Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Labobas

Forumowicz
  • Zawartość

    970
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O Labobas

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Opel Vectra C Kombi 150 koników

Ostatnio na profilu byli

479 wyświetleń profilu
  1. Nie mam klap I nie dymi I płynnie przyspiesza. Powodzenia, ale one puszczają po 20-40tys. jak już. Każda ma swoją drogę do socjalizmu względem klapek, ale zauważ, że nie tylko w oplach są i nie tylko w Oplu je wywalają. W beemkach na starcie są wywalane i zaslepiane. Ale może Tobie się uda.
  2. Ogólnie ostatnio sporo było narzekań na luka i sachs. Parę tysięcy i klekot. Duża szansa jest na to, że dwumas od ttid dłużej wytrzyma.
  3. Ja Ci nie pomogę, niestety. Wydaje mi się, że podejdzie, ale trzeba będzie zmienić rozrusznik. Jak masz fejspalm to poszukaj chłopaka Daniel Rzanieckiego Best Oil z Pruszcza Gdańskiego. Powinien mieć wiedzą w tym temacie.
  4. Jeżeli podejdzie od Saaba ttid dwumas, a nawet musiałbyś kupić rozrusznik, które widziałem za 100-150zl. to wolałbym od saaba i zmienić rozrusznik.
  5. A do 120 dt nie podejdzie sachs.? Nie wiem czy już mi się coś nie pomyliło, ale coś mi się utrwalilo w glowie, że do dt sachs albo luk, ale do dth tylko sachs (mam na myśli zestawy dedykowane do Vectr)
  6. Żadnych strat nie zauważyłem, jeździ jak wcześniej. Zaślep sobie egr blaszka z dziurkami przy okazji. I już mam spokój z klapka I od ponad roku, zaślepiony i amen.
  7. Radzę odpuść sobie, u mnie 40 tys I do kosza, nawet się do zaslepienia już nie nadaje.
  8. Ja kupiłem drugi kolektor za 100zl,wywalilem klapy, wyczyscilem, nagwintowalem, zakręcie na klej i uszczelnienie śrubami spustu oleju id mędrca, pasują idealnie. Potem tylko rozebranie, założenie i śmiga ponad rok.
  9. Nie zauważyłem jaki masz silnik, ale jak skrzynia f40 I dth to zakladaj to co ostatnio wszyscy czyli dm od Saaba ttid 180 konne go.
  10. Jak zapewnia i bierze odpowiedzialność za to to rób. W razie czego na swój koszt zrzuci skrzynie i kupi ci dwumas. Napisz jakie wrażenia po tym zabiegu. Jestem bardzo ciekawy.
  11. Myślę, że kolegom chodzi o sztywne koło.
  12. Chce polu owa pompę hamulcowa od serwo na aucie. Klucz 22 już wiem. Śruba od strony filtra paliwa spoko, ależ ta od modułu abs ciężkie podejście. Wyjąłem złącze z pompy abs, ale nadal mało miejsca. Odkrecal ktoś z Was pompę od tej strony jakimiś sposobami czy płaskim kluczem dobrze szło? Narazie deszcz i zimno i na szybko zrobiłem podejście... Może macie jakieś swoje sposoby.
  13. U mnie podobnie. Do zera i mały minus ok. Ale przy większych, mimo, że pali od strzała to nierówno chodzi, dodam gazu i już po paru sekundach rowniutko.
  14. Masz silnik DT czy dth? Skrzynia f40 czy f32?
  15. VC nie działa ogrzewanie lewego lusterka

    Podłącze sie pod temat...U mnie prawy wklad dobry.Od kierowcy do kosza,jednak brak napiecia na obu.Miernikiem wyszlo znikome 0,3V.Tylnia szyba grzeje prawdopodobnie.Wklad zamawiam dzisiaj.Myslicie,ze po wymianie zadziala tak jak w przypadku z linka?
×