Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

andrzejviki

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About andrzejviki

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/02/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa - Ursus

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra A 2.0 8V 90r.

Recent Profile Visitors

223 profile views
  1. hm, a jak sprawdzić czy są szczelne? np. czy gdzieś czuć gaz?
  2. na gazie jakieś 150 tys. jest to druga generacja gazu, tam nie ma wtrysków a pasuje Ci sobota?
  3. cześć mam takie błędy 15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 38 Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji 48 Zbyt niskie napięcie zasilania sonda lambda oraz czujnik cieczy zostały wymienione ale błądy są nadal bardzo różnie odpala z benzyny, czasami za pierwszym obrotem i ładnie pracuje a innym razem od razu gaśnie na gazie ładnie odpala i pracuje jednak po przełączeniu na benzynę pracuje niemożliwie źle, mimo dodawania gazu auto się dusi, czasami załapie i przyspiesza jednak rzadko co może być przyczyną?
  4. zmieniłem przepływomierz i wszystko wróciło do normy dzięki wszystkim za pomoc i cierpliwość mam jeszcze pytanko, bo nie znalazłem gdzie indziej odpowiedzi, po zmianie czujnika temp. wody teraz wskazówka jest albo na maxa albo przy minimum, nowy i stary pokazują tak samo, właściwie już po włączeniu zapłonu przy zimnym silniku wskazówka wędruje na czerwone pole, coś jeszcze powinienem zrobić? silnik pracuje normalnie, spalanie w normie. Właśnie wróciłem z dłuższej trasy i prawie cały czas miałem wskazówkę temp. na maximum, czasem spadała do minimum.
  5. w oczekiwaniu na części i z racji tego, że dziś było poniżej zera spróbowałem odpalić silnik i a jakże viki odpaliła, przez około minutę silnik chodził równo, ładnie reagował na gaz ale po chwili zadusił się, nic nie robił sobie z dodawania gazu i zgasł
  6. cholera, nie widzę tego czujnika u siebie Zdjęcia
  7. przepływomierz i cewka zamówiona, jakieś wskazówki co do wymiany? po niedzieli polatam za czujnikiem przy okazji wymieniłbym kable wn bo nie mam do nich przekonania, jakie polecacie?
  8. nie, nie wiem też za bardzo o co chodzi, tzn. gdzie on się znajduje? może wiecie gdzie znajdę te części do vectry w Warszawie?
  9. błędy są na pierwszej stronie
  10. ten drugi sobie leci tam w dół pod silnik i jest mocno wpięty
  11. no i cóż, ociepliło się i viki przestała palić na dobre, dopóki temperatura utrzymywała się na minusie, z oporem, ale odpalała przyjrzałem się swojemu przepływomierzowi, wiązka, która od niego odchodzi dzieli się na dwie części, jeden kabel jest poprowadzony w dół (nie mogę dostrzec dokąd, jest już ciemno) a drugi kończy się nasówką i lata luzem, nie wiem jak było do tej pory ale to nieco dziwne Zdjęcia
  12. jak mam to zrobić a gdzie dokładnie jest przepływomierz, dam radę go samemu wymienić?
  13. nie mam od kogo pożyczyć cewki ale może gdzieś uda mi się kupić, to nie jest drogie tak czy inaczej silnik chodzi nie równo więc podejżewam, że to rozrząd a tego sam nie zrobię
  14. dodam, że ostatnio coraz ciężej odpala, często gaśnie i z trudem odpala, muszę ją przytrzymywać na wyskich obrotach, silnik się dusi, jakby nie dostawał paliwa, poniżej 3 tys. w ogóle nie przyspiesza może przestawił się też rozrząd? usłyszałem też, przypadkiem gdy zmieniałem żarówki z tyłu, syczenie jakby uciekające pod ciśnienim powietrze, z okolic pompy paliwa przy włączonym silniku
×
×
  • Create New...