Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mati78

Forumowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About mati78

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/08/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra B 3.2 v6

Recent Profile Visitors

406 profile views
  1. mati78

    z20net

    Panowie problem rozwiązany cewka 3 cylindra się zepsuła :] dzięki za pomoc !
  2. mati78

    z20net

    To podjadę dzisiaj do kolegi furmana i będziemy testować.
  3. mati78

    z20net

    Auto bez lpg, przebieg 182 tyś , oczywiście op-com od razu podłączony ( wykazuje 0 błędów) w sumie jak zauważyliście cewka wywaliła by błąd, co dziwne jak przypierdziele na 1 to nie ma żadnego szarpania. dopiero przy 2 od załączenia turbiny pojawia się, a pokrywa wywalona :] W takim razie sprawdzę jeszcze świece i cewki.
  4. Witajcie Mam problem z silnikiem z20net. Mianowicie przy maksymalnym wciśnięciu pedału gazu powyżej 2k obrotów zaczyna szarpać jakby dostawał za mało paliwa. Szarpanie za to nie objawia się przy dociśnięciu na 1, dopiero na późniejszych biegach (najbardziej czuć to na 6 przyśpieszając od niskich obrotów. Błędów nie ma. Filtr paliwa wymieniony. Ktoś miał z was taki przypadek ? Pozdr!
  5. Najbardziej prawdopodobne jest to że masz na wykończeniu tuleje pływające na wachaczu poprzecznym (te duże)
  6. Mam paru znajomych z vkpbo którzy sciągają angliki z niedużymi przebiegami. Także myślę że coś bym w końcu znalazł hehe duży jak duży radiator ?
  7. Źle sprecyzowałem ale chodziło mi o regulator napięcia :] Na samym początku wymieniałem mostek i stąd mój błąd. I główny mój problem jest z owym regulatorem
  8. Zawsze brałem najlepsze mostki i w przeciągu 2 lat wymieniałem 3 razy. Dlatego szukam odpowiedzi. A sygnał ładowania na nic nie wpłynie jak go nie będzie ? :] Łap na przykładzie mojej ZB http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/part/1/44/582/207/2444,2451,2459,2417,2442,2410/ Po lewej masz wyszukiwanie po vin.
  9. Witam mam problem ze znalezieniem alternatora na zmianę. Z tego co po vinie doszedłem mam alternator 105A o nr GM 6204187. Ale jest taki problem że większość (wszystkie co przeglądałem są 2 złączowe) Do czego służy 3 złącze na alternatorze oprócz B+ i D+? Alternator był już regenerowany i mostek prostowniczy o indeksie A4042. Tak wygląda https://as-pl.com/p/A4042. Może ktoś coś doradzić czy szukać dalej , czy zmienić na 2 złączowy , czy kupić kolejny mostek prostowniczy i alternator robić co rok jak do tej pory. I do czego służy 3 złącze. Dzięki Pozdrawiam
  10. a czy się opłaca bo dać się da :]
  11. Witajcie czy opłaca się zmieniać kolektor ssący z oryginalnego z18xe na kolektor z omegi 2.2 16v o większym przepływie . W x18xe były klapy i może to coś bardziej dawało a jak jest w z18xe ?
  12. Witam chciałbym odświerzyć trochę ten temat i w sumie w pierwotnej wersji udało mi się założyć taki układ do VB projekt od Piotrek121 działa okej tylko że powinien nie działać powyżej 40 Km/h zgodnie z obowiązującym prawem. Czy ktoś ma pomysł jak zrobić , z jakiego czujnika prędkości "zdjąć" wartości. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...