Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Weni28

Forumowicz
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Weni28

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/27/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ochotnica Dolna Nowy Targ

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    VC 1.9cdti 150km VC GTS 2.0T

Kontakt

  • Telefon
    739611816

Recent Profile Visitors

531 profile views
  1. A i jeszcze jedno wlew do tankowania koło wlewu paliwa, jeźdze tak rok już i wszystko ok
  2. Pierszwa propozycja jest ok tylko reduktor na min 200km bo będzie jeździło to ja mam Stag 4 reduktor Silver 1 210km i jeździ super butla 56l
  3. Właśnie nie robiłem resetu a to coś daje wogole?
  4. Aco ci się dzieje z autem? Zamula przez zaworki czy co
  5. B3601 - Obwód przekaźnika blokowania kluczyka, wadliwe działanie (04) - Obecny wie ktoś jak to ogarnąc? gdzie ten elektromagnes? bo mam straegocima imoze sie cos uda przełozyc
  6. Sprawdź przewody podcisnienia i edgier
  7. Witaj to był olej ,jak viki dostawała po gazie to zbierał sie ten olej w turbinie i w dolocie był też olej i efektem było kopcenie na biało przy rozruchu,,,, a tak wogóle to byl moj pierwszy ropniok i nie wiedziałem ze tzreba turbo wystudzic czyli odczekac minutke czy dluzej na wolnych obrotach aby sobie tam zszedł usterka póżniej sie nie przytrafiła ani mi ani nastepnemu właścicielowi pozdrawiam
  8. Odgrzanie kotleta mam ten sam problem jak wyżej może ktoś coś doradzić co robic z tym?????
  9. a właśnie jakie powinny być właściwe wartości doładowania? tu doczytałem sie ze 165kpa a moja daje w granicach 175
  10. Witam mam problem z z20net a mianowicie cisnienie atmosferyczne pokazuje mi na op-comie 3,500 ,,,,, mialem problem z przeładowaniem turba ,wymianilem zawór od turbo i bocznikowy też przeody podcisnienia też nowe i dalej go dławi i to cisnienie ,,,, walniety czujnik czy jak iczy ma to jakis wpływ na prace silnika?
  11. Zdecydowanie jak kolega cichy117 wyżej pisze, bo w praktyce musisz wszystko spod machy vc włorzyć ,,,,
  12. a niema silnik padaka , na 1tys ponad litr oleju i czekam na przeszczep na 2.0turbo
  13. Witam co jest grane z tymi błędami? Cos z katem jest nie tak? Co robic aby temu zaradzic?
×
×
  • Create New...
UP