Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rafalo517

Przewodniczący
  • Ilość treści

    1 386
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    7

rafalo517 wygrał w ostatnim dniu 3 Marzec

rafalo517 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

58 Excellent

1 obserwujący

O rafalo517

  • Ranga
    Przewodniczący Oddziału Mazowieckiego
  • Urodziny 1992.08.13

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1116
  • Auto
    Opel Signum Z19DTH
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Kontakt

  • GG
    16019618
  • Skype
    rafalo517

Ostatnio na profilu byli

2 545 wyświetleń profilu
  1. Nom dokładnie hehe chociaż auto umyte miałem hehe
  2. No niestety u mnie w Mazowieckim dziś na spocie byłem sam jako przewodniczący xD
  3. Cisza przed burzą rozumiem hehe
  4. 1. bober102 ja zacznę żeby nie było że nie ma chętnych 2.rafalo517 + Alicja
  5. Pany montował w końcu ktoś ten short shifter? bo jestem ciekaw czy rzeczywiście daje to tyle co pisze producent
  6. Nie do końca, kumpel w 1.8T jeden zalal milersa z nanoczasteczkami tego i spalanie mu zmniejszyło się. Ja leje 0w40 szybciej nagrzewa sie przez co szybciej chroni silnik. Kumpel ma 5w50 Penrite w s3 400km i silnik pali mniej oleju
  7. Witam. Pisałeś, że tarł Ci wirnik wentylatora o obudowę . Ja mam to samo - na zakretach czasami jest głośniej - ciszej. Po wyczyszczeniu wszystko przeszło?

    1. rafalo517

      rafalo517

      Na jakiś czas tak, teraz czeka mnie wymiana niestety 

  8. Tak ale drogi biznes nastawnik sprawny za 50zl kupisz (mam). A wyprogramowanie nie wiem ile? Ale na pewno kilka stówek. Najlepiej przy usuwaniu egr, dpf i wirusie to zrobić.
  9. Można wyprogramować sterownik klap wirowych ja osobiście nie mam sterownika/nastawnika. Została sama kostka mimo że nastawnik miałem sprawny
  10. Wracając do tematu uszczelniacza wału od strony skrzyni to jeśli zrobimy to tak jak przewidział producent czyli ze zdjęciem miski to nic nie ma prawa ciec. Robiłem to pierwszy raz uszczelniacz corteco i nic nie cieknie silikon tylko na miskę dawałem uszczelniacz został przykręcony tylko
  11. Będę miał dół silnika jak byś chciał robić oddam tanio bo u mnie poszła głowica i zmieniam silnik a dół jest cacy Ale ogólnie w remont nie ma co sie bawić nie opłacalne ja przy pięknietej głowicy wymieniam slupek tylko na taki z pewnego źródła
  12. Nie popękane po napięciu, zgięciu. Ale no zawsze lepiej wymienić wcześniej niż,za późno, ale śmiem twierdzić że spokojnie 100tys oryginał wytrzyma, oczywiście mówimy o aucie na fabrycznym sofcie.
  13. Pasek rozrządu po 70tys. Dodam ze pasek oryginał GM. Spokojnie do 100tys by wytrzymał. Rolki pompa wody zero oznak zużycia jesli chodzi o jakieś luzy albo hałas. A i pasek dla GM robi ta sama firma co dla fiata.
×
×
  • Utwórz nowe...