Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kawi

Forumowicz
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About kawi

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    koszalin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra

Kontakt

Recent Profile Visitors

1181 profile views
  1. Zmień silnik na c20xe na wejściu dostajesz więcej.
  2. Ja moje brembo z tarczą 296 z omegi, plus dystans 5 mm ledwo wpakowałem w 16" z vectry sri. A pod frezowałem zacisk. Więc nie masz szans wpakować 314 + brembo w "seryjną" felgę 16".
  3. A takie pytanie bo chłodnice z dizla a wentylator może zostać z mojej v6 ? czy musze kupić jakiś cienki ? Wentylatory są inne, ja mam z diesla ale lepiej mieć cienkie więcej miejsca będzie. Jak jest z regulacją turbo muszę mieć mbc ? To testów warto mieć mbc, a na codzień bo sygnale prędkości.
  4. Bako jak tak celujesz to warto byłoby zamontować płytę na dół silnika do wzmocnienia.
  5. -silnik b204l -skrzynie f23 z x20xev skrzynie zostaw swoją ale zamach z saab'a 95 lub f23 z x20xev i wtedy z saaba 900 -komputer z saaba tylko czy obojętnie z jakiej wersji mocowej skoro zmieniam program czy musi być ten od 185KM ? Najlepiej mieć 2 kompy ze stag0 i stage 3. -spręgło tarcza z viki reszta z saaba tak czy się mylę ? tarcza i ewentualnie docisk w zależności jaki będzię zamach czy 900 czy 9-5 -osprzęt silnika musi być wszystko z saaba ? czy coś pasuje z viki ? wyjmujesz wszystko -chłodnica czytałem że dobra będzie z viki ale dizla 2.0 ? ja uwaliłem UPG przez chłodnicę z v6, tylko z 2.0 diesla i to ta wersja z odwrotnymi króćcami. -chcę wymienić zawór dv na bov ok -chcę zamontować wskaźnik doładowania ok -IC planuje kupić nowe na fmic.pl i reszta dolotu i wydechu będzie customowa ok o czymś zapomniałem ? zależy mi żeby kupić wszystko i zacząć składać nie tracąc pieniędzy . pomijam takie elementy jak uszczelki ,płyny i tym podobne bo to chce wymienić na starcie . Ja u siebie miałem miskę z 900, ale ona była z blisko sanek, efekt był taki że miska mi się przetarła po kilku miesiąch, dlatego warto kupić michę od saaba 9-5, ja tak mam. Są 2 szkoły swapa jak dobry silnik i jeździłeś dawcą wcześniej to swap od razu, jak nie znasz silnika to bezwględnie należy zajrzeć pod podpory wału, zwykle 3 dostaje i wymienić UPG. Teraz szykuję kolejny silnik i pewnie 2-3 tyś poleci na części, szlif wału, panewki, pierścienie, głowica. Jak masz saaba to warto mieć zawsze w garażu, a najlepiej w bagażniku 2 rzeczy: czujnik położenia wału oraz kasetę zapłonową.
  6. 7,5kg i zejść do 5kg, a przy ostrej zabawie to max 4,2-4,4kg.
  7. Moje dzisiejsze zabawy z kołem v6 było 15kg jest 8,75kg, wyważane statycznie, a póżniej dynamicznie:
  8. Idziesz jak koń pod górę... te silniki są w autach w PL czyli saab 9-3 oraz VC. Kupujesz od nich cały osprzęt, wiązkę i po temacie. A najlepsze co można zrobić to wpakować dowolne stand-alone.
  9. Jak najbardziej można dłubać na sterowniku saab'a albo opla, na tym forum w dziale VC masz kilka tematów z tym silnikiem. ... Zadzwoń do autora tych modów: coobcio.pl
  10. Kolego zobacz sam jak zmienia sens wypowiedzi temat. Napisałeś fotele z innego wozu. Więc dostałeś pomoc z innego wozu A z samochodu: Saab 900 prawie p&p....
  11. Co do wozu kwestia jakie Ci podejdą. Czy chcesz siedzieć bardziej na wprost, czy bardziej z boku. Tu masz kilka foteli z różnych wozów sportowych, codziennych i użytkowych:
  12. U góry masz cenę za ile Fenol robił - 400zł... jeden dwa detale zawsze będą drogie. Zamów 50 sztuk to zapłacisz mniej jednostkowo. A cena zaproponowana jest nawet za niska przy sztuce, dwóch....
  13. Mogę pomóc w ten sposób... przysyłasz jeden zacisk plus tarczę. Potrzebuję pi razy drzwi 1-2 tygodnie. Mogę przygotować takie adaptery, palone laserem plus pewnie tulejki do zrobienia, jeśli będą chętni można zrobić z tego małą serię.... Cena nie powinna być wyższa przy jednym komplecie jak 200-250zł. Kwestia tylko jakie maszyny będą pracowały i jaki materiał. Przy serii spokojnie można zjechać z ceną. Cenę robi tylko rysunek, palenie pasowanie, korekty i tak kilka razy aż wszystkie byki będą poprawione... a jak będzie zrobiony dobrze program to jednostkowo cena za detal to max kilka czy kilkadziesiąt zł.
  14. Ja sam wywaliłem na złom.... mówi się trudno. Po prostu pod każdy tym mocowania koła zamachowego trzeba mieć adapter do kłów tokarki.
×
×
  • Create New...