Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

JaGrab3

Forumowicz
  • Zawartość

    1 494
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

JaGrab3 wygrał w ostatnim dniu 4 Wrzesień

JaGrab3 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

68 Excellent

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    KRK

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    SIG 2.0T

Kontakt

  • GG
    2270799

Ostatnio na profilu byli

925 wyświetleń profilu
  1. Z20NET BRAK MOCY

    No i jest 2-3, ale g/s bo to elm sprawdzalem....
  2. Rozrzad w Z20NET

    Gdzie to kupić w dobrej cenie?
  3. Światła dzienne LED...

    Jeżeli się starasz, to niestety kiepsko to wypada. Skoro wolisz pyskówki, to proszę - Widzę, że jesteś nie tylko ignorantem mechaniki/elektryki, ale także ortografii - po tym co napisałeś mniemam, że nie zrozumiałeś po co napisałem pytanie czy czytasz to co piszesz... no bywa. Centralkę LPG wpina się do + po stacyjce, oraz do normalnego +12 - bo taki zasilanie centralka wymaga. To czy silnik pracuje centralka pobiera z sygnału o obrotach - czyli albo z cewki albo z czujnika położenia wału. Ledy wpinasz do + po stacyjce, a to czy one się zaświecą po odpaleniu silnika, zależy od modułu sterującego ledami - który bada napięcie ładowania. Jak byś poczytał temat o ledach, to są tam nawet obrazki gdzie wpinać się w jakie kable - ja np. znalazłem kable + po stacyjce w wiązce reflektora ...
  4. Z20NET BRAK MOCY

    Aż sprawdzę u siebie, byłem pewien że na wolnych 4l. Przy wyłączonym silniku powinno być 0, chyba że opcom źle coś czyta.
  5. Światła dzienne LED...

    Ty czytasz, co piszesz?
  6. Z20NET BRAK MOCY

    Podcisnienie trochę za slabe, powinno być ok 30kpa, ale ciśnienie atm jest od czapy, i przepływomierz też za dużo pokazuje, na wolnych powinno być ok 4l. To jest przed lift? Jeżeli tak to była aktualizacja softu, cisnienie atm było odlaczane, o ile dobrze kojarzę. Wyczyść przepływomierz.
  7. Z 20 NET + LPG a spalanie benzyny

    Dokładnie, kto by to liczył. Niech sobie też na pb pojeździe, trzeba wtryski rozruszać
  8. Z 20 NET + LPG a spalanie benzyny

    Oczywiście, szczególnie jak robisz krótkie odcinki, jest zimno, to paliwo idzie jak cholera - na zimno silnik znacznie więcej pali niż na ciepło. Co więcej, intalki lpg maja ustawienie , żeby podpierać sie paliwem, jak nie dają rady na LPG - nie znam zavoli, ale możesz podpytać o to na lpg-forum.pl.
  9. Powiem tak, w galancie jak polecial docisk, mialem identyczne objawy. Dodatkowo możliwe że przez takie jeżdżenie masz wywalone poduszki pod silnikiem i efekt się potęguje. Tyle w temacie.
  10. Pompa paliwowa 1.8 benz.

    Iskry by nie bylo, gdyby czujnik.... Moze byc tez rozrzad przedstawiony
  11. A jak pokrecisz kierownica na postoju, do ilu spada
  12. [VC] DVD90 MP3 USB SD pilot FM LCD Bluetooth

    A co to, bo nie ma zdjęć
  13. Chmmm, nie znam cen, ale wydaje się to prawdziwa kwota. A to co się stało czy tak kupiłeś?
  14. Jak się nagrzeje też? Ze wzrostem temperatury zwykle spada napięcie ładowania. Dodatkowo, sprawdź punkty masy w kolorze silnika.
×