frodo535

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra B 97' 1.8 16V

Kontakt

  • GG
    3426096

Recent Profile Visitors

179 profile views
  1. Dołączam sie do pytania . Ciekaw bardzo jestem efektu
  2. Bardzo fajna sprawa . Jak bedzie gotowy projekt, to sam sobie zaadaptuje cos takiego. Super sprawa !
  3. Okey, dzięki śliczne . Można zamknąc . Chyba że nie, to nie
  4. Witam . Przepraszam z gory jesli ktos juz kiedys ten temat poruszal, ale szukajka malo mi opowiedziala. Otoz, zastanawiam sie od pewnego czasu, jaka konfiguracja wydechu brzmi najlepiej? Jaki rozmiar rury, czy tłumik środkowy, czy jego brak, albo jak tak to jaki? Czy tłumik końcowy czy bez, a jak tak to jaki? Chodzi o ładny basowy pomruk. Moje przemyślenia i doświadczenia doprowadzily mnie do trzech rozwiązań: 1. Tłumik środkowy ori. Końcowy z diesla (badz inna) 2. Brak środkowego i końcówka z diesla (badz jakas inna) 3. Środek i brak końca. Jak ktoś ma jakieś rady porady to poprosze, a jak nie to bede eksperymentował .
  5. Dlaczego? Dla pewnej świadomości. Nie po to by komuś coś udowodnić, a po to "by mieć". Jeżdżę spokojnie ale czasem 115KM w 1.8 to mało. Wsiadają 3 osoby więcej i osiągi porównywalne z Yarisem w 1.0. Jak jadę spokojnie, to czasem jednak jak butne, to fajnie jest poczuć jak wbija w fotel. Poprostu chcę mieć mocną Vectrę. Tyle. Nic innego pod tym się nie kryje No i poza tym, zawsze marzyła mi się V-ka pod maską, a automat, bom leniwy
  6. Dokładnie . Czemu tak? Już tłumaczę się dlaczego tak grzeszę. Mimo że km robię stosunkowo mało, a jak już się przemieszczam, to czasami po mieście. Poza tym, mam baaardzo spokojny styl jazdy, a do szczęścia nie potrzebuje manualnej skrzyni biegów. Ot taki kaprys .
  7. To już ustalone. Jak dobrze pójdzie swap na V6 3.0 w automacie wchodzi . Ogólnie to jest tak, że jak ktoś lubi, to niech dłubie 1.8 ale na to trzeba mieć hajs . I duuużo zapału
  8. A powiedzcie mi, bo wiele rzeczy mnie ciekawi . A jak to wyglada zeby wstawic walki do x18xe z x20... (zapomnialem oznaczenie jego wiekszego brata).
  9. A powiedzcie mi, bo wiele rzeczy mnie ciekawi . A jak to wyglada zeby wstawic walki do x18xe z x20... (zapomnialem oznaczenie jego wiekszego brata).
  10. A pytanie jeszcze z inne beczki. Czy kolektor wydechowy customowy z x18xe1 podejdzie do x18xe?
  11. Apropo upychania do VB roznych wynalazkow . To czy ktos kiedys myslal nad wlozeniem do niej AWD albo RWD? Pytam z czystej ciekawosci
  12. Tak, ten trójkąt z tylu w habecie. Czyli czeka mnie wycieczka do czarnej dziury ktora pochlania ostatnie zarobione pieniadze - do serwisu... Tum dum dum duuuum.
×
×
  • Create New...