Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

niko2123

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About niko2123

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Opel Vectra c 2005 rok 1,9 150 KM

Recent Profile Visitors

125 profile views
  1. Witam wszystkich. Mam problem i nie moge sobie z nim poradzić. Odblokowałem BC w vici i na pozór wszystko gra. Ale na pozór. Chodzi o to ,że zasięg nie pokazuje jak powinien. Chodzi o to ,że po do tankowaniu komputer nie przelicz na nowo zasięgu i pozostaje ten zam jak przed tankowaniem,Natomiast jak się wyzeruje i zatankuję w tedy przelicza i wlasnie tak nie może być. Wiem ,żę index na pewno jest zły. Mam wyświtlacz GID indentyfikator to 0x1201.Rafał_79 napisal żę op-com nie ma index-u 701 i należy go zainstalować. Jenak nie wiem jak i gdzie. Może ktoś krok po kroku mi to wyjaśni.
  2. Chcę usunąć PDF ale nie wiem jaką firmę wybrać. Te krore znalazlem jak np. ADS czy V-tech twierdzą ,że na rynku sa najlepsze. Jedna twierdzi że najępiej zastąpic wypalanie pdf-u emulatorem, druga zaś wycieciem pdf-u zmianę oprogramowania. Czytając na forum ustalilem że lepsza jest ta druga czyli elektoniczna. Ja jednak chciałbym się dowiedziec od kogoś kto juz wywalil ze samochodu /vectra c/ pdf i jaka poleca firmę.Czy po wyzuceniu pdf auto zachowuje sie jak przed wyzuceniem pdf-u jest tak samo ciche ,czy kopci.
  3. Chcę usunąć PDF ale nie wiem jaką firmę wybrać. Te krore znalazlem jak np. ADS czy V-tech twierdzą ,że na rynku sa najlepsze. Jedna twierdzi że najępiej zastąpic wypalanie pdf-u emulatorem, druga zaś wycieciem pdf-u zmianę oprogramowania. Czytając na forum ustalilem że lepsza jest ta druga czyli elektoniczna. Ja jednak chciałbym się dowiedziec od kogoś kto juz wywalil ze samochodu /vectra c/ pdf i jaka poleca firmę.Czy po wyzuceniu pdf auto zachowuje sie jak przed wyzuceniem pdf-u jest tak samo ciche ,czy kopci.
  4. Zibigos 74 co chciałbyś więcej wiedzieć? A bardziej po polsku musisz sprawdzić czy nie ma przerwy na przewodach od sterownika silnika do modułu sterującego wiatrakami. Moduł znajduje się przy chłodnicy. Podane piny z kostki sterownika silnika to 69, 90 i 94. Je należy sprawdzić gdyż one odpowiadają za połączenie z modułem sterowania wiatrakami.
  5. Dzięki za pomoc. Bede prubowal odblokować BC, w taki sposób jak pisalście,Sorki że odrazu nie odpisałem ale byłem w pracy. Jeszcze raz dziękuję.
  6. Mam wielką prożbę i proszę o pomoc. Kupiłem vici c 2005 r z silnikiem 1,9 i nie zwrócilem uwagi że nie ma w niej BC1 BC2 . Czytałem na forum że można je odblokować, Można również znaleźć opis jak to zrobić ob- comem. Sam opis jest oki. Tylko jedna sprawa mnie nurtuje to index, W tych instrukcjach piszą że nalezy zaznaczy index o jeden wyżej i tu jest problem nie wiem o co tu chodzi. Może ktoś kto to robil wytlumaczylby mi to po chlopsku. Jeszcze jedno posiadam radio CD 50 phone i wyświtlacz GID. Druga spraw jest tak że gdy kupilem VICI to na wyświetlaczu widnialaikona od ikona od radia i telefonu jednak pojechalem do goscia co ma compa i po podlaczeniu go coś namieszał że znikla mi ikona od telefonu a pojawila sie ikonka z samochodem ale bc 1 i bc 2 nie odblokował. Jeszcze jedna sprawa mnie nurtuje to to,żę czlowiek ktory pracował w oplu a teraz ma swój warsztat powiedział ,,,ze nie w każdej Vici można odblokować bc czy jest to prawda. Za pomoc z góry dziękuję.
  7. Mam drugie pytanie . Paliła mi się kontrolka od świec żarowych. Wyczytałem na forum , że prawdopodobnie został przerwany cykl wypalania filtra DPF. Po kilku dniach kontrolka zgasła czy to oznacza, że filtr wypalił się prawidłowo ? Witajcie. Mogę pomóc osobom posiadających opla Vectrę C 1,9 150 KM w sprawie usterki jaka często występuje w układzie chłodzenia tj, usterka drugiego lub trzeciego biegu wentylatorów chłodzenia. Byłem u wielu mechaników, którzy po podłączeniu kompa stwierdzili ten błąd jednak nikt nie chciał podjąć się naprawy aż do czasu około roku temu. Znalazłem jednego elektryka który po zagłębieniu się w temat naprawił usterkę. A więc naprowadzę was jak to usunąć. 1. Wielu z was będzie chciała wymienić moduł sterowania wiatrakami to ja wam mówię dajcie spokój z wymianą, stracicie 450 zł a usterka zostanie. Ja tez wymieniłem i nic to nie dało. 2. Pierwsze co ma zrobić mechanik to rozłączyć kostkę od modułu przy chłodnicy. 3. Następnie odłączyć kostkę od sterownika silnika / znajduje się z prawej strony pod filtrem powietrza/. 4. Kostka przy module silnika powinna mieć 94 piny. 5. Wam potrzebne będzie wejście 69 . 90, 94. 6. Poprzez te przewody op. jak wyżej t. 69,90,94 możecie sprawdzić czy przejście po między wtykiem przy module sterowania wiatrakami o sterownikiem silnika. Ja właśnie tak miałem i się udało. Jeśli wszędzie będzie przejście to wtedy możecie uważać, że jest uszkodzony moduł sterowania wiatrakami albo sterownik silnika. Ale najczęstszą usterką jest przerwany przewód... EDIT by Piotreq. Musiałem poprawić to i owo bo... teraz da się to przeczytać. I jest w tym trochę racji...
  8. Mam pytanko czy niesprawny termostat ma wpływ na wypalanie pdf-u w Vici C 1,9 150 KM. Pojawił się błąd , że kilka krotnie został przerwny proces wypalania PDF-u. Oraz drugi błąd niska temperatura spalin na obu czujnikach. temperatura na silniku nie przekraczał 70 stopni.
  9. Witajcie. Mogę pomuc osobom posiadających opla Vectrę C 1,9 150 KM w sprawie usterki jaka często występuje w ukladzie chodzenia tj, usterka drugiego lub trzeciego biegu wentylatorów chodzenia. Bylem u wielu mechaników którzy po podlączeniu kompa stwierdzili ten bląd jednak nikt nie chciał podjąć się naprawy aż do czasu okolo roku. znalazlem jednego elektryka który po wzaglebieniu się w temat naprawil usterkę. A więc naprowadzę was jak to usunąć. 1 Wielu z was bęzie chciała wymienić moduł sterowania wiatrakami to ja wam mówie dajcie spokoj z wymianą stracicie 450 zł a usterka zostanie. Ja tez wymienilem i nic to nie dało. 2 Pierwsze co ma zrobić mechanik to rozłączyć kostkę od modułu przy chłodnicy. 3 Następnie odłączyć kostkę od sterownika silnika. / znajduje się z prawej strony pod filtrem powietrza./ 4 Kostka przy module silnika powinna mieć 94 piny. 5 Wam potrzenbne będzie wejsie 69 . 90, 94. 6 Poprzez te przewody op. jak wyzej t. 69,90,94 możecie sprawdzić czy jest przejscie po między wtykiem przy module strowania witrakami a strownikiem silnika. Ja wlasnie tak mialem. i sie udało. Jesli wszędzie bedzie przejscie to wtedy możeci uwazać ze jest uszkodzony moduł strowania wiatrakami albi serownik silnika. Ale najczęszcza ustrka jest przereny przewod,
  10. Mam pytanko czy niesprawny termostat ma wpływ na wypalanie pdf-u w Vici C 1,9 150 KM. Pojawił się błąd , że kilka krotnie został przerwny proces wypalania PDF-u. Oraz drugi błąd niska temperatura spalin na obu czujnikach. temperatura na silniku nie przekraczał 70 stopni.
  11. Mam pytanko czy niesprawny termostat ma wpływ na wypalanie pdf-u w Vici C 1,9 150 KM. Pojawił się błąd , że kilka krotnie został przerwny proces wypalania PDF-u. Oraz drugi błąd niska temperatura spalin na obu czujnikach. temperatura na silniku nie przekraczał 70 stopni.
  12. Mam pytanko czy niesprawny termostat ma wpływ na wypalanie pdf-u w Vici C 1,9 150 KM. Pojawił się błąd , że kilka krotnie został przerwny proces wypalania PDF-u. Oraz drugi błąd niska temperatura spalin na obu czujnikach. temperatura na silniku nie przekraczał 70 stopni.
  13. Witajcie. Mogę pomóc osobom posiadających opla Vectrę C 1,9 150 KM w sprawie usterki jaka często występuje w układzie chodzenia tj, usterka drugiego lub trzeciego biegu wentylatorów chłodzenia. Byłem u wielu mechaników, którzy po podłączeniu kompa stwierdzili ten błąd jednak nikt nie chciał podjąć się naprawy aż do czasu, około roku. Znalazłem jednego elektryka, który po zagłębieniu się w temat naprawił usterkę. A więc naprowadzę was jak to usunąć. 1. Wielu z was będzie chciała wymienić moduł sterowania wiatrakami to ja wam mówię, dajcie spokój z wymianą, stracicie 450 zł a usterka zostanie. Ja tez wymieniłem i nic to nie dało. 2. Pierwsze co ma zrobić mechanik to rozłączyć kostkę od modułu przy chłodnicy. 3. Następnie odłączyć kostkę od sterownika silnika ( znajduje się z prawej strony pod filtrem powietrza). 4. Kostka przy module silnika powinna mieć 94 piny. 5. Wam potrzebne będzie wejście 69, 90, 94. 6. Poprzez te przewody opisane jak wyżej czyli 69,90,94 możecie sprawdzić czy jest przejście między wtykiem przy module sterowania wiatrakami, a sterownikiem silnika. Ja właśnie tak miałem i się udało. Jeśli wszędzie będzie przejście to wtedy możecie uważać, że jest uszkodzony moduł sterowania wiatrakami albo sterownik silnika. Ale najczęstszą usterką jest przerwany przewód.
  14. Witajcie. Mogę pomuc osobom posiadających opla Vectrę C 1,9 150 KM w sprawie usterki jaka często występuje w ukladzie chodzenia tj, usterka drugiego lub trzeciego biegu wentylatorów chodzenia. Bylem u wielu mechaników którzy po podlączeniu kompa stwierdzili ten bląd jednak nikt nie chciał podjąć się naprawy aż do czasu okolo roku. znalazlem jednego elektryka który po wzaglebieniu się w temat naprawil usterkę. A więc naprowadzę was jak to usunąć. 1 Wielu z was bęzie chciała wymienić moduł sterowania wiatrakami to ja wam mówie dajcie spokoj z wymianą stracicie 450 zł a usterka zostanie. Ja tez wymienilem i nic to nie dało. 2 Pierwsze co ma zrobić mechanik to rozłączyć kostkę od modułu przy chłodnicy. 3 Następnie odłączyć kostkę od sterownika silnika. / znajduje się z prawej strony pod filtrem powietrza./ 4 Kostka przy module silnika powinna mieć 94 piny. 5 Wam potrzenbne będzie wejsie 69 . 90, 94. 6 Poprzez te przewody op. jak wyzej t. 69,90,94 możecie sprawdzić czy przejscie po między wtykiem przy module strowania witrakami o strownikiem silnika. Ja wlasnie tak mialem. i sie udało. Jesli wszędzie bedzie przejscie to wtedy możeci uwazać ze jest uszkodzony moduł strowania wiatrakami albi serownik silnika. Ale najczęszcza ustrka jest przereny przewod,
  15. Dzięki za schemat. Super. Jeszcze jedno moze w tej jeszcze kwestji mi pomożesz. mam nr kat. tego modułu. jednak wchodzac na na stronę opla GM i wpisując nr katalogowy 6235098 ukazują sie trzy moduły, jednak wsakzany pod nr 2 nie odpowiada temu co mam w samochodzi. Widnieje on tam pod nr 3. Mozesdz sprawdzic to.
×
×
  • Create New...