Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

damik944

Forumowicz
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O damik944

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1994.11.08

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łuków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.7TD isuzu

Kontakt

  • Skype
    themrdamik
  1. Witam. Mam pewien problem z moja viki, a mianowicie dziś podczas odpalania samochodu po tankowaniu na stacji zapaliła się kontrolka ładowania i nie było wskazań obrotów (wskazówka leżała). Ile strachu się najadłem gdy dojeżdżając do skrzyżowania zauważyłem, że hamulce są twarde i ledwo co hamuję, dopiero przy użyciu znacznej siły samochód zaczął zwalniać. Co mogło się stać ? Kontrolka ładowania sugeruje coś z alternatorem, ale hamulce ? Nie możliwe żeby serwo też padło jednocześnie, choć mogę się mylić. Proszę o rady, z góry dzięki.
  2. Kupiłem własnie taki czujnik jaki jest na aukcji, ale mechanik mi mówił ze ten czujnik jest na termostacie, juz sam nie wiem..
  3. Przekaźniki sprawne, zamówiłem termometr, jak przyjdzie sprawdzę rzeczywistą temperaturę może to ten czujnik. #edit Zmierzyłem temperaturę gdy na zegarach było 100 stopni, wynosiła ona 86 stopni wiec to chyba czujnik. Czy ten czujnik można dokupić osobno czy muszę zmieniać cały termostat ?
  4. Perel pompa wody jest napedzana tym paskiem co alternator i klimatyzacja znajduje sie on przed rozrzadem
  5. Tylko, ze moja VB nie ma możliwości podłaczenia do kompa, jedyna elektronika jaka jest w tym silniku to sterownik świec żarowych i podgrzewany filtr paliwa Też właśnie myślałem, że to pompa wodt tylko czy jest jakiś sposób żeby ja sprawdzić? I jeszcze może troche dziwne pytanie czy da się sprawdzić jakoś działanie termostatu nie wyjmując go?
  6. No i myślałem, że już wszystko jest ok jednak po kilku dniach problem powrócił . Zrobiłem test czujnika wentylatory się nie załączyły, podłączyłem je na krótko działają na wszystkich biegach Zamówiłem więc nowy czujnik (kosztował aż 120zł!!!) zamontowałem go i pojechałem na jazdę próbną jednak nic to nie dało i wentylatory nadal nie załączyły się nawet przy temperaturze powyżej 100 stopni... Poczekałem, aż silnik się ochłodzi i włączyłem go na biegu jałowym z włączonym wentylatorem na 3 biegu jednak nic to nie dało i temperatura rosła. Zauważyłem też, że chłodnica jest zimna jak silnik pracuje (co wcześniej nie miało miejsca) a po wyłączeniu robi się bardzo powoli ciepła. Dodam, że węże wychodzące z termostatu są ciepłe, wiec to chyba odpada. Nie wiem co jest a nie chce jeździć z tak wysoka temperatura żeby nie załatwić uszczelki..
  7. Zajrzałem wczoraj do czujnika i okazało się ze wszystkie styki były zaśniedziałe i to bardzo. Oczyściłem je i popsikałem preparatem do konserwacji przewodów elektrycznych i teraz pozostaje czekać na upały i zobaczyć czy pomogło . Miałem dziś trasę ok 140 km i temperatura nie przekroczyła, a nawet nie doszła do 90 stopni tylko oscylowała miedzy 86-89.
  8. Jak juz osiagnie ta temp to ja utrzymuje, wahania sa na pozomie najwyzej 3 stopni .
  9. Witam. Mam możliwość kupienia felg Twin Spoke 4x100x56,5 16-7J-ET45 z oponami o rozmiarze 205/55/16, stąd mije pytanie czy te felgi nie będą za duże do mojej vectry (silnik 1.7TD isuzu) tzn. nie wpłyną zbytnio na osiągi, spalanie i czy przekłamania licznika nie będą zbyt duże ? Obecnie mam zamontowane opony 175/70/14 na stalówkach . Z góry dzieki za odpowiedzi.
  10. Temperatura dochodzi do 99-100 stopni i nigdy nawet przy najwiekszych upalach nie przekracza tych wartosci. Nie zauwazylem tez zadnego spadku mocy ani zadnych innych niepokojajacych obiawow. Moze ten typ tak ma?
  11. U mnie czujnik jest 4 pinowy. Mam jeszcze dwa pytania zwiazane z termostatem: Gdzie on sie znajduje? I jak sprawdzic czy dziala? Zauwazylem tez wracajac z pracy jedna rzecz, gdy temperatura powietrza na zewnatrz nie przekracza 20 stopni,to samochod bez problemu utrzymuje temperature w granicach 89-91 stopni problem zaczyna sie gdy na dworze jest powyrzej 20 stopni. Moze to termostat nie puszcza duzego obiegu?
  12. Klimatyzacje mam sprawna więc ten sposób odpada. Własnie z powodu ceny tych czujników chcę zrobić manualny włącznik.
  13. Z tym wentylatorem mam taki problem, że czasem on się włączy a czasem nie i wtedy temp. dochodzi do 100 stopni.. Tak mi się wydaje, że jakby przyczyna był czujnik to wentylator wcale by się nie włączał, ale sprawdzę te czujniki .
×