Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

nelson

Forumowicz
  • Zawartość

    250
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

nelson wygrał w ostatnim dniu 28 Wrzesień

nelson ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

8 Neutral

O nelson

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chrzanów
  • Zainteresowania
    www.fotomedela.pl

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    VB X16XEL LPG, VC Z18XER, AH GTC Z18XER LPG

Ostatnio na profilu byli

763 wyświetleń profilu
  1. U mnie po płukance poleciały uszczelnienia chłodniczki oleju w Z18XER. Koszt wymiany 600zł.
  2. Witam Założyłem nową pompę płynu chłodzącego Dolz i dziwna sprawa, bo po rozgrzaniu pompa dostaje chybotliwego luzu na osi/łożysku, można poruszać kołem pasowym. Koło nie bije w czasie pracy, ale luz jest wyczuwalny, jak ostygnie to jest ok. Czy jest sens reklamować pompę, czy mnie wyśmieją, bo będzie przy ladzie ok ?
  3. U mnie przedni łącznik stabilizatora Sidem w AH wytrzymał ledwo 20kkm spokojnej, dziadkowej jazdy, nie polecam...
  4. Dokładnie tak było u mnie i poleciał przegub zewnętrzny. Sprawdź to najpierw.
  5. U mnie sprzęgło pracuje podobnie w VC i AH (obydwa to Z18XER). Nie jest to kwestia docisku, bo wszystko było rozbierane i jest w idealnym stanie. Taki chyba urok tego dziadostwa.
  6. po 3 dniach i kilku dolaniach płynu sytuacja wróciła do normy, dziwne... silnik trzyma temperaturę, ogrzewanie działa :-)
  7. Witam Mam taki problem: Rozszczelniła się pompa płynu chłodzącego, uciekło sporo chłodziwa. Spuściłem pozostałą resztę, wymieniłem pompę, wlałem płyn (do 2 cm ponad poziom, przy ustawieniu temp grzania na MAX), i tutaj pierwszy problem: do układu weszło tylko ok. 2l :-/ Zapalam silnik, rozgrzewam do 105 stopni (płynu w zbiorniku nie ubywa), termostat się nie otwiera, 108 stopni, wentylator się nie włącza, brak ogrzewania w kabinie przy ustawieniu na MAX. Nigdzie nie wycieka, układ szczelny. Zostawiam auto na noc. Rano w zbiorniku sucho, dolewam płynu (ok. 0,7) do poziomu, jadę. Temperatura w hidden menu szaleje od 75 do 105 stopni (bardzo szybkie zmiany), ogrzewania brak, termostat chyba otwiera, bo rury gorące. Węże wchodzące do grodzi silnika (czyli chyba do nagrzewnicy) cały czas zimne. Co jest grane ? W sumie wlałem nie więcej niż 3 litry, to chyba trochę mało ? Czy układ jest cały czas zapowietrzony ? Jak skutecznie odpowietrzyć ? Dlaczego nie ma grzania ? Zauważyłem jeszcze, że po ustawieniu temp na MAX i wciśnięciu na "auto" nie zapala się diodka na przycisku, nawiew wchodzi na 6, wieje zimne powietrze. I jeszcze jedno: po rozgrzaniu silnika i odkręcaniu korka na zbiorniku, nie ma żadnego ciśnienia płynu, żadnego syczenia, nic kompletnie. Może ktoś pomóc, czy auto do mechanika ?
  8. Zdaje się, że cudowne działanie tego "zaworka" ta taka urban legend...
  9. U mnie jest dokładnie ten sam problem od 4 lat jak kupiłem auto, nie mam LPG. Przyzwyczaiłem się już... Mam Astrę H z tym samym silnikiem i skrzynią biegów i tam ten problem nie występuje. -- Piotrek
  10. Czyli raczej normalne ? Nie szukać dziury w całym ? -- Piotrek
  11. Witam W lutym założyłem nowe opony Firestone Winterhawk 3 195/65R16 91T do VB 1,6 16V sedan. Do dnia dzisiejszego opony przejechały 7000km w warunkach 50/50 trasa/miasto Przy wymianie kół na letnie zauważyłem bardzo nierówne zużycie dwóch opon względem dwóch pozostałych, niestety nie zaznaczyłem z której osi je zdjąłem. 2 opony straciły zupełnie "ostrość" krawędzi wszystkich klocków, zużycie jest równomierne, zarówno od wewnątrz, na środku jak i od zewnątrz, żadnego ścierania jak to ma miejsce przy braku zbieżności. Wszystkie opony kupione w jednym miejscu, z takim samym DOT'em 4816 Wszystkie równe, bez bicia, bez wad, koła prawidłowo wyważone. Auto miało przed wymianą opon miało zrobioną zbieżność z przodu, a całą geometrię w zeszłym roku. Żadnych luzów w zawieszeniu, wszystko sztywne, auto prowadzi się bardzo dobrze. Co może być przyczyna takiego nierównego zużycia ? Dołączam zdjęcia dobrej i zużytej opony. -- Piotrek
  12. nelson

    Z18XER szarpie, spadek mocy, P0302

    No ja kupiłem tutaj: http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-opel-signum-1-8-z18xer-org-poznan-i5190230090.html?snapshot=MjAxNS0wNS0xNFQwNzowNTozNVo7YnV5ZXI7ODFhNDJkYTk0ZWJlODBjNjRhYzhmM2M0ZWU5ZTQyYmFiYjI4ZGNjYWZlM2M3MWMyNDU2ZmI5ZGViNWEwZTE0Mw==
  13. nelson

    Z18XER szarpie, spadek mocy, P0302

    U mnie była cewka, dokładnie takie same objawy i błędy. Niestety, ale 350zł musisz wywalić na nową, używka to loteria. Ja kupiłem Delphi. Z wyglądu ta uszkodzona wygląda jak nowa, więc wyglądem się nie sugeruj.
  14. Przyłączam się do pytania. U mnie jest identyczny objaw, mam silnik z18xer. Założyłem nowy pasek, wszystkie elementy napędzane przez pasek pracują cicho i nie mają luzu jak sprawdzam ręką bez paska. Po uruchomieniu silnika bez paska, ćwierkania nie ma, jest cisza. Podejrzewam łożyska alternatora, jak je sprawdzić bez demontażu, jest możliwość ? -- Piotrek
  15. nelson

    Krzyżak kolumny kierowniczej

    Rozkuwa się normalnie, żadnej filozofii nie ma. -- Piotrek
×