Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Labobas

Forumowicz
  • Content Count

    1025
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Labobas last won the day on October 19 2018

Labobas had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutral

About Labobas

  • Rank
    Specjalista początkujacy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Opel Vectra C Kombi 150 koników

Recent Profile Visitors

620 profile views
  1. Czy jeżeli wyssam płyn że zbirniczka wyrównawczego to dużo wyleci płynu z głowicy. Nie wiem czy bez kanału uda mi się apuscic płyn z chłodnicy. Czy kranik pod chłodnica łatwo odjreca się?
  2. Właśnie dzisiaj wymienialem olej i śruba nie chciała się wykręcić. Łeb zjechał się, przecinak wchodźil w kołnierz, a śruba ani drgnie. Chyba czeka mnie naspawanie nakrętki. Powiedzcie mi czy komuś zdarzyło się, że łeb urwał się i trzeba było rozwiercac?
  3. Sprawdź jak klapy chodzą. Listwa na miejscu? Może coś blokuje np. listwa i silniczek nie ma siły ruszac klapami. Trzeba było zdjąć listę, klapy zostawić w pozycji otwartej i pojeździć. Zobaczył byś czy błąd znowu wyskoczy.
  4. Jesteś pewny, że ten cHinczyk będzie prawidłowo działał?
  5. Dopytam, u mnie najszybszy bieg chodzi ok, szybki bieg ok, czasowa działa ok, spryski ok. Jedyny problem to taki, że wycieraczki po wyłączeniu manetka, czy wyłączeniu zapłonu nie zostają na dole na podszybiu tylko (aktualnie) w pionie. Dwa dni temu zaczęło się, zostawaly jak im się chciało. Wczoraj działały ok, dzisiaj rano też, ale po30 min jazdy znowu zaczęły zostawać w 1/3 pozycji, potem w 1/2 szyby, a potem w pionie. Tak czy owak jutro wyciągam opornik, ale czy to może być jego wina. Miał tak ktoś?
  6. Czy podane parametry przez kmieciu2003 są prawidłowe? Jak dobrac ten opornik?
  7. Poczytaj ostatnie 20 stron tego wątku. Jak chcesz luka zakładać to od razu szykuj kasę na drugi zestaw Saaba. Nie zdziw się jak za 20tys lub ciut więcej od nowa będzie stukać... albo szybciej. Wielu chciało przy oszczędzić... Jak chcesz jeszcze taniej wkłada jednomasy, ale jka buda trochę zatrzesie albo skrzynia padnie to... Choć są jednomasowcy bardzo zadowoleni.... zaklonajacy się, że wszystko chodzi jak fabryka wwybór należy do Ciebie
  8. Jeżeli masz dth to szkoda Twoich pieniędzy...
  9. ..... tak zapyyam. a wtyczki od wtryskow są Oki?
  10. Mnie tylko ciekawi czy oryginał teraz będzie tak samo wytrzymały jak oryginał 10 lat temu......
  11. Nie namawiam, tylko w tym wątku wszystko już w zasadzie zostało napisane. To było do przewidzenia, że podskoczy. Tylko trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, czy brać pewniejszego o parę stów więcej czy ryzykować cis tańszego na co już nie jeden narzekał i reklamowal...
  12. Masz wszystko podane jak na tacy. Ja jak myślałem o zestawie Saaba to mało co było napisane i mało kto założył. Musiałem szukac po innych forach. Dopytywac. A w tym wątku masz wszystko. Przeczytaj z 40 stron wcześniej i wszystko będziesz wiedział.
  13. Wielu założyli I działa, Ty Ch esz pod górę. Więc zakladaj luka jaki est dedykowany.
×
×
  • Create New...