Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

laciek69

Forumowicz
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About laciek69

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/22/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SBL

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Astra G '02 / Vectra B FL '00

Kontakt

  • GG
    8965755

Recent Profile Visitors

197 profile views
  1. Co do ręcznego prawda jest taka, że używam go "od święta", głownie na krótkim postoju. Hamulce jednak strzelają bez względu na to czy z ręcznego korzystam, czy nie. Brzmi to jakby zacisk był zablokowany i pod wpływem siły ruszył z trzaskiem, jednak wg mechanika po wyczyszczeniu chodzi luźno i nic mu nie ma... Tył faktycznie piszczy, ale myślę, że to bardziej kwestia jakości klocków.
  2. Ze sprężynkami powinno być wszystko ok, bo na początku jeszcze te klocki na nierównościach dzwoniły, bo albo tych sprężynek nie było, albo były uszkodzone. Co może się dziać z ręcznym, podczas normalnego hamowania na tarczy?
  3. Witam, Jakieś 2 lata temu miałem robione progi u "fachowca", bo mnie rdza jadła i ten oto "fachowiec" w gratisie pomalował mi zaciski... Od tamtego momentu, nieregularnie podczas hamowania słyszę głośny i wyraźny stuk z okolic tylnych kół (raczej lewego). 2 mechanicy, którzy zajmują się moim autem, nie są w stanie zlokalizować problemu. Sam już nie wiem, czy to od hamulców, czy od zawieszenia... Miał ktoś do czynienia z podobnym problemem?
  4. A możesz napisać jakie masz świece? Mój mechanik powiedział, że u mnie to nie przejdzie, bo mam 2elektrodowe... Zakładałem je na jesieni. Do 2 tyg po wymianie auto czasami mi śmigało na 3 cylindry, potem zastąpiło to wahanie obrotów i wibracje.
  5. Mam dokładnie taki sam problem jak kolega, z tym, że silnik x18xe1. Gaz wyregulowany, świece i cewka wymienione, rozrząd zrobiony, filtry i oleje oczywiście również. Błędów zero... Dodatkowo czasami lekko faluje na jałowym, czuć wtedy wibracje we wnętrzu i sporadycznie zdarzy się, że odpali na ok 400 obrotów przez ok 3 sekundy się rozkręca.
  6. Zacznę od wymiany świec i przewodów, bo sam nie wiem w jakim są stanie. Przy okazji mu powiem, żeby zerknął na tego egr'a, krokowca i wyczyścił przepustnicę... Zastanawiałem się, czy gaz można jakoś podregulować, ale z drugiej strony ten luz i opóźnienie pojawia się chyba tylko podczas zmiany i jazdy na biegu.
  7. Witam. Od jakiegos czasu borykam się z pewnym problemem... Auto specyficznie reaguje na operowanie gazem, w sensie że przy calkowitym odpuszczeniu nastepuje szarpniecie. To samo dzieje się przy dodawaniu gazu. Z tego względu praktycznie nie ma mowy o płynnej zmianie biegów. Zawsze następuje lekkie szarpnięcie i odczucie łapania gazu z lekkim opóźnieniem, zwłaszcza przy 2/3/4 biegu. Ostatnio mialem styczność z rozlatującym się Golfem 3 od kumpla i aż mu zazdroszcze jego płynnej jazdy... Poza tym mam wrażenie, jakby czasami samochód był zamulony, jakby chciał jechać, a nie mógł... Kilkakrotnie zdarzyło się też, że dojeżdżając do skrzyżowania obroty spadając stanęły w okolicach 1100-1500, raz nawet 1700. I ostatnia już kwestia, którą kiedyś poruszałem, ale nie rozwiązałem. Vectra często wstaje jakby na ssaniu, zazwyczaj gdy temp otoczenia wynosi 14 stopni i więcej. Zmieniłem oba czujniki temp póki co, jednak bez efektów. Nie wymienialem świec, przewodow, ani nic w tym stylu. Czekam na wasze koncepcje, bo w przyszłym tygodniu odstawiam auto do mechanika i chciałbym wiedzieć na co zwrócić mu uwagę.
  8. laciek69

    Virtual Tuning

    Ja bym zostawił srebrne, ewentualnie poszedł w jakiś grafit. Proszę. Lepiej nie będzie.
  9. laciek69

    Virtual Tuning

    Teraz widzę, że zapomniałem o zderzaku. W razie czego, jeszcze wieczorem będę.
  10. laciek69

    Virtual Tuning

    Da rade podesłać zdjęcia w większej rozdzielczości? Zdecydowanie lepiej się pracuje. Mogę Ci pokazać jak to wyjdzie, aczkolwiek w lusterka bym się nie pakował. Maluj plastiki, wstaw fajne koło, słupki obowiązkowo na czarno i czarny dach przy srebrnym wygląda na prawdę dobrze. Ciemne szybki do tego i malina.
  11. laciek69

    Virtual Tuning

    Jakoś dziwnie plastikowa wyszła
  12. laciek69

    Virtual Tuning

    Dach i koła w czarny połysk. Od siebie dodałem jeszcze słupki Na pozostałe niestety brakło czasu. Może ktoś inny się podejmie
  13. Zdecydowałem się na zmianę tego czujnika i wreszcie jest w miarę ok. W miarę, bo nie do końca wiem, czy tak jak być powinno, czy po prostu jestem przewrażliwiony. Po odpaleniu obroty wskakują dalej na 1500, ale za to już natychmiastowo spadają na ok 900. Wreszcie koniec hałasu po odpaleniu Przy okazji gdybyście rzucili okiem na mój kolejny temat, bo coś brakuje odzewu, to będę wdzięczny http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/177446-x18xe1-metaliczne-cykanie-z-wydechu/
  14. Rozumiem, że rozwiązaniem będzie wywalenie katalizatora? A co w zamian, rurę wspawać? Zależy mi na normalnym dźwięku. Nie musi być wcale cicho, bo i tak mam końcówkę ATU i fajnie basowo mruczy. Chodzi mi tylko i wyłącznie o to, aby nie było tego metalicznego pyrkania, rezonansu. Zauważyłem też, że spod samochodu czuć czasem spalinami, zwłaszcza po przegazowaniu, poza tym w trakcie przyspieszania od ok 2000 obrotów można usłyszeć wyraźny świst wydobywający się również spod samochodu, mniej więcej na wysokości przednich miejsc. To również wiąże się z katalizatorem?
×
×
  • Create New...