Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rafalo517

Klubowicz
  • Zawartość

    1 370
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

rafalo517 wygrał w ostatnim dniu 24 Kwiecień 2017

rafalo517 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

57 Excellent

1 obserwujący

O rafalo517

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1116
  • Auto
    Opel Signum Z19DTH
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Kontakt

  • GG
    16019618
  • Skype
    rafalo517

Ostatnio na profilu byli

2 023 wyświetleń profilu
  1. Koło dwumasowe

    jaki masz silnik ilu konny?
  2. Wymiana Koła Dwumasowego

    Wracając do tematu uszczelniacza wału od strony skrzyni to jeśli zrobimy to tak jak przewidział producent czyli ze zdjęciem miski to nic nie ma prawa ciec. Robiłem to pierwszy raz uszczelniacz corteco i nic nie cieknie silikon tylko na miskę dawałem uszczelniacz został przykręcony tylko
  3. 1,9 150km brak kompresji

    Będę miał dół silnika jak byś chciał robić oddam tanio bo u mnie poszła głowica i zmieniam silnik a dół jest cacy Ale ogólnie w remont nie ma co sie bawić nie opłacalne ja przy pięknietej głowicy wymieniam slupek tylko na taki z pewnego źródła
  4. [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    Nie popękane po napięciu, zgięciu. Ale no zawsze lepiej wymienić wcześniej niż,za późno, ale śmiem twierdzić że spokojnie 100tys oryginał wytrzyma, oczywiście mówimy o aucie na fabrycznym sofcie.
  5. [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    Pasek rozrządu po 70tys. Dodam ze pasek oryginał GM. Spokojnie do 100tys by wytrzymał. Rolki pompa wody zero oznak zużycia jesli chodzi o jakieś luzy albo hałas. A i pasek dla GM robi ta sama firma co dla fiata.
  6. [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    Zrobię ale to jeszcze chwila
  7. [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    W aso po VIN na zamówienie na środę-czwartek bede mial (numery) ogolnie bez zniżek jakieś 28zl chyba za dwie. Z rozrządem poradzisz sobie raczej sam nic ciężkiego nie ma w necie sporo porad itp. Polecam ten temat na forum zafiry http://www.klubzafira.pl/forum/showthread.php?tid=2623
  8. [TUT] Wymiana rozrządu 1.9 cdti

    Pasek jest wzmacniany w sensie z teflonem, ja u siebie tak samo będę montował zestaw z fiata(400PLN mnie kosztowało) dodatkowo nowe śruby do rolki napinacza i prowadzącej z ASO opla. Poprzedni rozrząd ma przejechane 80tys, ale silnik dał ciała i do nowego od razu leci zestaw rozrządu, powiem jutro albo zrobię zdjęcia jak wygląda oryginalny pasek po 80tys.
  9. Bo Ty masz właśnie ten inny typ pod wersje bez dolnej rolki prowadzącej napinacz jest inny pasek ten sam bo u mnie też 1413 długość a mam dolna rolkę
  10. Jak wymieniasz sam to tylko to co sie zużyło
  11. FMIC dla VC Z19DTH z allegro

    Ja powoli składam swój układ jest ciasno ale generalnie wszystko już gotowe, jedynie moduł świec żarowych musi być zamontowany niżej niż fabrycznie.
  12. Pompa nie ma znaczenia bo jest sterowana elektronicznie i tak druga sprawa że pompę blokuje się poprzez wkrecenie 2 srub np z obudowy rozrządu w specjalne otwory i zablokowane jest koło
  13. tak jest taka opcja bez rolki prowadzącej tej dolnej ale wtedy jest inny napinacz również.
  14. Nie pamiętam ile jest ale jak bede swoje dokrecal sprawdzę na kompie w autodacie
×