Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Piotrr

Klubowicz
  • Zawartość

    577
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Piotrr wygrał w ostatnim dniu 7 Czerwiec 2016

Piotrr ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

16 Neutral

O Piotrr

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1984.01.24

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białystok

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Nr klubowy
    1120
  • Auto
    VC Kombi 2006 Z19DTH / E61 530D Kombi 2005r
  • Oddział VKP
    Podlaski

Ostatnio na profilu byli

1 291 wyświetleń profilu
  1. to odpowietrzyc trzeba mechanik twierdzi ze odpowietrzyl z reszta nie raz to robil juz kurde juz nie wiem co robic
  2. no teraz tak patrzę właśnie i chyba to jest przyczyną ehhh ciekawe którym elementem się różnią oba czy może cały zestaw jest do wymiany
  3. panowie i ja się skusiłem tzn przyszła pora na moją DM więc poczytałem trochę i wstawiłem taki zestaw: mam VC 1.9 150km 2006r dwumasa Saab 415040710 sprzeglo LUK VC 624317133 po montażu teraz mam dziwny problem mianowicie pedał sprzęgła jak dojdzie do połowy po wciśnięciu jakby się przez sekundę blokował i po chwili odbija dopiero, dzieje się to sporadycznie ale jest bardzo denerwujące, dodatkowo wymieniłem teraz pompę sprzęgła ale problem nie minął i jestem w kropce, czy znowu czeka mnie ściąganie skrzyni, jeszcze chodzi mi po głowie ta sprężynka pod pedałem ale ją wymieniałem jakieś dwa lata temu na nową, można było coś spierniczyć przy montażu DM i sprzęgła? widziałem jak to było robione i wszystko weszło jak należny beż żadnego problemu
  4. Piotrr

    Montaż wyłącznika ESP

    Przycisk juz dziala :-) ale nie obylo sie bez dolozenia masy do pin 6
  5. siemka.Słyszałem,że zakładałeś tuleje poliuretanowe.Całe zawieszenie robiłeś czy tylko część.Mam zamiar  cały tył bo się posypał.Jak to się ma do późniejszego ustawiania geometrii,bo że nieco utwardzi to się domyślam.Z góry dzięki za info

  6. Piotrr

    Najnowsze mapy do CD70/DVD90

    złota rada lepiej odezwać się do kogoś z danego oddziału i na pewno ktoś się znajdzie co pomoże za piwko nagrać płytkę a nie wysyłanie do ASO
  7. wszystko zależy jak wygląda magistrala wody na około czy nie zardzewiała gdzieś przy gwincie i tamtędy nie puszcza u mnie zaworek ori jest zastąpiony zwykłą śrubka i podkładka miedzianą, bo jak zaworek poleciał nie było pod ręką ASO więc na szybko dałem śrubę i tak już zostało
  8. Piotrr

    Emblemat Opel

    jeden zaczep się ułamał ale znaczek siedzi a w fabryce pewnie znaczek jest wciskany jeszcze na grill zanim zostanie założony
  9. Piotrr

    Emblemat Opel

    normalnie "złote rady" a za ułamane dwa zatrzaski kasę zwrócisz?
  10. Piotrr

    Emblemat Opel

    już raz tak podchodziłem i wygląda na to ze idzie połamać zatrzaski dlatego zastanawia mnie czy nie trzeba jakoś tego przekręcać itd czy po prostu przykładam i wciskam na chama aż zaskoczy
  11. Piotrr

    Emblemat Opel

    bez zdejmowania grila założyłeś nowy znaczek? czeka mnie to samo nowy znaczek leży w schowku i czeka na montaż stary był już połamany więc teraz śmigam bez
  12. o masakra czytać się tego nie da po co dorabiać jakieś gówienko które i tak nie zda rezultatu na dłuższa metę, lepiej od razu wywalić zaślepić i spokój na wieki
  13. Piotrr

    Gumy Stabilizatora - przód

    po lifcie jest jeden rozmiar przedniej gumy z tego co kojarzę (dwu częściowa)
  14. 1 - benzynki troche oleju biorą nie przesadzał bym i od razu remntu nie robił 2 - ceny są różne wszystko zależy na jakich częściach będziesz chciał robić, zawieszenie możesz sam wymienić nie ma tam nic skomplikowanego 3 - po co aso kupujesz manetkę i aktywujesz opcomem za całość 100zł max 4- ASO prawdę ci powie i pewnie koło 200zl skasuje
×