Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Miszczu

Forumowicz
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Miszczu

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Katowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Signum 2,0t

Recent Profile Visitors

165 profile views
  1. Cześć. Kupić możesz jedynie używkę popytaj na bazarku. Wymiana dosyć prosta chociaż samemu trochę niewygodna z racji ze ktoś musi ci pomagać go wpychać z góry a ty musisz go jakoś odebrać z dołu. Ale jest do zrobienia samemu, mi się udało
  2. Witam, potrzebuje porady pękł mi wężyk. Czy jest ktoś w stanie podać mi jakiś numer katalogowy do niego bo szukałem na necie i nic nie mogę znaleźć. Oczywiście pękł na tym elastycznym łączeniu a nie wiem czy to się wymienia w całości czy się jakoś zakuwa. Pozdrawiam Opel signum 2,0t 2003r Chodzi mi dokladnie o ten zaznaczony na żółto
  3. Witam, żeby nie zakładać nowego tematu napisze tutaj. Mam problem z wyborem tłumika do signum 2,0t. Zależy mi na oryginalnymi końcówkami tymi stożkowymi ale szukając na alle dostałem szoku w postaci 860 zł za takowy. Moje pytanie czy warto wykładać te 860zł czy kupić tańszy i przespawać końcówki ze starego ? I jak z żywotnością tych tańszych tłumików bo jeśli za rok bedę musiał powtórzyć zabieg to się nie opłaca. Może ktoś z Was kupił ten tłumik za 860 i ma jakieś doświadczenia z nim związane ? Podaję link do tłumika : http://allegro.pl/tlumik-koncowy-opel-signum-2-0-li-turbo-i6899083401.html Pozdrawiam Sławek
  4. Witam i jak tłumik wymieniałeś ? Jakieś opinie przy monterzu ? Tez czeka mnie wymiana końcowego i aktualnie szukam najlepszej opcji. Czy zostawiasz końcówki okrągłe czy będziesz wymienial na stare ? Pozdrawiam
  5. Witam dzisiaj dostałem wakoumetr i sprawdziłem serwo jak tam wygląda i dostałem taki oto wynik. Skoki są po naciśnięciu hamulca. Pewnie vacu do wymiany ? https://youtu.be/qevudutnmEM
  6. Tak jest ona po stronie pasażera. Widać ją od razu po otwarciu maski
  7. miałem tak samo. Zostawiłem i jakoś samo się zrobiło Fakt że do tylu muszę porządnie pociągnąć ale trzyma
  8. Witam o błędzie p0400 jest pełno materiałów na forum bo to jest bardzo rozległy temat. Zaworek egr możesz spokojnie sam sprawdzić więc zostaję Ci dużo do poczytania Tu masz coś o błędzie p1635 http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/161364-blad-p1635/ tu i p0195 http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/135360-dwa-bledy-p0195-i-p0400-od-czego-zaczac/
  9. Byłem sprawdziłem i już wiem że serwo jest pęknięte koło pompki i słychać jak powietrze huczy aż miło. Także mam nadzieję że to jest głównym powodem. Dzięki za porady. To zostaje kolejna wymiana serwa.. A dostęp taki slaby do tych śrub
  10. hmm polączenie serwa z pompą raczej szczelne, ale dla pewności sprawdzę. Musze sprawdzić te połączenie vac z serwem. To jest ten wężyk gdzie jest zamontowany zaworek zwrotny ? A czy nie ma wpływu na to to ze ta pompka jest większa ?
  11. Sprawa wygląda nastepująco zamówiłem używkę serwo wraz z pompa. Wszystko pięknie ładnie. Wykręciłem pompę ale okazało się że ma większą tą tuleje co wchodzi do serwa niż ta moja stara, ale postanowiłem zamontować i zaczęly się problemy po jakiś 15 min pojawił się błąd p0400 oczywiście auto zamuliło turbina wyłączyła się automatycznie. Hamulec od początku twardy. Czy jest możliwe że te serwo z ta "nową" pompą robi takie cyrki ? Nigdzie nie umiałem znaleźć jaka ma być ta pompka czy ma mieć 22,2 czy 25.. Ale wychodzi na to że ma być 22,2..
  12. http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/158921-wymiana-tylnych-amortyzatorow-vectra-b-caravan/
  13. A sprawdź czy masz śruby podokręcane może tam leży problem
  14. Ostatecznie auto trafiło do mechanika, stwierdzenie że pompa hamulcowa przepuszczała i płyn dostawał się do serwa i tam się zbierał. Wie ktoś może jaką pompę kupić do vectry ? Chodzi mi o nową.
  15. To chociaż tutaj mnie kolega pocieszył. Macie jakieś pomysły gdzie szukać wycieku ? Czy kupić z 2l płynu i lać aż się coś pojawi ?
×
×
  • Create New...