Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kurion

Forumowicz
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About kurion

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/05/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Długołęka/k.Wrocławia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C 2.2 GTS 150 km

Kontakt

  • GG
    7093997

Recent Profile Visitors

206 profile views
  1. dax

    hej masz namiary na warsztat gdzie usunełes egr z2.2dti?

  2. Sprawdziłem ten czujnik doładowania , wyciągnełem, przeczyściłem,(nie było praktycznie nagaru, styki w bdb stanie), problem dalej występuje... Jakieś dalsze pomysły koledzy ?
  3. Gdzie znajdę ten czujnnik ? jak on wygląda i w którym miejscu jest on ulokowany ? EDIT: A ok juz wiem, który to. To ja ten czujniczek czyściłem. Zobacze tak dla świętego spokoju czy tam styki nie zaśnieżały Dzięki za poradę, czekam na dalsze wskazówki |
  4. Cześć, witajcie ! Nie chce zakładać nowego tematu więc podczepię się tutaj Mam podobny problem jak u góry kolega, tyle że w moim przypadku turbo nie wyłącza się podczas wysokich obrotów tylko kiedy chce. Ma swój świat Czasami po odpaleniu silnika przejade 1 km i się wyłączy. Po 30 sekundach załącza się z powrotem i kluczyk z autkiem znika. I tak podczas jazdy dzieje się kilkanaście razy. Skutki ? Brak mocy, auto się nie zbiera, max 2500 obrotów, bez turbo. Mam opcoma, natomiast zazwyczaj jak przyjezdzam do domu żeby podłączyć vectre pod coma to kluczyk znika. Po podłączeniu pod kompa, nie widnieje żaden błąd związany z turbo ani z silnikiem. Komp pokazuje tylko 3 błędy tj.( uszkodzone rygle przed kradzieżą i coś tam z cimem ) Moje pytanie brzmi czy jeżeli wyskoczyło auto z kluczykiem i potem znikło, powinna mieć vectra ten kod błędu zapisany w pamięci ? Czy nie ?| Dodam że: -przewod dolotowy zmieniony. -przewód od kolektora ten gumowy zmieniony na nowy -egr wyczyszczony -kolektor wyczyszczony -czujnik ten obok kolektora co często jest wysmarowany w oleju i spalinach wyczyszczony. -czujnik podciśnienia turbo wymieniony (ten który jest bardzo blisko lampy lewej( idą tam takie wężyki białe) Miał ktoś taki przypadek ? Może ktoś poratuje z kolegów, albo przynajmniej naprowadzi na dobre tory. U kilku mechaników byłem, i każdy mówi co innego, -pierwszy mówi że trzeba regenerować turbo -drugi, wystarczy przeczyścić lopatki turbo bo tam jest zmienna geometria i się zacinają te łopatki -trzeci, że trzeba sprawdzić wszystkie wężyki podciśnienia (tak w ogóle można je kupić gdzieś ? kupuje się na metry ?) Tak na chłopski mój rozum, jeżeli była by to bezpośrednia wina zużytego turbo to turbina wyłączyła by się i podczas jazdy nie załączyła by się sama.. Co o tym wszystkim sądzicie ?
  5. Magiczny, Pojeździj sobie z 3-4 miechy i jedź do gościa żeby kręcił viki na 150 km No chyba , że stan turbo i sprzęgła jest lipny to nie ma sensu... Z tego co pamiętam za modyfikację mapy, nic nie brał $ Jak odczucia po zmianie ?
  6. Hejka, problem z turbo wrócił, więc pojechałem do szpeca by sprawdził mi co dolega mojej viki... Stwierdził, że turbina jest w świetnym stanie i nie podlega nawet dyskusji o jakiejkolwiek regeneracji... Sprawdził dalej, i postawił diagnozę... Uszkodzony zawór podciśnienia turbo |( mały zaworek (czujnik) koło klosza reflektora od strony kierowcy)... nr. tej części to GM 90 530 039 czujnik kosztował 150 zł, założyłem go i zobaczyłem taką rzecz... Na starym czujniku turbina przy odpalonym silniku była zamknięta, nie podawała powietrza, dopiero jak się dało gazu to coraz bardziej się otwierała... Na nowym czujniku jest motyw taki że turbina przy odpalonym silniku, od razu jest otwarta na maksa, i jak daje się gazu to się cofa (jakby się zamykała i z powrotem się otwiera wraz z dodaniem większego gazu. Czy to normalny objaw? Czy tak jest też u was drodzy forumowicze ? Pozdrawiam
  7. Miałem podobny problem... Pisk przy odpalaniu i pisk przy gaszeniu silnika. Nie był może ten "pisk" aż tak uciążliwy, co bardzo charakterystyczny:) Jak podjeżdżałem pod dom i gasiłem auto to sąsiedzi wiedzieli że to ja Problemem okazało się koło dwumasowe alternatora Trafna diagnoza mojego mechanika Za wymianę wziął 30 zł i czteropaka
  8. Dzięki panowie Dałem nakrętkę na ogranicznik, nakręciłem na tzw "oko" i jest ok. Problem zniknął. Jednak jakby ktoś miał informację jakie wartości powinien pokazywać opcom (i gdzie w jakim dziale tego szukać) to byłbym wdzięczny. Chciałbym jednak to wyregulować op comem Pozdrawiam
  9. Jest magik z miejscowości Kęty (niedaleko Bielsko Białej ) i u niego chipa robiłem. Wszystko masz opisane w tym temacie http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/182431-likwidacja-egr-22-dti/page-5 Od czasu trwania operacji, przez koszty po osiągii na hamowni. Jedyny mankament to w Twoim przypadku droga. Ja tam z Wrocka miałem około 240 km jeżeli dobrze pamietam .
  10. A to musi być box ? Nie chcesz mapki wgrać nowej ? Zastanów się, bo koszt mapki u mnie wyszedł 500 zł. Z boxem może być troszkę zabawy i kombinowania ... Plus taki że odpinasz i sprzedajesz auto z seryjną mocą ... Z wgraną mapą masz spokój do czasu padnięcia sterowników pompy Wtedy trzeba (jak to tłumaczył gościu od chipa) przelutować starą płytkę z pamięcią od pompy do nowej Ile w tym prawdy to nie wiem ... Osobiście wybrałbym chipa. Mija rok od modyfikacji mocy mojej viki i jak na razie cisza spokój. Przebieg jaki zrobiłem od zrobienia chipa to prawie 30 k.
  11. Hmm, Wydaje mi się że gościu robi to na krakowskiej we wrocku... Viatronic firma się nazywa... W google wbij to ci wyskoczy
  12. Właśnie dzisiaj wróciłem z chorwacji... Jadąc w nocy było wszystko ok... Natomiast jak zaczęło robić się troszeczkę cieplej (dzień) to wrócił błąd. Objawy i okoliczności te same jak u góry w pierwszym poście napisałem. Wracając w dzień, sytuacja się powtórzyła... błąd przestał dręczyć moją viki od około 19:00 jak temperatura spadła... Coraz częściej się zastanawiam czy to nie jest jakaś wina czujnika (nie wiem może jakiś czujnik od powietrza do turbo ?) Ktoś może z mechaników się wypowie bo ja nie mam zielonego pojęcia... Wieczorkiem jak wracałem do Wrocławia autostradą A4 przyspieszałem, hamowałem i ogólnie się wygłupiałem tym samochodem i było ok Natomiast jak jest gorąco odłącza turbine... przed chwilą zrobiłem ponowną diagnostykę i wrzucam poniżej screena POMOCY Bo nie chce sprzedawać auta przez tą dolegliwość ....
  13. Witam, Nie znalazłem nigdzie podobnego tematu więc zakładam ten... Moje auto 2.2DTI GTS 2004 Vectra C. Problem polega na tym, że odłącza turbinę. Raz dzieje się to na odcinku 30 kilometrów raz na 200 km. a raz na 1000 km. Nie ma reguły. Po wyłączeniu i włączeniu silnika , turbo załącza się od nowa... I jakby nigdy nic jedzie sobie dalej i funkcjonuje tak jak powinno. (STAŁY PROBLEM) Ostatnio działo się tak jak jechałem około 130 km/h przy upale 30 stopni i włączoną na full klimą... Po podłączeniu op-coma, został nieskasowany błąd U1420-04 lub U1421-04 (nie pamiętam dokładnie końcówki tego błędu a niestety nie zrobiłem zdjęcia). Opis błędu był mniej więcej taki : Przerwa w działaniu szyny zbiorczej(zbiorowej ?) . Wąż od turbo nowy 2 miesięczny sprawdzony pod kątem szczelności (dla pewności) wczoraj. Wąż od kolektora to samo co od turbo wszystko szczelne i nowe. Egr oraz kolektor czyściłem 2 miesiące temu przy okazji zakładania nowych rurek. Ktoś się z czymś takim spotkał ? Dodam że 10 lipca wyjeżdżam na wakacje moją viki do chorwacji do pokonania jakieś 1250 km w jedną stronę i coraz mocniej zastanawiam się czy nią dojade do celu .... Pomocy !!! up... pomoże ktoś? wszelkie sugestie od czego zacząć poszukiwania by naprawić usterke, mile widziane dzis dzwonilem do goscia we wroclawiu co ma techa.... za samo zczytanie i postawienie diagnozy co dolega mojej viki chce 100zl... to ja mu mowie ze mam opcoma i mu czytam opis bledy i kod bledu... a on na to ze nie wie co to jest... moze jakis czujnik od turbo.. ale on musi techem zeskanowac bo opcom (chinskie badziewie jak on to nazwal) czesto przeklamuje... co wy na to? 100zl troche duzo jak na sama diagnostyke...
  14. Hejka, Podepnę się pod temat, Na czeskim allegro znalazłem oto właśnie takie tarcze http://aukro.cz/opel-vectra-c-saab-93-brzdove-kotouce-predni-302mm-i5269850852.html Czy ktoś zna firmę JURID ? Opinie i komentarze mile widziane na temat tej firmy Czy te tarcze będą pasować do mojej VIKI ? Opel Vectra C 2,2 DTI 125km GTS 2004 rok Dzięki za odpowiedź
×
×
  • Create New...