Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rafallx

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About rafallx

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    vectra c 1.9 ctdi 150 2006

Recent Profile Visitors

108 profile views
  1. altek ładuje 14.3 bład czujnika temperatury dał sie wykasować po naprawie alternatora auto zbiera sie lepiej jak wczesniej nie rozumiem zależności jestem szczęśliwy Dzieki za podpowiedzi
  2. jak podłacze pod kompa ( mam OPCOM ) to na jakie parametry zwracać uwagę ? no i dlaczego po chwili wszystko wraca do normy? tzn po wkręceniu silnika na duże obroty no to tak : - przepustnica wyczyszczona - egr wyczyszczony - boost sensor (był extremalnie brudny) wyczyszczony - węzyki sprawdzone ( po wcisnięciu pedału gazu wąż od interkulera do przepustnicy robi sie twardy ) błędy silnika : P0070-71 usterka czujnika temperatury otoczenia (tylko jeden błąd) wartości z diagnostyki : obliczany przepływ powietrza przy 2 tys obrotów = 76 kg/h przepływomierz powietrza = 76 kg/h temperatura powietrza zasilanego 50 stopni Celcjusza ( na dworze -1) cisnienie atmosferyczne 98 kpa żądane cisnienie ładowania =112 kpa cisnienie ładowania = 110kpa wszystko przy 2 tys obrotów czy to może być przez ten czujnik temperatury otoczenia ? dzięks za wszelkie info no i jeszcze dodam ze alternator mi pada ładuje na wolnych jakoś 12.5 jutro pojade na warsztat zeby mi go zrobili
  3. Silnik faktycznie kopci ale kopcil od zawsze jak deptałem na pedał gazu, zastanawiające jest to,, że problem znika jak wrzucę na luz i depne do powiedzmy 4 tyś obrotów, później wrzucam powiedzmy 3 bieg i jade jak zawsze co do dpf to jakby sie chciał wypalac to chyba kontrolka świec powinna migać dzieki za odp
  4. Witam ponownie Niedawno zdecydowaęłm sie na wymianę termostatu. Wymiana poszła sprawnie zdemontowałem wąż od przpustnicy żeby uzyskać troszkę więcej miejsca, Założyłem go tak jak był poprzednio na nowe opaski zaciskowe, włączyłem silnik, poczekałem aż się zagrzeje i po chwili wskazówka staneła na około 85 stopni. Wsiadłem do samochodu i postanowiłem zrobić kilka kilosów no i tu zaczyna sie problem. Na 1 i 2 biegu bez zmian wchodzi na obroty, jest zrywny tak jak poprzednio dopiero gdy wrzucam 3 lub 4 bieg auto przestaje przyśpieszać, jest zamulone i słabnie. Jak wrzucę na "luz" i przycisne tak do około 4 tyś obrotów auto wraca do normy i jest petarda. Dodam jeszcze ze auto nie wywala trybu awaryjnego , sprawdzałęm opcomem żadnych błedów, no i przepływomierz wskazuje pożądaną wartość powietrza . Poszperałem na forum i znalazłem podobne problemy, któych powodem były : przepustnica, egr, jakiś czujnik boost, no i nieszczelne wężyki. Przepustnicę wyczyściłem i nic nie pomogło ( ale jest czysta więc praca nie poszła na marne ) Jutro pewnie znajdę troszkę czasu żeby przeczyśćić egr Pytanie do Was: Czy termostat może mieć jakiś związek z moim problemem i od czego najlepiej zacząć? No i dalczego nie wywala mi błędu na tablicy skoro ewidentnie coś jest nie tak Dzieki !
  5. no więc problem z radiem rozwiązany bezpiecznik 15 we wtyczce w radiu spalony, wymieniony i jest elegancko co do samego radia jak by ktoś chcial wyciągac w przyszlośći to nie ma problemu ja użyłem czterech imbusów rozmiar 3 albo 4 nie pamietam, wepchnąłem je na około 3 cm do środka i wypchnąłem radio "od tyłu" po wcześniejszym wymontowaniu schowka. Radio wyskoczyło bez problemowo Dzięki za sugestie Co do pierwszych trzech biegów dmuchawy to niebieski przekaźnik nie pomógł, więc pozostaje rezystor którym zajmę sie jak będę miał troszkę czasu. Dzięki za pomoc
  6. bezpieczniki sprawdzilem przynajmniej te o których wiem czyli przy aku, w bagażniku no i bezpieczniki przy drzwiach ( ze schematu wynika ze za radio odpowiada bezpiecznik f1 20 tka właśnie przy drzwiach) podobno jakieś przekaźniki za schowkiem lubią sie posypać , znajomy mial podobny problem z dmuchawą i wymienial jakiś niebieski przekaźik umiejscowiony za schowkiem. Czy jest możliwe że ten sam przekaźnik odpowiada za radio? czy jakiś inny? No i dzieks za podpowiedzi
  7. Witam po wymianie akumulatora na nieco wiekszy z 70 ah na 74 wyskakuje mi błąd: U2201-00 Brak komunikacji magistrali CAN z EHU (Moduł multimedialny) Radio cd70 navi. Ekran komputera pokazuje tylko okno od BC, pozostałe dwie zakładki (cd i navi ) nieaktywne , brak podswietlenia przycisków, brak reakcji na przycisk właczenia, no i nie wiem czy to ma jakis związek z radiem dmuchawa dziala tylko na 4 biegu Czy ktoś ma pojęcie od czego zacząć naprawę ? albo po prostu jak to naprawić ? Bedę wdzięczny za wszelkie w miarę racjonalne sugestie Dziękuje
  8. alternator naprawiony , a co do wspomagania to poszedł bezpiecznik na kablu plusowym przykrecany na dwie 10 tki wymienione dziala bledy pokasowane nic wiecej sie nie spaliło
  9. Witam wszystkich dzis wieczorem na szybkości podłączałem nowy akumulator , na pamieć tak jak był stary zamontowałem przyłożyłem klemy i zrobilem zwarcie!!! oczywiście alternator szlak trafił . Problem polega na tym że nie mam wspomagania , op com pokzauje błąd u2111-00 brak komunikacji z wspomaganiem Pytanie do Was: Od czego zacząć? bezpiecznik 7.5 cały czy możliwe że poszedł jakiś przekaźnik albo bezpiecznik o którym nie wiem ? Czy raczej moduł sterujący. Proszę o pomoc był tez błąd zwarcie przepustnicy
×
×
  • Create New...