Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

pachenko

Forumowicz
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O pachenko

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra 2.0 DTI
  1. pachenko

    Pływający tył + stukanie

    no właśnie przy głównej wykęciłem te 3 śruby i chodzi mi o tą co trzyma tuleje
  2. pachenko

    Pływający tył + stukanie

    a mam pytanie czy przy tej tulei to odkręca się tylko śruba czy śruba i nakrętka bo mam problem z odkręceniem
  3. Kilka dni temu podczas wymiany tylnego prawego koła miałem problem z jego zdjęciem no i dostało kilka ciosów i w końcu zeszło(przy uderzeniu z lewej str. koła patrząc prostopadle na koło nic nie słychać a gdy uderzałem z prawej str. taki stuk metal-metal) i dzisiaj na trasie ok. 50 km na kiepskiej nawierzchni zauważyłem że na poprzecznej nierówności tył ucieka i na dołkach słychać stuk właśnie z prawej str samochodu . http://www.google.pl...9QEwAQ&dur=1759 wyczuwam luz na tulei przy (6) jak też stuk przy pchnięciu wahacza (5) . jeżeli to jest przyczyna to jak się nazywa ta tuleja ?
  4. wielkie dzięki ale żaden z tematów nie pasuje , z braku bezp. 30A założyłem 25A ale go spaliło więc kupiłem 30A i narazie jest dobrze zobaczymy jutro
  5. Witam jeżeli był już identyczny temat to przepraszam ale ja niestety nie znalazłem .Mianowicie wczoraj przejechałem ok. 100km postawiłem samochód w garażu , wyjeżdżając wieczorem zauważylem że nie działją wszystkie zegary (stoją na 0):prędkościomierz,obrotomierz,olej i temperatura nie działają też kierunkowskazy i światła przeciw mgłowe. Sprawdziłem oczywiście bezpieczniki i w niektórych był biały proszek a ten nr.29 30A miał przytopiony plastik ale nie był spalony,wymieniłem go na nowy wszystko działało ale do czasu kiedy miałem wyjechać znowu wszystko zgasło. Wygląda to troche że jak się zruszy auto to coś nie styka.
  6. pachenko

    Odpowietrzanie 2.0 DI Pomocy !!!

    samochód po wizycie u mechanika , chyba się samochód przestraszył bo mechanik mówi że nic nie robił a samochód zaczął "normalnie" jeździć
  7. pachenko

    Odpowietrzanie 2.0 DI Pomocy !!!

    a więc samochód odpalony pochodził ok. 5min na jałowym , odpala bez problemu lecz podczas jazdy testowej zauważyłem dziwne objawy a więc na wyższych biegach tj. 3,4,5 po całkowitym puszczeniu pedału gazu słychać z silnika dziwny dźwięk takie klekotanie tylko że o większej częstotliwości i gdy mam np 2000rpm i wcisne gaz to jest chwila przerwy i po ok 5 sek. zaczyna przyśpieszać
  8. Witam wiem że podobnych tematów było dużo lecz nigdzie nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi. Mianowicie posiadam silnik 2.0 DI i po wymianie filtra paliwa oraz przewodów przelewowych nie mogę jej za nic zapalić ,wczoraj się silnik odezwał na chwile i zaraz zgasł a dzisiaj kompletnie nic .
×