Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pachenko

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pachenko

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra 2.0 DTI
  1. no właśnie przy głównej wykęciłem te 3 śruby i chodzi mi o tą co trzyma tuleje
  2. a mam pytanie czy przy tej tulei to odkręca się tylko śruba czy śruba i nakrętka bo mam problem z odkręceniem
  3. Kilka dni temu podczas wymiany tylnego prawego koła miałem problem z jego zdjęciem no i dostało kilka ciosów i w końcu zeszło(przy uderzeniu z lewej str. koła patrząc prostopadle na koło nic nie słychać a gdy uderzałem z prawej str. taki stuk metal-metal) i dzisiaj na trasie ok. 50 km na kiepskiej nawierzchni zauważyłem że na poprzecznej nierówności tył ucieka i na dołkach słychać stuk właśnie z prawej str samochodu . http://www.google.pl...9QEwAQ&dur=1759 wyczuwam luz na tulei przy (6) jak też stuk przy pchnięciu wahacza (5) . jeżeli to jest przyczyna to jak się nazywa ta tuleja ?
  4. wielkie dzięki ale żaden z tematów nie pasuje , z braku bezp. 30A założyłem 25A ale go spaliło więc kupiłem 30A i narazie jest dobrze zobaczymy jutro
  5. Witam jeżeli był już identyczny temat to przepraszam ale ja niestety nie znalazłem .Mianowicie wczoraj przejechałem ok. 100km postawiłem samochód w garażu , wyjeżdżając wieczorem zauważylem że nie działją wszystkie zegary (stoją na 0):prędkościomierz,obrotomierz,olej i temperatura nie działają też kierunkowskazy i światła przeciw mgłowe. Sprawdziłem oczywiście bezpieczniki i w niektórych był biały proszek a ten nr.29 30A miał przytopiony plastik ale nie był spalony,wymieniłem go na nowy wszystko działało ale do czasu kiedy miałem wyjechać znowu wszystko zgasło. Wygląda to troche że jak się zruszy auto to coś nie styka.
  6. samochód po wizycie u mechanika , chyba się samochód przestraszył bo mechanik mówi że nic nie robił a samochód zaczął "normalnie" jeździć
  7. a więc samochód odpalony pochodził ok. 5min na jałowym , odpala bez problemu lecz podczas jazdy testowej zauważyłem dziwne objawy a więc na wyższych biegach tj. 3,4,5 po całkowitym puszczeniu pedału gazu słychać z silnika dziwny dźwięk takie klekotanie tylko że o większej częstotliwości i gdy mam np 2000rpm i wcisne gaz to jest chwila przerwy i po ok 5 sek. zaczyna przyśpieszać
  8. Witam wiem że podobnych tematów było dużo lecz nigdzie nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Mianowicie posiadam silnik 2.0 DI i po wymianie filtra paliwa oraz przewodów przelewowych nie mogę jej za nic zapalić ,wczoraj się silnik odezwał na chwile i zaraz zgasł a dzisiaj kompletnie nic .
×
×
  • Create New...