Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ziemek89

Forumowicz
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Ziemek89

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 04/21/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VC 2.0 T

Kontakt

  • GG
    7973030

Recent Profile Visitors

1037 profile views
  1. Dzięki Sizon za podpowiedź, trochę było namieszane w cidzie. Mam nadzieję że teraz będzie działać wszystko tak jak należy
  2. Panowie mam problem po wymianie gida na cida od czasu do czasu panel klimatyzacji traci komunikację z wyświetlaczem. A mianowicie gdy odpalam auto po dłuższym postoju wszystko gra. Ale wystarczy że się zatrzymam, zgasze silnik (radio jest włączone) chwilę postoje i po ponownym odpaleniu panel nie dziala (nie reaguje na żaden przycisk, nie podświetla się) na wyświetlaczu nie ma żadnych informacji o tempameraturze czy sile nadmuchu. Tak jakby wyświetlacz nie widział panelu klimy. Pomaga na szybko odpiecie i ponowne podpięcie wtyczki z tyłu od panelu. Radio chyba nie ma znaczenia bo i na cd30 i cdc40 opera to samo. Panel klimy podmieniany, tak samo. Ktoś ma jakieś pomysły?
  3. mam to samo tylko u mnie średnio pomaga wyłączenie silnika i ponowne uruchomienie
  4. Mam pytanie. Po wymianie Gida na Cida w vc czasami zdaża się, ze nie działa mi panel klimatronica. Przeważnie ma to miejsce, gdy zatrzymam się, zgaszę auto (radio dalej gra) i po ponownym uruchomieniu auta panel umiera. Nie podświetla się, nie działa żaden przycisc, nie uruchamia się nawiew na wyświetlaczu nie ma żadnych informacji odnośnie temperatury itp. Pomaga odpięcię wtyczki od panelu klimy. Dodam, że po dłuższym postoju auta np. po nocy wszystko jest ok. Coś źle zaprogramowane? Może wina radia? Auto to vc 2008 radio póki co jeszcze cd30 mp3. W planach wymiana
  5. Kolezka oglądał dziś to auto nie jest wart zainteresowania.
  6. Wkońcu i mi udało się zregenerować odstający przedni zderzak który od pewnego czasu strasznie mnie irytowal. Tu wielkie podziękowania dla kolegi james007pl który wykonał dla mnie komplet zaczepów potrzebny do regeneracji. Świety patent i perfekcyjnie wykonana robota. Smiało możesz zrobić jakąś porade i wrzucić na forum Komplecik dostarczony od Jamesa wyglądał tak: Moj zderzak tak: Po spiłowaniu starych zaczepów: Nowe zaczepy na miejscu: I po robocie czas około 1,5 h
  7. Kolego skoro jesteś nowy na forum proponuje najpierw zapoznać się z tematami juz istniejącymi. Jest odpowiedni w którym możesz wrzucić link VC do oceny. Nie trzeba zakładać nowego tematu. Wiesz cokolwiek o silniku 2.2?
  8. Szczerze to nigdy nie widziałem tak zardzewiałej Vc Masz pewność że autko nie bite? Ja bym raczej odpuścił!
  9. Hej mam pytanie. Chcę aktywować komputer pokładowy w VC 1.8 po lifcie, radio cd 30 mp3 GiD i nie wiem jak dobrać indeks spalania? W elektronicznym poradniku od Xpirata jest napisane że indeks dobiera się specjalnym generatorem?
  10. W sam raz na swap na 2.0 t. Podkręcaniem 1.8 nawet sobie nie zawracaj głowy :-)
  11. A ja tam polecam Mikode, użytkuję ją od 10 tys km i mają się dobrze. Może moja VC nie ma 200 PS ale emeryckiej jazdy też nie uprawiam. Póki co nie zauważyłem objawów o których pisze Nomad. Z19DT+ zatrzymują całkiem skutecznie. Uważam że mają dobry stosunek ceny do jakości.
  12. Dzięki Panowie. Takich odpowiedzi oczekiwałem:)
  13. Panowie czy padająca dwumasa ma wpływ na błędne odczyty czujnika położenia wału korbowego? Koleżka ma problemy z rozruchem Z19DTH, zaproponwałem mu żeby zregenerował rozrusznik a gdy ten udał się do warsztatu mechanik stwierdził że winę za cieżki rozruch ponosi własnie padająca dmumasa i czujnik. Stwierdził również że samego czujnika nie opłaca się wymieniać bo to i tak nic nie da jak dm pada. Sęk w tym że dm jeszcze nie jest w jakims najgorszm stanie dopiero pierwsze objawy padającej dwumasy. Na koniec pan machanik stwierdził że jeszcze z 30 tys można pojezdzić na tej dm ale niestety trzeba się przyzwyczaic do ciezkiego rozruchu Coś mi się ta jego diagnoza nie podoba?
×
×
  • Create New...