Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

nelson

Forumowicz
  • Content Count

    257
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

nelson last won the day on September 28 2018

nelson had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About nelson

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chrzanów
  • Zainteresowania
    www.fotomedela.pl

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    VC Z18XER LPG, AH GTC Z18XER LPG

Kontakt

Recent Profile Visitors

851 profile views
  1. A dlaczego wymieniasz napinacz ?
  2. To zacznij od tego, bo to ani trudne, ani kosztowne, a może się okazać, że masz za ciasny któryś zawór i stąd problemy z uruchomieniem zimnego silnika.
  3. Witam Wymieniłem tulejki zewnętrzne dolnych wahaczy tylnych w sedanie, nr tulei 423320 . Czy wymagana jest kontrola zbieżności/geometrii w tym przypadku ? -- Piotrek
  4. Witam Czy sprężyny tylne z wersji hb można zastosować bez problemu w sedanie, przy założeniu, że w obydwu autach zawieszenie jest normalne, nie sportowe, nie obniżane? Dzięki za odpowiedź. -- Piotrek
  5. Po odkręceniu korka powinien normalnie pracować.
  6. U mnie po płukance poleciały uszczelnienia chłodniczki oleju w Z18XER. Koszt wymiany 600zł.
  7. Witam Założyłem nową pompę płynu chłodzącego Dolz i dziwna sprawa, bo po rozgrzaniu pompa dostaje chybotliwego luzu na osi/łożysku, można poruszać kołem pasowym. Koło nie bije w czasie pracy, ale luz jest wyczuwalny, jak ostygnie to jest ok. Czy jest sens reklamować pompę, czy mnie wyśmieją, bo będzie przy ladzie ok ?
  8. U mnie przedni łącznik stabilizatora Sidem w AH wytrzymał ledwo 20kkm spokojnej, dziadkowej jazdy, nie polecam...
  9. Dokładnie tak było u mnie i poleciał przegub zewnętrzny. Sprawdź to najpierw.
  10. U mnie sprzęgło pracuje podobnie w VC i AH (obydwa to Z18XER). Nie jest to kwestia docisku, bo wszystko było rozbierane i jest w idealnym stanie. Taki chyba urok tego dziadostwa.
  11. po 3 dniach i kilku dolaniach płynu sytuacja wróciła do normy, dziwne... silnik trzyma temperaturę, ogrzewanie działa :-)
  12. Witam Mam taki problem: Rozszczelniła się pompa płynu chłodzącego, uciekło sporo chłodziwa. Spuściłem pozostałą resztę, wymieniłem pompę, wlałem płyn (do 2 cm ponad poziom, przy ustawieniu temp grzania na MAX), i tutaj pierwszy problem: do układu weszło tylko ok. 2l :-/ Zapalam silnik, rozgrzewam do 105 stopni (płynu w zbiorniku nie ubywa), termostat się nie otwiera, 108 stopni, wentylator się nie włącza, brak ogrzewania w kabinie przy ustawieniu na MAX. Nigdzie nie wycieka, układ szczelny. Zostawiam auto na noc. Rano w zbiorniku sucho, dolewam płynu (ok. 0,7) do poziomu, jadę. Temperatura w hidden menu szaleje od 75 do 105 stopni (bardzo szybkie zmiany), ogrzewania brak, termostat chyba otwiera, bo rury gorące. Węże wchodzące do grodzi silnika (czyli chyba do nagrzewnicy) cały czas zimne. Co jest grane ? W sumie wlałem nie więcej niż 3 litry, to chyba trochę mało ? Czy układ jest cały czas zapowietrzony ? Jak skutecznie odpowietrzyć ? Dlaczego nie ma grzania ? Zauważyłem jeszcze, że po ustawieniu temp na MAX i wciśnięciu na "auto" nie zapala się diodka na przycisku, nawiew wchodzi na 6, wieje zimne powietrze. I jeszcze jedno: po rozgrzaniu silnika i odkręcaniu korka na zbiorniku, nie ma żadnego ciśnienia płynu, żadnego syczenia, nic kompletnie. Może ktoś pomóc, czy auto do mechanika ?
  13. Zdaje się, że cudowne działanie tego "zaworka" ta taka urban legend...
×
×
  • Create New...