Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

JaGrab3

Forumowicz
  • Zawartość

    1 615
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

JaGrab3 wygrał w ostatnim dniu 19 Luty

JaGrab3 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

76 Excellent

O JaGrab3

  • Ranga
    Maniak

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    KRK

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Łoś S80 2.5T

Kontakt

  • GG
    2270799

Ostatnio na profilu byli

1 112 wyświetleń profilu
  1. JaGrab3

    Bi xenon Afl problem

    Sprawdź dźwigienkę od poziomowania na wahaczu, może kołek walnął i urwał.
  2. Już widzę jak umowę weźmie na siebie..... Wysłane z poczty
  3. JaGrab3

    Temperatura zewnętrzna a klimatyzacja

    Ale napis eco świadczy o recznym wyłączeniu.... Wysłane z poczty
  4. i nie tylko. Ma dobrą cenę i jest to pełen syntetyk, nie hydrokrak. A valvo, motul to są oleje często gęsto podrabiane....millers jeszcze nie.
  5. Millers trident 5w40. Wysłane z poczty
  6. JaGrab3

    Najnowsze mapy do CD70/DVD90

    Pasująca mapa to bmw europe high. Inne od bmw, np professional, nie pasują Wysłane z poczty
  7. JaGrab3

    Najnowsze mapy do CD70/DVD90

    A masz wszystkie części archiwum? Wysłane z poczty
  8. Cena i opis sugeruje, że sprzedawcą ma samochodu dość i chce pozbyć się problemu.... Wysłane z poczty
  9. Dodam tylko, ze diesel ma jeszcze kosztowne w naprawie wtryski mo i na krótkie trasy odpada.... Wysłane z poczty
  10. Jaki kolor opiłków? Jak żółte - to panewki...
  11. JaGrab3

    Wyciek pod obciążeniem z20net

    Dokładnie tak Wysłane z poczty
  12. O kurcze, a ja myślałem, że oceny samochodu na odległość... A co do twojego wniosku - to pewnie można i tak wnioskować, jak ty, ja z kolei wnioskuję inaczej: Wzmożona kontrola tej strony samochodu, szczególnie sprawdzenie co jest pod tapicerką w bagazniku i sprawdzenie spodu samochodu.... Przedni błotnik, drzwi przód i tył można wymienić, tylny błotnik już trzeba spawać, bo jest razem z dachem - więc tam najczęściej idzie szpachla. Ostatnio kupowałem samochód dla żony, piękne mito, lece miernikiem - wszędzie oryginał, co prawda polerowany, ale oryginał - zagladam na podłużnice, a one jakieś takie dziwne.... okazało się, że samochód po dzwonie, tylko całe poszycie wymienione w oryginalnym lakierze.....
  13. Czemu, fajnie się gada. Ja się cieszę, że koledzy cały czas wierzą w dobro i uczciwość i okazje. Prawda jest taka, że dobry samochód z prawdziwym, niewielkim przebiegiem, to nawet na portal nie trafi, bo kupi go znajomy albo ciotka z wujkiem.... Ludzie się już zmieniają, są nieufni, np. Jak sprzedawalem siga, zadzwonił gościu i pytał jak na przesłuchaniu, gdzie był bity, co ukrywam, ile oleju bierze, jak nie bierze, to ma motodoktora itd. Oczywiście nie uwierzył, nie kupił. Oczywiście samochodu nie oglądał. Wysłane z poczty
  14. Kolego, rdza na błotniku w VC to oznaka naprawy po kolizji. VC ma pełen ocynk - tam nie ma prawa być korozji.
×