Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pith

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pith

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/22/1972

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mysłowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra X18XE Kombi' 98

Kontakt

  1. OK. Jutro rano wyrwę francę i pooglądam.
  2. Oczywiście sprawdzę. Tylko co ma klapa tylna do kierunków? Lampy nie są przecież w klapie.
  3. Gniazdo przyczepki przejrzałem. Izolacja jest wręcz w idealnym stanie. Zastanawiałem się czy go nie wymontować a kable zaizolować. Tym bardziej, że jest niemiecka. Manetka...? Taką podpowiedź otrzymałem na innym forum. Czy to nie jest rzecz która jest ostatnia do robienia zwarcia?
  4. Witam wszystkich. Pojawił mi się problem z kierunkowskazami. Od jakiegoś czasu zawieszał mi się lewy kierunkowskaz. Migał i nagle stawał zapalony. Kontrolka również. Po wyłączeniu silnika również. Teraz, od kilku dni, zawiesza mi się również prawy. Z tą różnicą, że jak zawiesza się lewy to kontrolka zaświeca się a miga kontrolka obok (chyba przyczepa). Jak zawiesi się prawy to po prostu świeci ciągle. Odblokowuje się po chwili sam lub poprzez włączenia awaryjnych. Zamieściłem film obrazujący jak to wygląda. http://youtu.be/1fIK_RYWaTI Proszę o jakieś sugestie. Acha. Przekaźniki wszystkie już wymieniłem. Żarówki również
  5. Przeszukałem forum i nie trafiłem na taki problem u nikogo. Od jakiegoś czasu zauważałem kropelki oleju pod autem. Zalane też były wszystkie elementy zawieszenia, które są pod rozrządem . Zbiegło się to z wessaniem płynu chłodniczego czyli wymiana uszczelki pod głowicą. Do tego wymieniłem górną uszczelkę pod deklem zaworów oraz simeringi na wałkach. Ciekło dalej. Ostatnio dobrałem się z ojcem do simeringa na wale. Okazało się, że tam jest sucho, ale jak już rozbabraliśmy, to dla świętego spokoju wymieniliśmy też ten element. Ciekło dalej. Wymyłem silnik, pojeździłem trochę i wydaje się, że cieknie uszczelka na pompie olejowej przy zaworze ciśnieniowym. Bo już raczej nie ma skąd wyciekać. Stąd pytanie. Czy ktoś wymieniał tą uszczelkę? Wydaje się, że nie ma możliwości jej wymiany bez wyciągania silnika, ale - mam nadzieję - że się mylę. Do tego wymieniłbym też uszczelki miski olejowej - obydwie. Czy jest może możliwość popuszczenie dekla pompy i uszczelnienie silikonem wysokotemperaturowym? Bardzo proszę o radę co począć.
  6. Podepnę się, bo właśnie się okazało, że przewód strzelił mi dokładnie w tym samym miejscu.Piszecie o 10,5 lub o 12,9 m.Jak to możliwe skoro całe auto ma 4,5 m długości?Chyba, że piszecie o przewodach na dwie strony czyli 2x5,3 m lub 2x6,45 m.Proszę o skorygowanie jeżeli się mylę bo zgłupiałem a muszę pilnie za to się zabrać.Dzięki z góry za info.
  7. Dzięki za odpowiedzi. Można zamknąć.
  8. No i cholera nie wymieniłem. W międzyczasie izolacja rozkruszyła mi się na 20 cm i musiałem taśmą izolować gołe druty. Bardzo proszę o odpowiedź jak ten przewód kończy się na dole? Da się go jakoś "wyrwać"? Czy trzeba rozpinać rozrząd? Kinio18 piszesz że wymieniłeś. Ale jak? Lutowałeś na dole?
  9. No to raczej ważny kabelek Zabieram się do wymiany.
  10. Witam. Rozkruszyła mi się izolacja z jednego z przewodów. Czy ktoś wie do czego on służy? Biegnie na pokrywie silnika. Wychodzi gdzieś spod rozrządu z dołu a kończy wtyczką pod przewodem doprowadzającym powietrze na wysokości przepływomierza. Załączam fotkę. Ułożyłem go teraz nad przepływomierzem bo nie chciałem żeby się dalej kruszył. To ten zaizolowany czarną taśmą. Dzięki z góry za pomoc.
  11. Dzięki za info. Tylko że producent jakiś taki niepewny. Ktoś miał GH u siebie?
  12. Właśnie tak. Tylko gaz a dzwonię od rana ... Klątwa jakaś na Śląsk padła. Może UE zabroniła sprzedawać :-) ?
  13. Witam Chcę wymienić komplet amortyzatorów. Zdezydowałem się na olejowe ze względu na komfort i relaksacyjny styl jazdy. Od wczoraj jednak nie potrafie ich zamówić. Wydzwaniam i nigdzie nie ma. Ktoś może orientuje się jaka tego przyczyna?
  14. Dziś skończyła się moja przeprawa z przepływakami.Pojechałem do sklepu z używanymi częściami i zacząłem przymierzać.Po kilku podobno dobrych używkach oryginału, przymirzyłem nowy zamiennik.Za każdym razem klapa - gaśnie jak gasł.Ciekawe, że wszystkie miały wlutowane oporniki lub diody w miejsce tej rozgrzewającej się blaszki.Pojechałem więc po nowy oryginał. Szczególnie że trafił się za 400 zł. I co?... ano biega jak gazela. Zrywny, nie gaźnie, no nie ten chłop.Polecam więc bez zastrzeżeń oryginała. Zaoszczędzicie sobie czas, nerwy i kasę na paliwo jeżdżąc od szrotu do szrotu.Pozdrawiam i zamykam niniejszym temat.
  15. W zasadzie zgadzam się w kwestii oryginałów. Myślałem jednak, że jest tak jak z gumami - Lemforder dorównuje oryginalnym częściom. Poczekam jeszcze na opinie kogoś, kto pochwali zamiennik ...
×
×
  • Create New...