Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

JaGrab3

Forumowicz
  • Zawartość

    1 650
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    7

JaGrab3 wygrał w ostatnim dniu 7 Październik

JaGrab3 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

80 Excellent

O JaGrab3

  • Ranga
    Maniak

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    KRK

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Łoś S80 2.5T

Kontakt

  • GG
    2270799

Ostatnio na profilu byli

1 240 wyświetleń profilu
  1. To nie ja pisałem, że to bajki, tylko @rafalg, a on już parę takich pewnie rozbierał, więc pewnie wie co pisze.
  2. Aaaa, no jasne, że nie - nie popadajmy w skrajności. Pech z tymi motorami jest taki, że wszelkie naprawy trochę więcej kosztują niż takiego z18xe, ale wcale nie jest powiedziane, żę on się bardziej sypie.... No pech ma z tymi tulejami, bo to trochę taka cykająca bomba, szczególnie jak kupisz niewiadomo od kogo.
  3. Wydaje mi się, że w zasadzie przez selekcję naturalną, 3.0 wymiera z rynku, właśnie przez złą opinię min. Bardzo częstym zjawiskiem jest kupno 3.0 za granicą w full wypasie, i przekładka na z20net - przez co taki samochód jest na maksa wypasiony z najfajniejszą benzyną od saaba - przez co ceny są odpowiednie.
  4. Ależ ma, min. moment obrotowy i dźwięk - ważna jest rzecz taka, że po prostu minusy jednak przesłaniają plusy... - wystarczy spojrzeć na ceny VC/Saaba z tymi motorami....
  5. W przypadku tego silnika, to poprawa polega na swapie na z2xnet.... Wysłane z poczty
  6. JaGrab3

    Woda w aucie - rozwiązania, przyczyny

    Leci po głośniku, dalej przez śrubę głośnika, na plastikowy próg.... Jest temat, opisane, szukaj mokry próg Wysłane z poczty
  7. No bo pewnie : nówka funkiel...
  8. Cene to chyba robią te ekrany w daszkach i zagłówkach ;). Trzeba obejrzeć, sprawdzić.... może warto zapytać zagłębie sieradzkie czy czegoś ciekawego nie ma....
  9. JaGrab3

    c.d brak boost'a turbiny

    Jest jakas stronka, co po vin sprawdza sie mozliwe upgrady. Gdzies tu na forum Wysłane z poczty
  10. JaGrab3

    c.d brak boost'a turbiny

    Ciśnienie barometryczne poza zakresem. Temperatura spalin, była aktualizacja softu, żeby olewac ten czujnik. Trzeba podłączyć się elm i sprawdzić korekty długoterminowe, bo krótka jest na 12%.... Wysłane z poczty
  11. Problem, bo szpachla na mierniku wyjdzie....pytanie, co lepsze. Wysłane z poczty
  12. JaGrab3

    Z20NET Parametry silnika

    Oj to trzeba porównać. O ile pamiętam to wskazanie 0 pojawiało się dość szybko, po paru sek. Spalanie chwilowe na wolnych, 1,2 jak najbardziej prawidłowe. Bez klimy ok 0,7.... Trzeba sprawdzić jak zachowuje się tps, jeżeli przy całkowitym opuszczeniu gazu nadal wskazuje wartość, wtedy cutoff może źle działać. Nie mam już siga to ci nie sprawdzę dokładnie tych parametrów, ale może ktoś... Wysłane z poczty
  13. Raczej gazu nie było, byłby ślad po wlewie w prawym błotniku Wysłane z poczty
×